vaipat.net

hukassa?

Ei pääse koko sivustolle. Mikä vikana?

30

7674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedosivu

Joo kaikki terveet ihmiset käykääs vain kattomassa sitä pervo-vaippa-ihmisten sivustoa miten siellää kaappireppanat kirjoittaa että kokeilin tänään jotain tena-vaippaa ja joku oli halukas ostamaan yhden liberovaipan...
      Voi jumalauta kuinka tuollaisia pedo-sivuja voidaan ylläpitää.
      Mistä sitä tietää mitä sairaita yhteiskunnalle vaarallisa hiippareita tuollaisetkin ovat.

• moni-ilmeinen

Valitettavasti juuri sinunkaltaisesi ihmiset ovat niitä vaarallisimpia, vain sinun maailmankäsityksesi on se oikea, muut ovat vääräuskoisia ja ansaitsevat tulla poltetuksi roviolla. Niinkö? Sinunkaltaisiasi löytyy aina, jotka mitään kysymättä tekevät sen, mitä käsketään, eivät kyseenalaista vaan survovat vääräuskoisia kaasukammioon. Näitä on aina, ei ne kolmanteen valtakuntaan loppuneet...

PS miksi muuten käyt näillä sivuilla, joiden tarkoituksena on ilmaista seksuaalisuuden monipuolisuutta?

• Olen samma mieltä kanssasi
        moni-ilmeinen kirjoitti:

Valitettavasti juuri sinunkaltaisesi ihmiset ovat niitä vaarallisimpia, vain sinun maailmankäsityksesi on se oikea, muut ovat vääräuskoisia ja ansaitsevat tulla poltetuksi roviolla. Niinkö? Sinunkaltaisiasi löytyy aina, jotka mitään kysymättä tekevät sen, mitä käsketään, eivät kyseenalaista vaan survovat vääräuskoisia kaasukammioon. Näitä on aina, ei ne kolmanteen valtakuntaan loppuneet...

PS miksi muuten käyt näillä sivuilla, joiden tarkoituksena on ilmaista seksuaalisuuden monipuolisuutta?

Minun piti juuri vastata tuolle (pedosivu) kaverille ,mutta huomasin että olit jo vastannut hänelle ,mikäli hän jotain ymmärtää . Todellakin kukaan ei näille sivuille pakota ,lisäksi vielä ennen kuin näille sivuille pääsee on vielä varoitus :Kuitenkin kaveri kehtaa vaahdota asioista jotka eivät hänelle kuulu. ELIKKÄ MITÄ IHMETTÄ mr. PEDOSIVU tekee täällä???????????
        Kaikenlainen rasismi ja toisen sorto syntyy tälläisten MUMMONPOTKIJATYYPPIEN toimesta..Muistakaa vanha sananlasku "ARVAA OMA TILASI ANNA ARVO TOISELLEKIN"....

• kavahtivat
        Olen samma mieltä kanssasi kirjoitti:

Minun piti juuri vastata tuolle (pedosivu) kaverille ,mutta huomasin että olit jo vastannut hänelle ,mikäli hän jotain ymmärtää . Todellakin kukaan ei näille sivuille pakota ,lisäksi vielä ennen kuin näille sivuille pääsee on vielä varoitus :Kuitenkin kaveri kehtaa vaahdota asioista jotka eivät hänelle kuulu. ELIKKÄ MITÄ IHMETTÄ mr. PEDOSIVU tekee täällä???????????
        Kaikenlainen rasismi ja toisen sorto syntyy tälläisten MUMMONPOTKIJATYYPPIEN toimesta..Muistakaa vanha sananlasku "ARVAA OMA TILASI ANNA ARVO TOISELLEKIN"....

Ns valtavirtoihin kuuluva eli normaali ihminen, aikuinen mies - jos hän piipahtaisi vaipat.net sivuilla niin on sata varma että hän polttaisi roviolla kaikki siellä kirjoittaneet jollain lailla mieleltään sairaat ihmispolot.
        Minä en ehkä polttaisi koska ihmisen tappaminen on rikos. Kehoittaisin kuitenkin miettimään omaa persoonaa ja pohtimaan sitä että mikä on mennyt vikaan että aikuinen mies laittaa vaipat housuun ja luulee olevansa pikkupoika ja pissaa vaippaan ja saa siitä kiksejä.
        Olen varma että enemmistön mielestä se on hälyyttävän sairasta ja moni voisi luulla tällaisia jopa pedofiileiksi.
        Mummoja en ole koskaan potkinut vaan kovastikin arvostanut ja mummot ja papat tulee siihen ikään kun taas ympyrä sulkeutuu ja vaippa pannaan haaroihin.

• An opinion
        kavahtivat kirjoitti:

Ns valtavirtoihin kuuluva eli normaali ihminen, aikuinen mies - jos hän piipahtaisi vaipat.net sivuilla niin on sata varma että hän polttaisi roviolla kaikki siellä kirjoittaneet jollain lailla mieleltään sairaat ihmispolot.
        Minä en ehkä polttaisi koska ihmisen tappaminen on rikos. Kehoittaisin kuitenkin miettimään omaa persoonaa ja pohtimaan sitä että mikä on mennyt vikaan että aikuinen mies laittaa vaipat housuun ja luulee olevansa pikkupoika ja pissaa vaippaan ja saa siitä kiksejä.
        Olen varma että enemmistön mielestä se on hälyyttävän sairasta ja moni voisi luulla tällaisia jopa pedofiileiksi.
        Mummoja en ole koskaan potkinut vaan kovastikin arvostanut ja mummot ja papat tulee siihen ikään kun taas ympyrä sulkeutuu ja vaippa pannaan haaroihin.

Make an appointment to discuss with a doctor, about your problem. I suppose that you have taken a wrong page........................

• jokainen...
        kavahtivat kirjoitti:

..saa puolustautua ja jakaa tietoa omista mieltymyksistään, jottei levittämäsi valheet ottaisi maaperää. Tarkoitan vihamielisiä vihjailujasi siitä, että vaippafanit olisivat pedofiileja. Jos viitsit lukea etenkin englanniksi kirjoitettuja asiallisia analyyseja Diaper lover-ilmiöstä, voit nukkua yösi rauhassa. Vaippafanit eivät touhua lasten kanssa. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa ja vain tietämättömyys tai tarkoitushakuinen vihamielisyys, joka purkautuu omista frustraatioista saa ihmisen esittämään tuollaisia kevytkenkäisiä syytöksiä toisia kohtaan.

Ja edelleen kysyn, miksi olet tällä foorumilla, jonka tarkoituksena on keskustella vapaamielisesti seksin eri ilmenemismuodoista? Ymmärrätkö muuten mitä tarkoitetaan sanalla 'fetissi'?

• terve ihminen
        jokainen... kirjoitti:

..saa puolustautua ja jakaa tietoa omista mieltymyksistään, jottei levittämäsi valheet ottaisi maaperää. Tarkoitan vihamielisiä vihjailujasi siitä, että vaippafanit olisivat pedofiileja. Jos viitsit lukea etenkin englanniksi kirjoitettuja asiallisia analyyseja Diaper lover-ilmiöstä, voit nukkua yösi rauhassa. Vaippafanit eivät touhua lasten kanssa. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa ja vain tietämättömyys tai tarkoitushakuinen vihamielisyys, joka purkautuu omista frustraatioista saa ihmisen esittämään tuollaisia kevytkenkäisiä syytöksiä toisia kohtaan.

Ja edelleen kysyn, miksi olet tällä foorumilla, jonka tarkoituksena on keskustella vapaamielisesti seksin eri ilmenemismuodoista? Ymmärrätkö muuten mitä tarkoitetaan sanalla 'fetissi'?

Että oikein englanniksi tuo edellinen diagnostisoi minua.
        Olenkin hämilläni kun olen aivan yksin jäänyt tähän teitä "tuomitsemaan".
        Lienee niin että vaippaa käyttävä aikuinen mies onkin sitten aivan normaali ja minä se tässä epänormaali olen - hmmm.
        Täytyy kai sitten mennä tutkimuksiin - buaaahahaa.

• eiks vaan

• kaikkea saatanaa

Joo kävin kans kattomassa tuolla vaipat.netissä kun tätä keskustelua mielenkiinnolla olen seurannut.
      Oi helvetti sentään että kaikkea sitä netissä onkin.
      En siis edes usko että on aikuisia miehiä jotka tykkää käyttää vaippa ja vielä kusta niihin.
      Ei jumalauta, sen täytyy olla jonkun sairaan yksittäisen todella yhteiskunnalle vaarallisen pervon provo koko juttu.
      Tommosta ei vain voi olla ja piste.

• riitä..

monet paskookin niihin esim. kassajonoissa ja se on orgasmin paikka.. (heille, ei muille)

Ei ole mikään yksittäinen tyyppi sivuston pitäjä, tiedän tästä sattumalta. Itse en todellakaan harrasta ja olin elämäni järkytyksessäni, kun sain tästä tietää.

• yxi vaan

lyöppas googleen hakusanoiksi adult babies tai diaper lovers, infantilismi, nii saat lisää luettavaa mut sun katsii hankkia ekax pari prk nitroi.
        Suomi on todella henkinen takapajula!!!

• yxi vaan
        yxi vaan kirjoitti:

lyöppas googleen hakusanoiksi adult babies tai diaper lovers, infantilismi, nii saat lisää luettavaa mut sun katsii hankkia ekax pari prk nitroi.
        Suomi on todella henkinen takapajula!!!

kirjainyhdistelmä ABDL

• lapuus jäi
        yxi vaan kirjoitti:

kirjainyhdistelmä ABDL

lapsuus jäi siis päälle.
        Kyllä ilmanmuuta tuollaisessa vietissä on jotain outoa jäämää lapsuuden ongelmista.
        Haluaisin ehdottomasti tavata sinutkin siis nimim yxi vaan - tunnut olevan siis juuri tuollainen vaippapeppu koska puolustat noita ja tunnut tietävän noita yhteyksiäkin.
        Haastattelisin sinua ja saisit kertoa vapaasti kaiken lapsuudestasi. Olen varma että sieltä se juontaa.
        No mitäs minä silti noista, hyvää joulua vain kaikille häiriintyneillekin.

• tätä väittelyä
        lapuus jäi kirjoitti:

lapsuus jäi siis päälle.
        Kyllä ilmanmuuta tuollaisessa vietissä on jotain outoa jäämää lapsuuden ongelmista.
        Haluaisin ehdottomasti tavata sinutkin siis nimim yxi vaan - tunnut olevan siis juuri tuollainen vaippapeppu koska puolustat noita ja tunnut tietävän noita yhteyksiäkin.
        Haastattelisin sinua ja saisit kertoa vapaasti kaiken lapsuudestasi. Olen varma että sieltä se juontaa.

Aikoinaan homous oli sairaus, masturbointi vei näön ja kasvatti karvoja käsiin. Doggy style oli vain irstaille huorille sopiva naimisasento jne jne. Nykyisin hnekisesti kypsät ihmiset ymmärtävät, että ihmisyyteen kuuluu monia eri vivahteita, ja kuka on sanomaan, mikä on sairasta, mikä ei. Länsimaiseen elämänmuotoon kuulunee tänä päivänä vapaus harrastaa asioita, jotka eivät ole lainvastaisia ja jotka ovat eettisesti hyväksyttäviä. Ne jotka eivät voi hyväksyä poikkeavuuksia siitä omasta mallistaan, voivat hapantua itsekseen ihan rauhassa. Usein johonkin tiettyyn asiaan voimakkaan kielteisesti suhtautuvat henkilöt kokevat juuri kyseisen asian itselleen jotenki traumaattisena, jos he eivät ole pystyneet käsittelemään omia sisäisiä frustraatioitaan, he kieltävät ne asiat. Jotenkin nuo ylenkatseisen kriittiset kommentit viittaavat siihen suuntaan.

• moukka
        tätä väittelyä kirjoitti:

Aikoinaan homous oli sairaus, masturbointi vei näön ja kasvatti karvoja käsiin. Doggy style oli vain irstaille huorille sopiva naimisasento jne jne. Nykyisin hnekisesti kypsät ihmiset ymmärtävät, että ihmisyyteen kuuluu monia eri vivahteita, ja kuka on sanomaan, mikä on sairasta, mikä ei. Länsimaiseen elämänmuotoon kuulunee tänä päivänä vapaus harrastaa asioita, jotka eivät ole lainvastaisia ja jotka ovat eettisesti hyväksyttäviä. Ne jotka eivät voi hyväksyä poikkeavuuksia siitä omasta mallistaan, voivat hapantua itsekseen ihan rauhassa. Usein johonkin tiettyyn asiaan voimakkaan kielteisesti suhtautuvat henkilöt kokevat juuri kyseisen asian itselleen jotenki traumaattisena, jos he eivät ole pystyneet käsittelemään omia sisäisiä frustraatioitaan, he kieltävät ne asiat. Jotenkin nuo ylenkatseisen kriittiset kommentit viittaavat siihen suuntaan.

Frustraatio oli sen verran hieno sana että en ollut moista aiemmin kuullutkaan.
        Eli voisin sanoa että en missään mielessä ole hetkeäkään epäillyt etteikö esim hyvin sivistyneillä ihmisillä olisi jatkuvasti vaipat housuissa, esim uutisvuodossa tämä tommy taaperman ja vaikka sitten esim piispa huovinen kun hän alahuuli pitkänä paheksui Khao Lakissa tsunamiuhreja.
        Muuten en minä voimakkan kielteisesti suhtaudu juuri mainitsemiisi poikkeavuuksiin joista ei ole muille vaaraa eikä se ole laitonta.
        Suhtaudun kuitenkin siihen että aikuinen ihminen käyttää vaippaa saadakseen siitä seksualista mielihyvää - sillälailla että ne on kyllä jollainlailla sairaita mutta kun en ole niin paljoa lukenut kun sinä niin en osaa sanoa että millälailla olet sairas.

• niin...
        moukka kirjoitti:

Frustraatio oli sen verran hieno sana että en ollut moista aiemmin kuullutkaan.
        Eli voisin sanoa että en missään mielessä ole hetkeäkään epäillyt etteikö esim hyvin sivistyneillä ihmisillä olisi jatkuvasti vaipat housuissa, esim uutisvuodossa tämä tommy taaperman ja vaikka sitten esim piispa huovinen kun hän alahuuli pitkänä paheksui Khao Lakissa tsunamiuhreja.
        Muuten en minä voimakkan kielteisesti suhtaudu juuri mainitsemiisi poikkeavuuksiin joista ei ole muille vaaraa eikä se ole laitonta.
        Suhtaudun kuitenkin siihen että aikuinen ihminen käyttää vaippaa saadakseen siitä seksualista mielihyvää - sillälailla että ne on kyllä jollainlailla sairaita mutta kun en ole niin paljoa lukenut kun sinä niin en osaa sanoa että millälailla olet sairas.

..kunhan sinäkin, niin jä minäkin... päästään tai joudutaan aikanaan vanhusten hoitolaitokseen, niin vaipat siellä on itsekullakin, ne stefat kun ei ole suunniteltu noin pitkää käyttöikää varten.
        Siinä ei ole sitten enää eroa, onko herra vai duunari, tuomari vai juomari..

Mutta olet vetänyt vähän vääriäkin johtopäätöksiä, milloinkas olen sanonut, että itse käytän vaippoja? Olenpahan tässä vaan heiluttanut sanan säilää elämän monimuotoisuuden puolesta. Mutta hyvää joulua sulle kuitenkin.

• Iacli

• yxi vaan
        lapuus jäi kirjoitti:

lapsuus jäi siis päälle.

Joo (ehkä) olen sairas ja täysin kieroonkasvanut, mutta nyky-yhteiskunnassa musta on KIVAA olla tälläi sairas. Ja kaikki ahdasmieliset ym.ym.ym. saa jatkaa rauhassa mitäänsanomatonta keskiluokkaista läskisoosi(seksi)elämäänsä.

• muovihousupoika
        yxi vaan kirjoitti:

Joo (ehkä) olen sairas ja täysin kieroonkasvanut, mutta nyky-yhteiskunnassa musta on KIVAA olla tälläi sairas. Ja kaikki ahdasmieliset ym.ym.ym. saa jatkaa rauhassa mitäänsanomatonta keskiluokkaista läskisoosi(seksi)elämäänsä.

Minäkin heitän tänne kommentin.
        Olen joskus miettinyt että josko esim eduskunnan puhemies puhujapöntössään kiivaan kyselytunnin aikana kokisi kamalan pissahädän eikä olisi vaippaa housuissa niin siitä on sitten lähdettävä pissalle.
        Olen varma että vaippoja käyttää monet sellaiset ihmiset jotka on sidottu johonkin pallille pidemmäksi aikaa.
        Hmm mm avaruussukkulassa käytetään eräänlaisia vaippoja.
        Mulla on ollut ja on aina vaippa ja muovihousut ei siksi että mulla olisi pissavika (ei liion kusta päässäkään) - minä vain tykkään niistä niin ÄLYTTÖMÄSTI olen tykännyt aivan pennusta asti.
        Sanonkin kaikille nuorille kavereille joilla on vähänkin viettiä vaippoihin niin siitä vain, nimittäin kello käy ja aika kuluu. Mitä aikaisemmin aloittaa sen enempi niistä saa nauttia.
        Nuorilla vain on se kynnys niin korkea ja pelko käryämisestä.
        Uskon että paljon on kaikkia outoja mieltymyksiä seksin alalta, vaipan käyttö on harvinaista mutta ehkä sieltä harmittomimmasta päästä jos on itsensä kanssa sinut eikä häiritse sillä muita.
        Mulla on ollut vaippa muovihousussa kymmeniä vuosia yötäpäivää, (vaihdan kyllä pari kertaa päivässä) ja muovihousuja kaapissa varmaan 100paria. Niin se vain on.
        Eli - yxi vaan, ei me ehkä sairaita olla, tällainen vain ärsyttää kaavoihin kangistuneita ihmisiä ja näin joulun alla vielä tullaan mieltään pahoittamaan tänne, hus pois kaikki "kaikki kuivaksi oppineet".

• An opinion
        muovihousupoika kirjoitti:

Minäkin heitän tänne kommentin.
        Olen joskus miettinyt että josko esim eduskunnan puhemies puhujapöntössään kiivaan kyselytunnin aikana kokisi kamalan pissahädän eikä olisi vaippaa housuissa niin siitä on sitten lähdettävä pissalle.
        Olen varma että vaippoja käyttää monet sellaiset ihmiset jotka on sidottu johonkin pallille pidemmäksi aikaa.
        Hmm mm avaruussukkulassa käytetään eräänlaisia vaippoja.
        Mulla on ollut ja on aina vaippa ja muovihousut ei siksi että mulla olisi pissavika (ei liion kusta päässäkään) - minä vain tykkään niistä niin ÄLYTTÖMÄSTI olen tykännyt aivan pennusta asti.
        Sanonkin kaikille nuorille kavereille joilla on vähänkin viettiä vaippoihin niin siitä vain, nimittäin kello käy ja aika kuluu. Mitä aikaisemmin aloittaa sen enempi niistä saa nauttia.
        Nuorilla vain on se kynnys niin korkea ja pelko käryämisestä.
        Uskon että paljon on kaikkia outoja mieltymyksiä seksin alalta, vaipan käyttö on harvinaista mutta ehkä sieltä harmittomimmasta päästä jos on itsensä kanssa sinut eikä häiritse sillä muita.
        Mulla on ollut vaippa muovihousussa kymmeniä vuosia yötäpäivää, (vaihdan kyllä pari kertaa päivässä) ja muovihousuja kaapissa varmaan 100paria. Niin se vain on.
        Eli - yxi vaan, ei me ehkä sairaita olla, tällainen vain ärsyttää kaavoihin kangistuneita ihmisiä ja näin joulun alla vielä tullaan mieltään pahoittamaan tänne, hus pois kaikki "kaikki kuivaksi oppineet".

On se mahtava tunne olla turvallisissa vaipoissa ja vaippamuovihousuissa. Lähteä ulos rapakoihin hyppimään kunnollisissa aidoissa kurahaalareissa ja nauttia elämästään turvallisesti. Onko sen ihanampaa suloisen ihanat vaipat ja nätit muovihousut .Söpöt kurahaalarit ja nätit kumisaappaat yllään mennä tekemään hiekkakakkuja sillä aikaa kun kaikki hullut ympäri maailmaa sotivat ja tuhoavat.........................

• teksti
        Iacli kirjoitti:

Jos joku oikeasti ihmettelee sitä miten vaipat saattavat ketään kiinnostaa niin http://www.vaipat.net/fi/static.php?page=static060805-pohdintaa_vaippojen_kaytosta löytyy esittelyteemainen teksti aiheeseen. Olettaen että kukaan täällä oikeasti tahtoo tietää eikä vain saa kicksejään muiden flamettamisesta.

Vaikka sortuu liiaksi haihatteluun, mutuiluun ja aiheelle tyypilliseen höpö-psykologiaan. Vaippafetissi on hyvin yksinkertainen selittää muutamalla lauseella. On ns. "diaper lover" tyyppejä jotka vain pitävät vaipoista fetissinä, sitten on "adult baby" tyyppejä joitten konditio tunnetaan lääketieteellisemmin autonepiofiliana(tai kansanomaisemmin infatilismina) eli seksuaalisena haluna olla vauva. Lisäksi monilla autopedofiileillä (seksuaalinen halu olla lapsi ei siis vauva) on jonkinlainen kiinnostus vaippoihin. Fetisseistä, autonepiofiliasta ja autopedofiliasta sekä niiden oletetusta synnystä voi lukea lisää alan kirjallisuudesta, vaikken psykologiaa hirveän tieteellisenä ja luotettavana pidäkään, niin ihan suositeltavaa jos kiinnostaa.

• selostus
        Iacli kirjoitti:

Jos joku oikeasti ihmettelee sitä miten vaipat saattavat ketään kiinnostaa niin http://www.vaipat.net/fi/static.php?page=static060805-pohdintaa_vaippojen_kaytosta löytyy esittelyteemainen teksti aiheeseen. Olettaen että kukaan täällä oikeasti tahtoo tietää eikä vain saa kicksejään muiden flamettamisesta.

Todella hyvin on tuossa tekstissä eritelty vaippaharrastukseen liittyviä syitä ja perusteluja. Omakohtaisesti voin todeta, että asia on juuri noin. Kyllä aika paljon loukkaa se, että asiasta tietämättömät ja sen perusteita ymmärtämättömät suin päin leimaavat sairaaksi tai höyrähtäneeksi. Ei tämän fetissin toteuttaminen mikään kovin helppo asia ole monellekaan, varsinkin kun juuri ulkopuolisten tapa laukoa asiattomia mielipiteitään ja kummasteluaan tekee siitä vielä monin verroin henkisesti vaikeampaa.

• Anonyymi

Vaipat.net. Sisäpiirikeskeinen saitti missä hehkutellaan sateenkaarta ja miehet väittävät olevan naisia. Auta armias jos sanot olevasi hetero niin olet ulkopiirissä

• Anonyymi

Vika on tavassasi käyttää nettiä tai koneessasi.
      Täytä palautelomake ja asia korjaantuu.

• Anonyymi

Ilman muuta. Taidat olla yksi niistä kaaren päällä olevista. Reppana

• Anonyymi
    • Anonyymi

Homojen rankkaus sivusto. Kalupystyssä kirjoittelevat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tulkaa mukaan. Tykkään tekeytyä vauvaksi tutin kanssa. Vaippa alla ja pinnasänky käytössä. Hihii. Kohta tulee pissa hihii. Äiti vaihtaa vaipan ja tulkitsee karvaisen perseen. Hihii. Ihanaa!

• Anonyymi

Hyi, porukalla kuseksivat vaippaan ja vertailevat niitä tekotissit miehillä heiluen koska ovat oman mukaan naisia

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      199
      4346
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1647
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1343
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1327
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      879
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe