Kumpi, Canal vai TV1000?

Joululahjaksi

Onko kokemusta kummastakin? Kumpi kannattaa ottaa? Mies tykkäisi katsoa sitä sm-liigaa... Mutta itse olen tv1000 kannalla, samaan pakettiin kuuluisi lapsille Disney C. kun taas Canalin kanssa siitä pitäisi maksaa erikseen.

14

3378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TV1000 tai Viasat

      Mulla oli Canal just vuoden verran. Katkesi elokuussa. Sieltä tuli huonoa kamaa. Tulen hankkimaan itse Viasatin tammikuun alusta lähtien.

      Itse olen hervoton futisfani jostain 70-luvulta ja hankin canalin brittifutiksen takia. Todellisuudessa viikossa tuli katsottua n 1,5 peliä(pätkiä eri peleistä), koska aina tulee jotakin menoa. Pelkän lätkän takia ei kannata hankkia, ukkosi ei katso kun korkeintaa yhden pelin viikossa, ja lopun aikaa katsot leffauusintoja.

      • hyvää eikä huonoa

        Ihme ruikuttajia ne jotka väittää että Canalilta tulis huonoa... Viasatin kanavat ne on samanlaisia kuin Maikkarin Leffakin, b-luokan leffoja täynnä.


      • heikkoa..
        hyvää eikä huonoa kirjoitti:

        Ihme ruikuttajia ne jotka väittää että Canalilta tulis huonoa... Viasatin kanavat ne on samanlaisia kuin Maikkarin Leffakin, b-luokan leffoja täynnä.

        canalilla on lähetys nykyään myös teknisesti heikkolaatuista. jo aiemmin käytettiin liian vähäistä virheenkorjausta (7/8), mutta nyt lisäksi 1.11 lähetyksen kanavakohtaista bitratea laskettiin yhtä huonoksi kuin mitä se t-verkossa on.
        tuota ei tietenkään missään canalin mainoksissa muistettu mainita :)


    • Canal+

      I wouldn't have any other way.

    • kokeillut..

      itsellä oli canal sen kanavauudistukseen asti ja sitten vaihdoin viasatiin.
      jälkimmäiseen olen ollut enemmän tyytyväinen.

      satelliitista 29 eurolla kuussa saa canalilta 3 elokuvakanavaa ja 2 urheilukanavaa. ei mitään muuta.

      viasatilta saa yhteensä n.50 kanavaa. 6 elokuvakanavaa, 3 urheilukanavaa, 3 disney kanavaa, pari muuta piirrettyjä lähettävää, aikuisviihdettä, musiikki kanavia, viidekanavia, dokumenttikanavia ja uutiskanavia.

      hommasin kuitenkin sellaisen satelliittivirittimen, että pystyn tarvittaessa ottamaan ärrältä sen parin viikon canalin prepaidin silloin tällöin.

      • Alkuper. kysyjä

        Meillä nääs on kaapeli.


      • enemmän..
        Alkuper. kysyjä kirjoitti:

        Meillä nääs on kaapeli.

        jos mahdollista niin kannattaa ilman muuta ottaa satelliitista. kaapelissa noita kanavia viasat kulta-paketissa on jotain 13 kpl ja satelliitissa ~50 kpl.
        minullakin on kyllä kaapeli-tv, mutta laitoin silti lautasen parvekkeelle.
        viasatilla on tarjous, jossa laitteet ja asennuksen saa ilmaiseksi.
        http://www.viasat.fi/?tilaus=1&sivu=5

        satelliitti-tarjonnan kanavat:
        http://www.viasat.fi/?sivu=8


      • tekstitys
        enemmän.. kirjoitti:

        jos mahdollista niin kannattaa ilman muuta ottaa satelliitista. kaapelissa noita kanavia viasat kulta-paketissa on jotain 13 kpl ja satelliitissa ~50 kpl.
        minullakin on kyllä kaapeli-tv, mutta laitoin silti lautasen parvekkeelle.
        viasatilla on tarjous, jossa laitteet ja asennuksen saa ilmaiseksi.
        http://www.viasat.fi/?tilaus=1&sivu=5

        satelliitti-tarjonnan kanavat:
        http://www.viasat.fi/?sivu=8

        Tiedän, että lautasantennilla saa Suomessa näkyviin noin 3000 kanavaa. Mutta, jos et ymmärrä noilla kanavilla puhutuista kielistä yhtään mitään, niin kannattaako! Kuinkahan moni Viasatin lautas-kanava on tekstitetty suomeksi? Väittäisin, ettei tavallisen lukioenglannin taitavan kannata ottaa muuta kuin suomeksi tekstitettyä ohjelmaa - muuten menee moni hauska asia ohi korvien.


      • kanavat..
        tekstitys kirjoitti:

        Tiedän, että lautasantennilla saa Suomessa näkyviin noin 3000 kanavaa. Mutta, jos et ymmärrä noilla kanavilla puhutuista kielistä yhtään mitään, niin kannattaako! Kuinkahan moni Viasatin lautas-kanava on tekstitetty suomeksi? Väittäisin, ettei tavallisen lukioenglannin taitavan kannata ottaa muuta kuin suomeksi tekstitettyä ohjelmaa - muuten menee moni hauska asia ohi korvien.

        -suomenkielinen teksti on kanavilla
        TV 1000   
        TV 1000 Action   
        TV 1000 Classic   
        TV 1000 Family   
        TV 1000 Nordic   
        TV 1000 Plus One
        Nelonen
        YLE 24
        YLE Teema
        YLE TV 1
        YLE TV 2

        -suomenkielinen teksti tai puhuttu suomeksi
        Disney Channel Nordic
        Toon Disney

        -suomenkielinen teksti osassa ohjelmista
        Viasat Explorer
        Viasat History
        YLE FST5
        E! Entertainment TV Nordic


        -suomenkielinen teksti tulossa ensi vuoden alusta
        Viasat Nature Action

        -osin selostettu suomeksi
        Viasat Sport 1
        Viasat Sport 2

        __
        explorerilla ja historyllä alkoi syksyllä suomenkielinen tekstitys ja sitä ei ole vielä kaikissa ohjelmissa. kaikkiin uusiin se kyllä pikkuhiljaa tulee.
        nature-kanavalla alkaa vuodenvaihteessa pikkuhiljaa tulemaan tekstit suomeksi.


    • ykköset..

      saakos canalin kautta lainkaan formuloita näkymään?
      jos tilaa viasatin satelliitista, niin se sisältää tv6:den josta tulee formulat.

    • rokkaa!

      Mulla oli terrestiaali Canal marraskuuhun saakka viime tammikuusta. "Uudistuksen" (so. huononnuksen) jälkeen irtisanoin Canalin ja tilasin Viasatin satelliittipaketin. Hemmetin paljon enemmän katsottavaa, elokuvien kierto on nopeampi, elokuvien laatu on parempi.

      Canalilta tulee paljon b-moskaa. Viasatin Classic on jo syy ottaa Viasat, jos laatuelokuvista pitää. Laatuelokuvia ei ole b ja c-kategorian toimintatrillerit, joita Canal suosii.

      Samalla vaivalla hankin toisen mikropään, jonka suuntasin sivusyöttönä Hotbirdiin. Kanavia tuli lisää monta sataa, joista katsottavia jotain 100 luokkaa, en ole ehtinyt laskemaan. Vaatii tietty kielitaitoa, eli saksaa ja vähän ranskaakin kun hanskaa, saa paljon katsottavaa.

      Ihan uteliaisuudesta on hauskaa katsoa eksoottisia tv-kanavia ympäri maailman, vaikka ei puheesta mitään ymmärrä :)

      • se mitä

        sä pidät laatuelokuvana ei välttämättä ole muiden mielestä sitä! Kannattais pitää toi mielessä. Mä en vaihtaisi Canalia Viasattiin koska mä satun just nimenomaan tykkäämään toiminta- ja scifileffoista. Eikä ne todellakaan ole mitään b-luokan leffoja, saati c-luokkaa mitä Canalilta tulee vaan ihan ehtaa hyvää tavaraa. Viasatilta sen sijaan vois just kuvitellakin tulevan kaikkee roskaa. Eihän nimittäin 29 eurolla voi saada hyvää tavaraa kun kanavia on tungettu siihen pakettiiin niin paljon, niin jostain on pakko tinkiä ja se on laatu!


      • kärpäsetkin pas...
        se mitä kirjoitti:

        sä pidät laatuelokuvana ei välttämättä ole muiden mielestä sitä! Kannattais pitää toi mielessä. Mä en vaihtaisi Canalia Viasattiin koska mä satun just nimenomaan tykkäämään toiminta- ja scifileffoista. Eikä ne todellakaan ole mitään b-luokan leffoja, saati c-luokkaa mitä Canalilta tulee vaan ihan ehtaa hyvää tavaraa. Viasatilta sen sijaan vois just kuvitellakin tulevan kaikkee roskaa. Eihän nimittäin 29 eurolla voi saada hyvää tavaraa kun kanavia on tungettu siihen pakettiiin niin paljon, niin jostain on pakko tinkiä ja se on laatu!

        Laatuelokuvan katsomiseen tarvittaan älykkyyttä ja sivistyneisyyttä. B-moska ei ole laatuelokuvaa. B-luokan viihdemössön tarkoitus on vain viihdyttäminen. Laatuelokuva paneutuu ihmiselämän problematiikkaan. Ei niistä sinun pitää tarvitse. Mutta älä halveksi asioita, joita kapasiteettisi ei kykene käsittelemään.


      • minä vain

        ei ole kovin kummoinen tuo elokuvatarjonta. Saisi tulla enemmän eurooppalaista (muutakin kuin pohjoismaista), aasialaista ja latinalaisamerikkalaista elokuvaa. Ylen Teemallakin on laadukkaammat elokuvat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe