Turku on täynnä likasia, säälittäviä nistejä,pikku PASKOJA.Kakkoja.Ällöttäviä.Raukkoja.Itkupillejä. Säälittäviä paskoja! VAI MITÄ SUOMEN TURKU? KIITOS.
Vastaukset 8
- HAH
Tää on sama uhittelija, kun tuolla muutama viesti alempana. Sulla mahtaa olla huono itsetunto, kun tarvii tolleen pullistella? Sä oot painolastia poika.
- PARANTAJA
Sää täs pullistelet.Säälittävä tyyppi.
- Anonyymi00003
Tänään on viimenen päivä aikaa poistua keskustasta. Uskokaa pois saatanan naamatatuoidut kotvaushoitopellet.
Koirat mukaan vuf vuf.
00.01 teidän ihmisarvo päättyy saatanan huoranpennut.
Fair warning. - Anonyymi00004
piä sää natsi naamas kii
- Anonyymi00006
On täällä kyl paljon sellaisia omituisii hiipailijoitá laihoja huppuhermanneja virttyneissä collegepöksyissään
- Anonyymi00009
Nisteille pitäisi antaa ilmaiseksi yliannostus.
- Anonyymi00008
Nistit
sähkötuoliin.
Ei noin heikko ihminen
voi
elättää itseään. - Anonyymi00010
Vasemmistolaiset kantavat huumeita selkä vääränä
Suomeen
jotta kansa saadaan mädätettyä.
Sdp
CCCP
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598