KEIJULI .. saitko siipesi alle

miksi?

KEIJULI ... SINUA KAIVATAAN ! EIKÖ ROHKEUTTA ENÄÄ RIITÄ , VÄSYMYS VAI ?
NO , JOKA TAPAUKSESSA MONI KIRJOITTAJA LUKIJA KAIPAA SINUN KIRJOITUKSIASI .

HEI , ALÄ IHMEESSÄ HETI OVESTA ULOS SITÄ !!!!!!!

4

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijuli

      Nyt eivät tosiaankaan siivet oikein kanna!
      Mitähän ne tähtikartat minulle näistä viikoista sanoisivat! Minulla on sekaisin nyt uutta ja vanhaa, vuosien takaista asiaa. Monta pohdittavaa yhtäaikaa. Joten sekaisesta ja välillä tyhjästäkin päästä on paha nyhjästä.
      Viime keväänä loppunut suhde vesimiesmieheen sai viime ja toissa viikolla toisen näytöksen ja sekin oli aivan liikaa nykyisille voimilleni. Meillä oli muutama juttutuokio: ja nyt olen valvonut ja yrittänyt päästä selville olostani. Luopuja sanoi että "Jos se on oikeaa, ei aika sitä muuta". Nyt on annettava vain ajan kulua. Ja toivoa että emme tule vastatusten ennen kuin muu elämäni on tasaantunut, asia kerrallaan.
      Kiitos Sinulle kuitenkin, kun laitoit terveiset!

      • miksi?

        Anna ajan kulua sekä käy asiat läpi oman itsesi kanssa. Se jo veroittaa, vie voimavarojasi .
        Mutta asiat on käytävä läpi, kohdattava myös itsensä kanssa.
        Pääsi on sekaisin, asioiden järjestäminen vaatii todella paljon. Pakenemalla ne ei selviä! Et todellakaan pakene, yrität löytää asioille oman paikkansa ajan kanssa. Voimia Sinulle, SELVIÄT !


      • piipahtaa nyt

        ennen vuoden vaihtumista täällä. Seuraavan kerran saatan ilmestyä vasta joskus ensi vuonna.
        Luin Sinun viestin Keijuli ja täytyy vaan sanoa, että nyt on Sinun vaan kohdattava se mikä edessäsi on. Muulla tavalla et tule pääsemään epätietoisuudestasi. Kokeile kepillä jäätä ja katso mitä tapahtuu. Jos se kestää, voit jo kokeilla toisella jalalla sitä jne.
        En ole varma, että teenkö nyt oikein mutta kerron silti. Kerron Sinulle, että mulla on vastaukset nykyisiin kysymyksiisi. Ne on helppo lukea viestistäsi. Olen vaan niin "ilkeä" että jätän ne Sinun selvitettäväksi. Etkä varmasti haluaisi kuulla niitä minulta. Tiedän miltä ne kuulostaa minun suusta ja siksi jätän ne kertomatta. Tiedät ne vastaukset itsekin. Nyt on vaan todella vaikea myöntää tosiasiat itselle. Sydän toivoo yhtä ja järki kertoo aivan jotain muuta. Nyt jos onnistut saamaan järjen ja tunteet tekemään yhteistyötä, tulet välttymään monelta vastoinkäymiseltä. Tiedän, että haluaisit kuulla enemmän minun näkemyksiäni mutta se ei olisi oikein. Nyt olet tilanteessa, mistä Sinun on selvittävä yksin. Toivottavasti ymmärrät. Ja kyllä Sinä ne siivetkin vielä saat. Uudet ja paremmat. En epäile sitä.
        Rauhallista joulua ja riehakasta uutta vuotta kaikille ja erityisesti Sinulle Keijuli!
        Kaikki kääntyy vielä parhain päin. Onhan näin käynyt aina ennenkin. Miksei sitten myös jatkossa? Elämä on edelleen vuoristorata. Mihin se siitä muuttuisi? Ei voida muuttaa sitä vuoristorataa mutta voidaan oppia tuntemaan se ja elämään siinä. Helpompi se on niille jotka ei tiedä mikä elämä on ja vaikeampi jotka ovat tietoisia elämästä. Se on kaunis omassa rumuudessa, lempeä julmuudessa, rakastettava omassa vihattavuudessa... Se on elämä. Se on rakkaus. Se on kaikki ja ei mitään. Ei mitään ja kaikki.


      • Keijuli
        piipahtaa nyt kirjoitti:

        ennen vuoden vaihtumista täällä. Seuraavan kerran saatan ilmestyä vasta joskus ensi vuonna.
        Luin Sinun viestin Keijuli ja täytyy vaan sanoa, että nyt on Sinun vaan kohdattava se mikä edessäsi on. Muulla tavalla et tule pääsemään epätietoisuudestasi. Kokeile kepillä jäätä ja katso mitä tapahtuu. Jos se kestää, voit jo kokeilla toisella jalalla sitä jne.
        En ole varma, että teenkö nyt oikein mutta kerron silti. Kerron Sinulle, että mulla on vastaukset nykyisiin kysymyksiisi. Ne on helppo lukea viestistäsi. Olen vaan niin "ilkeä" että jätän ne Sinun selvitettäväksi. Etkä varmasti haluaisi kuulla niitä minulta. Tiedän miltä ne kuulostaa minun suusta ja siksi jätän ne kertomatta. Tiedät ne vastaukset itsekin. Nyt on vaan todella vaikea myöntää tosiasiat itselle. Sydän toivoo yhtä ja järki kertoo aivan jotain muuta. Nyt jos onnistut saamaan järjen ja tunteet tekemään yhteistyötä, tulet välttymään monelta vastoinkäymiseltä. Tiedän, että haluaisit kuulla enemmän minun näkemyksiäni mutta se ei olisi oikein. Nyt olet tilanteessa, mistä Sinun on selvittävä yksin. Toivottavasti ymmärrät. Ja kyllä Sinä ne siivetkin vielä saat. Uudet ja paremmat. En epäile sitä.
        Rauhallista joulua ja riehakasta uutta vuotta kaikille ja erityisesti Sinulle Keijuli!
        Kaikki kääntyy vielä parhain päin. Onhan näin käynyt aina ennenkin. Miksei sitten myös jatkossa? Elämä on edelleen vuoristorata. Mihin se siitä muuttuisi? Ei voida muuttaa sitä vuoristorataa mutta voidaan oppia tuntemaan se ja elämään siinä. Helpompi se on niille jotka ei tiedä mikä elämä on ja vaikeampi jotka ovat tietoisia elämästä. Se on kaunis omassa rumuudessa, lempeä julmuudessa, rakastettava omassa vihattavuudessa... Se on elämä. Se on rakkaus. Se on kaikki ja ei mitään. Ei mitään ja kaikki.

        Iloisen, mukavan illan päälle kotiin tullessani näin vielä viestisikin! Kiitos!
        Kokeilin kepillä ja asia selvisi pikkuisen. Jää ei kestänyt.
        Sanot että olen tilanteessa, josta pitää selvitä yksin. Miksi? Minua on aina auttanut ystävän kanssa puhuminen. Tämä on esittänyt jonkun kysymyksen tai vaikka vain oman mielipiteensä ja se on saanut minut väittämään vastaan tai myöntämään, miten milloinkin, mutta liikahdus on tapahtunut. Yksin pohtiessaan jää usein paikalleen.
        Olen vakavasti miettinyt sitäkin että ehkä ihan oikeasti ainakin tämän vesimiehen on parasta olla yksin. Pitäisi jättää kaikenlainen killittely ympäristöön ja tyytyä tähän omaan kivaan oloonsa.
        Olisi ollut mukava kuulla miten omat asiasi etenevät. Mutta ehkä joskus sitten.
        Nyt kuitenkin, kaikille Hyvää Joulua ja Luopujalle vielä rapsutus korvan taakse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe