Vähän ihmetyttää ihmisten kiinnostus Kotleettia kohtaan. Jos Kotleetti on ihan oikeasti olemassa sellaisena kuin hän itse kertoo, niin eikö ole vähän perverssiä kaikenlaiset kyselyt siitä, mihin hän pystyy ja mihin ei, minkä näköinen on, hajooko huonekalut alla ym. ym.
Minulla ei ole mitään Kotleettia vastaan, päinvastoin, vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä ja, jos tosissaan painaa sen 200kg, niin miehellä täytyy olla hyvä itsetunto. Ainakin näiden kirjoitusten mukaan.
Mutta tuo ihmisten "sairraalloinen" kiinnostus?!? Tulee mieleen, että siinä on mukana tirkistelyä tyyliin, miten tommonen voi elää ja toimia kuin muutkin? Ja aina, kun Kotleetti vastaa, tulee liuta uusia kysymyksiä. Onko enää normaalia olla noin kiinnostunut jonkun lihavan ihmisen elämästä? Jos on, niin miksi?
Kotleettiko palstan miellenkiintoisin tyyppi?
21
1274
Vastaukset
- "vähän"
Onko tirkistely laissa kielletty? Ja itsepähän vastaa kuitenkin kysymyksiin.
- kotleetilla
on itsellä jokin perversio tuoda superlihavuuttaan esiin.
Nythän on laittanut kuvanksakin kaiken kansan nähtäville. Fetissin omaista toimintaa!
Kysymyksenalaiseksi jää kyllä, onko koko Kotleetti aitoa tavaraa vai onko taustalla 60-kiloinen nörtti, joka nauraa meidän muijien kustannuksella.
Kotleetti, mistä päin olet, voitaisiinko tavata?- namis
Vai oikein "fetissin omaista toimintaa" :) Taisi olla siitä kysymys että tietyt tyypit täällä epäilivät hänen olemassaoloaan ja jankuttivat kuvan laittamisesta todisteeksi. Jos ei vastaa kysymyksiin ja pilkkahuutoihin ei ole hyvä,mutta jos vastaa sekään ei ole hyvä. Monityydyttämätöntä tämä nykynuoriso!
- tuntuu vaan
namis kirjoitti:
Vai oikein "fetissin omaista toimintaa" :) Taisi olla siitä kysymys että tietyt tyypit täällä epäilivät hänen olemassaoloaan ja jankuttivat kuvan laittamisesta todisteeksi. Jos ei vastaa kysymyksiin ja pilkkahuutoihin ei ole hyvä,mutta jos vastaa sekään ei ole hyvä. Monityydyttämätöntä tämä nykynuoriso!
oudolta, kun on noin sinut lihavuutensa kanssa.
Ei haluakaan laihduttaa. Se nyt tuntuu vain epäuskottavalta. Lihavuuteenkin voi olla fetissi. Eli ei ihan tuulesta temmattua! - pakko sanoa
se nörtti ei paina kuuttakaankymmentä kiloa
- jos se on
pakko sanoa kirjoitti:
190 cm pitkä ;)
- naispuolinen
jos se on kirjoitti:
190 cm pitkä ;)
ja noin 170 cm.
- totta tosiaan
tuntuu vaan kirjoitti:
oudolta, kun on noin sinut lihavuutensa kanssa.
Ei haluakaan laihduttaa. Se nyt tuntuu vain epäuskottavalta. Lihavuuteenkin voi olla fetissi. Eli ei ihan tuulesta temmattua!Kyllä mä uskon että kotleetti on aikuinen mies ja olemassa. Mutta että on noin sinut läskiensä kanssa, sitä en voi uskoa. Ei siis välitä miltä näyttää eikä osaa yhtään pelätä terveytensä puolesta. Sitä en käsitä.
No enhän minä ole laittanut kuvaa esiin omasta aloitteestani, vaan sen takia, että joku sellaisen halusi varmistuakseen olemassaolostani.
Ajattelin lisätä muutaman muunkin kuvan, kunhan vielä keksitte asian jolla voin "aitouteni" tuoda esille kuvissa.
Vai että pitäisi todistaa olamassaolo myös tapaamisen merkeissä. Kyllähän sekin onnistunee, vaikka ajatus kuulostaakin näin aluksi hiukan hölmöltä. Noh, terve epäilys on sinällään ihan ok juttu.pakko sanoa kirjoitti:
Riippuu siitä mikä osa kehosta on puntarilla :D
- POP
kotleetti kirjoitti:
No enhän minä ole laittanut kuvaa esiin omasta aloitteestani, vaan sen takia, että joku sellaisen halusi varmistuakseen olemassaolostani.
Ajattelin lisätä muutaman muunkin kuvan, kunhan vielä keksitte asian jolla voin "aitouteni" tuoda esille kuvissa.
Vai että pitäisi todistaa olamassaolo myös tapaamisen merkeissä. Kyllähän sekin onnistunee, vaikka ajatus kuulostaakin näin aluksi hiukan hölmöltä. Noh, terve epäilys on sinällään ihan ok juttu.Laita vaan lisää kuvia vaikka ilman kasvojakin. Tiedetään että olet sitten elossa edelleen. Ja jos vaikka joulun jälkeen olet paisunut edelleen, vaikkei niitä paria lisäkiloa taida sinusta heti huomata.
- kuvia itsestäsi
kotleetti kirjoitti:
Vai että pitäisi todistaa olamassaolo myös tapaamisen merkeissä. Kyllähän sekin onnistunee, vaikka ajatus kuulostaakin näin aluksi hiukan hölmöltä. Noh, terve epäilys on sinällään ihan ok juttu.vaikka miten paljon, eikä se todista mitään aitoudestasi.
Kummoiset kuvankäsittelytaidot ei tarvitse olla, että saa lisäkiloja kuviinsa.
Olen itsekin säikäyttänyt tuttaviani kuvilla joissa olen lihonut sata kiloa. - Mutta entä motiivi?
kuvia itsestäsi kirjoitti:
vaikka miten paljon, eikä se todista mitään aitoudestasi.
Kummoiset kuvankäsittelytaidot ei tarvitse olla, että saa lisäkiloja kuviinsa.
Olen itsekin säikäyttänyt tuttaviani kuvilla joissa olen lihonut sata kiloa.Sinä jaksat täällä jankuttaa että Kotleettia ei ole olemassa, vaan hän on jonkun normaalipainoisen luoma hahmo. Vaadit kuvaa ja kun sellainen annetaan, et sittenkään usko, ja sanot ettet tule koskaan uskomaankaan koska kuvia voi muuttaa.
Et vain muistaakseni koskaan ole esittänyt mitään motiivia sille toiminnalle jonka väität tässä olevan takana? Hain huvin vuoksi kaikki Kotleetin kirjoittamat viestit ja luin ne läpi. Niitä on useiden kuukausien ajalta kymmeniä, ja yhdestäkään en löytänyt minkäänlaisia ristiriitaisuuksia. Kertomukset ovat aina loogisia, johdonmukaisia, ja tarinat, jos toistuvat viesteissä, ovat aina samanlaisia. Uskottava valehtelu on tunnetusti erittäin vaikeaa, ja vaatii paljon energiaa. Joten kiinnostaa edelleen, jos Kotleetti on kerran keksitty hahmo, MIKSI kukaan rupeaisi moiseen? Miksi kukaan tuhlaisi kuukausikaupalla aikaa tuollaisen hahmon luomiseen? Mitä iloa siitä voisi olla? Ja mikä tarkoitus?
Itse olen sitä mieltä että Kotleetti on tarkalleen sitä mitä sanookin olevansa. Ei se nyt niin uskomatonta ole että tuollainenkin ihminen voisi löytyä! - voi eiiiiiiiii
Mutta entä motiivi? kirjoitti:
Sinä jaksat täällä jankuttaa että Kotleettia ei ole olemassa, vaan hän on jonkun normaalipainoisen luoma hahmo. Vaadit kuvaa ja kun sellainen annetaan, et sittenkään usko, ja sanot ettet tule koskaan uskomaankaan koska kuvia voi muuttaa.
Et vain muistaakseni koskaan ole esittänyt mitään motiivia sille toiminnalle jonka väität tässä olevan takana? Hain huvin vuoksi kaikki Kotleetin kirjoittamat viestit ja luin ne läpi. Niitä on useiden kuukausien ajalta kymmeniä, ja yhdestäkään en löytänyt minkäänlaisia ristiriitaisuuksia. Kertomukset ovat aina loogisia, johdonmukaisia, ja tarinat, jos toistuvat viesteissä, ovat aina samanlaisia. Uskottava valehtelu on tunnetusti erittäin vaikeaa, ja vaatii paljon energiaa. Joten kiinnostaa edelleen, jos Kotleetti on kerran keksitty hahmo, MIKSI kukaan rupeaisi moiseen? Miksi kukaan tuhlaisi kuukausikaupalla aikaa tuollaisen hahmon luomiseen? Mitä iloa siitä voisi olla? Ja mikä tarkoitus?
Itse olen sitä mieltä että Kotleetti on tarkalleen sitä mitä sanookin olevansa. Ei se nyt niin uskomatonta ole että tuollainenkin ihminen voisi löytyä!IHAN SEKAISIN??? Ensimmäinen kommenttini oli tuo äskeinen tässä keskustelussa. Mitä helvettiä tarkoitat jankuttamisella? Siis jos tuo oman mielipiteensä esille ja se eroaa SINUN mielipiteestäsi, on se jankuttamista. Mitä keskustelua se on? Tuli vain tuosta "Kotleetin" kuvasta elävästi mieleeni omat kokemukseni kuvankäsittelyn parissa! Anteeksi kamalasti jos mielipiteeni eroaa omastasi.
Kotleetti itse on hauska ja huumorintajuinen tyyppi, aito tai ei. Ja mitä merkitystä sillä edes on? Paitsi sinunlaisillesi tosikoille. - oli eräs
Mutta entä motiivi? kirjoitti:
Sinä jaksat täällä jankuttaa että Kotleettia ei ole olemassa, vaan hän on jonkun normaalipainoisen luoma hahmo. Vaadit kuvaa ja kun sellainen annetaan, et sittenkään usko, ja sanot ettet tule koskaan uskomaankaan koska kuvia voi muuttaa.
Itse olen sitä mieltä että Kotleetti on tarkalleen sitä mitä sanookin olevansa. Ei se nyt niin uskomatonta ole että tuollainenkin ihminen voisi löytyä!alle 30 vuotias kotleetin kokoinen mies,joten uskon kotleettin olevan olemassa.
kerran katsoin dokumentin jossa eräs amerikkalainen mies painoi 400 kiloa.
miten jotku kehtaakin kieltää toisen olemassa olon. - utelias
kotleetti kirjoitti:
Vai että pitäisi todistaa olamassaolo myös tapaamisen merkeissä. Kyllähän sekin onnistunee, vaikka ajatus kuulostaakin näin aluksi hiukan hölmöltä. Noh, terve epäilys on sinällään ihan ok juttu.Minä en halua tapaamista mutta jos joskus Hesassa joku oikein lihava mies vyöryy vastaan niin ilmeisesti se sitten olet sinä.
Mites muuten joulu, nautitko mamman joulupöydästä vai kavereiden kestityksestä vai keskitytkö yksin syöpöttelemään? Ja tuli vielä mieleen että voisit käydä vaikka joulupukista mutta onko maha liian iso punaiseen nuttuun?
- kyllä
No kun en muita 200 kiloisia tiedä elävien kirjoissa niin onhan se kiva tietää että miten tuollainen pärjää. Lievä ihmetyksen aihe kyllä.
Nuoreksi nörtiksi en häntä usko sillä teksti on sen verran aikuisen kirjoitamaa, lauserakenteinen ja välimerkkeineen. Eihän nämä nykynuoret osaa muuta kuin tekstarikielen.- tämä..
niin näet miten "pärjää" eli avustajan kanssa ja pyörätuoli alla.
http://www.metacafe.com/watch/29842/...oman_in_texas/ - Miksi sotket asioita?
tämä.. kirjoitti:
niin näet miten "pärjää" eli avustajan kanssa ja pyörätuoli alla.
http://www.metacafe.com/watch/29842/...oman_in_texas/Youtubessa videon kohdalla on tekstissä käynyt laskuvirhe. Sanotaan että nainen painaa 259 kiloa, mutta itse filmiklipissä sanotaan "44 stone". "A stone" on englantilainen painomitta joka on 6,35 kiloa. Nainen painaa siis 279 kiloa, ei 259.
Kotleetilla on painoa 218 kiloa, eli eroa on siis peräti 60 kiloa. Lisätään siihen tosiasia että Kotleetti on pitempi, ja lisäksi mies, joka automaattisesti merkitsee että ruumiinrakenne on erilainen kuin tuolla naisella.
Eli vaikka tuo nainen on pyörätuolissa ja tarvitsee avustajan, ei se todista mitään siitä että 218-kiloinen mies ei pystyisi liikkumaan omin avuin ja elämään varsin tavallista elämää. - nörttien opettaja
nuoret NÖRTIT osaavat kirjoittaa sujuvasti,koska ovat siihen harjaantuneet. Tavallisen keskivertonuoren taidoista en puhu mitään.
- tota videota
Miksi sotket asioita? kirjoitti:
Youtubessa videon kohdalla on tekstissä käynyt laskuvirhe. Sanotaan että nainen painaa 259 kiloa, mutta itse filmiklipissä sanotaan "44 stone". "A stone" on englantilainen painomitta joka on 6,35 kiloa. Nainen painaa siis 279 kiloa, ei 259.
Kotleetilla on painoa 218 kiloa, eli eroa on siis peräti 60 kiloa. Lisätään siihen tosiasia että Kotleetti on pitempi, ja lisäksi mies, joka automaattisesti merkitsee että ruumiinrakenne on erilainen kuin tuolla naisella.
Eli vaikka tuo nainen on pyörätuolissa ja tarvitsee avustajan, ei se todista mitään siitä että 218-kiloinen mies ei pystyisi liikkumaan omin avuin ja elämään varsin tavallista elämää.sen vuoksi laittanutkaan, että jotenkin epäilisin Kotleetin olemassaoloa.
Muuten vain mielenkiintoinen pätkä itsepetoksineen. Muijallahan ei ole mitään muuta sanottavaa tilastaan kuin kuinka suuremoinen hän on.
Kyllä uskon, että Kotleetin kokoinen mies voi liikkua omin jaloin, mutta ei sen kokoisena elä ns. normaalielämää. Kyllä näin on Näreet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648