Taidan sanoa nyt hyvästit

Lady Awa

Ennen täällä oli tosi kivaa ja paljon kirjottajia jne. mut nykyää tääl on melkee enemmän vihaajia ku faneja ja ihmiset kirjottelee vähä niinku "pakolla" eikä enää niin 100%:lla fanin sydämellä. Tiiätte varmaa mitö tarkotan. Suoraan sanottuna tunnelma tällä palstalla on lopahtanut täysin.

En tiedä lähdenkö pois kokonaan. Täytyy miettiä.

Anteeksi vain nyt kovasti...

5

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-,.-,.-,.-

kontrasti ole hyvä asia?
      Erilaisten ihmisten ja eri mielipiteiden kohtaamispaikkojahan nämä keskustelupalstat ovat, ei sitä kunnon keskustelua muuten syntyisi ;)

Eriävien ja jopa negatiivisten mielipiteiden läsnäolo ei ole riesa vaan rikkaus.
      Jos ei halua olla ns. vihaajien keskuudessa niin voi käydä lordifoorumilla joka on faneille tarkoitettu.

Kyllä mielestäni useat tällä palstalla esitetyistä negatiivisista mielipiteistä ovat asiallisesti kirjoitettu, lukuunottamatta niitä aivan selviä trolleja mitä suomi24 valitettavasti VETÄÄ puoleensa.

Itseäni ja varmasti monia muita on "ajaannuttanut pois" kaikki turhaakin turhemmat threadit ja suoraansanottuna spammaukset.
      Aiheet kuten "Lukekaa tämän saitin rivi 17 siinä on jotain turhaa" tai nämä "MOI MUN UUS NIMIMERKKI ON LORDI6, EI OOKKAAN NYT SE ON KITA666, NYT SE ONKI AWA16547........" JNE.

• Miss Kita

Olen uusi täällä. Olen käynyt tällä Lordi-keskustelupalstalla vasta muutaman viikon, en vielä edes kuukautta. Lady Awa, olet ollut ainoa tyyppi, joka täällä on käynyt säännöllisesti ja puhunut järkeä (toki monet muutkin ovat puhuneet järkeä). Mutta nyt jos lähdet, en tiedä, kelle hehkuttaa maailman parhaasta bändistä... En tiedä, onko täällä silloin yhtään elämää! Jos jätät tän keskustelun, mäkin ehkä lopetan.

• monsterboardille!
        Miss Kita kirjoitti:

Olen uusi täällä. Olen käynyt tällä Lordi-keskustelupalstalla vasta muutaman viikon, en vielä edes kuukautta. Lady Awa, olet ollut ainoa tyyppi, joka täällä on käynyt säännöllisesti ja puhunut järkeä (toki monet muutkin ovat puhuneet järkeä). Mutta nyt jos lähdet, en tiedä, kelle hehkuttaa maailman parhaasta bändistä... En tiedä, onko täällä silloin yhtään elämää! Jos jätät tän keskustelun, mäkin ehkä lopetan.

eli lordin viralliselle foorumille!
        http://www.bmgfinland.com/lordiforum/index.php

• Miss Kita

• eipä juuri mitään
        Miss Kita kirjoitti:

No mä tiedän ton paikan. Mutten haluais rekisteröityä. Mitä kaikkia tietoja siihen pitää laittaa??

sähköposti ja nimimerkki, kukaan muu ei tietenkään sähköpostiasi nää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe