Tehdäänkö Suomessa missään yksityis-sairaalassa abortteja? Jos tehdään, niin missä? Olisin tiedosta kiitollinen.
Tietääkö kukaan?
14
4504
Vastaukset
- esim. Mehiläinen
Yksityissairaalat esim. Mehiläinen tekevät mutta hinta on kallis eikä hoito tai poltilaan kohtelu ole yhtään sen parempaa kuin julkisissa sairaaloissa.
- ei tehdä...
soitin jo kyseiseen sairaalaan.
- asustelet...
ei tehdä... kirjoitti:
soitin jo kyseiseen sairaalaan.
mutta, ainakin sellainen lääkäriasema (asemalla myöskin vuodeosasto) kuin DEXTRA, sijaitsee Munkkivuoressa, Hki 35, siellä tehdään, tämä on 10%:n varma tieto, ystävättärelleni tehtiin raskaudenkeskeytys viikolla 6, kaavinnassa, on varmempi kuin lääkkeellinen, muutaman tunnin lepo osastolla humauksessa tehdyn kaavinnan jälkeen.
Kaikkinensa hintaa tulee n. 1000 euroa josta KELA ei tietenkään korvaa mitään koska kyseessä ei ole sairaudenhoito.
Ja palvelu oli kuulema todella, todella ystävällistä. - pois,
asustelet... kirjoitti:
mutta, ainakin sellainen lääkäriasema (asemalla myöskin vuodeosasto) kuin DEXTRA, sijaitsee Munkkivuoressa, Hki 35, siellä tehdään, tämä on 10%:n varma tieto, ystävättärelleni tehtiin raskaudenkeskeytys viikolla 6, kaavinnassa, on varmempi kuin lääkkeellinen, muutaman tunnin lepo osastolla humauksessa tehdyn kaavinnan jälkeen.
Kaikkinensa hintaa tulee n. 1000 euroa josta KELA ei tietenkään korvaa mitään koska kyseessä ei ole sairaudenhoito.
Ja palvelu oli kuulema todella, todella ystävällistä.eli tarkoitin tietysti, että tämä tietoni on 100%:n VARMA!!
- muitakin paikkoja
pois, kirjoitti:
eli tarkoitin tietysti, että tämä tietoni on 100%:n VARMA!!
joissa tehdään, esim. Eiran sairaala, se nyt tulee ensim.mieleen.
Ensim.vastaajalla lienee sitten kokemusta niin julkisen kuin yksityisenkin sektorin osalta keskeytyksen suhteen kun osaa kertoa miten missäkin kohdellaan?!
Luulo ei aina ole tiedon väärti... - Maria .
asustelet... kirjoitti:
Ja palvelu oli kuulema todella, todella ystävällistä.Sinulle näistä tiedoistasi. On helpottavaa kuulla, että apua saa yksityiseltä sektorilta. Olen Helsinkiläinen. Tämä kyseinen abortti, on minulle erittäin arka asia, koska en itse haluaisi sitä tehdä, mutta minut on painostettu siihen. Tunnen itseni sen verran hyvin, että tiedän, etten kestäisi nyt henkisesti huonoa kohtelua, mitä julkisella puolella usein saa valitettavasti usein kokea.
- Maria .
muitakin paikkoja kirjoitti:
joissa tehdään, esim. Eiran sairaala, se nyt tulee ensim.mieleen.
Ensim.vastaajalla lienee sitten kokemusta niin julkisen kuin yksityisenkin sektorin osalta keskeytyksen suhteen kun osaa kertoa miten missäkin kohdellaan?!
Luulo ei aina ole tiedon väärti...myöskin Sinulle tiedoistasi. Kiva yllätys, kun täältä saa asiallisia vastauksia.
- selvittänyt?
Maria . kirjoitti:
myöskin Sinulle tiedoistasi. Kiva yllätys, kun täältä saa asiallisia vastauksia.
Joko olet selvittänyt Helsingin yksityissairaaloiden tilannetta? Itselläni on sama tilanne kuin sinulla, sain varmuuden raskaudesta tänään. Alan heti huomenissa selvittämään itse asiaa. Olisi kiva jos kertoisit, mitä sinulle nyt kuuluu, ja miten ja missä asia etenee?
- Maria .
selvittänyt? kirjoitti:
Joko olet selvittänyt Helsingin yksityissairaaloiden tilannetta? Itselläni on sama tilanne kuin sinulla, sain varmuuden raskaudesta tänään. Alan heti huomenissa selvittämään itse asiaa. Olisi kiva jos kertoisit, mitä sinulle nyt kuuluu, ja miten ja missä asia etenee?
ei kannata uskoa näitä henkilöitä, jotka täällä kirjoittelevat paskaa. Helsingissä ei ysityisellä puolella abortteja tehdä. Että suurkiitokset vain kaikille paskanjauhajille, toivottavasti ymmärrätte vielä jonain päivänä, että asioista pitäisi puhua rehellisesti.
- yksityisellä
Maria . kirjoitti:
ei kannata uskoa näitä henkilöitä, jotka täällä kirjoittelevat paskaa. Helsingissä ei ysityisellä puolella abortteja tehdä. Että suurkiitokset vain kaikille paskanjauhajille, toivottavasti ymmärrätte vielä jonain päivänä, että asioista pitäisi puhua rehellisesti.
v 2005, laki lienee sen jälkeen muuttunut! Eli itse en ainakaa kirjoittanut puppua. Sitä en ole seurannut koska laki sitten on muuttunut tämä asian osalta.
Näin oli v 2005, laki ON kuulema muuttunut, onhan se voinut muuttua esim. 1.1.2006.
Ps. olin muuten itse saattajana ystävättärelleni, odottelin sen pari tuntia hänen kanssaa toimenpid.jälkeen.
Eli asia on tosi josta tuossa aiemmin kirjoitin, sitä en valitettavasti tiennyt että laki on muuttunut. - selvittänyt asiaa
Maria . kirjoitti:
Olen tosiaan selvittänyt asiaa, ja tulos on, että kyllä tehdään ja useammassa paikassa. Ainoa haitta on, että he käyttävät vain kaavintamenetelmää eikä vaihtoehtoa siis ole kuetn esim. Kätilöopistolla. Toinen miinus on tämä aika. Tämän vuoden puolella toimenpidettä ei pystytä tekemään, koska lääkärit ovat lomalla ja yksityiset leikkaussalit pääasiassa suljettu. Tämä on faktaa tältä päivältä yksityissairaalan yksityislääkärin vastaanotolta. Itse pääsen tähän yksityissairaalaan toimenpiteeseen heti vuodenvaihteen jälkeen.
Mistä sait tietoa ettei tämän keskustelun puheet pitäisi paikkaansa? - samalla...
selvittänyt asiaa kirjoitti:
Olen tosiaan selvittänyt asiaa, ja tulos on, että kyllä tehdään ja useammassa paikassa. Ainoa haitta on, että he käyttävät vain kaavintamenetelmää eikä vaihtoehtoa siis ole kuetn esim. Kätilöopistolla. Toinen miinus on tämä aika. Tämän vuoden puolella toimenpidettä ei pystytä tekemään, koska lääkärit ovat lomalla ja yksityiset leikkaussalit pääasiassa suljettu. Tämä on faktaa tältä päivältä yksityissairaalan yksityislääkärin vastaanotolta. Itse pääsen tähän yksityissairaalaan toimenpiteeseen heti vuodenvaihteen jälkeen.
Mistä sait tietoa ettei tämän keskustelun puheet pitäisi paikkaansa?tänne, mikä on sen yksityisen sairaalan nimi?
- tunnin toimenpide
Kysele yksityisklinikoilta. Imukaavinnalla tai pillereillä tehty abortti on vain parin tunnin vaaraton toimenpide, joka ei vaadi nukutusta eikä sairaalaan jäämistä. Vanha suomalainen käytäntö nukuttaa ja makuuttaa aborttipotilaita sairaalassa on joko rangaistustoimi tai holhousta( naiset eivät muka kestä toimenpidettä elleivät ole tajuttomina).
- henkilön oma valinta,
kaikki eivät halua samaa, eli jokunen haluaa imukaavinnan narkoosissa.
Vastasin tuolla aiemmin kertoen ainakin yhden paikan jossa tämä toimenpiteen teko onnistuu, aikaa siinä ei mennyt kaiken kaikkiaan kuin tosiaankin pari tuntia, ei kevyen narkoosin takia joudu tuntitolkulla lepäilemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231850Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531691- 301423
- 691103
- 501022
- 53880
- 49861
- 23860
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j21760