miten saan iskettyä jouosimiesmiehen

kalat tyttönen

miten ihmeessä saan itselleni jousimiesmiehen? pitäisikö minun jatkaa hiljaa möllöttämistä vai mennä suoraan juttusille?

15

4714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ilman jousta

tärkeintä on naamiotuminen!ettei kohde huomaa sinua ennen kun pääset isku etäisyydelle ja ei muuta kuin napakka potku polvilumpion alle.tippuu varmasti ja eikä pääse karkuun!

• suoraan

juttusille.Jos hän on sinusta kiinostunut,niin
      juttu lähtee siitä varmasti luistamaan.

• jousimies

Mene ihmeessä juttusille,olen itse jousimies ja olisin otettu,jos nainen/tyttönen tulisi kanssani keskustelemaan ,tai pyytämän kahville tai treffeille.Yrittänyttä ei laiteta,kokeile!!!!!!!!!

• x2x

tämä jousimies on aina varma nakki jos ei ole sammunut

• No tietenkin mennä juttelemaan :)Eihän se välttämättä ole edes noteerannut sua jos vaan möllötät jossain taustalla.

• kalat tyttönen

kiitos kaikille vikeistä :)

• kalat tyttönen

mä osaan kyllä kirjottaa:) siis kiitos kaikille VINKEISTÄ eikä "vikeistä" XD

• kierrä kaukaa

No minusta jousimiestä ei kannata edes iskeä,ne on niin itteään täynnä olevia ja ilkeitä ihmisiä.Kierrä kaukaa jos voit.Minä en halua olla enään jos vain voin jousimiesten kanssa missään tekemisissä.Ovat kait niin epävarmoja ihmisiä,kun täytyy aina muita olla kiusaamassa ja haukkumassa.

• fisu-

aivan! ja jos itse vielä olet kala, niin ÄLÄ todellakaan sekaannu jousimieheen, kokemusta on, valitettavasti. en voi sietää ihmisiä jotka möläyttävät kaiken mitä sylki suuhun tuo, ja jouskarit ovat juuri sellaisia.

• ne kalat
        fisu- kirjoitti:

aivan! ja jos itse vielä olet kala, niin ÄLÄ todellakaan sekaannu jousimieheen, kokemusta on, valitettavasti. en voi sietää ihmisiä jotka möläyttävät kaiken mitä sylki suuhun tuo, ja jouskarit ovat juuri sellaisia.

vähän on, näkee tekstistä! :)

• kiertäkää
        fisu- kirjoitti:

fisut jouskarit vaan kaukaa, eihän sellaista
        roikkujaa kestä kukaan ;).

• Jousimies-ihminen
        kiertäkää kirjoitti:

fisut jouskarit vaan kaukaa, eihän sellaista
        roikkujaa kestä kukaan ;).

No sitä vain tulin sanomaan,että jos on AITO RAKKAUS kyseessä.Millään MERKEILLÄ ei ole mitään väliä.
        Rakastakaa suurella sydämellä,jos sellaisen onnen olette kohdanneet!!!

• crybaby-

Jos haluat sydämesi särkeä niin siitä vaan!

• Vähän yli kk:n kokemuksella

Juttelemaan vaan, saatat yllättyä...
      Itse en voinut uskoa hyvää onneani kohdattuani kalat miehen (tutkin horoskooppeja hyvin tarkkaan). Mutta, mutta syntymäkartat sen salan paljasti, meillä menee tosi hyvin. Ja kuitenkin ollaan kumpikin jo elämää nähty, ja rankkojakin kokemuksia koettu.
      Eli minä olen jousimies ja mies kalat.
      Ja olen tosi rakastunut, ja toivon täydestä sydämmestäni sitä tunnetta kaikille muillekkin. Tokihan arki tulee, mutta enpä nää siinäkään mitään ongelmia, ajatellaan ja ollaan asioista hyvin samaa mieltä.
      Joten tsemppiä !

• x2x

tuu toho ovelle ni eiköhä se ole homma hoidettu jos et oo kauheen ruma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe