miten saan iskettyä jouosimiesmiehen

kalat tyttönen

miten ihmeessä saan itselleni jousimiesmiehen? pitäisikö minun jatkaa hiljaa möllöttämistä vai mennä suoraan juttusille?

15

4735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ilman jousta

tärkeintä on naamiotuminen!ettei kohde huomaa sinua ennen kun pääset isku etäisyydelle ja ei muuta kuin napakka potku polvilumpion alle.tippuu varmasti ja eikä pääse karkuun!

• suoraan

juttusille.Jos hän on sinusta kiinostunut,niin
      juttu lähtee siitä varmasti luistamaan.

• jousimies

Mene ihmeessä juttusille,olen itse jousimies ja olisin otettu,jos nainen/tyttönen tulisi kanssani keskustelemaan ,tai pyytämän kahville tai treffeille.Yrittänyttä ei laiteta,kokeile!!!!!!!!!

• x2x

tämä jousimies on aina varma nakki jos ei ole sammunut

• No tietenkin mennä juttelemaan :)Eihän se välttämättä ole edes noteerannut sua jos vaan möllötät jossain taustalla.

• kalat tyttönen

kiitos kaikille vikeistä :)

• kalat tyttönen

mä osaan kyllä kirjottaa:) siis kiitos kaikille VINKEISTÄ eikä "vikeistä" XD

• kierrä kaukaa

No minusta jousimiestä ei kannata edes iskeä,ne on niin itteään täynnä olevia ja ilkeitä ihmisiä.Kierrä kaukaa jos voit.Minä en halua olla enään jos vain voin jousimiesten kanssa missään tekemisissä.Ovat kait niin epävarmoja ihmisiä,kun täytyy aina muita olla kiusaamassa ja haukkumassa.

• fisu-

aivan! ja jos itse vielä olet kala, niin ÄLÄ todellakaan sekaannu jousimieheen, kokemusta on, valitettavasti. en voi sietää ihmisiä jotka möläyttävät kaiken mitä sylki suuhun tuo, ja jouskarit ovat juuri sellaisia.

• ne kalat
        fisu- kirjoitti:

aivan! ja jos itse vielä olet kala, niin ÄLÄ todellakaan sekaannu jousimieheen, kokemusta on, valitettavasti. en voi sietää ihmisiä jotka möläyttävät kaiken mitä sylki suuhun tuo, ja jouskarit ovat juuri sellaisia.

vähän on, näkee tekstistä! :)

• kiertäkää
        fisu- kirjoitti:

fisut jouskarit vaan kaukaa, eihän sellaista
        roikkujaa kestä kukaan ;).

• Jousimies-ihminen
        kiertäkää kirjoitti:

fisut jouskarit vaan kaukaa, eihän sellaista
        roikkujaa kestä kukaan ;).

No sitä vain tulin sanomaan,että jos on AITO RAKKAUS kyseessä.Millään MERKEILLÄ ei ole mitään väliä.
        Rakastakaa suurella sydämellä,jos sellaisen onnen olette kohdanneet!!!

• crybaby-

Jos haluat sydämesi särkeä niin siitä vaan!

• Vähän yli kk:n kokemuksella

Juttelemaan vaan, saatat yllättyä...
      Itse en voinut uskoa hyvää onneani kohdattuani kalat miehen (tutkin horoskooppeja hyvin tarkkaan). Mutta, mutta syntymäkartat sen salan paljasti, meillä menee tosi hyvin. Ja kuitenkin ollaan kumpikin jo elämää nähty, ja rankkojakin kokemuksia koettu.
      Eli minä olen jousimies ja mies kalat.
      Ja olen tosi rakastunut, ja toivon täydestä sydämmestäni sitä tunnetta kaikille muillekkin. Tokihan arki tulee, mutta enpä nää siinäkään mitään ongelmia, ajatellaan ja ollaan asioista hyvin samaa mieltä.
      Joten tsemppiä !

• x2x

tuu toho ovelle ni eiköhä se ole homma hoidettu jos et oo kauheen ruma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe