Mitä lahjaksi isälle

stressaantunut

Mitä ihmettä keksisin 55-vuotiaalle isälleni? Lahja saisi maksaa korkeintaan 60e. Vaatetta en osaa mennä ostamaan. Hän ei myöskään lue joten kirja ei ole vaihtoehto. Eikä cd tai dvd. Hajuvettä ja partavettä on äiti hänelle ostanut joten en sitäkään sitten voi ajatella. Alkoholi ei myöskään käy. Hän ei myöskään harrasta mitään erityistä niin on vielä vaikeampi ostaa.

Onko kenelläkään mitään ideoita?

10

3902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulumuori

Osta oikein hyvä tyyny. Siihen on sitten jouluna mukava kallistaa uupunut pää.
      Rauhaisaa joulua.

• tepsii

osta kummeli dvd tai vastaava ,sit voi nauraa yksin tai yhdessä ja se tyyny ,voi ottaa välillä torkut. hauskaa joulua.

• tyynystä

Tyyny on todella tärkeä artikkeli nukkumisen kannalta, en ikinä ostaisi toiselle, ellei todella tiedä oikeaa merkkiä/mallia. Mutta uusi täkki tms on varmasti vallan mainio lahja. Samoin kaikki itse tehdyt lahjakortit, nämä isä-asiat on käyty jo ainakin 30 keskustelussa läpi aiemmin. Samoin äidit jne :) Vilaseppas sieltä!

• ressierkki

Ostin isänpäiväksi tällaisen:
      http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=360
      Hieman takkusi tuon käytön opetteleminen omalla isälläni eikä hän siitä hirveästi innostunut, mutta jos isäsi on kilpailuhenkistä sorttia, niin luulisi tuon sopivan. Puljusta yleensä löytää jotain kenellä hyvänsä. Itse en ole vielä keksinyt mitä ostaisi joululahjaksi.

• isälle

osta vaikka yöasu. seppälässä esmierkiksi aivan ihania viivi ja wagner t-paita-sortsi pyjamia.. esimerkiksi "ihana sika" tai "tässä pala kuumaa kinkkua" teksteillä! (: maksoi muistaakseni 25e.
      tai..
      osta saunaan uusi setti, puinen kiulu ja puusta kaiverrettu kauha, mukana pellavainen saunatyyny ja löylytuoksu, tämä pakkaus 19,90 citymarketissa. (:
      tai..
      osta kaunis kynttilälyhty ja leivo sen sisus täyteen vaikka pipareita (:
      tai..
      ulkoileeko isäsi? urheiluliikkeissä ihania (ja edullisia ja tarpeelisia!) lämpöä sisällään pitäviä alusasuja, sportiassa muistaakseni housut ja paita pakkaus 9.90e.

auttoiko ollenkaan? (:

• Nimetön

Koska tavaran hankkiminen on niin vaikeata, minulla on ollut tapana kirjoittaa lahjakortti (joskus shekin näköinen, joskus rullalle kääritty ja nauhalla sidottu käärö, joskus pikkuruiseksi taivuteltu lappunen jättikuoressa jne.). Lahjan sisältönä ollut esim. niskahierontaa 20 min, tiskausta 30 min (isäni hoitaa sen yleensä ja minä inhoan), tunti isäni arkistojen siivoamisessa auttamista (jälleen homma jota inhoan)ym. Lisänä on aina ollut kirjoitettu lupaus, että ryhdyn toimeen HETI kun lahjansaaja pyytää, en nurise ja HYMYÄ riittää! Hommat eivät uhkaa miehistä arvovaltaa vaan ne ovat jotain missä isäni oikeasti kaipaa apua, mutta joissa en normaalisti meinaa auttaa ellei patistella hirveästi...

• Sanji1

Oma faija on saman ikäinen ja yhtä vaikea lahjottava. Ei lue, ei juuri katso leffoja eikä pahemmin kuuntele musiikkiakaan. Luojan kiitos puuhailee autotallissa aika-ajoin, joten ostin sitten Harley Davidson -seinäkellon, jonka saa sijoittaa talliin. Saa tunailla Harrikkaansa sitten ja ehtii vielä ajoissa päivällisellekin! :D

Sisko osti isälle synttärilahjaksi "Sinä ole tähti" -tyynyn, josta isä ainakin ilahtui ja käyttääkin aina nokosillaan.
      Bokserit ovat myöskin aika perus, kysy vaikka äidiltäsi kokoa. Pipot, hanskat, solmiot ja kauluspaidat ovat myös aika turvallisia, niiden ostamisessa ei ole paljoa "osattavaa".

• aikaa kuluu :)

Jos isukki on kärsivällistä laatua, voisi harkita "pulma/palikkapeliä". Ainakin JYSKissä ollut halvalla. Kalliimpia erilaisilla markkinoilla.

• ---

Annan isälle semmoista voidetta, joka pehmentää jalkojen kovettumat. Sellaiselle kyllä löytyy tarvetta - tosin itse ei isä tuta varmaankaan älyäsi hankkia.

• ostin

Isäni on 43, eikä tupakoi, mutta juhlissa tupruttelee sikareita. Ostin hänelle nahkaisen sikarikotelon, johon menee kaksi suurehkoa sikaria. Mielestäni mukava ja erikoinen lahja. Hintaa tuli juuri tuo 60€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe