Ikimuistoisin kankkusenne?

Tuurijuoppo

Kertokaapas alan miehet ja naiset, millainen oli kamalin kankkusenne? Millaisia henkisiä ja fyysisiä tuntemuksia oli ja kauanko kesti? Kauanko olit pohjustanut?

10

6694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      kerronpa saman ku aikasempaan,

      pahin krapula se tulee ku juo viikon/useemman päivän putkeen ja sit yhtäkkiä ei mitään. k-a-i-k-k-i pelottaa, pakkoliikkeitä, ahistaa saatanasti, pahaolo, nälkä, ei voi syödä, nukuttaa, ei voi nukkua, maailma pyörii liikaa....
      ja oli se toissa joulukin paha; yritin vessaan okselle niin pyörryin ja sit vasta selvisin oksentamaan ku joku kävi herättää ja kanto mut vessaan, et sellasta....


      ja lisäys siihen ku juo sen viikon, noh kerran ku meni kuukaus,tais se kakski vierehtää en uskaltanu kotiin mennä,istuin vaan portailla ja naapuri tuli kysyy,et onks joku hätänä, sanoin vaa et pelottaa niin et en uskalla mennä sisälle...hah:D se paniikki ahistus vaan tulee,eikä ole kellään kivaa
      mulla ei ainakaan;) voin itseäni kutsua jo ajottaiseksi juopoksi, vaikka ikää vasta parikymmentä ja nainen olen

      • Janoz81

        On niitä rapuloita ollu enemmän ja vähemmän, mutta kerran viikon ryyppäsin niin että tolkku lähti n. 3-4 päivässä. Olin ollu pitkään juomatta ja kaikki räjähti sinä viikkona. Lopetettuani juomisen olin viikon vuodepotilaana. Soitin veljelle , että käy mulle kaupassa ko eihän sitä uskaltanu ovesta ulos lähteä..kaikkein pahin pahin juttu siinä oli kammottavat deliriumit(valveunet) ja kaikki hallut ja sen semmosta.. tuntu että hulluksi tulee.


    • +35 varjossa

      Asuin aikanaan siellä ja yhtenä elokuun päivänä alettiin vetämään viinaa rannalla, ei kaljaa vaan vodkaa ja landrinkeja. Yöt oltiin änkyräkännissä kuppiloissa ja aamulla takasin rantaan ryyppäämään.Näin siis 4 päivää ja yötä, sinä aikana ei nukuttu paria tuntia pitempaan saati syöty. Sitten kun oli pakko lopetta alko perkele semmonen kankkunen että alta pois! Nahka palanut joka puolelta, seinät perkele alko pelkotiloissa puhumaan ja vapina oli niin kovaa ettei vesilasi noussut suuhun asti.Pelotti että kuolee ja sitten ettei kuolekkaan. Keskellä yötä oli sitten pakko mennä lääkäriin, pelotti sekin helvetisti, pidin aurinkolaseja kokoajan päässä. 3päivää vedin Valiumia ja unilääkkeitä ennekuin elämä alko voittaa.Kaveri otti kankkuseensa tötsyt ja sai kamalat skitsot, luuli että jos menee parvekkeelle, hyppää alas... Molemmat tutistiin lääkärissä, onneks oli lekuri tottunut näkemään pahempaakin. En oo sen jälkeen yhtä iltaa enempää ottanut. Ja muistona on "helvetin" hauskoja rantakuvia kännykässä, voitte kuvitella, ja morkkis kun alkuillasta mentiin siistiin pianobaariin muka syömään mutta kaveri kaatu pianon päälle, meikäläinen kompuroi pari pöytää sileeks. Ehittiin pois ennen poliseja eikä siihen baariin menty ikinä.

      • by: klamydia

        heh:

        Kasvot ovat valkoiset ja silmät punaiset,
        huulet ovat siniset ja hampaat keltaiset.
        Silmien alla on mustaa ja housuissa ruskeaa,
        vaan kokonaiskuva se harmaa on.

        Kapteeni kalvakka peilistä mua tuijottaa,
        jäänkylmää hikeä ohimoiltaan pursuaa,
        ja seinät kaatuu päälle, mä niiden alle jään.
        Yksin tänne neljän seinän sisään.

        Jääkaapissa valo vaan
        homeinen juusto seuranaan.
        Ne moikkaa mua, terve vaan, kiva kun pääsit katsomaan.
        Mä pelkään, että mä kuolen tai etten kuolekkaan.
        En unta saa, en nukkua uskaltaisikaan.
        Mun päässäni hakkaa tango delirium.
        Jääkaapissä kylmä kalkkuna,
        kylmä kalkkuna, kylmä kalkkuna.

        Liskojen on tää yö.
        Se miestä syö. Se miestä syö.
        Ne elävältä nakertaa näin pientä juhlijaa.
        Ja seinät kaatuu päälle, mä niiden alle jään.
        Yksin tänne neljän seinän sisään.

        Jääkaapissa valo vaan
        homeinen juusto seuranaan.
        Ne moikkaa mua, terve vaan,
        kiva kun pääsit katsomaan.

        Mä pelkään, että mä kuolen
        tai etten kuolekkaan.
        En unta saa, en nukkua uskaltaisikaan.
        Mun päässäni hakkaa tango delirium.
        Jääkaapissä kylmä kalkkuna,
        kylmä kalkkuna, kylmä kalkkuna.

        Mä pelkään, että mä kuolen tai etten kuolekkaan.
        En unta saa, en nukkua uskaltaisikaan.
        Mun päässä hakkaa tango delirium.
        Jääkaapissä kylmä kalkkuna,
        kylmä kalkkuna, kylmä kalkkuna...


    • kertoo enemmän..
    • Larude

      En kyl oo mikään "alan nainen", mutta...
      Jokunen vuosi sitten tuli vedettyä aika överit, kaikkee mahollista shaissee sekasin.

      Afterparty :
      Nukuin kolme päivää ja yötä putkeen, mitä nyt välillä kävin vessassa ja jääkaapilla tuoremehupurkkeja aukomassa...Ei ollu paha olo, eikä Buranaakaan tarvinnu, mut helw...että nukutti hyvin xD

    • kerranmutteienää

      ...= myrkytystila. Itse en ole kokenut pahaa krapulaa alkoholin suhteen, mutta silti saattaa olla kokemusta, mistä asiassa on kyse. Nimittäin dyykkasin Lidlin roskapöntöistä yhteen aikaan ruokaa, joka muuten oikeasti oli pitkään ihan kunnon ravintoa (pesin vihannekset jne.) Kunnes sitten eräänä kertana olin pienessä perjantai-iltaoluthuppelissa ja alkoi tekemään juustovoileipää mieli. Muistin, että minullahan on niitä lidlin roskapönttöpatonkeja pakastimessa ja ei muuta kuin sulatuksen kautta voileivän tekoon jne. Söin sitä patonkia pari palaa ja ajattelin jo silloin, että ei helkutti, että on jotenkin omituisen makuista... saippuaista tai jotenkin sinnepäin. No söin sitä patonkia (about puoli patonkia) silti, kun ruokaa arvostan ja juustoakin välissä. Tarjosin sitä koirallenikin, mutta söi vaan juuston välistä, kun järkevä oli. No heräsin lauantai-aamuna ja olo ihan tavanomainen joskin ei aivan elinvoimainen. Ilta koitti ja vein veikkaukset lähikioskiin ja silloin alkoi ensioireet. Kylmänväreitä, jännityspäänsärkyä, voimattomuutta jne. ilmeni. Noh... otanpa tuossa päänsärkyyn Ketomex pillerin, niin eiköhän se siitä kuin aina ennenkin. Menin vaakatasoon ja hetken päästä oli tunne että äkkiä vessaan ja 'yrjöhän' se sieltä tuli. Helpotti edes hetkeksi, mutta huomasin pientä? rytmihäiriön poikasta verenkierrossa. Kylmänväreitä, rytmihäiriöitä, pistävää päänsärkyä, huimausta jne. Puoli tuntia kului ja taas vessaan 'yrjölle'. Kaiken lisäksi ulostin myös sellaista vihreänharmaata vesimössöö alapäästä siis 'lierua'. Sen jälkeen sain edes hetkenaikaa olla rauhassani vaakatasossa, kun alkoi uusia oireita. Mikään asento ei hyvä, päänsärkyä, huimausta, hikoilua, kylmänväreitä, tykytyksiä, oksennuksentunteita, kurkkukipua, yskää. Tätä sitten kesti seuraavat 3 päivää putkeen ja suurin osa kärsimyksestä koettiin sängynpohjalla, kun muuhun ei kyennyt. Koko kehoni päänupista varpaisiin oli niin kipeä, että voi olla KIPEÄ. Ajattelin mielessäni aina kuin jaksoin, että tässä se sitten taitaa olla ja kuolema jo koputtelee oveen. Kolmannen päivän jälkeen alkoi voimat palautua ja ensimmäinen pieni kävely, minkä suoritin lähipuistossa oli sellaista todella hiljaista käpyttelyä puoleen ja toiseen. Vastaan tuli myös kaveri koiransa kanssa ja totesi, että et taida olla ihan kunnossa, kun noin valkoinen ihokin on. No... sanoin en ole kunnossa todellakaan. Pikkuhiljaa alkoi myös maistumaan kahvi. Löysin sitten niitä patonkeja lisää pakastimesta ja aloin tutkimaan asiaa tarkemmin. Patongit olivat ikäänkuin jonkinlaisen valkoisen pulverin peitossa lievästi ja haju todellakin saippuainen. Totesin vaan nöyrästi itselleni, että kyseessä oli ruokamyrkytys ja ei koskaan enää. Miksi sitten en tilannut ambulanssia, kun tilanne näytti vakavalta? Se asia onkin monimutkaisempi, jota tässä en ala selvittämään.

      • kuukausi.

        Kuukausi(kesäloma)heroiinia tai alkoholia koko ajan,joka päivä..

        Välillä kannabistuotteita krapulan ensioireisiin,sitten amfetamiinia virkistäytymiseen!Sama ralli taas,hepoa sammutukseen iltaisin-piristeillä ylös.Rohypnolia myös iltaisin "sammutukseen".

        Loppusalla meni jo 2-3 pulloa kylmää votkaa päivässä :( Hauskaa oli ja paljon uusia naisia-mutta vieroitusoireet kuurin loputtua helvetistä!

        Eka kerran elämässäni olin sen takia pois töistä viikon poissa.Nykyään olen "raitis"vain alkoholia silloin tällöin-onneksi on muistot.Tanskassa tapahtui tämä,aikoinaan.


    • juontia vähentänyt

      itse olen huomannut, että iän myötä kankkunen pahenee. ikimuistoisin oli eräs vappu parin vuoden takaa, join viis päivää, käytännössä nukkumatta ja syömättä. Tän jälkeen alkoi ensin pelkotilat kauppareissulla ja kotona ei voinu olla pitkällään ku tuli rytmihäiriöitä. Pari tuntii kiemurrellen lopulta konttasin puhelimen luo ja sain kyydin sairaalaan. Siellä todettiin "terveeksi", tosin sain vieroitusoireisiin lääkettä, ku syke oli melko kova, kuten myös vatsaan, joka oli heikossa hapessa, eikä nesteet imeytyny. Kolmen päivän nukkumisella oli virkistävä vaikutus. Ton jälkeen oon vetäny maksimissaan 2 päivän rännejä.

    • kuolemaa odotellessa

      Pahin krapulani on ehdottomasti ollut tänään. Eilen olin dokaamassa ja tulin himaan siin 3-4 välissä. Olin juonu tyyliin mäykän ja puolikkaan viinapullon, mikä ei todellakaan ole kovin paljoaa, mutta parin tunnin "unien" jälkeen
      helvetti pääs irti.

      Homma alko normaalilla laattaamisella, mikä ei sinänsä ole uutta tai kovinkaan vaarallista. Mutta kun se saatanan pirunkehä ei meinannu loppua ollenkaan!

      Siinä vaiheessa kun olin laatannut n.3 kertaa alko mahalaukku olemaan jo kohtalaisen tyhjä. Join vettä ja taas purjolle. En juonut vettä ja taas purjolle (Melettömän hirvee tunne laatata jos ei oo mahassa mitään mitä laatata).

      Tätä on jatkunu koko päivän (sekosin jo laskuissa, mutta suunnilleen noin 15-20 kertaan), kello on nyt 23:43 enkä oo käyny pöntöllä nyt kahteen tuntiin.. Kumma kyllä mitään päänsärkyä tai muita oireita ei oo tullu. Vois kohta käydä kattoo jos uskaltais jotain syödä.

      PS. Välillä toivoin että olis ollu "normaali" darra, sillä vessanlattialla makaaminen omassa oksennuksessa odotellen seuraavaa sappineste kakomista on potenssiin kymmenen "päänsärky/morkkis/ääniherkkyys/pelkotilat"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe