Täydellinen vesimies

kuka on

Täydellisyys , mitä se on . En ehkä tiedä !?
Ensinnäkin on niin paljon asioita joiden toisten mielestä pitää useasti huomauttaa , en todella pyri edes olemeen itse täydellisyys .
Se mitä toivon , toisoisin : HYVÄKSYNTÄÄ TÄLLÄISENÄ KUIN OLEN .
Epäonnistuneena ykslönä , joina useat näkee tai kokee minut . En osaa sitä enkä tätä . En edes kirjoittaa .
Moniko miettii , onko ne asiat elämässätärkeitä , onko kenties kirjoittajalla omat syynsä siihen , TUSKIN !

Herkästi tulee tunne kaiken tämän muun keskellä teen niin tai näin , koskaan se ei ole oikein .

Olen sisimmässäni erittäin tunneherkkä ihminen , en näytä tunteitani tai kerro asioitani ympäriinsä . Asioita joista en halua puhua en puhu . Usein ole se joka jää kuntelijan rooliin .

Täydellistä ihmistä ei ole !

14

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.D.

      Olisi mielenkiintoista vaihda ajatuksiaan vähän nopeampaan tahtiin. Olen suomi24.fi chatissa, huoneessa maailman menoa, nimimerkillä zazel. Jos kiinosta pohtiskella pikkaisen tätä olemista täällä maankamaralla ja puhua mistä nyt sattu tykkäämän... :)

    • nallu

      onko sulla oikeesti jotain ongelmia? hienoo jos kirjottaminen auttaa mut pittääkö tänne tulla selittämään tollasia??? et muka puhu tunteistasi mut toi on kyllä jo jotain säälin keräämistä. ei kukaan oo täydellinen, kaikki sen tietää! onko sulla nyt joku syy sitten kirjottaa tolla tavalla? jos se on lukihäiriö tai vika tietokoneessa ni ymmärrän.
      hanki sisältöä elämääs ni saat itsetuntoo ettei tarvi rypee itsesäälis.
      tää ei liity mitenkään vesimiehiin

      • ärjy

        Ja opettele kirjottamaan ilman jonninjoutavaa keekoilua erikoisuudentavoittelua. Vaikka oletkin vesimies ja siksi superhuman.


      • elämä helppoa
        ärjy kirjoitti:

        Ja opettele kirjottamaan ilman jonninjoutavaa keekoilua erikoisuudentavoittelua. Vaikka oletkin vesimies ja siksi superhuman.

        kun tuollaiset virheet alkaa ärsyttää. Tuohan on ihan fiksu ihminen,,, öhöm vesimies. Pitääkö tosiaan olla kyttäämässä toisten tekemiä virheitä ja korjaamassa sanomisia. Muutenkin täällä voisi kyllä seiniä pitää leveämmällä ja kattoo korkeammalla kuin siellä kotona tai työssä tai kun näytellään parempaa kuin ollaan. Elämmä on liikaa näyttelemistä ja "näyttelijät" ovat useimmiten niitä heikkoja ihmisinäkin. Terkkuja vesimiesN:lle ja hyvää joulua tv eräsM


    • tekö olette , kuka on

      Ilmeisesti kaikki kolme olette täydellisiä ihmisiä, virheettömiä .... mitä vielä ????

      En ole täydellinen , en ryve itsesäälissä . Tuotiko pettymyksen taas. En osaa edes kirjoittaa .
      Mitähän osaisin, toivoa vaan että jätätte kirjoitukset lukematta. PUUTTUUKO TEILTÄ KONEISTA NÄPPIS JOSTA SAA SEURAAVAN KIRJOITTAJAN TEKSTIN NÄKYVIIN, KOKEILKAA !!!!

      • nallu

        luepa uudestaan se mun teksti. paha niitä sun tekstejäs on jättää lukematta ku et millään voi kirjottaa nimimerkillä


      • kuka on
        nallu kirjoitti:

        luepa uudestaan se mun teksti. paha niitä sun tekstejäs on jättää lukematta ku et millään voi kirjottaa nimimerkillä

        HYVÄÄ JOULUA KOLMEN KOPLALLE !


      • nallu
        kuka on kirjoitti:

        HYVÄÄ JOULUA KOLMEN KOPLALLE !

        pyydä vaikka itsetunto joululahjaksi. itsesäälissä ei kannata elää. tarpeelliset joululahjat on aina parhaita. joten ei muuta ku hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!


      • koko ajan?

        "En osaa, en osaa, en osaa". Opettele! Ei ihmiset jää murehtimaan ns. puutteitaan, vaan ne korjataan, jos tahtoa ja halua on. Ei sitä voikaan koskaan osata mitään, jos ei edes yritä. Valittamisella ja itsesäälillä nyt viimeiseksi taitoja kehitetään. Oletko jotenkin katkera niille, jotka kirjoittavat normaalisti? "Olette täydellisiä ihmisiä, virheettömiä". Olisiko sitten hyvä vaihtoehto, jos Suomen koulutusjärjestelmässä alettaisiin katsoa kirjoitusvirheitä sormien läpi? Olisitko tällöin tyytyväinen, kun kukaan ei olisi silloin yläpuolellasi, koska silloin muut eivät olisi "täydellisiä"? Mistä kaikki tämä katkeruus?


      • J.D.

        En ymmärrä sun sarkasmia. Ehdotin että haluatko tullaa chattailemaan. Tarkoitukseni oli piristää sinua. Nyt on kyllä pakko sanoa että kiitos kun et ottanut kutsuani vastaan.


      • Kuka on
        J.D. kirjoitti:

        En ymmärrä sun sarkasmia. Ehdotin että haluatko tullaa chattailemaan. Tarkoitukseni oli piristää sinua. Nyt on kyllä pakko sanoa että kiitos kun et ottanut kutsuani vastaan.

        Ensinnä en ymmärrä. Sättiä, etsimällä etsiä virheitä tai vastaavaa. En halunnut tuottaa enää itsellenikään pahaa mieltä. Ehkä Sinullekkaan tuotin, päinvastoin!?

        Jos tarkoitus on piristää, miksi tekisit sen? Senkö ymmärtäisin...en ole täydellinen.
        Kiitos, ehkä otankin ... jos kelpaan sellaisena omana itsenäni kuin olen.


      • Zaplini

        riipii? Keitä vaikka teetä.


      • kuka on
        Zaplini kirjoitti:

        riipii? Keitä vaikka teetä.

        Voistko ystävällisesti tarkentaa kenelle tarkoitat kirjoituksesi?!

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA SINULLE !


    • numero 1

      Hyvä keskustelija osaa kuunnella ja oppia toisten opastuksella. Pelkkä pilkkaaminen ja väittelevä jänkkääminen ei ole keskustelua, se on vain tyhmää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe