Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Härästä eroaminen

Kertokaa

Olen tehnyt eroa härkä miehestä n puoli vuotta, eikä hän vieläkään ole valmis luovuttamaan. Nyt tilanne on se et olen löytänyt uuden miehen ja härkä vaan jatkaa häirintää. Miten ihmeessä sen saa loppumaan? Onko kokemuksa?

21

5581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päteekö

      kaikkiin mutta itse olen härkä ja jos tilanne muodostuisi tuollaiseksi niin toivoisin ainakin että sanottaisiin suoraan mikä on homman nimi. Jos ei sekään auttaisi niin sitten on vaan parempi toivoa, että härkä aloittaa uuden suhteen. Se varmaan auttaa härkää unohtamaan sinut.

      • Nups

        Itse erottiin härkä poikaystäväni kanssa vähän aikaa sitten ja luvattiin pysyä ystävinä,ei kumpikaan jäänyt roikkumaan..ero on aika tuore vasta joten en osaa nyt sanoa mitä tulee tapahtumaan mutta yhteen en palaa niin saamattoman ja suht itsekkään ihmisen kanssa.Meidän suhde loppui siihen,kun ei nähty tarpeeksi,tunteet laimeni ja viimeksi kun nähtiin,tunteet paloivat mutta tunsin,että jokin oli muuttunut.Ei enää rakkautta vaan syvää välittämistä.Aika näyttää,miten meidän käy.


    • vain on

      että härän täytyy löytää uusi rakkaus että hän unohtaa sinut....ja kuisaaminen voi jatkua vielä silloinkin pahimmassa tapauksessa.
      Ole kärsivällinen..kyllä se loppuu aikanaan, jos ei, niin ota lähestymiskielto (varsinkin jos lapsia), ja jos se on vakavaa kiusaamista.
      Siinä keinot.

    • Nups

      ..meidän suhde oli hänen kanssaan yhtä vuoristorataa,tunteikasta ja kaikkea kaikessa kurjuudessa ja ihanuudessaan.Kemiat pelasivat todella hyvin muttei se riittänyt.Jokin muuttui eikä sitä enää saa takaisin.Tosin tämä nykyinen exäni on suht ristiriitainen sanomisissaan ja tekemisissään,että ota nyt sitten selvää,onko tämä lopullista..time will show.

    • Nimetön

      Härän luonteeseen ilmeisesti kuuluu, em käytös. Olen eronnut 14 kk sitten härkänaisesta, löytänyt uuden (härkänaisen!)ja edelleenkään ex-härkä ei päästä otteestaan.
      Vaatii kärsivällisyyttä.
      T: Oinas

    • sori

      sillä härkä luovuttaa vasta sitten kun itse katsoo parhaakseen....

      • Nups

        Oma exäni ei kyllä roiku minussa yhtään..tosin ero on erittäin tuore.En sitten tiedä alkaako hän jonkun ajan kuluttua tajuamaan,mitä menetti ja ruikuttamaan perään,who knows.Itse pyrin unohtamaan koko ihmisen enkä taakseni katso.


    • Nimetön

      Härästä eroaminen, mutta okei luonteeseemme kait kuuluu, ettei ihan tekstiviestillä ole sitä uskottavuutta, että sinnikkäälle tähtimerkille SE olisi riittävä tieto.
      Pidä ex-härälle avoin kahdenkeskinen keskustelu-tuokio ja vakuuta 2-3 faktalla, että tarinanne päättyi mahdottomana jo 6 kk sitten ja nyt haluat keskittyä omaan elämääsi ja kertoa uudestasikin; jos uskot exäsi asian kestävän. Itse uskon vieläkin, että ero upeasta naisesta viime kesältä olisikin vain unta ja voisimme palata yhteen; mutta suurenevassa määrin voin ajatteluani kääntää siihen suuntaan, että lienee fiksuinta antaa hänen keskittyä haluamaansa elämään.
      Voit ainakin pyytää/vaatia häirinnän lopettamista; toivon mukaan kundi on senverran älyllinen, että pystyy siihen ja hänelle voi heittää vinkiksi käydä keskustelemassa tuolla suhteet/eroaminen -osastolla "mustan Sydämen" aiheesta Elämäni nainen. Tuskan jakaminen helpottaa kuten ilonkin.
      Onnellista jatkoa ja iloista joulua; toivottavasti lahjapaketistasi hypähtää vapaa elämä.
      terv. härkämies

    • .......

      ollaan molemmat härkiä, eikä kumpikaan päästetä toisiamme menemään...ollaan erottu vaikka kuinka monta kertaa, mutta aina jompikumpi jää roikkumaan ja taas on menoa...Tää on mennyt jo komiikan puolelle, ei me varmaan oikeesti erota koskaan.

      • Nups

        Härkä poikaystäväni ei näe tulevaisuutta kanssani mutta silti heittää kaikenlaista ristiriitaista; miten ainutlaatuista meillä yhdessä oli ja miten uskomattomat kemiat välillämme on,miten vaikeaa on löytää samanlaista jonkun toisen kanssa ja blaablaablaa.Erostamme on n.kuukausi ja haluan vaan päästä jatkamaan elämääni,en enää halua jäädä miettimään hänen tyhjiä sanojaan.En pidä häntä juuri enää minään,itsehän kaiken pilasi saamattomuudellaan ja tyhjillä puheillaan.Voivoi.


      • _leijonatar_87
        Nups kirjoitti:

        Härkä poikaystäväni ei näe tulevaisuutta kanssani mutta silti heittää kaikenlaista ristiriitaista; miten ainutlaatuista meillä yhdessä oli ja miten uskomattomat kemiat välillämme on,miten vaikeaa on löytää samanlaista jonkun toisen kanssa ja blaablaablaa.Erostamme on n.kuukausi ja haluan vaan päästä jatkamaan elämääni,en enää halua jäädä miettimään hänen tyhjiä sanojaan.En pidä häntä juuri enää minään,itsehän kaiken pilasi saamattomuudellaan ja tyhjillä puheillaan.Voivoi.

        No mä oon päässy yhestä härkä miehestä todella helposti eroon voi olla että kun välimatka oli niin pitkä niin ei ruvennu ahdistelemaan =D ja muutenkin en usko että se olisi niin tehnytkään =) Eromme syy aika paljolti oli se että hän on työ narkomaani ei aikaa paljon mulle ollu, ja kun minähän sitä tarviin ja todella paljon =D

        Nyt taas mulla on härkä mies ja kihloihin menemme tänään haetaan somukset =) että sellasta, vaikka tosiaan toi härän saamattomuus alkaa nyppiä aika usein ja sit tää emmä tiiä emmä tiiä joka asian vastataan emmä tiiä ,aikas raivostuttavaa =D mutta olen silti rakastunut siihen joten se on menoa ny =D


    • hyvin

      ero sujui, ystävyys säilyi. Eiköhän se kuitenkin ole enemmän ihmisestä kuin tähtimerkistä kiinni. Ehkä olisi aika vain kasvaa aikuiseksi ja tehdä se ero jos kerran sitä mieltä olet.

      • kertokaa

        Juu, erottu on ja muutettukin, muttakun ei tajua niin ei tajua!! Mulla jo uudet kuviot miesrintamallakin, mutta härkä-ex väittää et tämä on vain time-out, ja tulee ja iskee mut takaisin.

        Eikö tajua, vai onko jo jotain puutetta aivoissa??

        Härkä on muuten oikeasti todella saamaton jahkailija, ei sovi mun kropalle, uusi mies jota tapailen on Oinas ja täysi ääripää laiskalle Härälle, katsotaan miten edistyy....


      • Nups
        kertokaa kirjoitti:

        Juu, erottu on ja muutettukin, muttakun ei tajua niin ei tajua!! Mulla jo uudet kuviot miesrintamallakin, mutta härkä-ex väittää et tämä on vain time-out, ja tulee ja iskee mut takaisin.

        Eikö tajua, vai onko jo jotain puutetta aivoissa??

        Härkä on muuten oikeasti todella saamaton jahkailija, ei sovi mun kropalle, uusi mies jota tapailen on Oinas ja täysi ääripää laiskalle Härälle, katsotaan miten edistyy....

        ..nykyisen exäni kanssa olemme väleissä,hän ei "roiku" minussa,tekee ja menee.Tosin se,että hän muutti tammi-heinäkuun ajaksi toiselle paikkakunnalle,auttaa asiassa.Heitämme rentoa läppää,emme juttele meistä tai tunteista,niin tulemme toimeen eivätkä sukset mene ristiin.Tiedä sitten mitä hänen päänsä sisällä liikkuu kun kirjoittelemme esim. mesessä.Mieluusti hän vastailee minulle ja kertoo aina mitä on tänään tehnyt ja mitä aikoo illalla tehdä,en kysy itse edes mitään,mitä hän on tehnyt,mitä on tekemässä jne.Ennen halusin tietää kaiken.Nyt riittää,että hän heittää jotain.Outoa sinänsä,että hän auliisti on kertomassa mitä uutena vuotena teki ja monelta oli kämpillä jne..tiiä sitten leimahtavatko tunteet taas kun tulemme toimeen ekaksi kavereina..aina se on ollut yhtä tunteen palo ja kemioiden räiskymistä kun näemme.Jokin siinä vaan on..mene ja tiedä.


      • aikaiseksi kirjan.
        kertokaa kirjoitti:

        Juu, erottu on ja muutettukin, muttakun ei tajua niin ei tajua!! Mulla jo uudet kuviot miesrintamallakin, mutta härkä-ex väittää et tämä on vain time-out, ja tulee ja iskee mut takaisin.

        Eikö tajua, vai onko jo jotain puutetta aivoissa??

        Härkä on muuten oikeasti todella saamaton jahkailija, ei sovi mun kropalle, uusi mies jota tapailen on Oinas ja täysi ääripää laiskalle Härälle, katsotaan miten edistyy....

        Minä olen saanut kokea sen härästä eroamisen tuskan. Härkämies tukki puhelimen viesteillä. soitteli yöt ja päivät. seuraili perässä kun tulin ravintolassa, piileskeli puskissa (IHAN OIKEESTI). Uhkaili ja haukkui. Uuden miehen löydettyäni odotteli kotini nurkilla ja löi minua. Isoin ongelma on että on pakko yrittää tulla jotenkin toimeen kun on yhteinen lapsi. Ei todellakaan helppoa. Jokaista sanaa pitää varoa. Kypsyys ja järki puuttuu ainakin sen härän päästä kokonaan.


      • härkä/n
        aikaiseksi kirjan. kirjoitti:

        Minä olen saanut kokea sen härästä eroamisen tuskan. Härkämies tukki puhelimen viesteillä. soitteli yöt ja päivät. seuraili perässä kun tulin ravintolassa, piileskeli puskissa (IHAN OIKEESTI). Uhkaili ja haukkui. Uuden miehen löydettyäni odotteli kotini nurkilla ja löi minua. Isoin ongelma on että on pakko yrittää tulla jotenkin toimeen kun on yhteinen lapsi. Ei todellakaan helppoa. Jokaista sanaa pitää varoa. Kypsyys ja järki puuttuu ainakin sen härän päästä kokonaan.

        Tuossa tapauksessa kai voi syyttää henkilön mielenterveyttä enemmän kuin horoskooppimerkkiä, luulisin näin.


      • Alkuper.
        härkä/n kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa kai voi syyttää henkilön mielenterveyttä enemmän kuin horoskooppimerkkiä, luulisin näin.

        Kyllä mielenterveyttäkin on syytä epäillä yksilötasolla. Mut nyt kun olen tutkaillut näillä ja muilla sivuilla, niin härän ON vaikea päästää irti ja luovuttaa. Ex:ni usein vetosi riidoissa ja eron loppuvaiheen keskusteluissa et emme eroa koskaan, kestämme niin hyvät kuin pahatkin ajat. Kyllä olisin ollut itsekin valmis kestämään ne, mutta ku se olin AINA minä kuka oli väärässä, kuka tuli vastaan, kuka aloitti kompromissin teon ja kenen piti kuunnella yksityis kohtaista selvennystä kuinka ja ketä oli pannut ennen minua. Ja luonnollisesti itsenikin olisi pitänyt kertoa yksityis kohtaisesti mitä olin tehnyt kenenkin kanssa, en suostunut....

        nyt vaan kun pääsisi kunnialla tämän eron viemään päätökseen, jos ei muuta, niin vaihdan puh. numeron. Mutta kyllä sylettää!


    • Kerpes

      Tavarat kahteen kasaan, toinen kainaloon ja menoksi. Asunto sille, jolle se paremmin sopii tai joka sen haluaa.
      Näin minun kanssani. Muutenkin olen varsin tyypillinen härkämies.

    • -:_

      itelläni ainaki oli niin että härkä jätti ja olin parin päivän päästä ihan tyytyväinen päätökseen,juuri ku rupesin noin ajattelee niin hän rupesi toivottelee kaiken maailman ajatuksia meijän yhteisestä tulevaisuudesta, aluks ahisti koska oli uusi jo kiikarissa,mut niinku härkä miehet osaa,niin ne saa pään pyörälle ja tällä hetkellä taas seurustellaan..

    • kokemm

      moi ! puhu härälle, ole luotettava. Kyllä se siitä.-Jos narraat, takkua tulee.

    • härkä nainen, eronnut skorp...

      ihmettelen kovasti, että olisi vaikea erota härästä. Itse olen härkä nainen, eikä mua kiinnosta olla missään tekemisissä ex-puolison kanssa. Jos voisin olisin katkaissut kokonaan välit häneen mutta tällä hetkellä on "pakko" olla edes siedettävissä väleissä lasten takia. Mua oksettaa koko ajatus kyseessä olevasta miehestä. Kun luottamus on mennyt se on mennyt ja sitä ei todellakaan palauteta millään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe