Jousimies ja Leijona nainen

lll

Kertokaa vastaavat parit kuinka sovitte yhteen.Meillä kaksi vahvaa persoonaa,välillä otetaan yhteen napakasti ,mutta tunne on toista kohtaan vahva.Seksi loistavaa. Jousimiehen kulkurin luonne välillä ärsyttää...

9

2406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousinainen*

      Meillä minä olen jouskarinainen ja mies jellona. Mies on minua 8 vuotta nuorempi. Seksi aivan tajuttoman upeeta ja kaikin puolin menee hienosti. Niin, minä taidan olla se vapaampi sielu ja jellonauros sellainen mustasukkainen menoistani. ;)

    • Leijona-äiti

      Osui silmiin viestisi. Kirjoitanpa nyt sitten tässä leijona-äitinä, jolla on jousimies-poika.
      Jousimies-poikani on erittäin herkkä, maailmoja syleilevä, taivaita hipova, vahva ja heikko. Äärimmäisyyksien ihminen. Ainoa sen lähellä oleva ihminen, joka ymmärtää tätä hulluutta ja herkkyyttä, taidan olla minä.Poika on luova, mutta epävarma. Minä jaksan aina sitä kannustaa. Kun kaikki (TAAS KERRAN) menee pieleen, minä jaksan sen taas nostaa sieltä ojasta.
      Siis luulen kohdallasi: jos rakkautta riittää, ettekä ala kilpailla, niin täydennätte toisianne. Voitte olla mahtavan luova pari. Onnea vaan, tulette valloittamaan maailman!

      • oikaisu

        jousimies poikasi nousee itse sieltä ojasta, mutta antaa sinun tehdä käsityksen siitä, että auttaisit.

        Me jouskarit olemme selviytyjiä, yhtä aikaa olemme äärettömän hauraita ja heikkoja, mutta sisällä nousee uusi päivä. Rakastamme huomiota ja näännymme ilman sitä. Annamme kaikkemme itsestämme ja rakastamme syvästi.


    • pauloissa

      Tavatessamme tiesin, että SE mies on tässä. Viikon päästä soitin, taas viikon päästä lähetin tekstarin, seur, pv. hän soitti ja kutsui luokseen. Siitä lähtien mielenkiinto, ikävä, tapaamattomien päivien laskeminen,puhelinlaskut ovat vain suurentuneet. Olemme samalla aaltopituudella, seksi on sanoinkuvaamattoman ihanaa. Tiedämme molemmat mitä haluamme, ja onneksi useimmiten samoja asioita.Selvitämme erimielisyydet "puhaltamalla herneet omasta nenästä".Juu, jouskari sopii minulle, uskon, että myös sinulle. Kehotan kokeilemaan, sitte tiedät.

    • leijonamä

      Mä olen leijonanainen ja mieheni on jousimies. Todellakin vahvat ja myöskin heikot yhdessä!! Ärsyttää miehen vapaudenkaipuu, työ veisi mennessään, minä odottelen usein kotosalla. Seksi ja intohimo ovat roihunneet mutta niin roihuavat rajut riidatkin. En tiedä tuleeko tasapainoa koskaan. Vähän jo väsyttää kun molemmat koittavat "hallita" ja pitää valta-asemaansa yllä.

      • kukka

        Mutta sitähän me leijonanaiset halutaan...miehessä pitää olla haastetta eikä mitään maitopoika meininkiä...Jouskarimiehet on aivan ihania, on kokemusta...


    • lepakko läps

      ...siis minä jousimiesnainen ja mies leijona. Kipinää riittää vielä 20 vuodenkin jälkeen, toisaalta jonkinlainen valtataistelu on näin vuosien saatossa ollut jatkuvasti menossa. Kunnioitetaan toisiamme kyllä.Tyytyväinen olen kyllä ollut, mitä nyt leijonan dramaattisuus ja itsekeskeisyys vähä välillä ärsyttää. Miestä taas tuntuu ärsyttävän terävä kieli ja "komentelu-kammoni", aina pitäis kuulemma hänen osata nätisti pyytää...

    • -Jonna

      Poikaystäväni on jousimies ja minä leijona.. Todella hyvin menee meillä, ja riidellään harvoin. Molemmat ollaan vähän mustasukkaisia mikä on huono asia.. sängyssä menee todella hyvin..Nahistelu on aika yleisiä kun molemmat vähän tuittupäitä mutta kaikesta selvitään nauramalla.Ja jousimiehen tyhmistä asioista suuttuminen ärsyttää.Myös jousimiehen karkailu luonne inhottaa...ja se että ajattelee ekana itseään sitten muita :P

    • jousimies

      hei mä oon jousimies ja oon aika kova menee en jaksa olla kauan neljän seinän sisällä onko se normaalia ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe