Mä rakastelin ihanan miehen kanssa ja sain ihan tajuttoman orgasmin, oikeesti tajunta räjähti, mutta en pystynyt sille mitään että sain samalla ejakulaation, se oli kolmas kerta elämässäni. Nyt hävettää ettei mies ymmärtänyt että luuli mun virtsaavan.. En voi sille yhtään mitään kun orgasmi tulee niin sítä ei voi pysäyttää. Aiemmat mieheni ovat kiihottuneet asiasta mutta nyt en ole varma. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Sain ihanan orgasmin mutta ejakulaatio
16
13059
Vastaukset
- valistusta kehiin
Minäkin ejakuloin ja kumppanini ovat pitäneet siitä. Ejakulaatio on täysin normaalia, miehesi tiedontaso sen sijaan ei. Opeta hänelle pikimmiten naisen seksuaalitoimintojen alkeet.
- miehelle,
että naisen ejakulaatio on suurimpia kohteliaisuuksia, mitä mies voi rakastajan taidoistaan vastaanottaa. Eiköhän se saa ymmärtämään asian vähän uudella tavalla. :)
- yksi selitys
miehelle, kirjoitti:
että naisen ejakulaatio on suurimpia kohteliaisuuksia, mitä mies voi rakastajan taidoistaan vastaanottaa. Eiköhän se saa ymmärtämään asian vähän uudella tavalla. :)
vahingolle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- saamaton.
yksi selitys kirjoitti:
vahingolle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Elä viitti sekaantua asiaan josta et kokemattomuutes vuoks mitään tiiä. Pliis.
Naiset ejakuloi, asia vaan on niin. Tarpeeksi kiihoittuneena melkein kuka vain nainen ruiskauttaa. Jos sen saat naisessa aikaan, voit pitää itseäsi onnistuneena. Jos et ole moista ikinä nähnyt, älä ainakaan ala väittämään että se ei ole totta tai mahdollista.
Kotiin kasvamaan tai maailmalle kokemusta hankkimaan, mars! - aatsikipuutsiki
saamaton. kirjoitti:
Elä viitti sekaantua asiaan josta et kokemattomuutes vuoks mitään tiiä. Pliis.
Naiset ejakuloi, asia vaan on niin. Tarpeeksi kiihoittuneena melkein kuka vain nainen ruiskauttaa. Jos sen saat naisessa aikaan, voit pitää itseäsi onnistuneena. Jos et ole moista ikinä nähnyt, älä ainakaan ala väittämään että se ei ole totta tai mahdollista.
Kotiin kasvamaan tai maailmalle kokemusta hankkimaan, mars!Miten on kun itse olen kiinnostunut tuosta naisen ejakuloinnista ja olen yrittänytkin tyttöystäväni kiihottamaan niin paljon että se tapahtuisi, niin kysyisinkin että kuinka paljon teiltä "irtoaa" sitä nestettä ja tuleeko se sellaisena ruiskuna vai vuotaako vain pillua pitkin pyllyvakoon ja sieltä lakanoille?
Olen nimittäin saanut tyttöystäväni laukeamaan niin että hän on kastellut lakanat mutta mitään ruiskausta esim. kasvoille en ole saanut vaikka olen nuolemalla tässä onnistunut. Se on hieman vaikea miehenä tietää koska se tapahtuu koska esim. naidessa saattaa tuntua jotain pientä kostumista kullinyläpuolelta.
Olisi kiva tietää koska minua kiihottaa todella paljon jos nainen lauetessaan kostuu ja erittää nesteitä. - saamaton.
aatsikipuutsiki kirjoitti:
Miten on kun itse olen kiinnostunut tuosta naisen ejakuloinnista ja olen yrittänytkin tyttöystäväni kiihottamaan niin paljon että se tapahtuisi, niin kysyisinkin että kuinka paljon teiltä "irtoaa" sitä nestettä ja tuleeko se sellaisena ruiskuna vai vuotaako vain pillua pitkin pyllyvakoon ja sieltä lakanoille?
Olen nimittäin saanut tyttöystäväni laukeamaan niin että hän on kastellut lakanat mutta mitään ruiskausta esim. kasvoille en ole saanut vaikka olen nuolemalla tässä onnistunut. Se on hieman vaikea miehenä tietää koska se tapahtuu koska esim. naidessa saattaa tuntua jotain pientä kostumista kullinyläpuolelta.
Olisi kiva tietää koska minua kiihottaa todella paljon jos nainen lauetessaan kostuu ja erittää nesteitä.Minun pienessä (8) kokemusmaailmassani kaksi naista on saanut lakanat kastumaan. Molemmilta on lentänyt parhaimmillaan pari-kolmekymmentä senttiä, mutta useinmiten kuitenkin vain sellainen märkä aalto pitkin pintaa. Nestettä tulee sen verran että lakanat kastuvat ihan näkyvästi.
Ensimmäisen kerran sen suihkun päin naamaa saadessani olin tosi vähällä joutua lopettamaan tosi nautinnollisen 69:n ihan kesken. Tuli nääs sen verran suoraan nenään että tuntui kuin olisi ollut väärinpäin suihkussa.
Nykyinen naisystäväni kertoi suihkuttavansa masturboidessaan niin, että pitää laittaa pyyhe aina alle. Totta, se olikin *todella* kiihottavaa katseltavaa. Minä saan parhaat suihkut aikaan sormin kiihottamalla tai jollain pikku välineellä. Kokeile, kysele. Kyllä hän kertoo, tai näyttää.
- Viikatemiäs
Se mies ei vaan tienny. Älä siitä välitä. kaikki meistä kun ei ota asioista selvää ja siksi joutuvat kiusallasiin tilanteisiin ku tapahtuu jotain tollast mist ne ei oo ikinä kuullukaan...
Kuule nauti sä vaan orgasmistas. Se on ihan sun oikeus eikä sun tarvii sitä hävetä!
Tsemppiä... :)- ejakuloivat naiset
tsenpata toisijaan hahhahha
- voivoi!
ejakuloivat naiset kirjoitti:
tsenpata toisijaan hahhahha
Nih.. Sullakin varmaan tulis hirveen noloja tilanteita, jos orkun hetkellä sattuis spermaa lurpsahtaan ulos.. et vaan yksinkertaisesti pystyis estään?
Mut mene ja tiedä, sittenhän näet kun aikanas pääset naimaan. Ensin kannattaa kuitenkin tehä jotain niille känsille kourissas, MÄHMÄNÄPPI!
- Kalle
Ei se ainakaan minua mitenkaan kiihota kun nainen ruiskauttaa. Voi tietysti olla hyva fiilis siita, etta on saanut naisensa kunnolla tyydytettya, mutta en diggaa kusileikeista...
- Älä kirjoita, jos et ymmärrä!
Valot näköjään palaa, mutta ketään ei ole kotona.
Itse olen otettu, jos naisella ruiskahtelee, luuletko tosiaan sen olevan kusta? - ehkä?
Älä kirjoita, jos et ymmärrä! kirjoitti:
Valot näköjään palaa, mutta ketään ei ole kotona.
Itse olen otettu, jos naisella ruiskahtelee, luuletko tosiaan sen olevan kusta?Kun olen ejakuloinut ja "tutkinut" tietenkin mitä sitä tulikaan ruiskittua niin kyllä se hyvin kuseen hajusta on ollut! Vaikea uskoa ettei olis kusta sen perusteella mitä itsellä tulee. Olen erittäin kiusaantunut hommasta ja ensimmäisen ejakuloinnin jälkeen ahdistunut seksin suhteen. Itsetyydytyksessä uskallan olla ihan rento nykyään koska teen hommat pyyhkeen päällä niin en sotke paikkoja. Mutta ei se todellakaan ole kovin kiihottavaa! Harmi kun en osaa asennoitua siihen positiivisemmin. Tuntuu vaan että toivon eniten etten olisi koskaan ejakuloinu sitä ensimmäistäkään kertaa. Seksi oli niin huoletonta ennen sitä!
- selvää.
ehkä? kirjoitti:
Kun olen ejakuloinut ja "tutkinut" tietenkin mitä sitä tulikaan ruiskittua niin kyllä se hyvin kuseen hajusta on ollut! Vaikea uskoa ettei olis kusta sen perusteella mitä itsellä tulee. Olen erittäin kiusaantunut hommasta ja ensimmäisen ejakuloinnin jälkeen ahdistunut seksin suhteen. Itsetyydytyksessä uskallan olla ihan rento nykyään koska teen hommat pyyhkeen päällä niin en sotke paikkoja. Mutta ei se todellakaan ole kovin kiihottavaa! Harmi kun en osaa asennoitua siihen positiivisemmin. Tuntuu vaan että toivon eniten etten olisi koskaan ejakuloinu sitä ensimmäistäkään kertaa. Seksi oli niin huoletonta ennen sitä!
Ejakulaatiossa naiselta tuleva neste on väritöntä, vähän kitkerätn makuista ja se voi vähän tuoksua virtsalta. Siksi että se tulee virtsaputkesta. Mutta mitään häpeämistä siinä ei ole. Se tulee rauhasesta, kuten miehellä spermaneste. Naisella sitä vain tulee sen verran enemmän, että se voi todella kastella paikat.
Eli jos kasteleminen haittaa, pyyhe alle vaan. Lakanoita voi pestä, mutta tuollaista naista ei yleensä löydä kuin ihan vahingossa. Aikuisista miehistä valtaosa hyväksyy ominaisuutesi ja jokin osa on haltioissaan siitä.
- Shitti
..paskantaneet allenne kun teiltä on tullut?
Muaahhahhahhahaa!!! - Alkuperäiselle
Missä järjestyksessä sulle tuli orgasmin ja ejakulaation tuntemuksia? Mitenhän se keskimäärin tulee, tietääkö kukaan?
Mä en saa orgasmia yhdynnässä, mutta ejakulaation saan helpostikin jos yhdyntä on jyystävää. Mulla ainakin ejakulaation saaminen on fyysinen juttu,kun taas orgasmin pitäis hoitaa aivotyöskentelyllä. Omin käsin ja mielikuvituksen voimin kyllä saan heöposti orgasmin.- ......................
Orkku oli nin vahva että ejakulointi tuli heti perässä,lähes samaan aikaan.Sen verran voin valottaa joillekkin ettei pissaamisesta ollut todellakaan kyse, olin selvinpäin,käynyt vessassa aiemmin ja saunassa.Ei yhdyntä orgasmia mullekkaan ole aiemmin tullut näin, tämä mies saa minussa aikaan kyltymättömän himon ja tunteen että voisin sulautua häneen kiinni.Hän otti asian puheeksi jokinaika sitten ja oli hämmästynyt että häpeilin asiaa, olisi pitänyt puhua kai heti sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632