Olen aikeissa ostaa uuden auton ja
Leon vaikuttaa aika sopivalta.Täällä
ja esim. www.carsurvey.org -sivuilla on
paljon ristiriitaisia kommentteja Leonin
laadusta.Onko uudemmissa malleissa vielä
esim. kosteusongelmia?
Kun kerran kyseessä on jo viides vuosimalli,
niin luulisi että tyyppivikoja ei enää ole.
onko leon hintansa väärti?
6
1254
Vastaukset
- Leijona
Pari vuotta ajellu autolla ja erittäin tyytyväinen
olen ollut. Apukusken ovesta vuoti alussa vettä sisään,
mutta siihen vaihdettiin jonkunsortin tiiviste ja
nyt ei mitään valittamista.
Kone saisi kovilla pakkasilla lämmetä nopeammin,
mutta ei haittaa kun käyttää lohkoa. Lämmin auto,
kunhan moottorin lämmöt noussu. Erittäin johdonmukaine
auto ajaa ja hauska mutkaisella asfaltti tiellä.
Omani ei tietenkään ole mikään sportti, auto menee
sinne mihin kuski haluaa. - TDi110
Ei mitään vikoja.Diesel toiminu hyvin myös kovissa pakkasissa.2002 mallissa ei ainakaan minulla ole ollut mitään vikoja joista olen kuullut vanhemman vuosimallin omistavien valittavan mm täällä palstoilla,Lue uusin Moottori-lehti , siellä tuorein testi (150hv TDi vastaan 180hv bensa).
- leon_ardo
Miltä nyt tuntuvat? Vai onko auto jo vaihtunut?
- osssss
En tiedä uudesta seatista.2004 touran lainehtii lattia kun vesi jostain tulee sisään.
Eli kun konsernin kulkuneuvoja ostaa niin kannattaa kokeilla onko lattiamatot kuivia.Kalliiksi tulee kuivatus ja vesireijän etsintä. - leonisti
VAG-konsernin autojen tyyppivikana on tuo oviverhoilun takana olevan pellin vuotaminen, ympärillä oleva tiiviste hapertuu ja vedet valuu sisälle. Foorumeilta löytyy erillaisia tapoja korjata. Myös väärin asennettu raitisilmasuodatin aiheuttaa usein kosteutta sisälle.
- Toledo06Exeo10Ibiz11
Älä jää kuuntelemaan vollarien vikoja. Meillä on nyt ollut kolme Seatia ja kaksi Volkkaria. Seat on huomattavasti laadukkaampi. Jos ostat uuden Leonin, niin takuuvarmaa laatua koko rahalla, ja suorituskyky sekä kulutus kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889