Herppinet

Kyllästynyt

herppinetti on surkea paikka.
Astalla pipo kireellä kun aina kiukuttelee ja sen kommentit on aika ikävää luettavaa.
saattaa moni jättää asioita kysymättä niitten kommenttien takia.
Toisekseen kuvittelee olevansa tosi asiantuntija..
Meinasin rekisteröityä ko saitille, mut enpähän viitsi.
Venomdoc toimii paremmin.
Siellä ei heti kiukutella jos noviisi kysyy neuvoa.

11

4230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amaterasu20

      Mitenkä tämä nyt liittyy mihinkään?

      Jos et jostain henkilöstä pidä niin kiukuttele henkilölle itselleen äläkä tule narisemaan ja haukkumaan muille keskustelupalstoille!

    • hjh

      Itsekään en aina välttämättä pidä Astan jutuista, mutta se ei kuulu tänne.

      • toi on

        sellanen mielipiteen ilmaisu??
        Siihen lienee kaikilla vapaus..


      • hjh
        toi on kirjoitti:

        sellanen mielipiteen ilmaisu??
        Siihen lienee kaikilla vapaus..

        Mielipteitä voi toki ilmaista, mutta nyt puhuttiin henkilöstä tämän selän takana. Miksei mene ilmaisemaan mielipiteitään herppi.nettiin, jossa kys. moderaattori voi puolustaa itseään. Minusta tuo on enemmän mustamaalausta kuin mielipiteen järkevää ilmaisua....


      • Amaterasu20
        hjh kirjoitti:

        Mielipteitä voi toki ilmaista, mutta nyt puhuttiin henkilöstä tämän selän takana. Miksei mene ilmaisemaan mielipiteitään herppi.nettiin, jossa kys. moderaattori voi puolustaa itseään. Minusta tuo on enemmän mustamaalausta kuin mielipiteen järkevää ilmaisua....

        juurikin näin


    • En puuttunut tähän viestiin sen vuoksi, kun ihmisiä ei mainittu sekä etu- että sukunimillä.
      Ehkä olisi pitänyt! Miksi ihmeessä tässä herää sellainen fiilis, että pitää pienestäkin viitteestä ruveta poistamaan viestejä. Missähän se kultainen raja väijyy, että osais aavistaa kahnaukset jne.

      Koittakaahan viettää Kultainen Joulu!

    • Agnes Pihlava

      Kyllä. Käärmeet ovat ihania mutta tietääkö kukaan hyvää sivua jossa on tietoja käärmeistä? www.faunatar.fi on huono ja herppinet on myös! Missä on hyviä tietoja käärmeistä?????????????

      • mä vaan

      • Marika_R
        mä vaan kirjoitti:

        Mitä sitten jos ei osaa muuta kun Suomen kieltä? Minä olen lukenut paljon herppi nettiä ja sieltä on löytynytkin paljon tietoa. En ole koskaan uskaltanut kysyä mitään siellä kun pelkään että minulle nauretaan.

        No ei siellä tulokkaille naureta, kunhan vain luet forumin säännöt ensin läpi. Rohkeasti vaan meilaamaan! Sen sijaan myös ulkomaisilla forumeilla tulee kyllä herkästi kommenttia, jos kysellään FAQ:ssa olevia asioita...

        Suosittelen tutustumaan myös maan ainoaan terraarioalan lehteen eli Herpetomaniaan, kts. www.herpetomania.fi . Lehti löytyy myös suurimmista kirjastoista ja Akateemisista kirjakaupoista.

        terv.
        Marika


      • 1.0
        Marika_R kirjoitti:

        No ei siellä tulokkaille naureta, kunhan vain luet forumin säännöt ensin läpi. Rohkeasti vaan meilaamaan! Sen sijaan myös ulkomaisilla forumeilla tulee kyllä herkästi kommenttia, jos kysellään FAQ:ssa olevia asioita...

        Suosittelen tutustumaan myös maan ainoaan terraarioalan lehteen eli Herpetomaniaan, kts. www.herpetomania.fi . Lehti löytyy myös suurimmista kirjastoista ja Akateemisista kirjakaupoista.

        terv.
        Marika

        itse olen suhteellisen uusi herppi.netin käyttäjä. Ihmiset neuvovat vaikka kyselen omasta mielestäni tyhmiä. Ja tietoa löytyy, jos vaan seuraa keskusteluja ja voihan siellä kysyä, jos jää epäselvyyksiä! Suosittelen lämpimästi ja rohkeasti tutustumaan sivuston saloihin :) matelijat.info antaa myös kattavat tietopakkaukset käärmeistä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe