täällä taaplaan omaa elämääni.. mieheni nukkuu, nukkuu ja yrittää löytää tarkoitusta elämälleen...
masentuneen vierellä
9
865
Vastaukset
- kohtalotovereita?
haluan jo löytää tarkoituksen elämälleni tarttumalla ensimmäiseen vieraaseen kyrpään. Olisiko halukkaita tyydyttämään janoavaa pilluani? Miehenikun on vain masentunut impotentti paska. Vittu kun haluan munaa.
..kuitenkin fiksumpaa heittää tämänkaltaiset täysin alatyyliset viestit toisilla palstoilla.
Siitä vaan vieraisiin, varmasti liittosikin entisestään vahvistuu ja miehesi tervehtyminen edistyy. Voi tsiisös teitä aivottomia hupakoita..
- alkup.
ainakin kaipasin ajatustenvaihtoa kohtalotovereiden kanssa. Mikä saa teidät jaksamaan? Miten kestätte sen että kotona on puhumaton mies?
Mitäpä jos itse olisit masentunut, kävisit omaa taisteluasi ja miehesi tuskailisi tilannetta. Mahdollisesti, kuten edellisessä viestissä, olisi valmis oitis hyppäämään ensimmäisen vastaantulijan kanssa vällyjen alle, koska vaimosta ei ole mihinkään.
Toisen puolison sairastuminen on aina kriisi, se on selvää, mutta parhaimmillaan se on omiaan vahvistamaan liittoa. Opin paikka molemmille, vaikka se rankkaa onkin.
Sinun pitää hakea niitä virikkeitä myös kodin ulkopuolelta ja hyväksyä se, että miehesi tarvitsee nyt aikaa ja tilaa masennuksensa työstämiseen. Siinä ei mitään pikavoittoja kannata odottaa. Kodin ulkopuolinen elämä on tärkeää myös oman jaksamisesi kannalta.- alkup.
rtl kirjoitti:
Mitäpä jos itse olisit masentunut, kävisit omaa taisteluasi ja miehesi tuskailisi tilannetta. Mahdollisesti, kuten edellisessä viestissä, olisi valmis oitis hyppäämään ensimmäisen vastaantulijan kanssa vällyjen alle, koska vaimosta ei ole mihinkään.
Toisen puolison sairastuminen on aina kriisi, se on selvää, mutta parhaimmillaan se on omiaan vahvistamaan liittoa. Opin paikka molemmille, vaikka se rankkaa onkin.
Sinun pitää hakea niitä virikkeitä myös kodin ulkopuolelta ja hyväksyä se, että miehesi tarvitsee nyt aikaa ja tilaa masennuksensa työstämiseen. Siinä ei mitään pikavoittoja kannata odottaa. Kodin ulkopuolinen elämä on tärkeää myös oman jaksamisesi kannalta.kyllä odottaa oman miehen viereen pääsyä . Jos itse olisin masentunut niin toivoisin että ystävämme ja tuttavamme muistaisivat auttaa ja tukea miestäni.
Yritän pitää itseni kiinni entisessä rytmissä, mm. harrastuksista en haluaisi tinkiä, mutta kun miestä itseään pelottaa jäädä yksin kotiin ( on saanut paniikkikohtauksia ).
Olen viimeiseen asti mieheni rinnalla, siitä ei ole kysymys. Tilanne on vain niin uusi, ettei tiedä mistä ne omat voimat löytyisi. alkup. kirjoitti:
kyllä odottaa oman miehen viereen pääsyä . Jos itse olisin masentunut niin toivoisin että ystävämme ja tuttavamme muistaisivat auttaa ja tukea miestäni.
Yritän pitää itseni kiinni entisessä rytmissä, mm. harrastuksista en haluaisi tinkiä, mutta kun miestä itseään pelottaa jäädä yksin kotiin ( on saanut paniikkikohtauksia ).
Olen viimeiseen asti mieheni rinnalla, siitä ei ole kysymys. Tilanne on vain niin uusi, ettei tiedä mistä ne omat voimat löytyisi.En toki tarkoittanut, että Sinä olisit sen "edellisen" viestintuojan tavoin toimimassa. Tiedän itse omasta kokemuksestani, miten tärkeä lähipiirin tuki on. Se on sanalla sanoen korvaamaton. Kannustan sinua edelleen jaksamaan mutta ymmärrän hyvin, ettei se aina ole helppoa. Ei ole ollut myöskään omalla turvaverkollani.. Kaikkea hyvää sinulle!
- alkup.
rtl kirjoitti:
En toki tarkoittanut, että Sinä olisit sen "edellisen" viestintuojan tavoin toimimassa. Tiedän itse omasta kokemuksestani, miten tärkeä lähipiirin tuki on. Se on sanalla sanoen korvaamaton. Kannustan sinua edelleen jaksamaan mutta ymmärrän hyvin, ettei se aina ole helppoa. Ei ole ollut myöskään omalla turvaverkollani.. Kaikkea hyvää sinulle!
kaikkien ( myös tuntemattomien) tuki on ollut äärimmäisen tärkeää!
- se tarkoitus
se vaan vaatii aikaa
olen itse mies ja masentunut,,, koitan jaksaa ja päästä liikkeelle,,, tässävaiheessa ei voi muuta kuin toivoa että läheiset vierellä jaksavat vaikka se onkin raskasta,,, päivä päivältä olo on parempi,,, jospa tässä vielä ois joskus jopa seuraksi kotiväelle,,, jaksamisia sulle ,,, ilma kotiväkeä meillä olisi vielä vaikeampaa,,, jos sulla on omi harrastuksia niin käy niissä mahdollisuuksien mukaan mutta muista,,, mikään ei saa olla pakkopulla vaan omasta halusta se lähtee- alkup.
kaikkien kommentit ovat ensiarvoisen tärkeitä, koska näin opin ymmärtämään myös sitä masentunutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3731574- 761520
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3641478Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀481211- 631190
Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht361039Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2521018vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163908Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20877Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40875