Ninalla oma elämä

kulisseissa?

Tapsalla on nuorempi kaunis vaimo Nina af Enehjelm. Jo kauan olen miettinyt että onkohan heillä ns. kulissiliitto lapsen ja omaisuuden takia. Jo Tapsan mielenterveysongelmien aikana Nina antoi haastatteluja lehtiin ja kertoi ulkomailla oleiluistaan ja miesystävistään. Ja nyt äskettäin Nina ilmoitti hankkineensa asunnon Tukholmasta jonne muuttaa "projektiensa" takia kakkososoitteenaan.

Vaikuttaa samalta kulissihommalta kuin Dannyn ja Liisa Lipsasen liitto. Liekkö Ninalla joku heila svenskeissä?

59

11392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      Iltalehdessähän Tapsa sanoi jossain haastattelussa, ttä ei tiedä Ninasta, mutta itse hän ainakin aikoo asua Westendin kodissaan jatkossakin.

    • Gilla*

      Kulissiliitosta en tiedä , mutta Tapsa ja Nina ovat jotenkin niin erillaisia persoonia ,että ihmettelen ,että miten he yhdessä tulevat toimeen.
      Nina pitää juhlimisesta ja mielellään osallistuu erillaisiin bileisiin. Tapani taas jo työnsäkin vastapainoksi tykkää olla omissa oloissaan, rentoutua luonnonrauhassa ja välttelee mieluusti kaikkia seurapiiririentoja.

      • ole se oma

        "miesystävä" siellä Kirkkonummen suunnalla, ehkäpä siitä asiasta tulee sitten julkinen?


      • OK.
        ole se oma kirjoitti:

        "miesystävä" siellä Kirkkonummen suunnalla, ehkäpä siitä asiasta tulee sitten julkinen?

        Noh, ehkäpä tuohon ja moneen muuhunkin kysymykseen saadaan vastaus sitten keväällä kun se Ninan kirjoittama kirja Tapsasta ilmestyy.
        Ninahan sanoi ,että: Jos jonkulla on Tapanista yksitoikkoinen kuva, niin ei ole enää tuon kirjan lukemisen jälkeen.


      • NÄTTI PARISKUNTA
        ole se oma kirjoitti:

        "miesystävä" siellä Kirkkonummen suunnalla, ehkäpä siitä asiasta tulee sitten julkinen?

        NÄTTI PARISKUNTA ON TAPANI KANSA JA NINA AF ENEHJELM...MUN SUOSIKKEJANI...MADELINE AF ENEHJELM ON MYÖS KAUNOTAR


      • "Lumiperhonen"
        NÄTTI PARISKUNTA kirjoitti:

        NÄTTI PARISKUNTA ON TAPANI KANSA JA NINA AF ENEHJELM...MUN SUOSIKKEJANI...MADELINE AF ENEHJELM ON MYÖS KAUNOTAR

        Tapsa ja Nina on kieltämättä näyttävä pari. toivottavasti ei ole mistään kulissiliitosta kyse, vaan elävät onnelista perhe-elämää. Ja tytär Madeleine on sievä. Edvard-poika on myös söpö.


    • Noh, Nina saattoi hommata sen Ruotsin asunnon ihan vaan sen takia, että saa rauhassa kirjoittaa. Hänhän sitä jossain jutussa harmitteli ,että kun ei pysty rauhassa keskittymään kotona kirjoitteluun, kun on niin paljon kaikkea ylimääräistä hälyä ympärillä.

      Ninallahan oli ulkomaalainen miesystävä silloin kun hän alkoi seurustelemaan Tapsan kanssa, mutta käsittääkseni tämä mies on menehtyi jossain onnettomuudessa tms.

      • olisi ollut jotakin

        tekemistä sen "onnettomuuden" kanssa...

        Eipähän se Nina siellä kotona rauhassa saa kyllä ollakkaan kun tämä nimimerkki "Justiinax" siellä talon ympärillä jatkuvasti päivystää jos näkisi vilauksen tapsukasta.
        Hermostuttaahan tuollainen...


      • Ansku.
        olisi ollut jotakin kirjoitti:

        tekemistä sen "onnettomuuden" kanssa...

        Eipähän se Nina siellä kotona rauhassa saa kyllä ollakkaan kun tämä nimimerkki "Justiinax" siellä talon ympärillä jatkuvasti päivystää jos näkisi vilauksen tapsukasta.
        Hermostuttaahan tuollainen...

        Olen kuullut sellaisia huhuja ,etä se mies jonka kanssa Nina seurusteli tuolloin olisi tehnyt itsarin, mutta en tiedä onko siinä huhussa ja tuossa Ninan seurusteluväitteessä perää.


      • ;DDD
        olisi ollut jotakin kirjoitti:

        tekemistä sen "onnettomuuden" kanssa...

        Eipähän se Nina siellä kotona rauhassa saa kyllä ollakkaan kun tämä nimimerkki "Justiinax" siellä talon ympärillä jatkuvasti päivystää jos näkisi vilauksen tapsukasta.
        Hermostuttaahan tuollainen...

        Jee, Justiinax puskassa kiikaroimassa. Voin kuvitella ...;D


      • olisi ollut jotakin kirjoitti:

        tekemistä sen "onnettomuuden" kanssa...

        Eipähän se Nina siellä kotona rauhassa saa kyllä ollakkaan kun tämä nimimerkki "Justiinax" siellä talon ympärillä jatkuvasti päivystää jos näkisi vilauksen tapsukasta.
        Hermostuttaahan tuollainen...

        No niin varmaan... Mä en edes tiedä missä Tapsa asuu ja vaikka tietäisinkin, niin en mä nyt sitä sinne menis kyyläämään... herran jestas sentään.


      • hoo moilanen
        Justiinax kirjoitti:

        No niin varmaan... Mä en edes tiedä missä Tapsa asuu ja vaikka tietäisinkin, niin en mä nyt sitä sinne menis kyyläämään... herran jestas sentään.

        Nyt en usko Justiinaxia, onhan hän täällä kirjoituksillaan antanut ymmärtää että on enemmän kuin kiinnostunut Tapsasta!
        Olen ihan varma että juuri Justiinax on kyyläämässä talon nurkilla!!


      • hoo moilanen kirjoitti:

        Nyt en usko Justiinaxia, onhan hän täällä kirjoituksillaan antanut ymmärtää että on enemmän kuin kiinnostunut Tapsasta!
        Olen ihan varma että juuri Justiinax on kyyläämässä talon nurkilla!!

        Joo joo, mutta julkkiksillakin on intimiteettisuoja. En todellakaan ole missään puskissa Tapsaa kyyläämässä, uskokaa jo !


      • Janskuli
        Justiinax kirjoitti:

        Joo joo, mutta julkkiksillakin on intimiteettisuoja. En todellakaan ole missään puskissa Tapsaa kyyläämässä, uskokaa jo !

        Älä nyt ota noita juttuja niin tosissasi. Laskevat vaan leikkiä ja tykkäävät vinoilla sinulle, kun otat kaiken niin tosissasi.


      • vainiinn
        Ansku. kirjoitti:

        Olen kuullut sellaisia huhuja ,etä se mies jonka kanssa Nina seurusteli tuolloin olisi tehnyt itsarin, mutta en tiedä onko siinä huhussa ja tuossa Ninan seurusteluväitteessä perää.

        siis...eikö tuokaan juttu ole yleisesti tiedossa?

        ja oli hieman enemmän kuin "vaan" miesystävä eikä ollut ulkomaalainen ihan suomalainen ...ruotsinkielinen tosin.


      • deliah
        vainiinn kirjoitti:

        siis...eikö tuokaan juttu ole yleisesti tiedossa?

        ja oli hieman enemmän kuin "vaan" miesystävä eikä ollut ulkomaalainen ihan suomalainen ...ruotsinkielinen tosin.

        samoihin aikoihin Nina tuli raskaaksi...


      • vainiinn
        deliah kirjoitti:

        samoihin aikoihin Nina tuli raskaaksi...

        aika järkyttävä tapaus kaikenkaikkiaan...


      • Sini.
        vainiinn kirjoitti:

        aika järkyttävä tapaus kaikenkaikkiaan...

        Kuulostaa vähän tosielämän "Kauniilta ja rohkeilta ".


      • on...
        Sini. kirjoitti:

        Kuulostaa vähän tosielämän "Kauniilta ja rohkeilta ".

        Sitähän se juuri onkin, kauniita ja rohkeita tyyliin Tapani ja Nina!
        Olihan se hyvä että Tapani piti Ninan pojan "omanaan".


      • vainiinn
        on... kirjoitti:

        Sitähän se juuri onkin, kauniita ja rohkeita tyyliin Tapani ja Nina!
        Olihan se hyvä että Tapani piti Ninan pojan "omanaan".

        mut eikös se ollukkin...ja juuri sen takia...


      • Jade_
        on... kirjoitti:

        Sitähän se juuri onkin, kauniita ja rohkeita tyyliin Tapani ja Nina!
        Olihan se hyvä että Tapani piti Ninan pojan "omanaan".

        Kaikenmaailman huhuja ja juorujahan on aina jokalähtöön, mutta minä olen kuullut sellaisen HUHUN jo vuosiasitten, että tämä Nina oli sen toisen miehen kanssa kihloissa, mutta alkoi kuitenkin seurustelemaan Tapsan kanssa ja odottamaan Tapsalle lasta. Kun lapsi syntyi ja toinen mies sai tietää ,että hän ei olekkaan lapsen isä, niin sitten teki itsemurhan.


      • manne
        Jade_ kirjoitti:

        Kaikenmaailman huhuja ja juorujahan on aina jokalähtöön, mutta minä olen kuullut sellaisen HUHUN jo vuosiasitten, että tämä Nina oli sen toisen miehen kanssa kihloissa, mutta alkoi kuitenkin seurustelemaan Tapsan kanssa ja odottamaan Tapsalle lasta. Kun lapsi syntyi ja toinen mies sai tietää ,että hän ei olekkaan lapsen isä, niin sitten teki itsemurhan.

        Miksikähän täälä Niinanalla ei saisi olla omaa elämää.Tapanihan osoittaa olevansa todellinen mies, kun hän antaa rakkaalleen vapauden olla yksilö, eikä mikään Kansan muusa.Pisteet Tapanille.


      • kyllä
        Jade_ kirjoitti:

        Kaikenmaailman huhuja ja juorujahan on aina jokalähtöön, mutta minä olen kuullut sellaisen HUHUN jo vuosiasitten, että tämä Nina oli sen toisen miehen kanssa kihloissa, mutta alkoi kuitenkin seurustelemaan Tapsan kanssa ja odottamaan Tapsalle lasta. Kun lapsi syntyi ja toinen mies sai tietää ,että hän ei olekkaan lapsen isä, niin sitten teki itsemurhan.

        Tapsukka tuon perusteella aikamoinen liero. Että jos ollaan kihloissa toisen kans niin pettää ja menee pamahtaan paksuks. Aika pianhan sen kaiken on täytynyt tapahtua kun nuo muksutkin on niin samanikäisiä...


      • vvvvvvvvvvvvvv
        Jade_ kirjoitti:

        Kaikenmaailman huhuja ja juorujahan on aina jokalähtöön, mutta minä olen kuullut sellaisen HUHUN jo vuosiasitten, että tämä Nina oli sen toisen miehen kanssa kihloissa, mutta alkoi kuitenkin seurustelemaan Tapsan kanssa ja odottamaan Tapsalle lasta. Kun lapsi syntyi ja toinen mies sai tietää ,että hän ei olekkaan lapsen isä, niin sitten teki itsemurhan.

        siihen liittyy vielä sitten vielä...muutakin


      • näin se menee
        Jade_ kirjoitti:

        Kaikenmaailman huhuja ja juorujahan on aina jokalähtöön, mutta minä olen kuullut sellaisen HUHUN jo vuosiasitten, että tämä Nina oli sen toisen miehen kanssa kihloissa, mutta alkoi kuitenkin seurustelemaan Tapsan kanssa ja odottamaan Tapsalle lasta. Kun lapsi syntyi ja toinen mies sai tietää ,että hän ei olekkaan lapsen isä, niin sitten teki itsemurhan.

        Vuosia sitten oli lehdissäkin juttua että Tapsa ei olisi lapsen isä. Lapsen isä kai oli tehnyt sen vuoksi itsarin kun selvisi että Nina on Tapsan kanssa ja oli ollut jo pitkään suhteensa aikana.


      • Zori
        on... kirjoitti:

        Sitähän se juuri onkin, kauniita ja rohkeita tyyliin Tapani ja Nina!
        Olihan se hyvä että Tapani piti Ninan pojan "omanaan".

        Tapsahan laulaa eräässä itse Suomentamassaan laulussa : "Rakastuin sinuun liian helposti" näin :
        Kun lähdin ulos sua kohtaamaan, ja parhaat vaatteet päälle puin. Niin sainkin viettää illan yksin vain, liian helposti sinuun rakastuin....
        Et tullut koskaan paikkaan luvattuun. Mä ostin lehden siitä luin; sä ostit kihlat kanssa jonkun muun, liian helposti sinuun rakastuin...

        (Lienee siis tosielämään perustuvaa)


      • manne
        Zori kirjoitti:

        Tapsahan laulaa eräässä itse Suomentamassaan laulussa : "Rakastuin sinuun liian helposti" näin :
        Kun lähdin ulos sua kohtaamaan, ja parhaat vaatteet päälle puin. Niin sainkin viettää illan yksin vain, liian helposti sinuun rakastuin....
        Et tullut koskaan paikkaan luvattuun. Mä ostin lehden siitä luin; sä ostit kihlat kanssa jonkun muun, liian helposti sinuun rakastuin...

        (Lienee siis tosielämään perustuvaa)

        Ei ole Tapanin Suomentama.


      • manne
        manne kirjoitti:

        Ei ole Tapanin Suomentama.

        Sanat on Juha Vainion.löytyy Tapanin levyltä KAUNIS NAINEN.


      • manne
        näin se menee kirjoitti:

        Vuosia sitten oli lehdissäkin juttua että Tapsa ei olisi lapsen isä. Lapsen isä kai oli tehnyt sen vuoksi itsarin kun selvisi että Nina on Tapsan kanssa ja oli ollut jo pitkään suhteensa aikana.

        Eikö se ole pääasia, että poika on tasapainoinen nuorimies ja rakastavia ihmisiä ympärillä, se riittää.


      • manne
        kyllä kirjoitti:

        Tapsukka tuon perusteella aikamoinen liero. Että jos ollaan kihloissa toisen kans niin pettää ja menee pamahtaan paksuks. Aika pianhan sen kaiken on täytynyt tapahtua kun nuo muksutkin on niin samanikäisiä...

        Eiköhän tuohon tarvita kaksi.


      • Amppari
        manne kirjoitti:

        Eikö se ole pääasia, että poika on tasapainoinen nuorimies ja rakastavia ihmisiä ympärillä, se riittää.

        Näin on. Tapsa on loistava, rakastava ja huolehtiva isä.


      • Amppari
        kyllä kirjoitti:

        Tapsukka tuon perusteella aikamoinen liero. Että jos ollaan kihloissa toisen kans niin pettää ja menee pamahtaan paksuks. Aika pianhan sen kaiken on täytynyt tapahtua kun nuo muksutkin on niin samanikäisiä...

        Mitäpä tuossa nyt niin ihmeellistä on ? Tuollaistahan tapahtuu nykypäivänäkin tämäntästä.


      • ...mut
        Amppari kirjoitti:

        Mitäpä tuossa nyt niin ihmeellistä on ? Tuollaistahan tapahtuu nykypäivänäkin tämäntästä.

        Senkö vuoksi tuo pitäisi hyväksyä? Ei se ole oikein siitä huolimatta että sitä tapahtuu. Sellaisestahan vois nostaa syytteenkin koska kihlaus on ainakin siihen maailmanaikaan ollut tietääkseni sitoumus juridisesti.


    • liftbact

      Ovat ihan vapaita ihmisiä kulkemaan tahoillaan, kun eivät ole naimisissa. Jotenkin Tapsaa "tuntien" voisi hän ollakin valmis sitoutumaan, mutta tämä Nina vaikuttaa vapautta haluavalta..no, mene ja tiedä...tämä oli vain arvailua...

      • ihme tarinaa

        Ai että vapaita kulkemaan tahoillaan! Ihmiset ovat sitoutuneet toisiinsa(joskus jopa enemmän kuin naimisissa olevat)jos ovat eläneet vuosikaudet yhdessä ja vielä yhteisiä lapsiakin, vaikka eivät olisi naimisissa. Kyse on paljon enemmästä kuin papin aamenesta. Paljosta olet jäänyt vaille jos et tuota ole kokenut.


      • pakoreitit
        ihme tarinaa kirjoitti:

        Ai että vapaita kulkemaan tahoillaan! Ihmiset ovat sitoutuneet toisiinsa(joskus jopa enemmän kuin naimisissa olevat)jos ovat eläneet vuosikaudet yhdessä ja vielä yhteisiä lapsiakin, vaikka eivät olisi naimisissa. Kyse on paljon enemmästä kuin papin aamenesta. Paljosta olet jäänyt vaille jos et tuota ole kokenut.

        Ihmettelen minäkin minäkin, miksei Tapsa ole avioitunut, vaikka on näitä lapsiakin..eikö rohkeus ole riittänyt sitoutumaan...Ja kyllä se papin aamen on juridisesti aika tärkeä juttu artistillekin...vaan ehkä avoliitosta on helpompi luistaa...vai onko se tämän suhteen kauniimpi osapuoli, joka ei tahdo sanoa "tahdon"...
        Onnellinen tietenkin voi olla ns. vapaassa suhteessa,mutta omakohtainen kokemus avioliitosta on ennenkaikkea ihana...


      • Maruzela
        pakoreitit kirjoitti:

        Ihmettelen minäkin minäkin, miksei Tapsa ole avioitunut, vaikka on näitä lapsiakin..eikö rohkeus ole riittänyt sitoutumaan...Ja kyllä se papin aamen on juridisesti aika tärkeä juttu artistillekin...vaan ehkä avoliitosta on helpompi luistaa...vai onko se tämän suhteen kauniimpi osapuoli, joka ei tahdo sanoa "tahdon"...
        Onnellinen tietenkin voi olla ns. vapaassa suhteessa,mutta omakohtainen kokemus avioliitosta on ennenkaikkea ihana...

        Kai se on yhteinen päätös, etteivät halua sitoutua. Kumpikin vaikuttavat sellaisilta persoonilta ,että tarvitsevat myös sitä omaa tilaa ja aikaa.


      • kyllä Justiinaxille
        Maruzela kirjoitti:

        Kai se on yhteinen päätös, etteivät halua sitoutua. Kumpikin vaikuttavat sellaisilta persoonilta ,että tarvitsevat myös sitä omaa tilaa ja aikaa.

        iskun paikka kun se Nina menee heilastelemaan lahden taakse sen Madden ex-boyn Darinin kaa.
        Esiin vain rohkeasti puskasta Justiinax - ja ovikelloa kilauttelemaan taas!


      • kyllä Justiinaxille kirjoitti:

        iskun paikka kun se Nina menee heilastelemaan lahden taakse sen Madden ex-boyn Darinin kaa.
        Esiin vain rohkeasti puskasta Justiinax - ja ovikelloa kilauttelemaan taas!

        Ja mitenkä niin TAAS ??? Ihan niinkun mä muka olisin työkseni sitä ovikelloa rimputtelemassa.
        Eikä se Nina nyt sentään suinkaan mitään Darinia mene heilastelemaan. Liian vilkas mielikuvitus sulla.


      • Janskuli
        Justiinax kirjoitti:

        Ja mitenkä niin TAAS ??? Ihan niinkun mä muka olisin työkseni sitä ovikelloa rimputtelemassa.
        Eikä se Nina nyt sentään suinkaan mitään Darinia mene heilastelemaan. Liian vilkas mielikuvitus sulla.

        Hiukan huumorintajua Justiinax....PLIIS!?


      • naimisissa

        Kyllä heidät on vihitty aviopariksi!!!


      • tieto...
        naimisissa kirjoitti:

        Kyllä heidät on vihitty aviopariksi!!!

        Eipä ole aviopari vaan avopari, jollei nyt sitten ihan lähiaikoina ole avioituneet, mitä en usko. Kulissia on heidän yhteiselo joten en siksikään usko että olisivat nyt tässä lähiaikoina avioituneet kun eivät sitä ole aiemminkaan tehneet!


      • menivät
        tieto... kirjoitti:

        Eipä ole aviopari vaan avopari, jollei nyt sitten ihan lähiaikoina ole avioituneet, mitä en usko. Kulissia on heidän yhteiselo joten en siksikään usko että olisivat nyt tässä lähiaikoina avioituneet kun eivät sitä ole aiemminkaan tehneet!

        Hehän menivät juuri naimisiin, samana päivänä kun telkkarista tuli se Uutisvuoto ulos, jossa Tapsa oli vieraana. Onko siitä kuukauden verran?


      • menivät kirjoitti:

        Hehän menivät juuri naimisiin, samana päivänä kun telkkarista tuli se Uutisvuoto ulos, jossa Tapsa oli vieraana. Onko siitä kuukauden verran?

        Mä en osaa kyllä sanoa niin ,että ovatko Tapsa ja Nina menneet naimisiin... Ainakin he olivat avoliitossa, mutta voi tietysti olla ,että ovat nyt avioituneet.


      • eukkonen.
        menivät kirjoitti:

        Hehän menivät juuri naimisiin, samana päivänä kun telkkarista tuli se Uutisvuoto ulos, jossa Tapsa oli vieraana. Onko siitä kuukauden verran?

        Älkää nyt ottako Uutisvuotoa liian tosissaan, vaikka siinä sanottiin että Tapsa tanssii häitään, se sanoma voi merkitä muutakin ja on yksi lausahdus muiden joukossa.
        Eipä ainakaan lehdet ole asiasta kirjoitellut, vaikka niillä on tapana onkia uutiset vaikka kiven alta. Joten unohtakaa koko hääasia, avopari ovat kuin tähänkin asti!


      • Janskuli
        eukkonen. kirjoitti:

        Älkää nyt ottako Uutisvuotoa liian tosissaan, vaikka siinä sanottiin että Tapsa tanssii häitään, se sanoma voi merkitä muutakin ja on yksi lausahdus muiden joukossa.
        Eipä ainakaan lehdet ole asiasta kirjoitellut, vaikka niillä on tapana onkia uutiset vaikka kiven alta. Joten unohtakaa koko hääasia, avopari ovat kuin tähänkin asti!

        Näyttelijä Tom Cruise ja sen vaimohan viettivät just sinä päivänä häitään, kun tuo Uutisvuoto lähetys esitettiin telkkarista, jossa Tapsa oli. Eli olisikohan jotenkin ollut viittausta vähän Tom Cruisen häihin siinä Peter Nymannin " Tapani tanssii häitään" lausahduksessa.

        En oikein nimittäin usko ,että Tapsa ja Nina olisivat menneet naimisiin, koska kyllähän siitä olisi ihan varmasti jossain lehdessä ollut maininta. Ainakin Seiska olisi asian varmasti kaivanut tietoonsa ja siitä raportoinut.


      • sivusta seurannut
        Justiinax kirjoitti:

        Mä en osaa kyllä sanoa niin ,että ovatko Tapsa ja Nina menneet naimisiin... Ainakin he olivat avoliitossa, mutta voi tietysti olla ,että ovat nyt avioituneet.

        Ovat edelleenkin avopari, vaikka Tapsa aina puhuukin siihen malliin, että olisivat naimisissa.


      • Tuula
        Janskuli kirjoitti:

        Näyttelijä Tom Cruise ja sen vaimohan viettivät just sinä päivänä häitään, kun tuo Uutisvuoto lähetys esitettiin telkkarista, jossa Tapsa oli. Eli olisikohan jotenkin ollut viittausta vähän Tom Cruisen häihin siinä Peter Nymannin " Tapani tanssii häitään" lausahduksessa.

        En oikein nimittäin usko ,että Tapsa ja Nina olisivat menneet naimisiin, koska kyllähän siitä olisi ihan varmasti jossain lehdessä ollut maininta. Ainakin Seiska olisi asian varmasti kaivanut tietoonsa ja siitä raportoinut.

        Ai Tom Cruiseen?

        Peter Nyman sanoi, että "Jari Tervon parina Tapani Kansa, joka tanssii tänään häitään". Ei toki olisi voinut näin ihan vakavana sanoa, ellei asia olisi totta.

        Häistä ei ole haluttu julkisia ja nehän on siinä vaiheessa iltaa jo olleet kovassa menossa, ei siihen ole seiskat ehtineet. Kyllä ihmiset salaa naimisiin pääsee. Työkaverinikin ehti olla kuusi vuotta naimisissa ennenkuin oli lapsilleenkaan kertonut että heidät on vihitty aikoja sitten.

        Kyllä Nina ja Tapsa ovat ihan tuore aviopari.


      • ei usko
        Tuula kirjoitti:

        Ai Tom Cruiseen?

        Peter Nyman sanoi, että "Jari Tervon parina Tapani Kansa, joka tanssii tänään häitään". Ei toki olisi voinut näin ihan vakavana sanoa, ellei asia olisi totta.

        Häistä ei ole haluttu julkisia ja nehän on siinä vaiheessa iltaa jo olleet kovassa menossa, ei siihen ole seiskat ehtineet. Kyllä ihmiset salaa naimisiin pääsee. Työkaverinikin ehti olla kuusi vuotta naimisissa ennenkuin oli lapsilleenkaan kertonut että heidät on vihitty aikoja sitten.

        Kyllä Nina ja Tapsa ovat ihan tuore aviopari.

        Kyllähän lehdet olisi kirjoittaneet jos niin olisi ollut! Niillä on aina tietolähteensä.

        Tuula hyvä älä anna viihdeohjelmien juontajien sekoittaa päätäsi. Ei aina ole totta se mitä vakavalla naamalla sanotaan. Varsinkaan Uutisvuodossa!


    • olleet monta vuotta

      Aina kun on joku kuva Tapsasta ja Ninasta, niin alla lukee Tapani Kansa vaimonsa Nina af Enehjelmin kanssa.
      Muiden julkkisten kohdalla vastaavassa tilanteessa lukisi avovaimonsa kanssa.

      Onhan ne ollu naimisissa jo useita vuosia,
      sitä en tiedä, onko avioliitto pelkkää kulissia,
      mutta naimissa ne on!!

      • mää vaan

        Lehdissä nimenomaan on ollut vuosikausia virheellisesti. Ihmettelen miksi lehdet eivät viitsi ottaa selvää mitä kirjoittavat!
        Avopari he ovat olleet vuosikausia, elleivät nyt sitten viimekuukausina ole menneet naimisiin, mitä vahvasti epäilen.

        Ninalla kun tuntuu olevan ihan oma elämänsä.
        Tapsa sanoi vähän aikaa sitten talostaan Westendissä näin: "minä ainakin aion asua täällä edelleen ja pitkään, Ninasta en tiedä".


      • Manna_
        mää vaan kirjoitti:

        Lehdissä nimenomaan on ollut vuosikausia virheellisesti. Ihmettelen miksi lehdet eivät viitsi ottaa selvää mitä kirjoittavat!
        Avopari he ovat olleet vuosikausia, elleivät nyt sitten viimekuukausina ole menneet naimisiin, mitä vahvasti epäilen.

        Ninalla kun tuntuu olevan ihan oma elämänsä.
        Tapsa sanoi vähän aikaa sitten talostaan Westendissä näin: "minä ainakin aion asua täällä edelleen ja pitkään, Ninasta en tiedä".

        Joo, nykyistä tilannetta en tiedä , mutta avoliitossa he ovat olleet ainakin pitkään.

        Nina vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, joka on aika kova menemään ja matkustelemaan ulkomaille. Hänhän osti juuri kakkosasunnon Ruotsista(Tukholman läheltä). Ninassahan on Suomen-ruotsalaista verta, joten siksi hänen mielensä varmaan halajaa tuonne Ruotsinmaalle.


      • onkiiii

        Tapsan ja Ninan häistä ei ole lehdossä kirjoiteltu, mutta taisivat olla naimisissa jo ennen lasten syntymää.
        Mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä, etteivät he olisi naimisissa?
        Siitäkö, kun ei ole ollut kuvia lehdissä???


      • Miranda.
        onkiiii kirjoitti:

        Tapsan ja Ninan häistä ei ole lehdossä kirjoiteltu, mutta taisivat olla naimisissa jo ennen lasten syntymää.
        Mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä, etteivät he olisi naimisissa?
        Siitäkö, kun ei ole ollut kuvia lehdissä???

        Siitä syystä, että Tapani on itse sanonu etteivät he ole naimisissa. Ja piste. Elleivät nyt kuukauden parin sisällä menneet, mitä suuresti epäilen.


      • sivusta seurannut
        Miranda. kirjoitti:

        Siitä syystä, että Tapani on itse sanonu etteivät he ole naimisissa. Ja piste. Elleivät nyt kuukauden parin sisällä menneet, mitä suuresti epäilen.

        Vaikka nyt kuinka haluatte, että olisivat naimisissa, eivät vaan ole. Eivät olleet naimisissa lasten syntyessä. Tapsa itse puhuu Ninasta vaimonaan, joten sen takia lehdet niin kirjoittelee. Avopari ovat.


      • Zori
        onkiiii kirjoitti:

        Tapsan ja Ninan häistä ei ole lehdossä kirjoiteltu, mutta taisivat olla naimisissa jo ennen lasten syntymää.
        Mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä, etteivät he olisi naimisissa?
        Siitäkö, kun ei ole ollut kuvia lehdissä???

        Tapani sanoi kerran ,että haluaisi mennä Ninan kanssa naimisiin, muttei ole päässyt. Eli ilmeisesti sitten Nina ei halua avioitua.


    • Anonyymi

      Ohjaaja Jussi Parviainen takavuosina paljasti että oli ollut intiimisti Ninan kanssa, Tapsan luvalla. Liekö totta?

      • Anonyymi

        Tiedä häntä. Parviainen kirjoitteli myös kaikenlaista muutakin. Kertoi kirjassaan ronskilla tavalla mm kimppakivasta johon osallistui Tapsukka, Nina ja Pera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä häntä. Parviainen kirjoitteli myös kaikenlaista muutakin. Kertoi kirjassaan ronskilla tavalla mm kimppakivasta johon osallistui Tapsukka, Nina ja Pera.

        Onneksi Jussi kirjoitti totuuden niin me muutkin saamme oikeanlaista tietoa, Jussille olisi kuulunut Valtion julkistamispalkinto! Kiitos Jussi ! Totuus ei pala tulessakaan.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe