Sopivin ja epäsopivin merkki leijonalle??

leo87

Niin eli mitä mieltä olette? Mä ite en oikein osaa muuta sanoa kun oman kokemuksen perusteella
Kauris ei todellakaan , Kaksonen ei myöskään (paitsi että kyseinen kaksonen oli niitä pelimiehiä) niin meni vähän maku kaksosmiehiin, ja Oinas tuntuu vähän liian minä keskeiseltä.

Sit taas mulla itelläni on Härkä mies tällä hetkellä,todella erillaisia ollaan mutta samanlaisista asioista tykätään, et kai mun pitää sanoo että Härkä on leijonalle sopiva =D

29

5145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas...

      LEIJONASTA liian minä-keskeiseltä? sinänsä hieman huvittavaa sen perusteella millaisia kaikki tuntemani leijonat ovat näihin oinas-tuttuihini verrattuna!

      • Itse olen

        oinasnainen ja yli 7 vuotta ollut leijonamiehen kanssa. Pakko myöntää, että kyllä tässä väkisinkin jää leijonan varjoon, vaikka kovin itsepäinen olenkin... :)


      • _leijonatar_87

        että itse en olisi minä keskeinen =D mutta silti mua ärsyttää oinaat =D varsinki tää yks oinas herra joka on nykyään täs meijän porukoissa pyörinyt,ei puhu mistään muusta kun omista vaivoista ja omista asioista ,minä sentään osaan puhua muustakin kun itsestäni, hän ei. mutta on poikkeuksia oinaissa,niinkun varmaan myös leijonissa.. kyllä se silti on myönnettävä että melko itsekeskeinen olen,ehkäpä juuri siksi oinaat ärsyttää kun on niin samanlaisia =D mutta niinkun jo sanoin osaan puhua muusta kun itsestäni, ja mä suosittelisin että oinaat (jotkut,ei kaikki) vois myös myöntää sen että ovat itsekeskeisiä,meinaan oinaissahan taitaapi juuri olla se vika että mitään ei ainakaan myönnetä =D ei pahalla, olen itsekkin aika usein sellanen =D niin ja tottakaihan oinas itse noin sanoo ;D


      • _leijonatar_87
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        että itse en olisi minä keskeinen =D mutta silti mua ärsyttää oinaat =D varsinki tää yks oinas herra joka on nykyään täs meijän porukoissa pyörinyt,ei puhu mistään muusta kun omista vaivoista ja omista asioista ,minä sentään osaan puhua muustakin kun itsestäni, hän ei. mutta on poikkeuksia oinaissa,niinkun varmaan myös leijonissa.. kyllä se silti on myönnettävä että melko itsekeskeinen olen,ehkäpä juuri siksi oinaat ärsyttää kun on niin samanlaisia =D mutta niinkun jo sanoin osaan puhua muusta kun itsestäni, ja mä suosittelisin että oinaat (jotkut,ei kaikki) vois myös myöntää sen että ovat itsekeskeisiä,meinaan oinaissahan taitaapi juuri olla se vika että mitään ei ainakaan myönnetä =D ei pahalla, olen itsekkin aika usein sellanen =D niin ja tottakaihan oinas itse noin sanoo ;D

        Niin ja sitä piti vielä sanoa että mun lähisuvussa on neljä oinasta ja työ kavereina kaks oinasta ja kaikki melkeimpä ihan samanlaisia elikä minä minä minä minä eikä kukaan muu ! että sillein =D kaks noista kyllä ei oo tollasia mut kuitenki =D elikä sanoisin että poikkeuksia on, ja mun sisko on myös leijona ja ei tod sellanen kun leijonat yleensä eli aika minäkeskeisiä,joten ei kaikki ole samanlaisia..


      • oinas...
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        Niin ja sitä piti vielä sanoa että mun lähisuvussa on neljä oinasta ja työ kavereina kaks oinasta ja kaikki melkeimpä ihan samanlaisia elikä minä minä minä minä eikä kukaan muu ! että sillein =D kaks noista kyllä ei oo tollasia mut kuitenki =D elikä sanoisin että poikkeuksia on, ja mun sisko on myös leijona ja ei tod sellanen kun leijonat yleensä eli aika minäkeskeisiä,joten ei kaikki ole samanlaisia..

        tuntemani oinaat osaavat todella ottaa muutkin huomioon, nämä leijonat taas eivät. eli tuo minä, minä, minä, minä-kuvaus sopii minun osaltani vain leijoniin.
        oinas kyllä on itsepäinen, mutta ymmärtää hyvän maun rajan ja osaa lopettaa ajoissa.
        leijona taas haluaisi ja luulee ymmärtävänsä hyvän maun rajan, mutta ei kykene omassa suuruudessaan ymmärtämään että voisi olla sitä ymmärtämättä ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D


      • mieltä
        oinas... kirjoitti:

        tuntemani oinaat osaavat todella ottaa muutkin huomioon, nämä leijonat taas eivät. eli tuo minä, minä, minä, minä-kuvaus sopii minun osaltani vain leijoniin.
        oinas kyllä on itsepäinen, mutta ymmärtää hyvän maun rajan ja osaa lopettaa ajoissa.
        leijona taas haluaisi ja luulee ymmärtävänsä hyvän maun rajan, mutta ei kykene omassa suuruudessaan ymmärtämään että voisi olla sitä ymmärtämättä ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D

        olen. Vaikka olenkin itsekeskeinen ja itserakaskin, niin mikään ei vedä vertoja leijonan minäkeskeisyydelle, vaikka toisaalta pidän erityisen paljon leijonista. Ja kokemusta todella löytyy!
        Vituttaa, kun aika usein joudun antamaan periksi leijonamiehelleni. Mutta olen huomannut, että pääsen helpommalla niin. Ehkä juuri se kun ovat jollain lailla niin samanlaisia auttaa minua sietämään periksiantamista. Mutta kyllä minäkin tahtoni läpi olen saanut monissakin asioissa.
        Kyllä sitä oppii oinas ja leijonakin kompromisseja tekemään keskenään jos löytää sielunkumppaninsa... :)


      • _leijonatar_87
        oinas... kirjoitti:

        tuntemani oinaat osaavat todella ottaa muutkin huomioon, nämä leijonat taas eivät. eli tuo minä, minä, minä, minä-kuvaus sopii minun osaltani vain leijoniin.
        oinas kyllä on itsepäinen, mutta ymmärtää hyvän maun rajan ja osaa lopettaa ajoissa.
        leijona taas haluaisi ja luulee ymmärtävänsä hyvän maun rajan, mutta ei kykene omassa suuruudessaan ymmärtämään että voisi olla sitä ymmärtämättä ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D

        ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D
        Tuo kuvaus itse asiassa sopii just kaikkiin mun tuntemiin oinaisiin =D ja se että oinaan ón ihan pakko tuoda oma mielipide julki se on joku pakko mielle teille, ja mikään muu mielipide ei ole oikea kuin teidän,että taidat puhua itsestäsi =D ja eniten mua ärsyttää teissä se kun on joku pakko mielle myös aina piilovittuilla aaarg vois vittuilla sit kunnolla jos niin haluaa tehdä =D Mutta joo mä enhaluan kinata, hyvät jatkot sulle =D


      • _leijonatar_87
        mieltä kirjoitti:

        olen. Vaikka olenkin itsekeskeinen ja itserakaskin, niin mikään ei vedä vertoja leijonan minäkeskeisyydelle, vaikka toisaalta pidän erityisen paljon leijonista. Ja kokemusta todella löytyy!
        Vituttaa, kun aika usein joudun antamaan periksi leijonamiehelleni. Mutta olen huomannut, että pääsen helpommalla niin. Ehkä juuri se kun ovat jollain lailla niin samanlaisia auttaa minua sietämään periksiantamista. Mutta kyllä minäkin tahtoni läpi olen saanut monissakin asioissa.
        Kyllä sitä oppii oinas ja leijonakin kompromisseja tekemään keskenään jos löytää sielunkumppaninsa... :)

        No joo kaippa mun on myönnettävä että kaippa oinas jää leijonalle kakkoseks tossa asiassa =) On vaan mennyt näihin mun tuntemiin oinaisiin maku niiden ilkeyden takia,siksi tais tulla tää valitus täälä =D että pahoittelen =)


      • _leijonatar_87
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D
        Tuo kuvaus itse asiassa sopii just kaikkiin mun tuntemiin oinaisiin =D ja se että oinaan ón ihan pakko tuoda oma mielipide julki se on joku pakko mielle teille, ja mikään muu mielipide ei ole oikea kuin teidän,että taidat puhua itsestäsi =D ja eniten mua ärsyttää teissä se kun on joku pakko mielle myös aina piilovittuilla aaarg vois vittuilla sit kunnolla jos niin haluaa tehdä =D Mutta joo mä enhaluan kinata, hyvät jatkot sulle =D

        OINAS
        Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivät
        ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän
        puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaa
        seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa
        oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa.
        Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei
        yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin
        ihmisiä kuin he.


      • _leijonatar_87
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        OINAS
        Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivät
        ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän
        puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaa
        seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa
        oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa.
        Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei
        yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin
        ihmisiä kuin he.

        LEIJONA
        Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!"
        Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä
        kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää,
        kirjoittaa ja näytellä vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään
        jäljitellä suuria mestareita.
        Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja
        lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se
        on totta.
        MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, he eivät ilmeisesti
        ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä
        esitelmästäni, että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten
        rauhassa päätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse
        sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellajaolen jne jne"


      • että ainakin
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        OINAS
        Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivät
        ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän
        puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaa
        seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa
        oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa.
        Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei
        yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin
        ihmisiä kuin he.

        toi ensimmäinen lause kokonaisuudessaan pitää mun kohdalla paikkansa, heh. Vittupäänä en tosin kyllä itseäni pidä, mutta vittumaisena joskus kyllä. Onko se sama asia? Taitaa olla sittenkin...


      • että...
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D
        Tuo kuvaus itse asiassa sopii just kaikkiin mun tuntemiin oinaisiin =D ja se että oinaan ón ihan pakko tuoda oma mielipide julki se on joku pakko mielle teille, ja mikään muu mielipide ei ole oikea kuin teidän,että taidat puhua itsestäsi =D ja eniten mua ärsyttää teissä se kun on joku pakko mielle myös aina piilovittuilla aaarg vois vittuilla sit kunnolla jos niin haluaa tehdä =D Mutta joo mä enhaluan kinata, hyvät jatkot sulle =D

        ...olen oinas, heh. kaukana siitä!
        pidän leijonista, sekä oinaista ja itsepäinen saa, ja pitääkin olla mutta en siitä, että mollaa muita jostain eikä nää itse olevansa juuri samanlainen, vain pahemmassa mittakaavassa :D


      • että luulit
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        ja näin ollen ei ymmärrä että voisi jopa joskus olla väärässä. siksi ei aina osaa lopettaa ajoissa. heh :D
        Tuo kuvaus itse asiassa sopii just kaikkiin mun tuntemiin oinaisiin =D ja se että oinaan ón ihan pakko tuoda oma mielipide julki se on joku pakko mielle teille, ja mikään muu mielipide ei ole oikea kuin teidän,että taidat puhua itsestäsi =D ja eniten mua ärsyttää teissä se kun on joku pakko mielle myös aina piilovittuilla aaarg vois vittuilla sit kunnolla jos niin haluaa tehdä =D Mutta joo mä enhaluan kinata, hyvät jatkot sulle =D

        minua oinaaksi ja laitoit heti kaiken "meidän" oinaiden syyksi, kerroit miten me piilovittuilemme ja olemme vaikeita, huvittaa, sillä se kertoo miten hyvin jälleen tunnet oinaita. sillä en tosiaan ole edes oinas!


      • viestin
        että luulit kirjoitti:

        minua oinaaksi ja laitoit heti kaiken "meidän" oinaiden syyksi, kerroit miten me piilovittuilemme ja olemme vaikeita, huvittaa, sillä se kertoo miten hyvin jälleen tunnet oinaita. sillä en tosiaan ole edes oinas!

        kirjoittaja, tai siis toi leijona, (vaan oinas, heh) mutta tuskin se viesti oli juuri sinulle henkilökohtaisesti tarkoitettu, siis että sinä olet piilovittuilija. En sit tiedä ymmärsinkö väärin...
        Siitä piilovittuilusta muuten sen verran, että itse ainakin jos tosiaan ärsyttää joku asia, niin sanon suoraan enkä kiemurtele. Se "piilovittuilu" ei siis ainakaan minun kohdalla pidä paikkaansa.


      • Moona
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        No joo kaippa mun on myönnettävä että kaippa oinas jää leijonalle kakkoseks tossa asiassa =) On vaan mennyt näihin mun tuntemiin oinaisiin maku niiden ilkeyden takia,siksi tais tulla tää valitus täälä =D että pahoittelen =)

        Mulla oli oinasmies työkaverina puoli vuotta,elämäni pahin helvetti.Minä minä minä erinomainen,kaikiosaava, maailman paras,helvetin älykäs.Psykopaatti sanoisin.


      • Vittupäitä
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        OINAS
        Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivät
        ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän
        puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaa
        seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa
        oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa.
        Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei
        yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin
        ihmisiä kuin he.

        Veit sanat suustani!Juuri niin vittumaisia tyyppejä oinaat.Etenkin miehet.


      • oikku oinas75
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        OINAS
        Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivät
        ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän
        puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaa
        seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa
        oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa.
        Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei
        yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin
        ihmisiä kuin he.

        no kka siitä kritiikistä pitää...myönnän että itsessäni on noita vikoja että en kestä minuun kohdistuvaa kritiikkiä...mutta ei tarvitse yleistää että kaikki oinaat on sellaisia. Mä tiedän niin monta oinasta joita en koskaan uskois sen horoskooppi merkin alle...no ne näistä horoskoopeista...hyviä kevään odotteluja:)


      • oikku oinas75
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        LEIJONA
        Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!"
        Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä
        kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää,
        kirjoittaa ja näytellä vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään
        jäljitellä suuria mestareita.
        Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja
        lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se
        on totta.
        MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, he eivät ilmeisesti
        ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä
        esitelmästäni, että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten
        rauhassa päätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse
        sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellajaolen jne jne"

        joo olen pannut saman asian merkille.Leijona oikeasti luulee että kaikki kiinnittävät häneen huomiota jos ei kiinnitä se keksii syyn millä kiinnittää...menee hyvän maun rajoille...mutta onhan siinä hyväkin puoli että on ainakin itsevarmuutta eikä alennu muittenkaan edessä...siitä piirteestä mä pidän...pitää olla munaa ja itseluottamusta...ei täällä muuten pärjää


    • MIESSS

      LUULISIN ETTÄ SE OIS LEIJONA AINAKIN MEIKÄPOJALLA...

      • _leijonatar_87

        sen takia että yrittäisin loukata sua tai vittuilla ,laitoin ton sen takia kun jollain on hauskat analyysit oinaista ja leijonista jotka muuten paikkaansa pitävät ainakin leijonan osalta ja kyllä myös oinaiden osalta ,en ajatellut että tosta jotkut suuttuis... ja joo kyllä tosiaankin luulin että oot oinas ku noin hyökkäsit heti mun kimppuun suunnilleen kun vähän sanoin oinaasta pahaa,ni ajattelin et otit nenään kun itse olet oinas =D mutta etpä sitten ole, ja enkä täältä käsin edes pysty sanomaan mikä merkki olet että sillei =D peace vaan =D


      • suuttunut
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        sen takia että yrittäisin loukata sua tai vittuilla ,laitoin ton sen takia kun jollain on hauskat analyysit oinaista ja leijonista jotka muuten paikkaansa pitävät ainakin leijonan osalta ja kyllä myös oinaiden osalta ,en ajatellut että tosta jotkut suuttuis... ja joo kyllä tosiaankin luulin että oot oinas ku noin hyökkäsit heti mun kimppuun suunnilleen kun vähän sanoin oinaasta pahaa,ni ajattelin et otit nenään kun itse olet oinas =D mutta etpä sitten ole, ja enkä täältä käsin edes pysty sanomaan mikä merkki olet että sillei =D peace vaan =D

        missään muodossa, päinvastoin. ihmettelen mistä niin päättelit, kun yritin laittaa hymiöitä yms, hieman olin vain huvitunut (pilke silmäkulmassa täällä).. ;) kuhan itseäni viihdytän. kurja jos luulit suoruuteni takia että olen suuttunut tai loukkaantunut...kerroin omat kokemukseni ja mielipiteeni ja se on VAIN minun mielipiteeni, ei mikään apsoluuttinen fakta ;D


      • muuten
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        sen takia että yrittäisin loukata sua tai vittuilla ,laitoin ton sen takia kun jollain on hauskat analyysit oinaista ja leijonista jotka muuten paikkaansa pitävät ainakin leijonan osalta ja kyllä myös oinaiden osalta ,en ajatellut että tosta jotkut suuttuis... ja joo kyllä tosiaankin luulin että oot oinas ku noin hyökkäsit heti mun kimppuun suunnilleen kun vähän sanoin oinaasta pahaa,ni ajattelin et otit nenään kun itse olet oinas =D mutta etpä sitten ole, ja enkä täältä käsin edes pysty sanomaan mikä merkki olet että sillei =D peace vaan =D

        myöskään mielessäni käynyt, että sinä yritäisit ilkeillä tai muuta. ystävällisestihän sinä olet jutustellut. mielipiteet ja kokemukset meillä vain erit ;) sou? rikkautta vain...


      • _leijonatar_87
        muuten kirjoitti:

        myöskään mielessäni käynyt, että sinä yritäisit ilkeillä tai muuta. ystävällisestihän sinä olet jutustellut. mielipiteet ja kokemukset meillä vain erit ;) sou? rikkautta vain...

        vaikutti vaan tosiaan siltä että itse olet oinas ja että olisit loukkaantunut siitä mitä sanoin =D mutta käsitin sitten ihan väärin ,hyvä ettet loukkaantunut ei mun tarkotus oo täälä ketään suututtaa =D kerroin vaan oman mielipiteeni ,ja omat käsitykseni oinaista,mutta tähän oinas asiaan vielä palaten,tunnen yhden oinas miehen joka on aivan ihana,se vei multa jalat alta kyllä =D mutta hän an varattu joten se siitä =D ja itellä kyllä on toi härkä ukko, vaikka ei kyllä sillon ollu kun tän oinaan tapasin =D mutta tää toinen oinas mies kyllä vaan on ärsyttävä ,ei olis pitänyt yleistää että kaikki oinaat on sellasia kun sanoin se nyt riippuu ihan muistakin horoskoopeista millanen on =)ja kyllä se on totta että kaippa leijonat vie kaikilta voiton tos minä keskeisyydessä =D mutta niissäkin on poikkeuksia =)


    • leijonamä

      Hei, mä olen leijona ja mun ex mies oli kauris!! Eikä toiminut, oltiin aivan eri planeetalta useimmiten. Nyt mulla on jousimies-mies ja toimii aivan toisella tavalla! Tätä kombinaatiota suosittelen:)ps. paitsi että jousimies on niin itsenäinen ettei tajua leijonan huomionkipeyttä riittävästi;(

    • vierailija

      No tuota tuota.. sehän ei ole pelkästään siitä horoskoopista kyse että siihen vaikuttaa niin moni muukin asia mutta oman kokemukseni perusteella sanoisin että oinas, toinen leijona ja näistä vähän "rauhottavammista" merkeistä vaaka ja vesimies ovat sopivia. Tosin jos on liian erilaisia niin loppujen lopuksi voi vain vituttaa jos antaa niitten luonne-erojen vaikuttaa suhteeseen (vaikka juuri niitten takia heillä meneekin niin mainiosti). Eikä siihen pisteeseen pitäisi antaa mennä.

      Härän ja neitsyen kanssa en voi millään tulla toimeen pitemmälle ajatellen. Niin ja skorppari. Tietty piste kun ylittyy niin pinna meinaa palaa. Härkä liian uppiniskanen *, neitsyt semmonen epäluotettava hilluttelija ja skorpparista löytyy niitä vikoja vaikka muille jakaa. Mutta tiettävästi sehän onkin vaikeimpia merkkejä.

      Että kyllä niitä oikeastaan on melko vähän jotka leijonankin kanssa pärjäävät. Pitää olla se tietty luonne. Yhtä tulinen mutta sovitteleva eikä liian nössö joka ei osaa antaa anteeksi hetkittäin sattuvia tunteenpurkauksia. Ja asenteellakin tietysti!

    • leijona36

      Itse olen Leijona Kuu Härässä, niin aika paljon tuo kuumerkki varmaan vaikuttaa siihen mikä merkki minulle sopii.
      Oinaita elämään on yrittänyt tunkea muutamia, nykyisin sanon heti kättelyssä ei kiitos, kokemus on opettanut, että tuon merkin itsekeskeisyyttä ei kukaan kestä. Leijonakin on itsekeskeinen, mutta eri tavalla. Leijona sentään huomaa toisenkin tunteet, kun taas Oinaat ei näe muuta maailmaa kuin omansa. Tämä siis oman kokemukseni kautta. Varmaan löytyy erilaisiakin Oinaita.
      Härkien kanssa tulen juttuun, johtuen varmaan tuosta kuumerkistäni. Ainut seurusstelusuhteeni Härän kanssa tosin tyssäsi miehen käsittämättömään laiskuuteen. Itse kun olen touhukas, niin ei sellaista laiskiaista viitsinyt katsella.
      Kaksoset on vähän outoja, pari seurustelusuhdetta heihinkin kehkeytyi, mutta kommunikointi ei oikein sujunut. Ehkä olen liian yksinkertainen moisille taitureille.
      Rapu on minun suosikkimerkkini. Ei kai tyypillistä Leijonalle, mutta vain Ravusta olen löytänyt ymmärtäväisiä miehiä, jotka myös ovat taatusti tunteellisia ja huomioivia. Silti riittävän omilla jaloillaan seisovia, että heitä voi kunnioittaa.
      Toisista Leijonista ei juuri kokemusta.
      Neitsyt ei sopinut alkuunkaan, ihan toiselta planeetalta.
      Vaaka ok, mutta liian lepsu minun tuliseen makuuni.
      Skorpionit ei, en kestä salamyhkäisyyttä ja sisäänpäinkääntyneisyyttä.
      Jousimiehet tuli ja meni, ystävinä hyviä.
      Kauriista ei kokemusta.
      Vesimies jätti, eli eipä mennyt hyvin sen kanssa.
      Kaloja ei elämään ole eksynyt.

      • oikku oinas75

        no olet aika monet merkit käyny läpi niin mäkin mutta nyt sen jellonan kanssa olen ja olen onnellinen.Ja olen ylpeä hänestä.Hän antaa mulle itsevarmuutta lisää ja rakkautta puolin ja toisin. En mäkään tule toimeen oinas miesten kanssa ovat tosiaan liian itseään täynnä..vaikka itse naisedustaja olenkin.En rupeaisi suhteeseen koskaan toisen oinaan kanssa...voi olla aika kaamea sota tanner sen jälkeen. Me mun jellonan kanssa otalletaan yhteen mutta mä aina lepyn alle 10 min ja aina annan jellonalleni anteeks jos se koheltaa mistä en tykkää...härkä oli hyvä mutta ihan sikamoisen mustasukkainen ja rauhallinen.mäkin pidän tulisuudesta...


    • tuupeli

      ainakin omalta osaltani voin sanoa ,että kauris on ihan ok , mutta vaan ystävätasolla, seurusteluyritykset menneet metsään. neitsyt mies on liian pedantti leijonanaiselle. härkä sulkeituu välillä kuoreensa, mikä on todella ärsyttävää avoimesta leijonasta. täytyy sanoa , että hakusessa vielä on se kuka olisi sopiva, toivottavasti sekin päivä koittaa :)

    • tiikru

      Olen itse härkänainen ja asun yhdessä leijonamiehen kanssa. Elon on mahtavaa ja mieheni haluaa tuoda ruuan pöytään ja pitää hyvänä. Kyllä siis selvästi leijona ja härkäkin voi tulla toimeen, kuhan me härät emme anna mustasukkaisuudelle tilaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe