Haluttomille muttei toivottomille

halunsa löytänyt

Täällä monet kertovat joko miehen tai naisen haluttomuudesta ja siitä kuinka se aiheuttaa murhetta, ristiriitoja paineta ja paljon muuta ikävää parisuhteessa jossa saattaa muuten olla asiat ihan mallillaan. Sillä täysipainoiseen suhteeseen kuuluu kuitenkin seksuaalisuus ja itse seksi.
Se kuinka paljon ja usein onkin jokaisen ihan oma asia siihen en puutu mutta kerron omasta kokemuksestani ja miten asia meillä ratkaistiin.

En lähde sepittämään syitä mikä tai miksi oli haluttomuutta minulla, mutta minä olin siis se joka kieltäytyi seksistä enkä osannut asiaa selittää kun en sitä itsekään tiennyt. Asiasta puhuttiin ja sitä koitettiin ajan kanssakin selvitellä mutta oli vaikeaa. Rakastamme toisiamme paljon ja halusimme olla parina. jotain piti kuitenkin tehdä että mies olisi tyytyväisempi ja itseäkin tuo kiusasi toki.

Katselin erästä dogumenttia jossa pariskunta kävi terapeutilla kun eivät "ehtineet" harrastaa seksiä ja olivat huomanneet että eivät enää harrastakkaan sitä ja alkoivat jo tottua tavallaan tuohon tilaan vaikkakin mies ilmeisesti halusi enemmän. terapeutti neuvoi että kylmästi laittasivat kalenteriin vain merkinnän että tuona päivänä olisi seksiä. Asia nauratti minua suuresti ja olin aivan hölmönä että mitähän pakko pullaa siitä nyt tehdään. Homma muuten sitten toimii.....

Uskomatonta mutta tuo ohjelmassa oleva juttu koitui meillä pelastukseski sillä olemme huumorintajuisia ihmisiä molemmat ja kerroin miehelleni tuosta jutusta ja hän meni ja laittoi heti keittiömme seinäkalenteriin muutaman päivän päähän ison punaisen S kirjaimen, minua tuo nauratti ja tavallaan asia jäi siihen siltä erää. kunnes tuli tuo päivä jonka kohdalla seisoi tuo S kirjain ja aamulla satuttiin olemaan molemmat aamukahvilla samaan aikaan ja totesin että no niih...tänään on sitten jotain ohjelmaa ilmeiseti kun olet tuon ässän tänne laittanut. Mies huomasi sen kanssa ja sanoi että pitääpä muistaa, ettei men sovittu juttu ohi! En noteerannut asiaa kuitenkaan niin vakavasti. Illalla kuitenkin en voinut mitään asialle mutta minun oli pakko taas mainita asiasta ja tein sen hiukan haastavasti ja niinhän siinä kävi että osaksi huvittuneina me toteutimme senässän ! Eli harrastimme sovittua seksiä ja mukavaahan se aina on mutta siitä oli vaan tullut niin tapa että pusu ja hyvää yötä toisilleen toiveteltu ja harrastettu vain silloin tällöin kun on mukamas sopiva hetki ja aika.

Kun tuo eka ässä oli suoritettu oli mies leikissä mukana edelleen kun huomasin taas joku päivä että oli kalenteriin tullut uusi iso S! Sitten jo mieheni härnäsi että kukat tänne on ässän piirtänyt ihan kun ei tietäisi ja laittoi minun toteuttamaan sen eli oli itse passiivisempi ja näin tämä juttu jatkui vielä muutamia kertoja hiukan hapuillen ja naureskellenkin mutta hei se toimi!! Nyt tuosta on jo aikaa ja enää ei tarvitse laitella kalenteriin säännöllisesti kirjainta koska tuon jutun takia löysimme taas toisemme udelleen. Nyt se S toimii meillä sellaisena lisänä eli jos jompikumpi laittaa sen ison punaisen S kalenteriin tulee siitä sellainen todellinen virike. Asia on kuin yllätys ja jännitys kipuaa äärimmilleen sillä se joka on ässän laittanut on johtavassa asemassa ja "määrää" missä ja miten.
Jännitystä helposti ja hauskasti. Näin tämä toimii meillä.

Vielä siitä ohjelmasta jossa tämän jutun näin niin perustelu oli juuri se että näin parit tavallaan niinkuin pakotetaan taas toistensa syliin ja huomaamaan että kuinka ihanaa se onkaan joten sitä alkaa sitten taas haluamaan enemmän.

Nyt kun asian kirjoitin tänne ja mieleen tuli mukavia hetkiäniin luulempa että otan tuosta punaisen tussin ja laitan ison ässän kalenteriin!!

2

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tingelitangeli

Onpa jännää....heh heh.

• mä ainakin nauroin

ja ajattelin laittaa ison ässän meidänkin kalenteriin, joskos sit.......hmmm....niin...;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe