perhe

vesityttö

Hei

Minulle tulee vauva maaliskuussa. Mitä ilmeisemmin vauvasta tulee oinas. Mieheni on kauris ja minä vesimies. Eli minkälainen perhe on tulossa meistä? :)

15

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paremminkin voisi olla

      Ei kuulosta hyvältä. Kauris ja vesimies ei ole kovin hyvä yhdistelmä, tosin nousevat merkithän ovat tärkeimmät. Ja tuo oinaslapsi on kyllä hieman vaikea kasvatettava, mutta jos sen osaa, siis kasvatuksen, niin mikäs siinä. Ei vesimieheltä ihan heti hermot mene, koska on lapsirakas.

      Onnea vain teille ja hyvää joulua ja alkavaa vuotta 2007

    • herran pieksut

      Joo ei takuulla ole luvassa hyvää noilla merkeillä.

      Varsinkin jos täällä horoskooppipalstalla mietit perheesi elämää ennakkoon, niin ei takuulla toimi.

      Ota nyt saatana jo järki käteen ja kysele ennemmin vaikka neuvolasta eläämänmuutokseen liittyviä asioita kun ne ovat niitä varten.

      EI MITKÄÄN PERKELEEN HOROSKOOPPIPALSTAT.

      Ja mitä niihin merkkien yhteensopivuuksiin tulee niin ne on yksilön luonteista kiinni eikä mistään aurinko-, nousu-, kuu- tai mistään muistakaan merkeistä.

      Lapsesta tulee sellainen millaisen hänestä kasvatatte. Ja itse voitte kehittyä siinä rinnalla.

      • ja......

        SILLÄ SIISTI! Tuommoiset älypäät ei tajua mistään mitään!
        Itse kirjoittaa, että lapsesta tulee sellainen millaisen hänestä kasvatatte. Heh, heh.... Mitenkähän herran pieksu on kasvatettu???


      • Mikzu87

        Voi, että taasko tänne on eksynyt joukkoon näitä pumpulinuoralla tanssijoita. Kyllä se elämän osa perustaa on myös kiinni horoskoopista, mutta tottakai myös osittain kasvatuksesta. Sinuna en ilmaisisi itseäni niin jyrkästi, koska et selvästikään ole asiasta tietoinen.


    • vesimies äiti

      Itse olen vesimies, mies neitsyt ja lapset molemmat oinaita. Se minkälainen perhe teille tulee, on teistä kiinni. Yhteistyöllä, yhteisin pelisäännöin kun kasvatatte lapsenne. Tulee kyllä toimimaan. Oinaat on ittepäisiä. Lapset, molemmat, molemmista löytyy samoja luontenpiirteitä. Rajat on oltava jo aika pienestä, jos kieltää pitää myös sen. Mutta järkeviä nuoria heistä on kasvanut ja luottamus on heihin säilynyt. Opiskelu sujuu molemmilla, kannustusta mutta ei pakottamista vasten heidän omaa tahtoaan onnistu. Heillä on jyrkät mielipiteet iän karttuessa. Joista he pitää kiinni, kuten elämän arvot kohdallaan.
      Vesimies äitinä voisin sanoa, mitään en ole antanut kiristäen, vaan tuotan heille hyvän mielen ilman kiristyksiä.

      • vesityttö

        Kylläpä joillakin on sitten niin joulu mieltä! :D Saahan sitä kysellä miten muilla on tässä suhteessa. Ei teidän nyt niin vakavasti kannata kaikkea asioita ajatella. Kiristääkö teillä hyvät ihmiset pipoa liikaa? Miksi piti vastata viestiini? En ole kirjoittanut,että haluan tuollaisia lapsellisia vastauksia. :D

        KIITOS sinulle vesimies äiti asiallisesta vastauksestasi! Hyvää Joulua myös sinne sinun perheellesi. :)


      • ja......
        vesityttö kirjoitti:

        Kylläpä joillakin on sitten niin joulu mieltä! :D Saahan sitä kysellä miten muilla on tässä suhteessa. Ei teidän nyt niin vakavasti kannata kaikkea asioita ajatella. Kiristääkö teillä hyvät ihmiset pipoa liikaa? Miksi piti vastata viestiini? En ole kirjoittanut,että haluan tuollaisia lapsellisia vastauksia. :D

        KIITOS sinulle vesimies äiti asiallisesta vastauksestasi! Hyvää Joulua myös sinne sinun perheellesi. :)

        Tuo viesti "herran pieksu hoitoon" ei ollut tarkoitettu sinulle, vaan tuolle edelliselle kirjoittajalle, joka aivan turhaan näkee vaivaa ja yrittää mollata näillä palstoilla.

        Kaikkea hyvää vain sinulle vesityttö ja tulevalle vauvallesi.
        Oinas on hyvä merkki. Itse olen vetskari.


      • vesityttö
        ja...... kirjoitti:

        Tuo viesti "herran pieksu hoitoon" ei ollut tarkoitettu sinulle, vaan tuolle edelliselle kirjoittajalle, joka aivan turhaan näkee vaivaa ja yrittää mollata näillä palstoilla.

        Kaikkea hyvää vain sinulle vesityttö ja tulevalle vauvallesi.
        Oinas on hyvä merkki. Itse olen vetskari.

        :) Kiitos! hyvää JOULUA :) Aivan on kauhean lapsellista vaivautua vastaamaan jos haluaa vain haukkua. :D On jotkut ihmiset pöhköjä sitten!


      • joulua
        vesityttö kirjoitti:

        Kylläpä joillakin on sitten niin joulu mieltä! :D Saahan sitä kysellä miten muilla on tässä suhteessa. Ei teidän nyt niin vakavasti kannata kaikkea asioita ajatella. Kiristääkö teillä hyvät ihmiset pipoa liikaa? Miksi piti vastata viestiini? En ole kirjoittanut,että haluan tuollaisia lapsellisia vastauksia. :D

        KIITOS sinulle vesimies äiti asiallisesta vastauksestasi! Hyvää Joulua myös sinne sinun perheellesi. :)

        totuus satuttaa ja ei aina ole miellyttävä.


      • vesityttö
        joulua kirjoitti:

        totuus satuttaa ja ei aina ole miellyttävä.

        Totuus minulle on se, että minulla menee loistavasti mieheni kanssa ja olemme onnellinen että saamme lapsen! :)

        Kannattaa mennä terapiaan, jos tuntuu sille että haluaa olla hankala tuntemattomille ihmisille. Saattaa olla, että päässä on jonkinlaisia patoutumia esim. lapsuuden koulukiusaaminen yms.... Ei millään pahalla!

        Joku taitaa olla kateellinen. :D


      • että, voiko
        vesityttö kirjoitti:

        Kylläpä joillakin on sitten niin joulu mieltä! :D Saahan sitä kysellä miten muilla on tässä suhteessa. Ei teidän nyt niin vakavasti kannata kaikkea asioita ajatella. Kiristääkö teillä hyvät ihmiset pipoa liikaa? Miksi piti vastata viestiini? En ole kirjoittanut,että haluan tuollaisia lapsellisia vastauksia. :D

        KIITOS sinulle vesimies äiti asiallisesta vastauksestasi! Hyvää Joulua myös sinne sinun perheellesi. :)

        vanhemmat säätää jopa lastensa horoskooppimerkin... ehkä esim. sektion avulla, jos täpärälle menee. ei voi kuin täydellisyyttä tavoittelevat näin toimia, esim. sektion kautta, voi huoh.. lapseni ovat aina yhtä rakkaita ja läheisiä minulle horoskooppimerkkiinsä katsomatta. Ja se erilaisuushan vain tuo rikkautta elämän sisältöön.
        t. vesimies-äiti


      • vesityttö
        että, voiko kirjoitti:

        vanhemmat säätää jopa lastensa horoskooppimerkin... ehkä esim. sektion avulla, jos täpärälle menee. ei voi kuin täydellisyyttä tavoittelevat näin toimia, esim. sektion kautta, voi huoh.. lapseni ovat aina yhtä rakkaita ja läheisiä minulle horoskooppimerkkiinsä katsomatta. Ja se erilaisuushan vain tuo rikkautta elämän sisältöön.
        t. vesimies-äiti

        Siitä että kysyin muilta ihmisiltä: onko esim. samanlaista perhettä,kuin meistä on tulossa... Nousee tälläinen haloo! Minulle on aivan sama onko lapsi oinas vai kalat,kunhan se on terve! :D SINÄ JOKA kirjoittelet ilman nimimerkkiä olet sairas! haukut täällä tuntematontaihmistä! Olen todellakin sitä mieltä, että sinun kannattasi hakea apua itsellesi. Ei tuo ole aivan fiksua käytöstä. Taidat olla aika epäkypsäpersoona. Aivan VESIMIES-ÄITI: lapset ovat aina yhtä rakkaita oli merkki mikä tahansa! Jokainen lapsi valitsee vanhempansa. Hän opettaa heille uusia asioita elämässä,niin hyvässä kuin pahassa.


    • Mikzu87

      Mahtava ja mallikelpoinen perhe, joilla on riimit kohdallaan ja lapsella vankka ja hyvä perusta kasvaa ja elää. Vanhemmat osaavat ymmärtää häntä ja kuunnella. Parempaa yhdistelmää ei voisi toivoakkaan! Jippii lotossa 7-oikein!

      Kiitos...

      • vesityttö

        Kiitos


    • suolahdesta

      ihana perhe teistä tulee. onnea teille kaikille

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe