Huomenta kaikille - ja kiitos,

ISO sellainen eri tahoille saamastani positiivisesta ja kannustavasta palautteesta *joulu on ihmeiden aikaa*

Tunnistatte tästä itsekukin itsenne, joten se siitä, ja takaisin Pasilaan.

Tuli tuossa mieleen, että näin joulun alla niin monessa kodissa paistetaan, leivotaan jne. - eli käytetään paljon uunia, liesituuletin on kovassa käytössä sekin. Palovaroitin on syytä olla kunnossa juuri nyt *siis ainahan sen on oltava!*

Itselläni käy melkein niin, että kun lähestynkin liettäni, niin palovaroittimeni hälyttää jo siinä vaiheessa. Ettäkö miksi?

No se huutaa hädissään jo valmiiksi, kun se pelkää, että alan tehdä jotain......

Hauskaa joulunodotusta vaan, t. MM.

10

1182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-Y

Tuli räiskyy nuo..ei kun uunissa,kohta on mökissä ihanan lämmintä :))
      Kyllä on pesty myös liesituuletin ja varoitinkin on kunnossa,ei kun paistamaan vaan.
      Mitens sulla onnistuu esim.ruskean kastikkeen tekeminen tai riisipuuron keitto,palaako pohjaan? Ja hälytin on saanut niistä jonkinlaisia traumoja ;)))

• valmiina minä ostan mitä ostan - fiksu palovaroitin mulla kuitenkin on, se ennakoi mahdolliset vaaratilanteet....

• Alien-8

On todella mukavaa,että sinäkin aloit kirjoittelemaan tänne palstalle.Useimmitenhan seriffien olemassaoloa ei huomaa,kuin viestin poiston yhteydessä;=)))

Minäkin perkasin juuri kirjolohen.Olin ensin kahden vaiheilla,että laittaisko uuniin,vai..kyllähän se graavina on yhtä hyvää.

• >On todella mukavaa,että sinäkin aloit kirjoittelemaan tänne palstalle.<

No kun yksi naispuolinen palstalainen pyysi - suorastaan vaati, niin mikäs siinä. Ja tässä ollaan nyt.
        Hassua kuitenkin on, että ko. nykyinen ex-palstalainen on siivonnut huuhaalta kaikki kirjoittamansa viestit - ilmeisesti myös muiltakin palstoilta.

Eli minun suhteeni hän sai mitä tilasi - ja täällä aion olla jatkossakin.

Ruuanlaitosta en puhu sanaakaan - hälyttimeni voi herätä jo siitäkin....

• nyyperi
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>On todella mukavaa,että sinäkin aloit kirjoittelemaan tänne palstalle.<

No kun yksi naispuolinen palstalainen pyysi - suorastaan vaati, niin mikäs siinä. Ja tässä ollaan nyt.
        Hassua kuitenkin on, että ko. nykyinen ex-palstalainen on siivonnut huuhaalta kaikki kirjoittamansa viestit - ilmeisesti myös muiltakin palstoilta.

Eli minun suhteeni hän sai mitä tilasi - ja täällä aion olla jatkossakin.

Ruuanlaitosta en puhu sanaakaan - hälyttimeni voi herätä jo siitäkin....

LUKENUT JA OLEN MYÖS OTETTU SANOISTA JOITA OLET MINUSTA LAUSUNUT. JOULULAHJAKSI ANSAITSET
        KAUNEIMMAT KIITOKSET.

• nyyperi kirjoitti:

LUKENUT JA OLEN MYÖS OTETTU SANOISTA JOITA OLET MINUSTA LAUSUNUT. JOULULAHJAKSI ANSAITSET
        KAUNEIMMAT KIITOKSET.

yksi palstan peruspilareista. Et käytä montaa sanaa viesteissäsi - silti nauran usein vedet silmissä....*harvoilla on tuo taito*

Joulurauhaa myös Sinulle omasta puolestani.

Muuten, en malta olla menemättä asioiden edelle: vuosi 2007 alkaa myös eräällä toisella tapaa juhlien - Pulliaisen Esa täyttää 1.1.2007 50 vuotta.

• VARPUNEN.
      • tule nyt - eihän tuollaista kakkua voi vastustaa....*slurps*

• aliisa

Palovaroittimesta mieleen tuli,että meillä on eteisessä sellanen palovaroitin,joka alkaa huutaan kun keittiössä kokataan ...Ja juuri pari yötä sitten alkoi lastenhuoneen palovaroitin huutaa itsellään keskellä yötä...itsellä oli liki sydänkohtaus,eikä muksut edes heränneet samassa huoneessa :O/ On se kammottava ääni yöllä... oliskohan varoittimissakin noin paljon laatueroja...markalla saa markan tavaran ennen sanottiin...menee uusintaan ne vehkeet joka huoneessa...

• >meillä on eteisessä sellanen palovaroitin,joka alkaa huutaan kun keittiössä kokataan ...<

Mutta mun ei tarvitse kun aikoa tehdä jotain, niin heti alkaa vinkumaan....*olkoon tosi tai sitten ei*

Olisipa vielä lapsi - ihan jo noin hyvien unenlahjojen takia....

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3437
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1338
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1296
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe