Jos teillä olisi valtaa niin minne lisäisitte liikenteessä poliisivalvontaa? Liikenneympyrään vilkkuja valvomaan? Motarin vasenta kaistaa kyttämään? Vai tarkkailemaan peräpellissä ajajia? Vai mihin?
Mielipiteitä!!
Minne valvontaa lisää?
15
583
Vastaukset
- tasoristeyksiin!
Tappajajunat kuriin!
Lisää aamupuhalluksia. Etenkin aamuisin on liikkeellä eilisen jäljiltä. Mutta muutenkin poliisi voisi puhalluttaa enemmän.
Rattijuoppoja liikkeellä uskomaton määrä.
Ylinopeuden ajajat on myös lisineet, heille myös lisää huomiota.
Ja ainakin täällä "landella" on paljon sellasia autoja joissa ei ole vilkkuja! Siis ihan uusiakin autoja, vilkut puuttuu! Ihmetyttää!
Valvontaa lisää niin eiköhän sitä vilkkuakin opita käyttämään.- joku...
valvonnan lisääminen niihin rattijuoppoihin vaikuttaisi.Nyttenkään ei juuri koskaan ole aamuruuhkissa ajettu kuolemankolareita yleensäkkään saati rattijuoppojen aiheuttamia.
Kyllä ne yöt yleensä varsinkin viikonloppu yöt on se valvonnan lisäämisen paikka.
Eikai se valvonnan lisääminen ole itsetarkoitus,itse ainakin ajattelen ,että onnettomuuksien vähentäminen olisi tärkeintä, eikä toisten kyttääminen. - Pocce
joku... kirjoitti:
valvonnan lisääminen niihin rattijuoppoihin vaikuttaisi.Nyttenkään ei juuri koskaan ole aamuruuhkissa ajettu kuolemankolareita yleensäkkään saati rattijuoppojen aiheuttamia.
Kyllä ne yöt yleensä varsinkin viikonloppu yöt on se valvonnan lisäämisen paikka.
Eikai se valvonnan lisääminen ole itsetarkoitus,itse ainakin ajattelen ,että onnettomuuksien vähentäminen olisi tärkeintä, eikä toisten kyttääminen.Kukaan ei aja niin nätisti ja sääntöjen mukaan ku se kankkusessa ajava mies joka on menossa hakeen lisää kaljaa kaupasta...ettei vaan jää kiinni.
Pocce kirjoitti:
Kukaan ei aja niin nätisti ja sääntöjen mukaan ku se kankkusessa ajava mies joka on menossa hakeen lisää kaljaa kaupasta...ettei vaan jää kiinni.
Tästä voidaan vetää kaksi selkeää johtopäätöstä!
1. Höpötyksen promillerajan laskemisesta voidaan unohtaa...
2. Miten tuon "herran pelon" saisimme siirrettyä myös nolla promillen kuljettajiin???????
-ei varmaan paha idea, tuolla alempana tämä "näkyvä valvonta"?
-muutakin tarvittaisiin, mutta se kai lähtee vain ja ainoastaan asenteista..........
PS. Itse ehdotan edelleen "herran pelon" lisäämistä, joko poistamalla mahdollisuuden vapaaehtoiseen eli "syyllisen" kaskovakuutukseen tai ainakin sen tuntuvaa hinnan korottamista, jolloin tavallinen taapertaja ei sitä ottaisi.
Kun kohellus tai sen riski kohdistuisi omaan kukkaroon, ainakin osa kolareista poistuisi. Nollaan emme koskaan pääse, ihminen on inhimillinen ja omien taitojen yliarviointia tapahtunee aina ja kaikkialla....
- The Rat
Töppäilyt tehotarkkailuun.
Vilkuttomat autot, kaistoilla seilaavat, risteyksissä nukkuvat (ja ennen kaikkea risteykset tukkivat) tien sivuun ja jututusta. Ja sitten sakkoa jos ei hyvää selitystä löydy... Ja niitähän ei löydy. :)
Puhallutus tietysti samalla. Suurin osa pahimmista rattijuopoista jäisi kiinni, ajotyyli kun on holtiton...
Ja tietysti myös väärä tilannenopeus pois. Esim. 30 alueella voi ihan hyvin ajaa 50 km/h - mutta se kohta jonka takia tuo 30 km/h on siellä (yleensä risteys tai suojatie) pitäisi ottaa oikeasti varovasti. ....tosin nykyisiä resurssia siirtämällä....
- X-mas Wish
Painopistettä nopeuskyttäämisestä ajotapojen valvontaan. Poliisi näkyvästi liikennevirtaan mukaan, kyltissä valo päällä. Puuttua ja huomauttaa voi sitten muutoinkin kuin sakkolapulla.
(Tämähän on toki täyttä utopiaa, sillä se oikeasti parantaisi liikenneturvallisuutta, mutta pudottaisi sakkotuloja.) - pois
kohta on jokaisen muurahaisenkin yliajopaikalla kynttilät palamassa. Pois tällaiset häiriköt maanteiltä ja pientareilta. Polttakaa kotonanne niitä kynttilöitä!!!
- Auto--Antero
Täälä häirikkösefu poistelee viestejä huvikseen.
Ei sallita kuin yksi linja. Aja hiljaa isi!!!!
SE ON PERSEESTÄ!!! HANAA SAATANA!!!!!!Ylläpito täällä nykyään viestejä poistelee ja varmaankin ns. kettutyttöjen sun muiden neitohelmojen ja "laki on laki" -tyyppien pyynnöstä.
- alueille..
Ei vain ylinopeusvalvontaa vaan muutakin valvontaa eli miten autoilijat ja siis kaikki muutkin häirtisee osaamattomalla ajolla muuta liikennettä ja jopa vaarantaa aika usein. Sakko vaan kouraan ja kyllä ne ajan myötä alkaa oppia.
- T_A_N_E
armeija vaan valvomaan kaikkea taajama alueille niin kyllä olisi kaikki järjestyksessä mummon potkijoista mustalaisiin ja muihin jotka ei ymmärrä yhteisiä sääntöjämme.Tasapuolisuuden vuoksi kaikki perhehoitajat jotka kulkee suuremmalla porukalla kuin kolme niin pitäisi velvoittaa hajaantumaan ja kaikki suojatie ja muut rikkomusetkin incluuding pyöräilevät öykkärit.Yms hipit ja meluisat kakarajoukkiot.
- kohdalle
pysähtymättä ohittavia ja jalankulkijoita huomioimattomia ojentamaan.
Ja tietty pääteille ylinopeuksia ja turvavälin unohtavia valvomaan. - Ohjaamotarkkailija
Työttömyyskortistossa olisi... Sinne kuullakseni siirretäänkin niitä noin sata kappaletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528