Hei! Olen siis miettinyt meneväni kosmetologin tekemään ihonpuhdistukseen ultraäänellä. Aknea minulla ei varsinasesti ole, mutta nyt muutamia tulehtuneita isoja finnejä kasvoissa. Onko teillä kokemuksia tästä ko. hoidosta? Kivuton sen kuulemma pitäisi olla ja poistaa mustapäitä. Mitenköhän tehonnut tällaisiin isoihin finneihin? Kosmetologi kyllä väitti tehoavan puhelimessa näkemättä ihoani. Tuhlaanko turhaan 60€ tästä hoidosta? Muitakin neuvoja otan mielelläni vastaan. Tässä nyt on kokeiltu kuivattavat aineet ym. mut ne vaan pahentaa.
ultraääni-ihonpuhdistus
6
18520
Vastaukset
- jos on paikkoja
Liekö mitään perää, mutta muistelen nähneeni jossakin sellaisen varoituksen, että ultraäänipuhdistusta ei suositella, jos amalgaamipaikkoja hampaissa. Olen kyllä ihan sujuvasti käynyt, mitään havaittavaa vaikutusta ei ainakaan yhdellä kerralla ole.
- tehokkaampi
Olen käynyt uä-puhdistuksessa monta kertaa, minulla ei ole ongelmaiho. JA kerran mikrohionnassa. Minusta tuo mikrohionta oli paljon tehokkaampi, joten kokeilisin sitä sinuna ennemmin. Googleta vaikka lisätietoa tuosta hoidosta.
- hmmhh
tehokkaampi kirjoitti:
Olen käynyt uä-puhdistuksessa monta kertaa, minulla ei ole ongelmaiho. JA kerran mikrohionnassa. Minusta tuo mikrohionta oli paljon tehokkaampi, joten kokeilisin sitä sinuna ennemmin. Googleta vaikka lisätietoa tuosta hoidosta.
Tietääkseni mikrohionta ei ole verrattavissa ihonpuhdistukseen. Sitä ei voi tehdä esim. akneiholle tai kohtiin jossa on finnejä...
- epäpuhtaalle iholle
tehokkaampi kirjoitti:
Mikrohionta on pientä kristallikiteillä tehtävää mekaanista ihonhiontaa kasvoille, jota suositellaan erityisesti huonosti toimivalle, epäpuhtaalle, ikääntyvälle iholle sekä arpiin. Suositellaan sarjahoitona.
Hoito sisältää: alkupuhdistuksen, mikrohionnan ja naamion.
Mutta paras siis kysyä kosmetologilta, mitä mieltä on asiasta juuri oman ihon kannalta.
- vain
Itse käyn pääsääntöisesti ultraäänipuhdistuksessa. Ihoni on kohtalaisen huono. Kone pitää pientä surinaa ja se lähinnä kutittaa ihoa, jos jotain tuntemusta on havaittavissa. En pidä perinteisestä tavasta koska puristelemisesta iho punoittaa enemmän, ainakin minulla. Kannattaa ainakin kokeilla! Tosin halvemmalla olen itse päässyt. Riippuu tietysti paikasta jossa käy.
- LM
Minulle tehtiin elämäni ensimmäinen ihonpuhdistus ultraäänellä kuukausi sitten, ja huomaan sen olleen eduksi. Itselläni on pintakuiva iho, mutta paljon epäpuhtauksia (mm. mustapäitä).
Ultraäänellä puhdistaminen koski paikoittain välillä, muttei niin paljoa etteikö olisi kestänyt hetken. Enemmän minua häiritsi korkea, kimeä ääni, mikä tuli koneesta. Puhdistus viimeisteltiin käyttämällä rautaa tukkeutuneisiin näppyihin. Raudalla puhdistus koski huomattvasti enemmän, mutta ultraäänellä tehty puhdistus oli pehmentänyt ja avannut huokoset tehokkaasti, joten toimenpide ei kestänyt kauaa.
Ihoni oli kuin ampiaisen piston jäljiltä vuorokauden ajan, mutta jo seuraavaan aamuun mennessä iho oli ehtinyt rauhoittua ja vain raudalla puhdistetut kohdat punoittivat. Ihoni tuntui/tuntuu puhtaalta ja kirkkaalta eikä mustapäitä ole pahemmin tullut takaisin vielä, koska olen puhdistanut ja kosteuttanut ihoa oikeilla tuotteilla enkä ole nähnyt tarpeelliseksi juurikaan edes käyttää meikkivoiteita puhdistuksen jälkeen.
Olen huomannyt muutaman mustapään palanneen takaisin nenän päähäni, mutta ne ovat vaaleita ja helposti poistettavia esim. finnilaastareilla.
Suosittelen lämpimästi edes kerran vuoteen. Iho loistaa ja tuntuu puhtaan hyvälle jälkeen päin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812