Kokemuksia?

Ihan pihalla

Onko kenelläkään kokemuksia neitsyistä ja alkoholismista?Kuinka saada näin itsekeskeinen luonne tajuamaan oma ongelmansa?

6

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja erossa

Miksi välittää itsekeskeisestä luonteesta niin paljon, että tekisi asialle mitään jos ei itse itsekeskeisyyskään välitä itsestään, eikä varsinkaan välitä silti kenestäkään takaisin yhtään sen enempää, vaikka sille uhrais mitä.
      Neitsyet on niin itseään täynnä, et ne kuvittelee ongelmienkin olevan ylpeydenaiheita.

• sairaudesta...

johon sairastuneet ovat kykenemättömiä horoskooppimerkistään riippumatta näkemään ongelmaansa, saati myöntämään.Alkoholisti on aika itsekäs sairaudessaan ihan minkä merkin edustajana tahansa-hänhän juo kaikesta ja kaikista huolimatta.Silloin kun viina vie miestä niin on parempi hypätä kelkasta pois, et sinä eikä kukaan muukaan saa Jeppeä lopettamaan juomistaan vaan Jeppe lopettaa ihan omasta halustaan juomisen tai on lopettamatta.Lopettaminen ei kuitenkaan ole sinun käsissäsi ja jos näyttää siltä ettei muutosta ole juomistapoihin tulossa niin hyppää pois uppoavasta laivasta ennenkuin se vie sinutkin mukanaan!

• kauris...

samaa mieltä jokaista kommenttisi lausetta myöten.

• tiedostaminen

Tutustuin neitsytmieheen, joka kertoi alkuvaiheilla tiedostavansa, että alkoholi on hänelle ongelma. Hän itse pyysi apuani, vaikka tietää, että loppujen lopuksi ainoastaan hän ITSE pystyy vaikuttamaan juomiseensa.

Nyt on niin suuret tunteet pelissä, ettei käynyt vielä pienessä mielessäkään hypätä kelkasta pois. Tarve näyttää toiselle, että on vahvaa tekoa eikä aio luovuttaa heti (kuten nykyään monilla on tapana parisuhteessa).

• voin sanoa,

että et saa neitsyttä millään tajuamaan henkilökohtaista ongelmaansa.
      Käyttämäsi sanat "ihan pihalla" kuvastavat hyvin, miten neitsytluonne vetää toisen henkilön mukaan omien muka olemattomien ongelmiensa suohon. Saattaa näet käydä jopa niin, että jos et osaa ajoissa tehdä "pesäeroa", jossain vaiheessa neitsyt alkaa pitää sinua syyllisenä hakiessaan/keksiessään oikeutusta juomiselleen.

• totean

että tuo ei todellakaan kuvaa tapaamiani neitsyitä. Puhut omasta kokemuksestasi, en lähtis yleistämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe