Kokemuksia?

Ihan pihalla

Onko kenelläkään kokemuksia neitsyistä ja alkoholismista?Kuinka saada näin itsekeskeinen luonne tajuamaan oma ongelmansa?

6

1370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja erossa

Miksi välittää itsekeskeisestä luonteesta niin paljon, että tekisi asialle mitään jos ei itse itsekeskeisyyskään välitä itsestään, eikä varsinkaan välitä silti kenestäkään takaisin yhtään sen enempää, vaikka sille uhrais mitä.
      Neitsyet on niin itseään täynnä, et ne kuvittelee ongelmienkin olevan ylpeydenaiheita.

• sairaudesta...

johon sairastuneet ovat kykenemättömiä horoskooppimerkistään riippumatta näkemään ongelmaansa, saati myöntämään.Alkoholisti on aika itsekäs sairaudessaan ihan minkä merkin edustajana tahansa-hänhän juo kaikesta ja kaikista huolimatta.Silloin kun viina vie miestä niin on parempi hypätä kelkasta pois, et sinä eikä kukaan muukaan saa Jeppeä lopettamaan juomistaan vaan Jeppe lopettaa ihan omasta halustaan juomisen tai on lopettamatta.Lopettaminen ei kuitenkaan ole sinun käsissäsi ja jos näyttää siltä ettei muutosta ole juomistapoihin tulossa niin hyppää pois uppoavasta laivasta ennenkuin se vie sinutkin mukanaan!

• kauris...

samaa mieltä jokaista kommenttisi lausetta myöten.

• tiedostaminen

Tutustuin neitsytmieheen, joka kertoi alkuvaiheilla tiedostavansa, että alkoholi on hänelle ongelma. Hän itse pyysi apuani, vaikka tietää, että loppujen lopuksi ainoastaan hän ITSE pystyy vaikuttamaan juomiseensa.

Nyt on niin suuret tunteet pelissä, ettei käynyt vielä pienessä mielessäkään hypätä kelkasta pois. Tarve näyttää toiselle, että on vahvaa tekoa eikä aio luovuttaa heti (kuten nykyään monilla on tapana parisuhteessa).

• voin sanoa,

että et saa neitsyttä millään tajuamaan henkilökohtaista ongelmaansa.
      Käyttämäsi sanat "ihan pihalla" kuvastavat hyvin, miten neitsytluonne vetää toisen henkilön mukaan omien muka olemattomien ongelmiensa suohon. Saattaa näet käydä jopa niin, että jos et osaa ajoissa tehdä "pesäeroa", jossain vaiheessa neitsyt alkaa pitää sinua syyllisenä hakiessaan/keksiessään oikeutusta juomiselleen.

• totean

että tuo ei todellakaan kuvaa tapaamiani neitsyitä. Puhut omasta kokemuksestasi, en lähtis yleistämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe