Paljonko sinne naiseen pitää sitä spermaa ruiskuttaa, että raskaaksi tulisi? Ihan näin ohimennen kyselen.
Paljonko spermaa tarvitaan?
12
5390
Vastaukset
- Aviomies
Vain yksi pisara riittää hedelmöitykseen.
- Kukeros
Pystytkö sitä sitten säätelemään?
- Viikatemiäs
Kyllä oon joskus kuullu et joku ois tullu raskaaks pelkäst touhutipast ja siin ei montaa siittiötä oo...
Mut kyl se koko lasti sinne kannattaa ampua. Ku ei ne kaikki siittiöt oo Jani Sievisiä. Aika moni hyytyy matkalle... - Aviovaimo.
..tuollaista kyselee,pitää odottaa,että pääsee sinne yläasteelle.Siellä se viimeistään selviää. Kun pitää silmät ja korvqa auki,opettaja valistaa koulussa oikein hyvin. Jos et malta odottaa sinne asti,kerron sinulle,että sellainen yksi pieni siittiö,mitä et edes silmällä näe,riittää.
- Pisarallisessa tuhansittain
Eihän sinun tarvitse periaatteessa saada sinne naisen sisään
kuin yksi hyväkuntoinen siittiö, joka jaksaa uida munasolulle
asti ja hedelmöittää sen.
Yhdessä pisarassakin (vaikkapa siinä touhutipassa) on jo
tuhansittain siittiöitä, eli jos spermaa tihkuu hiukankin
ennen varsinaista siemensyöksyä (niinkuin usein käy),
nainen voi tulla raskaaksi, vaikka ei mies laukeaisikaan
sisään.- edelleen olevan
vahva käsitys että se sisältäisi siittiöitä. Tämä ei pidä paikkaansa ja siitä on tehty jo muutamakin tutkimus. Touhutippa ei voi saattaa ketään raskaaksi koska se ei sisällä siittiöitä. Huhuja on, ja ne elävät edelleen vahvana, mutta kuten yleensä, huhut eivät välttämättä pidä lainkaan paikkaansa. Niin tässäkin asiassa.
Siittiöitä pitää olla myös kunnon lasti, siitä syystä että siemennesteen ollessa heikkolaatuista, eli sellaista että siittiöitä on nesteessä vähän, ne tulevat hyvin suurella todennäköisyydellä kuolemaan erilaisen pH arvon vuoksi joka naisen emättimessä on. Itse nesteen määrällä ei ole merkitystä, ainoastaan sillä kuinka paljon ejakulaation aikana suihkuavassa nesteessä on siittiöitä.
Se että itse hedelmöittymiseen ei tarvita kuin yksi siittiö, on luonut sellaisen mielikuvan että jo "yksi ainoa siittiö riittää". Naisen sisällä käy hedelmöittymisen hetkellä sillä tavoin että sen yhden maaliin päässeen uimarin jälkeen munasolu ei ota enää yhtään ainoaa siittiösolua sisäänsä vaikka ne hakkaisivat moukarin kanssa solukalvoa.
Mutta kuten aiemmin sanoin, jos emättimeen ruiskautetaan yksi ainoa siittiösolu siemennesteessä se tulee 99,999% mahdollisuudella kuolemaan välittömästi pääsemättä edes kosketuksiin kohdun suun kanssa. Mutta sekin vaikuttaa että siittiösoluun verrattuna kohtu on valtavan kokoinen meri josta pitää se oikea solu löytää - ei ihan helppo tehtävä ellei uimareita ole valtava määrä.
Sisään syöksyvässä siemennesteessä, neste muuttuu hyytelömäiseksi ja sitkeäksi erilaisen pH arvon vuoksi, ja se auttaa siittiöitä suojautumaan emättimen muuten siittiösoluja tappavalta ympäristöltä. Minuutin kuluttua ejakulaatiosta ensimmäiset siittiösolut ovat jo kiinnittyneet kohdunsuun limatulppaan ja ovat uimassa kohtuun sisään. Siittiöitä on kuollut jo tämän lyhyen hetken aikana tuhansittain.
Vartin päästä ejakulaatiosta siittiösoluja on jo munanjohtimissa saakka ja nämä siittiöt ovat niitä kaikkein nopeimpia uimareita ja siten luonnollisesti parhaimpia valintoja hedelmöitykseen.
- tqwr
voit vaikka eka vetästä mukiin tavarat ja siitä sitten jollain suppilolla tai pillillä toimitat tavarat perille.
- jeeeppi
Välillä sitä spermaa tulee enempi mut joskus vain kahvikupillinen..
- Anonyymi
Eiku molo vaa sisään ruikkii kaikki sisään niin se kannattaa
Vähän, yksi siittiö riittää
Toisaalta mitä enemmän niin sitä varmenpaa- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G2d1J2
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2143534- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2071717- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861466- 531304
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141