Mitä ostaa 65-vee isäpapalle

Mustalammas

Heittäkääpä jotain ostamisen arvoista 65 vuotiaalle nuorekkaalle miehelle. Kyseessä on isäni. Vaatteita hänellä on paljon, joten ei niitä. Ajattelin ehkä jotain lenkkeilyyn/urheiluun liittyvää, mutta en oikein ole vielä keksinyt mitä. Auttakaa poikaa ostamaan isälleen lahja :)

10

13010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007

      Jos autoilee niin osta navigaatori ja eti hänen ystävien osoitteita valmiiksi, ehkä hän saa kipinän etsiä listaan vanhempia ennen sinun aikaasi olleiden tuttujen osoitteita. onhan siihen tänä päivänä mahdollisuus.liike on tärkeintä

      • Mustalammas

        Eipä taida meitsin rahat riittää tohon navigaattoriin. Kartat saa sitäpaitsi nykyään kännykkään numeropalvelustakin:) Lahjan hinta olis n. 20 egee


    • likka28v

      Osta vaikka Rukka urheilualuskerrasto....
      Tai lannevaatepyyhe jossa tarrarkiinnitys...

      Tai lahjakortti johonkii levykauppaan tai hierojalle kerta tai kaksi tai kymmenen.

    • Mietippä mitä isäsi harrastaa?? Oma isäni pitää paljon kalastuksesta joten....uistinta uistinta uistinta....ja muuta kala krääsää..
      Hyvin mieluisaa lahjaa.. Pitääkö isäsi lukemisesta? Nyt on kaupoissa vaikka mitä sota romaaneja.

      Jos isäsi osaa pelata sakkia, on hauska lahja sakkki peli snapsi laseilla.

      Sporttista jos ajattelet niin sauvakävelu on muodissaan ja joistain kaupoista löytyy teleskooppi sauvoja sauva kävelyyn.

      Tai syke mittari on kova sana jos isäsi tykkää lenkkeilystä hän saa katsottua sykemittarista oikean pulssin millä kävelee...

      Nahka hanskat nyt kun pakkasiakin on hieman tullut niin lämmikkeeksi.

      Tai jokin jalka hoito setti esim. jalka suolaa.. oma pappani ja isäni ovat aivan hulluina kun joskus menin ostamaan.. nykyään ostavat itse. Ja yli 60 vuotiailla oli sitten nuorekas tai ei on hyvä pitää huolta jaloista.

      Sitten eivät ideat vielä tähän lopu selkä hartia lämmitettävä vehnä tyyny kipeile hertioille ja lihaksille. sen voi tarvittaessa joko kylmentää tai kuumentaa.

      No siinä oli muutama idea toivottavasti oli hieman apua.

    • nomie28vtyttö

      Että sellasta tuli taas mieleen...

    • booris

      pappatunturi tietysti.

    • Olisko apua

      Mieheni on 65v. Hän sai otsalampun viime jouluna. Onpas mieleinen lahja. Auton korjaamisesta sauvakävelyyn, siinä kun kädet jää vapaaksi työskentelyyn. Ottaa myös mukaan hiihtolenkille illalla jos sattuu "haaveri" niin näkee kännykän ja ... etsijätkin löytää kun valo näkyy.

    • -H-

      hieronta-lahjakortin.

      • heihalvalla!

        .. löysin omalle, samanikäiselle isälleni piknik-repun (reppu & termos & ruokailuvälineet) reissuilleen (12 euroa)

        Entäpä sitten hiirimatto tai t-paita painatettuna omalla kuvalla/tekstillä (jää siihen 20 euroon)?


      • Isukki toivoo......
        heihalvalla! kirjoitti:

        .. löysin omalle, samanikäiselle isälleni piknik-repun (reppu & termos & ruokailuvälineet) reissuilleen (12 euroa)

        Entäpä sitten hiirimatto tai t-paita painatettuna omalla kuvalla/tekstillä (jää siihen 20 euroon)?

        Ehdottaisin menemään isän luokse, jos mahdollista ajan puolesta, kyll' se parasta mitä isä toivoo...ei aina lahjoja...niitä tuupataan aivan liikaa joka pv


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe