02.36 -

muttei mielessä soi ainakaan blues....*syytä en kerro*

Heräsin aamuyöstä, ja kello näytti juuri tuota aikaa - sattuma sekin. Kissa sylissä veti sikeitä, kuinkas muuten. Telkku auki, vahvistimet päällä jne. Liian rennon asennon ottaminen teettää usein tuollaista.

En keksi mitään jouluun liittyvää, ja miksi pitäisikään joka aamu? Paitsi, että lunta sateli hiljalleen kun heräsin, taitaa tehdä niin vieläkin....*vaikka eihän se ainoastaan jouluun liity*

Huomenta kuitenkin taas, t. MM.

19

1205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qzax

Minulle lumi on ainakin oleellinen osa joulua ja olisi suunnattoman kurjaa, jos sitä ei olisi. Mikään ei ole niin ankeampaa kun musta joulu.

Ei muuta voi sanoa kun neljä yötä sitten on joulu. JEE.

• Tuolla otsikolla taisin tehdä huuhaan ennätyksen, mitä tulee lukukertoihin (nyt kait jotain 12500), ja niitä en itse tehtaillut....*omakehua, tiedän - pakko silti mainostaa*

>Mikään ei ole niin ankeampaa kun musta joulu.<

Onpas - se, ettei olisi joulua ollenkaan. Onneksi kuitenkin on.

• Qzax
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Tuolla otsikolla taisin tehdä huuhaan ennätyksen, mitä tulee lukukertoihin (nyt kait jotain 12500), ja niitä en itse tehtaillut....*omakehua, tiedän - pakko silti mainostaa*

>Mikään ei ole niin ankeampaa kun musta joulu.<

Onpas - se, ettei olisi joulua ollenkaan. Onneksi kuitenkin on.

Joulu on ja tulee aina olemaan. Ainakin niin kauan kun minä elän. Jos sitä ei kukaan viettäisi niin minä viettäisin vaikka yksin. Ainakin jäisi enemmän ruokaa minulle.

• Mysteriet

Naapurikarsinastakin ;D

02.36... sehän soi Pieksämäellä, se blues...

• melkein nimimerkkikaimani....

Siitähän tuo sattuma tuli mieleen - kivan lyhyt Juicen laulu, sanatkin muistan ulkoa - tai sitten en....

• Mysteriet

melkein nimimerkkikaimani....

Siitähän tuo sattuma tuli mieleen - kivan lyhyt Juicen laulu, sanatkin muistan ulkoa - tai sitten en....

Kyseisen kipaleen kohdalla on kyllä pakko tunnustaa, etten ihan kaikkia säkeistöjä muista - vaikka normaalioloissa olen lähes sanoituspankki... ;D

Hei, vihelläs tahti taikka kuus
        tää biisi on Pieksämäen asemalla blues...

• Mysteriet kirjoitti:

Kyseisen kipaleen kohdalla on kyllä pakko tunnustaa, etten ihan kaikkia säkeistöjä muista - vaikka normaalioloissa olen lähes sanoituspankki... ;D

Hei, vihelläs tahti taikka kuus
        tää biisi on Pieksämäen asemalla blues...

kyllä Kari Peitsamo on helpompi pala - sanoisinko tuottelias artisti......*lyhyitä kappaleita ja paljon*

• Mysteriet

kyllä Kari Peitsamo on helpompi pala - sanoisinko tuottelias artisti......*lyhyitä kappaleita ja paljon*

Entäs se laulava talonmies, Sepi Kumpulainen - dippadaa on ainakin helppo muistaa ;D
        Armotonta menoa...

• yxtypy

se nukuin kerrankin hyvän pituisen yön. Perätä 6 tuntia, ja kun noin pitkään yöuneen ei ole tottunut, niin nyt olenkin kuin nukkuneen rukous.. siis vielä väsyneempi, kuin tavallisesti.

Vuonna 1972 ollut viimeks musta joulu.
      Saas nähdä, miten tämän joulun käy.
      Tuleehan se joulu vaik ei lunta oliskaan. Ei sitä oikein voi siirtääkään :=)))))

• >Tuleehan se joulu vaik ei lunta oliskaan. Ei sitä oikein voi siirtääkään :=)))))<

No jos lunta ei tule, niin on jo ehdotettu, että "Joulu on peruutettu".

Hyvin nukuttu tuo 6 tuntia....

• Qzax

>Tuleehan se joulu vaik ei lunta oliskaan. Ei sitä oikein voi siirtääkään :=)))))<

No jos lunta ei tule, niin on jo ehdotettu, että "Joulu on peruutettu".

Hyvin nukuttu tuo 6 tuntia....

Minulla toi 6 tuntia on normaali. Sitten jos ruvetaan oikein kunnolla nukkumaan niin semmoinen 12-14 tuntia on aika hyvin. Sitten siihen päälle pitää venyy sängyssä vielä pari tuntia. Ei sitä saa lähtee liian nopeesti liikkeelle.

En ole elmäni aikana ollut missään muussa hyvä kun nukkumisessa.

• Alien-8

rauhalliselta sinun kotisi..lunta hiljaa leijailee,ja kisu sylissä kehrää..

minäkin tiedän,mitä on poikamiehen elämä,kun ei ole kanoja huushollissa kotkottamassa omia määräyksiään..;=))

• paitsi, kun musiikki soi - nautin siitä, kun musiikki soi kovaa mutta puhtaasti.

Jos joutuisi jossain tilanteessa kuuntelemaan kovaa mutta säröllä, niin siinähän menisi hermo huonoon kuntoon....*kai minussa vähän kultakorvan vikaa on*

Ja en minäkään KANAA kaipaa.....!

• MuisQuu

Aina soi mielessä...:o)))))))))))...

• ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Quumottaa! Quuggeli kenen kanssa sinä nyt leikit?;)

• MuisQuu
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

kohta mun kummipoikani kanssa...:o)
        Luulen et kysymyksesi kuitenkin tarkoitti muunlaista leikkimistä...Totuus on kuitenkin aikas karu...mä en leiki kenenkään kanssa...Eli tahtoo sanoa..ettei halua satuttaa, loukata,hyötyä,ilkeillä,loukata,leikkiä tunteilla,pitää pelinapulana...jne..:o)

• erilainen&lt;3
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

muista naisista!!!!

• naisista
        erilainen&lt;3 kirjoitti:

muista naisista!!!!

EI leiki toisten tunteilla eikä käytä pelinappulanaan mutta sitten on niitä jotka niin tekee, valitettavasti:(

• erilainen&lt;3
        naisista kirjoitti:

EI leiki toisten tunteilla eikä käytä pelinappulanaan mutta sitten on niitä jotka niin tekee, valitettavasti:(

tekee sitä samaa! Puolustin muiskua:)

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3457
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1306
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe