Mikä olisi edullinen ja luotettava ohjelma työvuorojen laadintaan?
Työvuorojen teko-ohjelma
8
7039
Vastaukset
- sitä kuule.
Kynä ja ruutupaperi.
- tolla
jos sulla on vaan office-paketti niin lataas tällanen. http://office.microsoft.com/fi-fi/templates/TC062561761035.aspx?CategoryID=CT101172751035
noilta microsoftin sivuilta löytyy paljon muitakin kokeilemisen arvoista.- edellinen........
unohdin mainita että on ilmainen.
- HRSuunti
Ilmaisia voi olla vaikea löytyy (ainakaan hyviä), mutta tutustu www.hrsuunti.fi
- TiLa
Tehtiin laaja tutkimus ja pari toimittajaa oli ylitse muiden - Tamigo ja Quinyx. tamigo valittiin kun se oli halvempi ja heidän mobiiliappi on saatavana myös puolankielellä, meille tärkeä kieli käyttäjille. Tämän lisäksi tamigolla hyvä projektisuunnitelma. Jää nähtäväksi miten tomiva Tamigon palvelu on.
- Anonyymi
Invenco Vuoro käytössä. Toimii hyvin ja suosittelen!
- Anonyymi
Vertailimme kesällä työvuorosuunnittelusoftia, melko laajalti.
Invenco Vuoro karsiutui nopeasti, koska asiakkaita vaikutti olevan vain muutaman, liikevaihdon perusteella ei voi olla kannattavaa ja ainakaan Innofactorin ostettua tuotteelle ei ilmoitettu mitään roadmappiä. Neppaileeko Innofactor kauan Invencon tuotetta koska ei Innofactor ei brändännyt palvelua brändinsä alle, nouseeko hinnat jne. Epävarmuus ja pieni liikevaihto karsi Vuoron vaihtoehdoista.
Päädyimme toiseen kotimaiseen pieneen, mutta vakiintuneeseen toimittajaan.
- Anonyymi
Olen entinen ravintola-alan yrittäjä ja esimies, nykyinen IT-konsultti. Olen nikkaroinut iltapuhteikseni PK-yrityksille suunnatun, mielestäni erinomaisen työvuorosuunnittelusoftan: https://www.tyovuorolista.fi/
Pienille firmoille ilmainen, isommille edullinen.
Ennen kaikkea yksinkertainen ja nopea ottaa käyttöön: voit julkaista ensimmäisen listasi alta vartissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040