Oikeesti. Ennen oli paljon mielenkiintosempaa ja mukavempia kirjoittajia. Nykyää kaikki vaa "kilpailee" kuka on enemmän Lordi fani jne.
Tylsää....Boring... :/
Ihan tylsä tää palsta nykyää
4
308
Vastaukset
- Evil
Sun jutut on kyllä ollut tosi hyviä!
- Miss Kita
Jep. Lady Awa on melkeinpä ainut järkevä ja aktiivinen kävijä.
Ja se taistelu-juttu on musta aika lapsellista.
Jokainen osoittaa omaa faniuttaan monella tavalla. Ja Lordi-faniksi voi sanoa, jos kuuntelee Lordin musiikkia! Ei siihen muuta tarvita, paitsi vähän tietoa bändistä ei olisi pahitteeksi. Esim. jos joku tulee kysymään ns. Lordi-fanilta, mikä on yhtyeen keulakuvan oikea nimi ja tyyppi on sillein "Häh?", niin en mä sit oikeen tiedä... Mut tosissaan lapsellista kinastella sellasesta.
Pitäisiköhän suosiolla alkaa käydä siellä Monsterboardilla? Siellä on sentään kunnon jutut, ja hyvällä lykyllä bändin jäsenet itse tulevat vastaamaan. ;)
Emt. Ihan ku tää paikka olis kuollu tai jtn. Mutta en mä kyllä ees tiedä, minkälainen tää ennen oli, kun oon melko uus.
- lskdjf
Manboyn kitaristi Antti kyseenalaistaa Findance.comin haastattelussa virallisen 911 -totuuden:
"Kerron, että olin juuri junamatkalla Tampereelta Helsinkiin katsonut South Parkin uuden jakson, joka keskittyi 9/11-salaliittoteoriaan, mistä Antti innostuu.
- Virallinen teoria on salaliittoteoria. Eihän kukaan tiedä, mitä oikeesti tapahtui, muuta kuin mitä meille on kerrottu. Siinä on todella hämäriä juttuja. Pitäis tutkia, miksi kolme teräsrunkoista rakennusta sortuu vapaanpudotuksen nopeudella, joka käytännössä tarkoittaa rakennuksen purkua räjähtein. Sen puolesta on todella paljon todisteita. Kaikkein parasta on, ettei wtc-7 rakennuksen "romahtamisesta" suuri yleisö edes tiedä eikä siitä ole valtamediassa juuri puhuttu.
Ja kuvat Pentagonista juuri iskun jälkeen osoittavat, että reikä on huomattavasti paljon pienempi kuin jos siihen olisi osunut American Airlinesin lento 77. Asiassa on niin massiivinen määrä ristiriitoja, että se asettaa virallisen teorian todella huonoon valoon. Mua harmittaa, että kaikki leimataan aina salaliittoteorioiksi. Virallinen teoriahan on maailman paras salaliittoteoria: Osama, Afganistanin luolasta, ohjaa 19 kaapparia Länsimaista yhteiskuntaa vastaan, Antti pohtii.
- Pitäis pystyä keskustelemaan ilman, että se leimataan salaliittoteoriaksi. Mun mielestä siitä ei ole olemassa varsinaista totuutta, vaan se on hirveen tunnepohjainen asia varsinkin Yhdysvalloissa. Hirveä tragediahan se on ja pitää kunnioittaa kuolleita ihmisiä, mutta se ei ole syy, etteikö voisi mennä syvemmälle, että mitä on tapahtunut, Toni tuumii."
http://911inmemoriam.blogspot.com
It's time to wake up!- tää tylsä
palsta on kun ehkä vaan 2 tyyppiä kirjottaa vakituisesti plus muutama piripää satunnaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818