Koraanin häpäisy

bilo(pöllö)

"Ne, jotka taistelevat Allahia ja Hänen lähettilästään vastaan ja
kiirehtivät tekemään pahaa, saavat palkkansa: heidät surmataan, naulitaan ristiin tai
heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki ristikkäin tai heidät karkotetaan maasta.
Tämä on heidän häpeänsä tässä maailmassa, ja tuonpuoleisessa heitä odottaa ankara
rangaistus." (suura 5:33)

28

3111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jae!

      siinä kerrotaan näemmä että tässä elämässä petturit, valehtelijat ja saatanan kätyrit saavat häpeän ja kuoleman, joka toimii varoituksena muille umpiniskaisille ihmisille jotka ovat itseään täynnä, mutta heillä on mahdollisuus vielä katua.

      toisin kuin nämä niskurit ja pahan tekijät joita on myös aikaisemmin varoitettu samalla lailla niin lähetetään viimeiselle matkalle joka todellakaan ei ole houkutteleva...

      tämä on suoraselkäistä ja rehellistä tekstiä jota vain pahan omantunnon omaavat ihmiset inhoavat.

      • hyysari..yx

        sura 8,17
        sura 3,54
        sura 5,31
        sura 29,27
        sura 29,1
        sura 9,111
        sura 53,19-23


        TORAH;
        1 kun 22,22-23
        2 aikak 18,21-23
        2 tesss 2,9-11

        Hesek 18,21-28
        3 moos 19,19

        -kenelta arvelet koraanin olevan? -haluatko videoita?


      • kyldäinen

        Ongelma on siinä, että "petturit ja valehtelijat" ovat islamin näkökulmata ihmisiä, jotka eivät noudata islamin opetuksia, kuten naisten alamaista asemaa, orjakauppaa, ei-muslimien alistamista ja jopa tappamista, uskoa dzinneihin, uskoa Muhammadin ihanteellisuuteen jne.


    • joo111

      Tarkoitatko nyt, että mohammed on itse häpäissyt koraaninsa kirjoittaessaan sitä, laittamalla sinne tuollaisia väkivaltaan kehoittavia jakeita?

      • ...ovat usein aika pelottavia.

        Tässä toinen esimerkki:

        6 Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi tunteneet-
        7 niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne, lähellä sinua tai kaukana sinusta, maan äärestä toiseen-
        8 niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda häntä äläkä salaa hänen rikostansa,
        9 vaan tapa hänet: oma kätesi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi.
        10 Kivitä hänet kuoliaaksi, sillä hän koetti saada sinut luopumaan Herrasta, sinun Jumalastasi, joka vei sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
        11 Ja koko Israel kuulkoon sen ja peljätköön, ettei kukaan enää tekisi senkaltaista pahaa sinun keskuudessasi.
        12 Jos sinä kuulet sanottavan, että jossakin kaupungeistasi, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinun asuttaviksesi,
        13 sinun keskuudestasi on lähtenyt kelvottomia miehiä, jotka viettelevät kaupunkinsa asukkaita sanoen: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita te ette tunne,
        14 niin tutki, tiedustele ja kysele tarkoin; ja jos on totta ja varmaa, että sellaista kauhistusta on harjoitettu sinun keskuudessasi,
        15 niin surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä.
        16 Ja kokoa kaikki siitä otettu saalis keskelle sen toria ja polta tulella sekä kaupunki että kaikki siitä otettu saalis kokonaisuhrina Herralle, sinun Jumalallesi; ja jääköön se rauniokummuksi iankaikkisesti, älköönkä sitä koskaan enää rakennettako.
        17 Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,
        18 jos sinä vain kuulet Herran, sinun Jumalasi ääntä ja pidät kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, ja teet sitä, mikä on oikein Herran, sinun Jumalasi, silmissä."


      • suuran nimen
        Aabra-ham kirjoitti:

        ...ovat usein aika pelottavia.

        Tässä toinen esimerkki:

        6 Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi tunteneet-
        7 niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne, lähellä sinua tai kaukana sinusta, maan äärestä toiseen-
        8 niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda häntä äläkä salaa hänen rikostansa,
        9 vaan tapa hänet: oma kätesi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi.
        10 Kivitä hänet kuoliaaksi, sillä hän koetti saada sinut luopumaan Herrasta, sinun Jumalastasi, joka vei sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
        11 Ja koko Israel kuulkoon sen ja peljätköön, ettei kukaan enää tekisi senkaltaista pahaa sinun keskuudessasi.
        12 Jos sinä kuulet sanottavan, että jossakin kaupungeistasi, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinun asuttaviksesi,
        13 sinun keskuudestasi on lähtenyt kelvottomia miehiä, jotka viettelevät kaupunkinsa asukkaita sanoen: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita te ette tunne,
        14 niin tutki, tiedustele ja kysele tarkoin; ja jos on totta ja varmaa, että sellaista kauhistusta on harjoitettu sinun keskuudessasi,
        15 niin surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä.
        16 Ja kokoa kaikki siitä otettu saalis keskelle sen toria ja polta tulella sekä kaupunki että kaikki siitä otettu saalis kokonaisuhrina Herralle, sinun Jumalallesi; ja jääköön se rauniokummuksi iankaikkisesti, älköönkä sitä koskaan enää rakennettako.
        17 Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,
        18 jos sinä vain kuulet Herran, sinun Jumalasi ääntä ja pidät kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, ja teet sitä, mikä on oikein Herran, sinun Jumalasi, silmissä."

        mistä ikinä löysitkään tuollaisen???


      • Silmävoidetta
        suuran nimen kirjoitti:

        mistä ikinä löysitkään tuollaisen???

        Ja pakanoiden aika on lopussa....

        Pian saatte nähdä taivaan pilvissä Jeshuan Kristuksen Nasaretilaisen kutsumaan häihinsä globaalisesti n. 7 vuodeksi....


    • ...

      Ja olkoon Jumala armollinen niille muslimeille, jotka itse uhoavat vihaa ja halveksuvat muita ihmisiä ja käyttävät heitä hyväkseen.

      • ...myös ne kristityt, jotka itse uhoavat vihaa ja yrittävät kiihottaa vihaa toista uskontoa ja toiseen uskontokuntaan kuuluvia ihmisiä vastaan?


      • huomannut,
        Aabra-ham kirjoitti:

        ...myös ne kristityt, jotka itse uhoavat vihaa ja yrittävät kiihottaa vihaa toista uskontoa ja toiseen uskontokuntaan kuuluvia ihmisiä vastaan?

        että tämä on islam-palsta.

        Voit purkaa tuon vihasi kristittyjä vastaan kris-
        tillisyys-palstalla!!!!


      • ...
        Aabra-ham kirjoitti:

        ...myös ne kristityt, jotka itse uhoavat vihaa ja yrittävät kiihottaa vihaa toista uskontoa ja toiseen uskontokuntaan kuuluvia ihmisiä vastaan?

        omassani viestissäni jotakin vihan kiihotusta jotakin uskontokuntaa vastaan? Toivottavasti et, nimittäin sellaista siinä ei ole.


      • ... kirjoitti:

        omassani viestissäni jotakin vihan kiihotusta jotakin uskontokuntaa vastaan? Toivottavasti et, nimittäin sellaista siinä ei ole.

        Mutta tällä palstalla olen mainittua ilmiötä nähnyt liiankin kanssa - ja eritoten kristityiksi itseään sanovien taholta.


      • huomannut, kirjoitti:

        että tämä on islam-palsta.

        Voit purkaa tuon vihasi kristittyjä vastaan kris-
        tillisyys-palstalla!!!!

        ...onneksi koko kristikunta ole, sen kummemmin kuin muslimit vihakiihottajat olisivat koko muslimikunta tai hindulaiset vihakiihottajat koko hindukunta. Joten minkäänlaista vihaa en tunne sen paremmin kristittyjä kuin muslimejakaan kohtaan. Enkä hindujakaan kohtaan.


      • Imelää...
        Aabra-ham kirjoitti:

        Mutta tällä palstalla olen mainittua ilmiötä nähnyt liiankin kanssa - ja eritoten kristityiksi itseään sanovien taholta.

        Olemme uudessa liitossa....


      • humanistisika..
        Aabra-ham kirjoitti:

        ...myös ne kristityt, jotka itse uhoavat vihaa ja yrittävät kiihottaa vihaa toista uskontoa ja toiseen uskontokuntaan kuuluvia ihmisiä vastaan?

        kun miekka heilahtaa kebbabbilautasen paalla..


    • Touhut

      En osaa muuta sanoa


      Jos vielä 2 vuotta giljotiinia ja munat valtiolle

    • bilo bilo

      5.34.Lukuun ottamatta heitä, jotka katuvat, ennen kuin te saatte ne vallassanne; joten tietää, että Allah anteeksiantaa, armelias.


      5.35.O te, jotka uskovat! varokaa (teidän velvollisuutenne) Allahia ja etsikää läheisyyden keinoa hänelle ja ponnistelkaa kovasti tien tiensä, joka te voitte onnistua.





      >>>>>>

      5.28.Jos te venytätte esiin kättänne minuun surmataksenne minut, minä en ole taipuvainen venyttämään esiin kättäni teihin surmatakseen teidät varmasti, minä pelkään Allahia, maailmojen Herra:

      • bilo bilo

        Muulin suura/kurjen tematiikka!

        -paha kurki
        -mullahin kirous väärän päälä.
        -neliö on ymppyrä jos allahi niin sano!


    • tappamaan

      allah a sun ialamis on perseestä.allah on saatana sun se e´nnemmin tppaa kun mut.vittuun koko islam saatana.menkööt helvettiin koko islam

      • helvettiin !

        Sääli suomalaisia raukkoja...


    • maaukkeli

      voi häpäistä koska se on kirja jonka ihmiset ovat painaneet. Koraani kylläkin sisällöllään voi häpäistä kirjoittajansa.

    • Hakkaa ?

      "heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki ristikkäin "


      Kovat on touhut ei voi muuta sanoa ?

      • Ristikkän ?

        ???


        Kertokaa lisää.. alkoi kiinnostamaan


      • Ennen lauantaita tulee perj...
        Ristikkän ? kirjoitti:

        ???


        Kertokaa lisää.. alkoi kiinnostamaan

        Kun kasia ja jalkoja katkotaan islamilaisen lain, koraanin ja hidithin mukaan, on tapana katkaista kasi toiselta puolelta kuin jalka. Tata tuo ristikkain tassa tarkoittanee.

        Mita muuten tulee tahan keskusteluun on tosiaan saali etta mitaan muslimien vastauksia ei tule itse asiaan, sen sijaan ruvetaan kaivamaan vanhan testamentin kohtia. Ensinnakaan nuo eivat kuulu talle palstalle, vaan kristinuskolle on ihan omat palstansa. Toiseksi jos tahan sen verran menisi sisalle, on totta etta Jeesuksen Kristuksen myota Kristityilla on voimassa uusi liitto. Lisaksi voi todeta etta sen enempaa kristityt kuin juutalaisetkaan eivat tana paivana katso etta tamankaltaiset maaraykset sitoisivat heita. Islamista sen sijaan loytyy elavaa kaytantoa jossa naita aarimmaisia lakeja noudatetaan yha nykypaivana. Siksi olisi hedelmallista keskustella miten nykypaivan islamilainen teologia voisi kontrolloida naita aarimmaisyyksia.


    • jupaja

      Miten kun koko Islam on alkujaan, keksitty
      Kristinuskon perusteella, ennen uskonpuhdistusta.
      Kristinuskosta oli kehittynyt jonkinlainen
      hyväksikäyton kohde, jolloin eikös näiden
      Muhameddien ym. pitänyt heti matkia näitä,
      ja alkaa kehitellä itselleen koraania.
      Koko Islam on kehitetty vain aikakauden
      henkilöiden palvontaan ja henkilön nimen
      kuolemattottomuudeksi. Ihmisten henkilöpersoonan
      kuolemattomuudeksi kuoleman jälkeen, niinkuin
      nykyäänkin monet haluavat saada kuuluisuutta
      tavalla tai toisella(valta, taide, urheilusuoritukset ja yms.).
      Tämä moniavioisuusjuttuhan hyvin kuvaa ja tätä
      keksittyä uskontoa ja niiden syntyä.
      Keksittyjen uskontojen puolesta, ei paljon
      kannata vouhottaa (kiihkoilla).
      Terveisin alle neljäkymppinen Mersumies.

    • Pera (Kristitty)

      Koraanin sivuja ulkohuussissa wc-paperina. Eli pyyhkinyt paskaisen perseeni, usein sianlihaa sisältäneen paskani pois anus-aukostani.
      Erittäin hyvää paperia ko. tarkoitukseen.
      Jo toinen opus menossa.

      • Iso ero

        Islam-uskonto kuten kaikki muut uskonnot ovat ihmisen keksimiä. Kristinusko ei ole uskonto, usko perustuu Persoonaan, elävään Jeesukseen Kristukseen.


      • epaluuloinen...x
        Iso ero kirjoitti:

        Islam-uskonto kuten kaikki muut uskonnot ovat ihmisen keksimiä. Kristinusko ei ole uskonto, usko perustuu Persoonaan, elävään Jeesukseen Kristukseen.

        sURA B,18
        Sura 3,,54
        sura 5,31
        sura 29,27
        sura 29,1
        sura 101-102
        sura 9,111
        sura 53,19-23 ym.

        Vertaa;
        1 kun.22,22-23
        2 aikak.18,21-22
        2 tess.2,9-11 ym.

        Jolla vahankin raksuttaa, pitaisi pysahtya ajattelemaan onko islam oikea tie...
        .tietysti siina voi menettaa paansa..


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe