Minulla on siis jatkuvasti poskiontelot kipeät ja tukossa, niihin on tehty fess leikkauskin. Antibiottikuuri helpottaa aina oloa niin kauan kun kuuri kestää, kun kuuri loppuu olo yleensä palautuu melko nopeasti taas huonoksi. Voiko poskionteloissa olla jokin parantumaton bakteeri, olen syönyt vuoden aikana varmaankin kymmenen antibiottikuuria ja eri merkkejä... alkaa pikkuhiljaa ottaa pääähän tää jatkuva kierre ja kun huono olo ei lähde kun antibiotilla enkä haluaisi lopun elämääni antibiotteja syödä ja ei kai voikaan. Fess leikkauksen jälkeen posket ovat jääneet myös hiukan turvoksiin(näkyy ulospäin) vaikka leikkauksesta on aikaa jo 5kk..
Paranematon poskiontelotulehdus
6
2986
Vastaukset
- ongelmaako
Voisiko teillä olla sisäilma ongelmaa? Töissä, kotona, harrastuspaikoissa.
Aiheuttaa usein toistuvia tulehduksia.
Joskus voi olla esim sienitulehdus. Joka pitää hoitaa sieni lääkkeellä.
Onko nenän limakalvolta otettu viljely?
Esim sienipulssi tekisi varmaankin viljelyn. - OKR
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
1.Kerrotko montako osumaa sait?
2.Tuleeko sieraimista missään vaiheessa mitään, vai ovatko ne totaalisen tukossa?
3.Saatko työpaikalla poskiontelotulehduksen, josta kotiin antibioottikuurille ja kuurin jälkeen töihin taas-ja kierre jatkuu vai miten?
4.Onko ontelot kuvattu, näkyikö mitään?- muuttanut
Juuri homekämpästä pois, mutta ilmeisestikin joissakin tavaroissani on vielä homeitiöitä ja niitä yritän pudhistella, mahdollisesti joudun sohvan hävittämään... seurailen tilannetta. Mainitsemistasi oireista minulla on/on ollut ainakin 28... huomaa heti kun on hometiloissa, alkaa tuo muisti pätkiä ja ääni häviää totaalisesti, kiukunpuuskat myös erittäin tuttuja ja VÄSYMYS!
- OKR
muuttanut kirjoitti:
Juuri homekämpästä pois, mutta ilmeisestikin joissakin tavaroissani on vielä homeitiöitä ja niitä yritän pudhistella, mahdollisesti joudun sohvan hävittämään... seurailen tilannetta. Mainitsemistasi oireista minulla on/on ollut ainakin 28... huomaa heti kun on hometiloissa, alkaa tuo muisti pätkiä ja ääni häviää totaalisesti, kiukunpuuskat myös erittäin tuttuja ja VÄSYMYS!
itselläni oli.
Oletuksella että olet nyt kosteusvauriohomevapaassa asunnossa niin oireiden pitäisi poistua noin 3-4kuukaudessa oletuksella ettet ole saanut soluvaurioita ja poskiontelotulehdukset pitäisi loppua. Toivottavasti sulle ei käy kuten minulle, kun muutin rankasti kosteusvauriohomeisesta kämpästä kvhomeettomaan kämppään niin sain nauttia homeettomuudesta peräti kolme viikkoa ja vielä syntymäpäivän aamuna heräsin räkä poskella ja nenä tukossa. Eli oppia on tullut ihan kantapään kautta.
Muuten; tuo Japanilaisten keksintö toimii, eli maitohappobakteeri osaa olla ihme lääke. Sain itsekin vatsani kuntoon syömällä noita Asidophilus Plus 1kapseli/vrk. Antibiootti kuurin aikaan ota 2kapselia/vrk siten että otat mhb.n 3tuntia ennen, tai 3tuntia jälkeen antibiootin.
Ja poskiontelot olen saanut auki tuolla DDS ja Asidophilus Plus jauhekapselien seossuhteella puolet/puolet jauhesuihkeilla jonka ohjeet on tuolla-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
Ps. Mm nuo kiukunpuuskat ja muistin pätkiminen loppuu muutamassa päivässä, kun pääsee kvhomeettomiin tiloihin.
- ei enää
Minulla tuntuu toimivan oikein hyvin Cistus Incanus kapselit nenän tukkoisuuteen.
Maitohappabakteereita kannattaa ehdottomasti käyttää, koska alituiset antibiootit tuhoavat suoliston hyvän bakteerikannan tasapainon.
Myös ternimaitovalmiste on osoittautunut antibiootteja tehokkaammaksi poskiontelotulehduksessa. Eikä horjuta normaalia bakteerikantaa, mikä pitää olla. - mameli
Hei, olen kärsinyt yli kymmenen vuotta samanlaisista ongelmista ja varottaisin sellaisesta, jos sinulle ehdotetaan isompaa leikkausta kuin Fess: harkitse hyvin huolella ennenkuin suostut, sillä minulle on sellainen tehty (en muista leikkausen nimeä , mutta siinä kuitenkin kaavitaan se ontelo kokonaan...)ja seurauksena oli ainakin minulla, että koko ontelo romahti ja nyt on entistä vaikeampi olo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804143Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303161- 1602550
- 141875
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852