Niin että mitä 50 vuotta täyttävä nainen voisi toivoa joululahjaksi..kyseessä äitini. Lahjakortteja
en voi ostaa... Tarvitsisin sekä joululaja että syntymäpäivälahjavinkkejä. kiitos.
Lahjaksi 50-vuotta täyttävälle?
4
2573
Vastaukset
- Henttu
jos on tarpeeksi aikaa synttäreihin tee äitisi valokuvista kirja www.ifi.fi -osoitteessa. Tein itse ja tuli hyvä. tosin jos ei kuvia ole sähköisessä muodossa ne pitäis saada eka skannattua jne...
- anita
Teetä äidille omalla nimellä varustettu pyyhe ja pefletti. Se on kiva henkilökohtainen lahja ja äiti näkee, että sen keksimisen ja löytämisen eteen on nähty vaivaa.
- pampampampam
joo eli me tehdään äitini pyynnöstä yllätys äitini ystävälle 50 vuotislahjaksi joku kiva laulu ja sen sanat muutetaan synttärisankarimaiseksi ja lauletaan se sitten ylläriksi äitini kamun luona. Pienikin asia voi olla iso.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819