Tomi Metsäketokin on sitten homo.Seurustelee kuulema miehen kanssa ja nähty usein Dtm:ssä...
Tomi Metsäketo homo
43
11577
Vastaukset
- Lilita
No jos tuo on totta niin jotenkin en ole kovinkaan yllättynyt.
- Syra
Se kyllä seurustelee miehen näköisen neidin kanssa, mutta, että homo?
- hitzi
Syra kirjoitti:
Se kyllä seurustelee miehen näköisen neidin kanssa, mutta, että homo?
En yllättysi yhtään, jos pitää paikkansa. Komeron seinät pullistelee.
- Virkamies
herjauksesta jne. IP varmaan jo tallessa.
- oon homo
siis eikö homoa saa sanoa homoksi...
- r-r-ritari
oon homo kirjoitti:
siis eikö homoa saa sanoa homoksi...
sanoa, että oot homo. No niin, ei tän vaikeempaa.
- suvaitsevaisuus
Jos on, niin on. Jos ei, niin ei. Mitäs se kellekään kuuluu. Ihmisiä kaikki, kuka komerossa tai sen ulkopuolella. Hohhoijaa.
- HETERONA
JA taas ilmoittautui yksi homofobbari. Mikä tuossa "taudissa" on niin pelättävää tai erikoista, että pitää porukkaa sen perusteella jakaa kastiin?
- edelleen
vuoteen 1972 asti homot olivat rikoslain nojalla tuomittavia mielisairaita!
- Nyt eletään
edelleen kirjoitti:
vuoteen 1972 asti homot olivat rikoslain nojalla tuomittavia mielisairaita!
200-lukua. "Homolaki" on kumottu vuosikymmeniä sitten.
- Ollaan ihmisiä kaikki..
Ihan oikeesti..
Ihminen luulee ja sanoo, olevansa mies...vaan kun kikkeli ei tosi tilanteessa toimi...alkaakin "tietää" homoja ja muitakin, joilla hänen mielestään on myöskin joku seksiongelma... - "200-lukulainen"
Nyt eletään kirjoitti:
200-lukua. "Homolaki" on kumottu vuosikymmeniä sitten.
Totuus tuskin on muutamassa vuosikymmenessä muuttunut miksikään eli oliko vanha laki oikeassa ja nyt suvaitsevaisuuden nimissä kuitenkin homoilu sallittiin, vaikkei sitä oikeana pidettykään? Lakihan ei muuta totuutta, vain sen onko kyseessä tuomittava rikos vai ei.
- ei niin mikään
uutinen.
- Homous ei tartu
Hui kauheeta...???
Haloo Ihminen (?).
Pitäisikö mielestäsi ihmisistä ammatin/toiminimen sijaan kertoakin..homo/lesbo/hetero/bi..etc..etc.
Minutkin nähdään lähes päivittäin, jopa 14 henkilön kanssa, jotka ovat kaikki (luulisin) samaa sukupuolta kuin itsekin olen...
Hyvää Joulua, ja ennenkaikkea JOULUMIELTÄ.. - Tomi&Annika
Ja siskonsa on lesbo (Annika) tai vähintään bi!
On mennyt 'geenit' sekaisin kun pojasta tuli tyttö ja tytöstä poika. :)- sikin sokin
Voi näitä aikoja! ;D
- JUTUT TULEE???
Voi luoja teidän kanssa... ei voi kun ihmetellä että mistä ihmeestä nämä tämänkaltaiset jutut oikein tulee ja millä perusteella?? Silläkö että joku on nähty vähemmistöbaarissa? Justjust... sehän sitä tietysti tarkottaa.. vaikka Tomilla olisi monen vuoden tyttöystäväkin mukana. huoh.
Sen siitä näköjään saa kun ei patsastele lehtien palstoilla kertomassa suhteistaan ja tyttöystävistään. Tuossa sitten kiitos ihmisiltä. Säälittävää.
Sama koskee sisartaan.. tietääkseni on suuntautumisistaan hyvinkin avoin kysyttäessä, joten kysy suoraan niin ei tarvitse palstoilla spekuloida, häntäkään kun tuskin lehdissä nähdään näistä yksityisasioista puhumassa.
Jätetään seiskat ja muut hömppälehdet niille jotka siellä ovat ja annetaan niiden olla rauhassa joita eivät kyseiset lehdet kiinnosta.?
Reiluako? Juu.
- peppi27
Julkkiksissa on varmaan muitakin henkilöitä mitkä ei homouttaan ole julki tuoneet. Hetikohta tulee mieleen ainakin muutama, ketkä vois olla. Parempi minust olis tunnustaa kun pitää sitä julkisena salaisuutena. Kävikö Sillanpäälle jotenkin huonosti?
Mä luulen et miehet jotka vihaa homoja tekee sen siksi et ne pelkää sitä asiaa. Ehkä ne kuvittelee että ne muuttuu homoiksi jos joku homo niihin katsoo tai koskee.- Niin miksi
Olen luultavasti vähän yksinkertainen, mutta miksi homous pitäisi tunnustaa? "....luulen, että hän on homo, mutta hän ei ole sitä tunnustanut.."
Eikö se ole jokaisen oma asia onko vai eikö.
- ulla
teitä on kolme!!!
- *nimetön*
Tieto on pomminvarma koska kuulin asiasta Turussa ollessani tutulta mieheltä joka Tomin kanssa seurustelee.Olen itsekin homo ja ajattelin että tieto auttaisi ihmisiä olevaan suvaitsevaisempia.
- ihan totta..
*nimetön* kirjoitti:
Tieto on pomminvarma koska kuulin asiasta Turussa ollessani tutulta mieheltä joka Tomin kanssa seurustelee.Olen itsekin homo ja ajattelin että tieto auttaisi ihmisiä olevaan suvaitsevaisempia.
ja sekö tekee uutisesta sitten pomminvarman?? :D:D:D:D:D:D:D taitaa kuule olla se mies vaan unelmissaan Tomin kanssa ja sitten selittelee tollasta tarinaa totena. Tyttöystävä sillä on joten antaa unelmien olla..
- kihloissa sian kans
Pitääkö paikkansa. Tomi hermostui silminnähden kun haastattelija kysyi parisuhteesta. http://www.seiska.fi/seiskatv/_a334300/tomi metsaketo ei viela kihloja/
- takuulla on h
No katsokaa naamaa ja tyyliä, ei voisi naismaisempi olla! Hyi helvata...
- fsdsdfsdfsdf
lothar on naisellisempi
- että sillä tavalla
no jos olette sen homobaarissa nähneet niin menkää ensi kerralla kysymään suoraan siltä itseltään
- Anonyymi
Mitä merkitystä on jollekin tökkiikö naista vai miestä ?
- Anonyymi
HYI SAATANAT.
- Anonyymi
Tätä paskasakkia mainostetaan ja markkinoidaan, voi perkeleen perkele.
- Anonyymi
YÖÖÖÖÖÖÖK.
- Anonyymi
Tänään meni naisen kaa naimisiin.
- Anonyymi
eipä näkynyt morsiamen naamaa. Tarkkaan kun katsoo niin kuvassa on sisko Annika. Vedätystä loppuun asti ja Markohan julistaa rakkauden päivää.
- Anonyymi
Onnea vaan Tomi Metsäketo meni naimisiin pitkäaikaisen morsiamensa kanssa.💕
- Anonyymi
kuvassa on sisko Annikan selkä. Morsian on ihan joku muu kuin kuvassa.
- Anonyymi
Kaikki lapset ja nuoret ovat jo mädätetyt ja elämät myrkytetyt. Eivät tee lapsia, riski on liian suuri, eivät halua yhtään kappaletta, persemarkkinoinnin tulos.
- Anonyymi
Toden totta, tuo on totta, niin nuoret kertovat, kouluissa pakotetaan kuutelemaan perseitten mainontaa - markkinointia. Ovat ahdistuneita ja peloissaan, mitä heille tapahtuu, muuttuvatko täksi saastaksi. ja mitä sitten???? IDIOTISMIA.
- Anonyymi
Joo, vihkiminen tänään Vanhassa kirkossa 100 vieraan kanssa. Kuvia ei nähty paitsi vieraista.
- Anonyymi
vihkikuvassa selkäpuolelta kuvattu "morsian" on sisko Annika. Puoliso on joku aivan muu.
- Anonyymi
Ei ne kuvat meille kuulu.
- Anonyymi
Mikä diagnoosi jos kiinnostaa vain homot ja meteorologit?
- Anonyymi
Metsäketo avioitui naisen kanssa. Onnea heille!
- Anonyymi
höpöhöpö, vedätys. Kuvassa sisko Annika.
- Anonyymi
Joutui ämmien maalituksen kohteeksi. Ylipapittarena yökylä Maria joka kuitenkin häipyi vähin äänin takavasemmalle.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2481813Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2081213Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62865
- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126780