Yhteensopivuus :)

Leijona -71

Niin. Olen tässä hiljattain tavannut yhden hyvin mielenkiintoisen ja kaikin puolin hyvin ihanan kohteliaan ja samoilla aaltopituuksilla olevan miehen.. Mutta hän on minua 6 - vuotta nuorempi ja en oikein tiedä, pitäisikö tätä suhdetta päästää seuraavalle asteikolle. Sillä ensinnäkin hän on horoskoopiltaan Vesimies eli Leijonan vastakkainen merkki enkä oikein tiedä, että miten tämän horoskooppimerkin kanssa suhde tulisi tulevaisuudessa toimimaan. Sillä minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut rakastajissa yhtään Vesimiestä, joten kannattaako jatkaa suhdetta vai pysytellä vaan ihan ystävinä??

5

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaisi

kokeilla tuleeko siitä mitään?
      Mitä jos hän onkin just "se oikea" ja torjut hänet vain siksi, että sattuu olemaan vesimies.
      Tykkään horoskoopeista ja uskonkin niihin, mutta en kyllä valikoi seuraani sen mukaan mikä kukakin on horoskoopiltaan. Vaikka peruspiirteet voi olla samat, niin ihmiset on kuitenkin yksilöitä. Ja vaikeiden luonteenpiirteiden kanssa voi opetella tulemaan toimeen. Ongelmiltahan ei voi välttyä parisuhteessa, varsinkaan pitkäaikaisessa ja jos ollaan tosissaan.
      Ja mitä tohon ikäeroon tulee, niin sehän voi olla ihan hyväkin juttu jos olette kuitenkin samalla aaltopituudella.

• Nimetön

Joo. Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Niin, en minäkään nyt pelkällä horoskooppoimerkillä valitse itselleni kumppania. Sori, mun moka. Esitin kysymykseni huolimattomasti, ja tietysti jokainen on oma yksilönsä oli se horoskooppi sitten mikä hyväänsä.. Mutta totta kai miun pitää katsoa, mitä tästä suhteesta syntyy, ihan oikeesti. Vaikka miulla onkin huonoja kokemuksia esim: Neitsyt ja Härkä merkkisistä miehistä. Ei toiminu, ei sitten millään vaikka kuinka yritettiin molemminpuolisesti.. Suhteet olivat tuhoontuomittuja jo heti alkumetreillä, mutta en halunut uskoa sitä ennenkuin olin kokeillut itse, että tuleeko tästä mitään vai eikö tule..

• --------
        Nimetön kirjoitti:

Joo. Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Niin, en minäkään nyt pelkällä horoskooppoimerkillä valitse itselleni kumppania. Sori, mun moka. Esitin kysymykseni huolimattomasti, ja tietysti jokainen on oma yksilönsä oli se horoskooppi sitten mikä hyväänsä.. Mutta totta kai miun pitää katsoa, mitä tästä suhteesta syntyy, ihan oikeesti. Vaikka miulla onkin huonoja kokemuksia esim: Neitsyt ja Härkä merkkisistä miehistä. Ei toiminu, ei sitten millään vaikka kuinka yritettiin molemminpuolisesti.. Suhteet olivat tuhoontuomittuja jo heti alkumetreillä, mutta en halunut uskoa sitä ennenkuin olin kokeillut itse, että tuleeko tästä mitään vai eikö tule..

ehkä sulle sopisi paremmin joku tuliluontoisempi merkki, vähän samankaltainen kuin leijona. Meillä kyllä toimii hyvin oinasnainen-leijonamies-suhde. En tiedä toimiiko se toisinpäin oinasmies-leijonanainen.
        Mutta kokeile nyt sitä vesimiestäsi, eihän sitä vaikka siitä kehkeytyisi vuosisadan rakkaustarina, :)
        Tsemppiä!

• Leijona - 71
        -------- kirjoitti:

ehkä sulle sopisi paremmin joku tuliluontoisempi merkki, vähän samankaltainen kuin leijona. Meillä kyllä toimii hyvin oinasnainen-leijonamies-suhde. En tiedä toimiiko se toisinpäin oinasmies-leijonanainen.
        Mutta kokeile nyt sitä vesimiestäsi, eihän sitä vaikka siitä kehkeytyisi vuosisadan rakkaustarina, :)
        Tsemppiä!

Kiitos kiitos. Joo, kyl miust tuntuu siltä, että nyt se on napsahtaanu oikeaan. On se vaan niin ihana ja oikea herrasmies miulle.. Niin, minä olen Leijona - nainen ja hän on miespuolinen - Vesimies siis. Ääh, mun kirjoituskin on ihan sekavaa, taitaa olla tää neito ny mennyttä naista!

• väli-ilmaisu
        Leijona - 71 kirjoitti:

Kiitos kiitos. Joo, kyl miust tuntuu siltä, että nyt se on napsahtaanu oikeaan. On se vaan niin ihana ja oikea herrasmies miulle.. Niin, minä olen Leijona - nainen ja hän on miespuolinen - Vesimies siis. Ääh, mun kirjoituskin on ihan sekavaa, taitaa olla tää neito ny mennyttä naista!

Vaikutat kyllä rakastuneelta, ja se on hienoa, onnea sinulle kovasti.=)
        Pakko kuitenkin mainita, että itse olen leijona ja exäni oli vesimies, ja meidän "suhteemme" oli kyllä varmasti historian pahimpia. Ihan uskomattoman epäsopivia oltiin toisillemme ja kärvisteltiin yhdessä turhankin kauan. No, eipä siinä kauaa mennyt kun tämä muka-vaatimaton-macho löysi itselleen uuden lohduttajan... Joten vaikken horoskooppeihin nyt niin täysillä uskokaan, niin omani ja muutamien muiden puolesta voin sanoa, että pidä nyt varasi sen veskarin kanssa, niistä kun ei aina tosissaan tiedä.
        Mutta hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti veskarisi on parempaa laatua kun muutamat muut vesimiehet!=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe