Yhteensopivuus :)

Leijona -71

Niin. Olen tässä hiljattain tavannut yhden hyvin mielenkiintoisen ja kaikin puolin hyvin ihanan kohteliaan ja samoilla aaltopituuksilla olevan miehen.. Mutta hän on minua 6 - vuotta nuorempi ja en oikein tiedä, pitäisikö tätä suhdetta päästää seuraavalle asteikolle. Sillä ensinnäkin hän on horoskoopiltaan Vesimies eli Leijonan vastakkainen merkki enkä oikein tiedä, että miten tämän horoskooppimerkin kanssa suhde tulisi tulevaisuudessa toimimaan. Sillä minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut rakastajissa yhtään Vesimiestä, joten kannattaako jatkaa suhdetta vai pysytellä vaan ihan ystävinä??

5

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaisi

kokeilla tuleeko siitä mitään?
      Mitä jos hän onkin just "se oikea" ja torjut hänet vain siksi, että sattuu olemaan vesimies.
      Tykkään horoskoopeista ja uskonkin niihin, mutta en kyllä valikoi seuraani sen mukaan mikä kukakin on horoskoopiltaan. Vaikka peruspiirteet voi olla samat, niin ihmiset on kuitenkin yksilöitä. Ja vaikeiden luonteenpiirteiden kanssa voi opetella tulemaan toimeen. Ongelmiltahan ei voi välttyä parisuhteessa, varsinkaan pitkäaikaisessa ja jos ollaan tosissaan.
      Ja mitä tohon ikäeroon tulee, niin sehän voi olla ihan hyväkin juttu jos olette kuitenkin samalla aaltopituudella.

• Nimetön

Joo. Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Niin, en minäkään nyt pelkällä horoskooppoimerkillä valitse itselleni kumppania. Sori, mun moka. Esitin kysymykseni huolimattomasti, ja tietysti jokainen on oma yksilönsä oli se horoskooppi sitten mikä hyväänsä.. Mutta totta kai miun pitää katsoa, mitä tästä suhteesta syntyy, ihan oikeesti. Vaikka miulla onkin huonoja kokemuksia esim: Neitsyt ja Härkä merkkisistä miehistä. Ei toiminu, ei sitten millään vaikka kuinka yritettiin molemminpuolisesti.. Suhteet olivat tuhoontuomittuja jo heti alkumetreillä, mutta en halunut uskoa sitä ennenkuin olin kokeillut itse, että tuleeko tästä mitään vai eikö tule..

• --------
        Nimetön kirjoitti:

Joo. Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Niin, en minäkään nyt pelkällä horoskooppoimerkillä valitse itselleni kumppania. Sori, mun moka. Esitin kysymykseni huolimattomasti, ja tietysti jokainen on oma yksilönsä oli se horoskooppi sitten mikä hyväänsä.. Mutta totta kai miun pitää katsoa, mitä tästä suhteesta syntyy, ihan oikeesti. Vaikka miulla onkin huonoja kokemuksia esim: Neitsyt ja Härkä merkkisistä miehistä. Ei toiminu, ei sitten millään vaikka kuinka yritettiin molemminpuolisesti.. Suhteet olivat tuhoontuomittuja jo heti alkumetreillä, mutta en halunut uskoa sitä ennenkuin olin kokeillut itse, että tuleeko tästä mitään vai eikö tule..

ehkä sulle sopisi paremmin joku tuliluontoisempi merkki, vähän samankaltainen kuin leijona. Meillä kyllä toimii hyvin oinasnainen-leijonamies-suhde. En tiedä toimiiko se toisinpäin oinasmies-leijonanainen.
        Mutta kokeile nyt sitä vesimiestäsi, eihän sitä vaikka siitä kehkeytyisi vuosisadan rakkaustarina, :)
        Tsemppiä!

• Leijona - 71
        -------- kirjoitti:

ehkä sulle sopisi paremmin joku tuliluontoisempi merkki, vähän samankaltainen kuin leijona. Meillä kyllä toimii hyvin oinasnainen-leijonamies-suhde. En tiedä toimiiko se toisinpäin oinasmies-leijonanainen.
        Mutta kokeile nyt sitä vesimiestäsi, eihän sitä vaikka siitä kehkeytyisi vuosisadan rakkaustarina, :)
        Tsemppiä!

Kiitos kiitos. Joo, kyl miust tuntuu siltä, että nyt se on napsahtaanu oikeaan. On se vaan niin ihana ja oikea herrasmies miulle.. Niin, minä olen Leijona - nainen ja hän on miespuolinen - Vesimies siis. Ääh, mun kirjoituskin on ihan sekavaa, taitaa olla tää neito ny mennyttä naista!

• väli-ilmaisu
        Leijona - 71 kirjoitti:

Kiitos kiitos. Joo, kyl miust tuntuu siltä, että nyt se on napsahtaanu oikeaan. On se vaan niin ihana ja oikea herrasmies miulle.. Niin, minä olen Leijona - nainen ja hän on miespuolinen - Vesimies siis. Ääh, mun kirjoituskin on ihan sekavaa, taitaa olla tää neito ny mennyttä naista!

Vaikutat kyllä rakastuneelta, ja se on hienoa, onnea sinulle kovasti.=)
        Pakko kuitenkin mainita, että itse olen leijona ja exäni oli vesimies, ja meidän "suhteemme" oli kyllä varmasti historian pahimpia. Ihan uskomattoman epäsopivia oltiin toisillemme ja kärvisteltiin yhdessä turhankin kauan. No, eipä siinä kauaa mennyt kun tämä muka-vaatimaton-macho löysi itselleen uuden lohduttajan... Joten vaikken horoskooppeihin nyt niin täysillä uskokaan, niin omani ja muutamien muiden puolesta voin sanoa, että pidä nyt varasi sen veskarin kanssa, niistä kun ei aina tosissaan tiedä.
        Mutta hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti veskarisi on parempaa laatua kun muutamat muut vesimiehet!=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe