tummaleväplekon hautajaiset

vai huoliiko joku ystävälli...

nyt on asiat niin että mun hyvä "ystävä" tummaleväpleko on kasvanu liian suureksi ja paikalliset eläinkaupat ei sitä huoli.mielellään en sitä antaisi pois ollenkaan mutta liian pieni koti sillä on aina ollu muutenkin joten jotain on tehtävä.alkuun se on elellyt ties kuinka kauan naapurin 100 litraisessa ja kun kuulin että silä on iso monni menossa vessanpönttöön hain sen heti kotiin.no mulla on itsellä vain 250 litrainen ja pleko parka on noin 30 senttinen että liian pieni se on munkin akvaario vaikka tilaa onkin huomattavasti enemmän kuin naapurin akvaariossa.vasta netistä kun luin tajusin että 250l on aivan liian pieni tälle veijarille.mietin jo jos voisin hommata isomman mutta tilaa ei ole ja rahaakaan ei välttämättä olisi yhtäkkiä ostaa tuplasti isompaa akvaariota.kysynkin nyt haluaako joku tämän todella symppiksen kaverin omaan isoon altaaseen?aluksi se vain kyyhötti luolassa ja tuli esiin kun sammutti valot mutta nykyään tulee syömään kädestä jos rauhallisesti tarjoilee ruokaa.vaikka sanotaan että kalat on vain kaloja niin tähän olen kiintynyt ihan ku vaikka mun kissaan.lopettaminen ei siis ole vaihtoehto ennenkuin on varmaa että ei saa uutta kotia.

5

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Käyppäs kaikki lähi paikkakunnan akvaliikkeetkin läpi ja koita antaa kala heille jospa vaikka ottasivat omakseen. Siitä tuntee hyvän kauppiaan, hän ymmärtää... muuten missä päin asut?

      Kakkos vaihtoehto on saada tuo gaggiva pölykala uudelle omistajalle laittamalla ilmoitus aqua-webin lahjoitetaan palstalle... voin sua auttaa siinä jos oot valmis mailaamaan mulle osoittees yms. tiedot kalan hakua varten..!?

    • Rihma
    • möllikkä uuteen kotiin

      eläinkaupan myyjä ottaa sen sitten omaan akvaarioonsa kun liike ei sitä huoli.joulun jälkeen tulee hakemaan möllikän.loppu hyvin kaikki hyvin
      hyvää joulua kaikille:)

      • fish KING

        HAASKAA JOULUA


      • RRR

        HYVÄÄ JOULUA!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe