nyt on asiat niin että mun hyvä "ystävä" tummaleväpleko on kasvanu liian suureksi ja paikalliset eläinkaupat ei sitä huoli.mielellään en sitä antaisi pois ollenkaan mutta liian pieni koti sillä on aina ollu muutenkin joten jotain on tehtävä.alkuun se on elellyt ties kuinka kauan naapurin 100 litraisessa ja kun kuulin että silä on iso monni menossa vessanpönttöön hain sen heti kotiin.no mulla on itsellä vain 250 litrainen ja pleko parka on noin 30 senttinen että liian pieni se on munkin akvaario vaikka tilaa onkin huomattavasti enemmän kuin naapurin akvaariossa.vasta netistä kun luin tajusin että 250l on aivan liian pieni tälle veijarille.mietin jo jos voisin hommata isomman mutta tilaa ei ole ja rahaakaan ei välttämättä olisi yhtäkkiä ostaa tuplasti isompaa akvaariota.kysynkin nyt haluaako joku tämän todella symppiksen kaverin omaan isoon altaaseen?aluksi se vain kyyhötti luolassa ja tuli esiin kun sammutti valot mutta nykyään tulee syömään kädestä jos rauhallisesti tarjoilee ruokaa.vaikka sanotaan että kalat on vain kaloja niin tähän olen kiintynyt ihan ku vaikka mun kissaan.lopettaminen ei siis ole vaihtoehto ennenkuin on varmaa että ei saa uutta kotia.
tummaleväplekon hautajaiset
5
373
Vastaukset
- fish KING
Käyppäs kaikki lähi paikkakunnan akvaliikkeetkin läpi ja koita antaa kala heille jospa vaikka ottasivat omakseen. Siitä tuntee hyvän kauppiaan, hän ymmärtää... muuten missä päin asut?
Kakkos vaihtoehto on saada tuo gaggiva pölykala uudelle omistajalle laittamalla ilmoitus aqua-webin lahjoitetaan palstalle... voin sua auttaa siinä jos oot valmis mailaamaan mulle osoittees yms. tiedot kalan hakua varten..!? - Rihma
Tuolta löytyy varmasti uusi ja hyvä(Tarpeeksi iso) koti isolle plekollesi;
http://www.aqua-web.org/forum/viewforum.php?f=12 - möllikkä uuteen kotiin
eläinkaupan myyjä ottaa sen sitten omaan akvaarioonsa kun liike ei sitä huoli.joulun jälkeen tulee hakemaan möllikän.loppu hyvin kaikki hyvin
hyvää joulua kaikille:)- fish KING
HAASKAA JOULUA
- RRR
HYVÄÄ JOULUA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875