Koko yönä en ole nukkunut, kun oon miettinyt, pitäiskö huuhailu lopettaa, kun on saavutettu toi kolmas tila?
Eikö se kannattais vielä huipulla ollessa lopettaa?
No nyt lähden raatamaan tätäkin päivää loppuun, mutta pohdiskelkaa asiaa :=)))))
Hyvät päivänjatkot.
HUOMENTA :=))))
16
745
Vastaukset
miks ihmeessä sä haluut huuhailun lopettaa...?????
- yxtypy evk
:=))) Nyt pakko mennä... Raitis ja ihana sää odottaa :=))
yxtypy evk kirjoitti:
:=))) Nyt pakko mennä... Raitis ja ihana sää odottaa :=))
aattelin...=;0)))))
- nyyperi
LOPETETA VAAN NOUSTAAN PARI PYKÄLÄÄ YLÖSPÄIN.
- yxtypy
sitten nyyperi sultakin vähän enemmän aktiivisuutta. Tunti lisää huuhailua joka päivä :=)))
....>pitäiskö huuhailu lopettaa, kun on saavutettu toi kolmas tila?
Eikö se kannattais vielä huipulla ollessa lopettaa?<
Huipulla? Kolmas tila....
Ei missään nimessä - päinvastoin, Huuhaa on ollut kahtena vuotena suosituin. Ei kahta ilman kolmatta (2007)....
T. MM.- yxtypy
ei saa olla liian ahne, tai saa paskasen lopun.
Neljäs sijakin on ihan hyvä :=)))
- Otso.
Taasko sinä olet huuhailun lopettamassa? Moneskohan kerta jo tänä vuonna? Haastetta kyllä on vielä paljon,jos mielii ykköseksi mutta best is aina best!
- yxtypy
että tää on huuhaapalsta, enkä koskaan oo tosissani aikonut lopettaa :=)))
Noh.. joskus oon, mutta en nyt, kun sijoituskín näin hyvä tälle voudelle :=))) - Otso.
yxtypy kirjoitti:
että tää on huuhaapalsta, enkä koskaan oo tosissani aikonut lopettaa :=)))
Noh.. joskus oon, mutta en nyt, kun sijoituskín näin hyvä tälle voudelle :=)))kuule niin, että Otso kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella...niin se on.
- Otso.
Otso. kirjoitti:
kuule niin, että Otso kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella...niin se on.
Riitää kun ensimmäinen o on iso!
- yxtypy evk
Otso. kirjoitti:
Riitää kun ensimmäinen o on iso!
joko riittää arvon Herra? :=))))))))
- Otso.
yxtypy evk kirjoitti:
joko riittää arvon Herra? :=))))))))
riittää..Ensimmäinen iso O olisi riittännä...arvon Lady.
- yxtypy evk
Otso. kirjoitti:
riittää..Ensimmäinen iso O olisi riittännä...arvon Lady.
kelpas viimein Sir :=))
Miten olis, jos alettais kutsuun sun Von Oswaldiksi? Paljon hienonpi nimitys, kuin tuo Otso :=)))
- S-Y
No voi pientä poloista,on sullakin miettimisen aiheet ja vielä yöllä...hehheeee,kyllä taas palturia suustas päästelet ;)))
Hyvää työpäivää kuitenkin,koskas se joululoma oikeen alkaa? :)- yxtypy
alkaa huomenna klo 15.00. Tämä viikko kyllä ollut töissä aika hiljaista, kuten ens viikkokin.
Töissä on silloin kiva olla. Jää aikaa huuhailuunkin :=))))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939