halutaan vuokrata

naikkonen75

Elikkä, yksiö tai kaksio vanhasta raumasta tai jostain ei läheltä keskustaa..:D asiallisia yhteyksiä kiitos!

8

1412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ganalin Pauli Ankka

Käviskö kimppakämppä? Voisit muuttaa mun luokse ja vuokran voit maksaa vaikka kerran kaksi kuussa "luonnossa"?

ps.asun vanhassa raumassa isossa talossa

• Latnamoro

Ei vanhassa raumassa isoi taloi ookka ja kaksikertaa kussa ? Oot sä impotent? Ja luonnossa talvella, vaikka ois muka asuntoki. Oot sä kaheliki. Mitä sun muijaski tommosesta sanoo? Ja kun se sanoo ni kuuntele sitä, se on ihan oikeessa!

• Ganalin Pauli Ankka
        Latnamoro kirjoitti:

Ei vanhassa raumassa isoi taloi ookka ja kaksikertaa kussa ? Oot sä impotent? Ja luonnossa talvella, vaikka ois muka asuntoki. Oot sä kaheliki. Mitä sun muijaski tommosesta sanoo? Ja kun se sanoo ni kuuntele sitä, se on ihan oikeessa!

o siäl stoora taloi, mul ki yl 200 neliöt. kaks kertta sen taki et ei ehd enemppi ko o muitki naissi hoideltavan. "maksu luonnossa"=maksu seksillä, tauno! en o kahel, ite tairas ol. ei ol vaki muija. ei voi guunnel ko ei o. ei voi ol oikias ko ei ol muija.

• Siveyspoliisi
        Ganalin Pauli Ankka kirjoitti:

o siäl stoora taloi, mul ki yl 200 neliöt. kaks kertta sen taki et ei ehd enemppi ko o muitki naissi hoideltavan. "maksu luonnossa"=maksu seksillä, tauno! en o kahel, ite tairas ol. ei ol vaki muija. ei voi guunnel ko ei o. ei voi ol oikias ko ei ol muija.

Tämä tapaus tutkitaan ja ennen puoltapäivää aloitetaan kuulustelut. "Maksu luonnossa" vielä menettelee, mutta "maksu seksillä" onkin jo paritusrikos. Pysy kotosalla GPA!

• xanna

Tämä kanaalin hörhö nimimerkki ei sitten näköjään osaa lukea, ilmoituksessahan toivottiin asiallisia vastauksia. Eli sun typeriä kommenttejas ei kaivattu.

• naikkonen02

vaikka miten olisi aina tulee näitä ihme hörhöjä vastauksia, antaa olla!

• xanna

Noita vuokra asuntoja kannattaa kysellä uuden rauman ilmoituksella. Itel on joskus ainaki tullu hirveesti soittoja ja ihan hyviä asuntoja ollut tarjolla. Ei tälle hörhöpalstalle kannata kirjoitella, ei täällä saa mitää asiallisia vastauksia.

• marjakristiina

minulla on vuokrattavana yksiö Raumalla, Syväraumankadulla. Vuokra 330e/kk. Vapaa 1.2. lähtien. Soita 040-8477674/Kristiina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163