Energia hoidosta kiinnostuneet..

Maagikko

Hei,

Olen maagikko ja omaan yli kymmenen vuoden kokemuksen alasta. Koulutan tällä hetkellä ystävästäni energiahoitajaa (healeria) ja meillä olisi tarve löytää muutama mieleltään avoin henkilö avuksi koulutukseen. Toivomme sinulta yli 20-vuoden ikää. Olet nainen ja sinulla ei ole masennuslääkitystä. Tarvitsen sinua lähinnä pari kertaa kuukaudessa avuksi energiahoitoihin, joissa oppilaani harjoittelee tuntemaan kehosi erilaisia energioita.
Haluamme kuitenkin tutustua sinuun ensin ja saavuttaa tietyn luottamuksen.
Kerron mielelläni lisää sähköpostitse. Jos kiinnostuit, älä epäröi ottaa yhteyttä.
Aluetarkenne : pääkaupunkiseutu.

Terveisin Henna ja Anu
e-mail : [email protected]

4

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Mitä merkitystä sillä on energioiden kannalta? Ko. lääkityksenhän olisi tarkoitus tasapainottaa ihmisen kemiat, eikö se silloin auta energiapuoltakin?

• Nimetön

Vastaan kaikkiin kysymyksiin mielelläni sähköpostin kautta, mutta pikaisesti heitän tähän vastauksen ; En ole etsimässä "potilasta" vaan energiahoidosta kiinnostunutta ihmistä ja masennuslääkityksellä on oma vaikutuksensa energia kenttään. Haluan nimenomaan terveitä yksilöitä, sillä oppilaani harjoittelee ainoastaan tunnustelemaan erilaisia energioita (mikä mielestäni käy ilmoituksessakin ilmi). Emme siis etsi hoidettavaa henkilöä, näin alkuun.
        Hyvä kysymys muuten !
        Hauskoja pyhiä.

• ???
        Nimetön kirjoitti:

Vastaan kaikkiin kysymyksiin mielelläni sähköpostin kautta, mutta pikaisesti heitän tähän vastauksen ; En ole etsimässä "potilasta" vaan energiahoidosta kiinnostunutta ihmistä ja masennuslääkityksellä on oma vaikutuksensa energia kenttään. Haluan nimenomaan terveitä yksilöitä, sillä oppilaani harjoittelee ainoastaan tunnustelemaan erilaisia energioita (mikä mielestäni käy ilmoituksessakin ilmi). Emme siis etsi hoidettavaa henkilöä, näin alkuun.
        Hyvä kysymys muuten !
        Hauskoja pyhiä.

Sanoit:

>Tarvitsen sinua lähinnä pari kertaa kuukaudessa avuksi energiahoitoihin, joissa oppilaani harjoittelee tuntemaan kehosi erilaisia energioita.

Eli nuo erilaiset energiat eivät sitten missään nimessä saa olla sairauteen liittyviä. Mitenkähän oppilaasi sitten oppivat sairauksia parantamaan, jos he eivät saa olla tekemisissä sairaiden ihmisten kanssa?

Ymmärrän kyllä jos masennuslääkkeet ja energiahoidot ikäänkuin kumoavat toisensa, tulee vain hieman sellainen fiilis tuosta touhusta että teille ei kelpaa kuin yli-ihmiset. Yli-ihmisillä taas ei ehkä olekaan mitään "erilaisia" energioita, ainoastaan oman erinomaisuuden kultahehkuinen aura. xD

• Ehkä kiinnostunut

Tarviiko maksaa mitään? Jos tarvii vaikkapa ostaa ensin jotain energiakiviä tai jotain muuta niin ei kiitos.

Tapaaminen voisi tapahtua turvallisuussyistä jossain yleisellä paikalla, vaikkapa kahvilla. Onko mahdollista?

Miksi juuri nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe