millä parhaiten?

susku_

eli onko teillä mitään "tavallisia kotivälineitä" millä saatte tyydytystä? ei siis mitään seksikaupoista, vaan jotain normaaleja juttuja, millä tyydyttätte itseänne? :)

18

19737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

      Kurkku, bansku, harjanvarsi ja jäätelökauha. Viimeisestä on kuviakin käytössä.

      • yksinyksin

        käytän kurkkua.Täyttää minut kokonaan.Tuntuu hyvältä.


    • on sähköhamasharja

      niin koitappa sitä.Ei liian voimakas tärinä,sillai kivasti sopiva ;-)

    • Susku_K

      miestä, niitä löytyy monenlaisia ja erikokoisia. Ja kaiken lisäksi ne tuntuvat pitävän siitä hommasta.

      • käy,se ei

        kertakaikkiaan käy.


    • hetkiä saa aikaan tosiaan kurkulla,banaanilla(muovinen koriste sellainen on tosi kovakin) ja tietysti kaikenlaiset fantasiat antavat lisäpotkua juttuun

    • Tia;0)

      ainakin suihku :) Ihan tavallinen kotiväline, joka läytyy nykyisellään aika monesta kotitaloudesta ;) Käsisuihkulla saa esim. mahtavia fiiliksiä aikaan. Suihkusta vain lämmintä vettä (minun makuuni) ruutataan itse hyväksi havaitulla paineella klitorikseen. Tekee vietävän hyvää :) Toisella kädellä vielä levitän häpyhuuliani. Kulmaa muuttelemalla ja suihkua lähemmäs ja kauemmas viemällä saa erilaista stimulaatiota. Hyvä keksintö on suihku... ja monipuolinen ;)

      • on PARAS!!!!!!!!!

        ei oo kertakaikkiaan sen voittanutta.
        Otat vaan sen suihkupään pois ja käytät pelkkää letkuosaa. säädät veden sopivan lämpöiselle ja painetta kohtalaisesti eli ei liian kovalle. mee lattialle mukavaan makuuasentoon...
        (itse yritin ensimmäisellä kerralla istua penkillä mutta sain orkut laakista ja menin ihan hervottomaksi ja putosin lattialle ;oD -satuin osumaan heti oikeisiin säätöihin sen paineen ja suuntauksen kanssa)
        suuntaa suihkua noin 10-25cm:n päästä hiukan takaa eteenpäin kohti klitorista ja liikuttele rauhallisesti vesisuihkua siinä klitoriksen hollilla...kun löydät oikean kohdan alkaa varpaista nousta ylös koko raajaa pitkin aivan mahtavan makea polte joka kohta levittyy koko kehoon...!!!!!!! silloin ei enää tarvitse tehdä mitään kun vain NAUTTIA ja keskittyä pitämään vaan suihkua paikallaan(se on muuten yllättävän vaikeaa sitten kun hekuman huiput on korkeimmillaan)
        PS. Mun piti mennä ostamaan kaupasta itselleni uus lelu jo ajat sitten mutta en vieläkään oo sitä tehnyt kun tää suihku vaan on PARAS!!!!! ja se löytyy joka huushollissa eli kylässäkin ollessaan voi nautiskella ja tulla suihkusta hehkeenä ulos....
        JAUTS, suosittelen lämpimästi kaikille


    • ROUVA.

      Meillä on totuttu käyttää kullia, jota suosittelen sullekin.

    • katsu__

      Omilla sormilla enimmäkseen. Mutta aina kun olen suihkussa yksin niin suihkulla tottakai!! Tekee nannaa... Ainakin äitini osti juuri kotiinsa hierovan suihkun (siis sellaisen mitä on uimahalleissa) ja nyt äitini ihmettelee miksi käyn nykyisin niin usein yökylässä, heh. ;)

    • Anonyymi

      sähköhammasharja on ihan PARAS

    • Anonyymi

      Paksu iso kokoinen kurkku. Siihen kondomi päälle... Toisinaan myös samaan aikaan porkkana kondomilla pebaan... Sormella hyväilen klittaa.. Saan tosi rajun orgasmin.. Tj74vm

    • Anonyymi

      hk hyväksi todettu

      • Anonyymi

        Hk myös testannut... Pidän paksusta kurkusta enämmän.. Heh.. Kurkku sopivan kova vaginaani.. Voi silleen liikutella joka puolelle kun on sisällä...kyllä se aito on kuitenkin paras mutta ei saatavilla aina... Tj74vm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hk myös testannut... Pidän paksusta kurkusta enämmän.. Heh.. Kurkku sopivan kova vaginaani.. Voi silleen liikutella joka puolelle kun on sisällä...kyllä se aito on kuitenkin paras mutta ei saatavilla aina... Tj74vm

        hk mielestäni luonnollisemman tuntuinen.pikku lämmitys kumit ja liukkariaperän ja eikun menox.mies vielä käyttäjäksi niin ei voi edes itse ohjailla


    • Anonyymi

      Kesäkurpitsa tai munakoiso on parhaimman mallinen omasta mielestäni. Tykkään että on paksumpi sisällä ja kapeampi pää sitten kädessä. Täyttää parhaiten.

    • Anonyymi

      Tänään ostos korissa oli paksuin kurkku mikä oli tarjolla ja paketti kondomeja... Tj74vm

    • Anonyymi

      Sähköhammasharja klitalle ja kynä peppuun…aaahh

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe