Apua auttakaa!

Risto vesimies

Onko tavatonta, että minä 24 vuotias vesimiesmies, olen silmittömästi rakastunut naimisissa olevaan leijona naiseen, jolla ikää 45 vuotta ja aikuiset lapset. Nainen tuntee samoin minua kohtaan, helliä sanoja on vaihdettu, seksiäkin jo harrastettu. Onneksi hänen miehensä ei ehkä tiedä meidän suhteestamme mitään, on 58 vuotias.

Onnistuuko tuo meidän suhteemme salassapito? Nainen ei halua ottaa avioeroa, koska on taloudellisesti riippuvainen miehestään. Ilmeisesti tämän avioparin seksielämä on kuollut, joten minua tarvitaan vain siltä osin. Nainen on kaunis, viriili tapaus...enempää en kerro! Pitäisikö mennä kysymään tuonne seksi-palstoille? Siellä tosin on asiattomia kirjoituksia, joten pitäydyn täällä.

Mitä neuvoksi?

13

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinaslikka

      Te vesimiesmiehet tunnette ilmeisesti vetoa vanhempiin naisiin, exäni oli 15 vuotta itseäni nuorempi vesimies ja toivoisinpa hänen olevan vieläkin nyxäni...asiaan: sama neuvo kuin kaikille kakkosiksi joutuneille eli turpiisi tulet saamaan jos jonkun vaimoa hoitelet, jos ei ruumiillisesti niin henkisesti. Jos haluat pitää jutun seikkailuna vain niin hoitele naista äkkiä niin paljon että saat tarpeeksesi ja sitten häivy. Leijona ei tule rahalähteen luota häipymään. Vapaita vanhempia naisia löytyy kyllä, omanikäisistä puhumattakaan. Ei kai sinua kiehdo nyt vaan se että ei tarvitse sitoutua? Kuule, opissa se on variksenpoikakin tuulessa!

      • Risto vesimies

        Kiitoksia vaan,

        Taidat olla oikeassa siinä sitoutumisasiassa. Vesimieshän pyrkii olemaan vapaa ja varatun naisen kanssa ei vapauttaan menetä. Tunnen muitakin vesimiesmiehiä, jotka "seurustelevat" naimisissa olevien naisten kanssa. Onhan siinä hyvät puolensakin, mutta, mutta....

        Ilmeisesti pitää välejä viilentää, mitään muuta keinoa ei luultavasti ole. Olen aikonut muuttaa kauemmaksi, nyt asun 200 m päässä tästä naisesta. Josko sitten hänet hylkäisin, sillä hän tuskin minua jättää.

        Kiitos myös kaikkille muille, jotka tähän vastasit ja hyvää joulua ja uuttavuotta 2007.


      • merkitön
        Risto vesimies kirjoitti:

        Kiitoksia vaan,

        Taidat olla oikeassa siinä sitoutumisasiassa. Vesimieshän pyrkii olemaan vapaa ja varatun naisen kanssa ei vapauttaan menetä. Tunnen muitakin vesimiesmiehiä, jotka "seurustelevat" naimisissa olevien naisten kanssa. Onhan siinä hyvät puolensakin, mutta, mutta....

        Ilmeisesti pitää välejä viilentää, mitään muuta keinoa ei luultavasti ole. Olen aikonut muuttaa kauemmaksi, nyt asun 200 m päässä tästä naisesta. Josko sitten hänet hylkäisin, sillä hän tuskin minua jättää.

        Kiitos myös kaikkille muille, jotka tähän vastasit ja hyvää joulua ja uuttavuotta 2007.

        Miten niin muuttaisit kauemmaksi? Jos olet todella rakastunut ja suhteenne toimii, miksi välejänne pitäisi viilentää? Anna asioiden edetä rauhassa ja ajan mittaan selviää, onko teillä yhteistä tulevaisuutta vai hiipuuko suhteenne omia aikojaan. Jos lähdet kuvaamassasi tilanteessa etäännyttämään itseäsi rakastetustasi, voit olla varma, että särjet hänen sydämensä. Vai onko tämä juuri vesimiehen tapa toimia? Kokemuksen perusteella siltä kuulostaa...


      • CaroLuna
        merkitön kirjoitti:

        Miten niin muuttaisit kauemmaksi? Jos olet todella rakastunut ja suhteenne toimii, miksi välejänne pitäisi viilentää? Anna asioiden edetä rauhassa ja ajan mittaan selviää, onko teillä yhteistä tulevaisuutta vai hiipuuko suhteenne omia aikojaan. Jos lähdet kuvaamassasi tilanteessa etäännyttämään itseäsi rakastetustasi, voit olla varma, että särjet hänen sydämensä. Vai onko tämä juuri vesimiehen tapa toimia? Kokemuksen perusteella siltä kuulostaa...

        ...Mutta siis. Vesimies ei ole moraalin vartija, muttei kuitenkaan moraalitonkaan. Selkeästi messagessas paistaa läpi se kuinka suosit Petturuutta? Miksi?
        Nainenhan on miehen kanssa, (ehkä väärästä syystä) eikä taida olla lädössä lompakon luota mihinkään. Jos joku tunteillaan leikkii suosimallasi tavalla, on se tämä Risto itse. Onnellinen on se joka rakkautta saa, onneton se joka rakkauttaan Turhaan tunnustaa.


        Ja alkuperäiselle vastaan...
        Tyhmää leikkiä tulella, varsinkin naapurin tontilla.


    • vesimies (n)

      Ei siinä ole mitään outoa, vaikka rakkauden kohde olisikin 45 ja ite olet 24v. Olen hieman nuorempi, mutta olen itse saanut kokea samaa,ei kylläkään niin pitkäle mennyttä.

      Jos naisen tunteet ovat aitoja sinua kohtaan, ettei etsi sitä, minkä totesit seksuaalista kanssakäymistä. Salassapito voi olla vaikeampi. Riippuen paikasta missä asut, ei se etteikö suuremmissakin paikoissa voi tulla eteen. Mutta tuntuu niin väärältä, että nainen on niin riippuvainen miehestänsä. Ettei ole se vaihde, lapset aikuistuneet ja lähteneet kotoa. Nainen lähtee täyttämään paikkaa jollain muulla.

      Ilmeisesti rakkaus naisella miestänsä kohtaan ei ole enää samaa, mitä on ollut tai se on täydellisesti kuollut kaikin tavoin.

      Sinuna selvittäisin, puhuisin avoimesti hänelle asiasta. Tsemppiä, älä heitä kirvestä kaivoon !

      • onko ikäero haittatekijä ...

        Niin, päinvastoin - sama ikäero on miehillä, jotka ihastuu ja rakastuu tai itse. Koen olevani samalla aaltopituudella ajatusmaailmassa. En näe ikäeroa esteenä, he uskaltavat tuoda aidot tunteet esille. Samoin itse voin olla ns. oma itseni heidän seurassa.

        Tai eräs oli Sinun ikäisesi,19v ikäero ei ollut este sillekkään. Se oli aitoa rakkautta, kaikki mitä koimme yhdessä, sanaton kieli puhui jo puolestaan. Vain meille ! Symppis, edelleen ystävänä säilynyt.


    • Toivon Kipinä

      Heh, mietin hetken, että onkohan tositarina tuo Riston kirjoittama juttu, mutta vastaan silti.

      Mullakin on tuttavapiirissäni nuori veskarimies, joka pari vuotta sitten ilmeisesti ihastui minuun. Eipä tainnut poika arvata, minkä ikäinen olen tai sitten veskari (mieskin) oikeasti on niin omintakeinen tyyppi, ettei sellaisista "pikku" muodollisuuksista välitä kuin esim. ikä. Meilläkin on ikäeroa tasan 21 vuotta. Jostain kirjasta luin äskettäin, että kahdella veskarilla synkkaa hyvin, jos ikäeroa on tuo "maaginen" 21 vuotta. Ja leijonahan on veskarin vastamerkki, niin vetoa varmasti löytyy siinäkin suhteessa, ikäerostakin huolimatta.

      Suunnilleen itseni ikäiset veskarimiehet, joita niitäkin jostain kummasta syystä löytyy ympäriltäni useita, ovat minusta liian tylsiä, itsepäisiä ja tavanomaisia ulkoiselta habitukseltaan (olen kuumerkiltäni esteetikko vaaka). Toisaalta taas itseäni 20-30 vuotta vanhempien veskarimiesten kanssa on henkisellä tasolla synkanut hyvin, ovat olleet tosi nuorekkaita ja laajakatseisia.

      Tämän 21 vuotta nuoremman kanssa ollaan edelleenkin vaan hyvänpäiväntuttuja, moikataan ja jutellaan tavatessamme. Ei kaverin ulkonäössä eikä käytöksessä mitään vikaa ole, ikäsitään paljon aikuisemman ja itsevarmemman oloinen, mutta ei vaan minuun isommin iske. Joten valitettavasti en valitettavasti osaa Ristolle sen kummempia neuvoja antaa. Vesimiehen kannattaa kuunnella vaistojaan ja sisäistä ääntään. Leijonanainen uskoakseni on vesimiestä epäitsenäisempi ja saattaa takertua suhteeseen, eikä välttämättä pidä sitä samanlaisena "Carpe diem"-kokeumuksena kuin veskari. Ja naisen aviomiestä kannattaa varoa, varsinkin jos ei tiedä hänen horoskooppimerkkiään :)

      Lämmintä Joulua Ristolle ja rakastetulle toivoo T.K.

      • Risto vesimies

        Sinähän mielenkiintoisia kirjoittelet. Mitenkä tuo sattuikin tuo ikäero 21 vuotta. Mikä sinä olet horoskooppimerkiltäsi, jos vesimiehet ei kiinnosta? Jotenkin tuo juttusi kosketti minua...hmm...Arvannet, mitä mielessäni liikkuu? Mutta usko nyt, että totta on koko juttu. En kai minä tänne pelleilemään lähde ja juttuja sepittämään. Kerroin tästä tapauksesta toisaalla ja sain vastauksia, jotka päivänvaloa eivät kestä, ainakaan tällä palstalla. Kehotettiin vain käyttämään naista, kun on tarjolla. Mutta en voi sille mitään, että tuo nainen kiehtoo minua. Olisiko kohtaloni sitten ihastua aina itseäni vanhempiin naisiin, en tiedä. Ikäiseni naiset tuntuvat niin "lapsellisilta", että ystävinä he ovat vain pysyneet, vaikka olisivatkin halunneet enemmän kuin ystävyyttä, minä en ole halunnut. Juoksen karkuun aina, kun tunnen itseni ahdistuneeksi ja nurkkaanajetuksi.

        Jos sinä Toivon Kipinä voit lisäohjeita antaa, niin luen mielelläni.

        Hyvää joulua


      • Toivon Kipinä
        Risto vesimies kirjoitti:

        Sinähän mielenkiintoisia kirjoittelet. Mitenkä tuo sattuikin tuo ikäero 21 vuotta. Mikä sinä olet horoskooppimerkiltäsi, jos vesimiehet ei kiinnosta? Jotenkin tuo juttusi kosketti minua...hmm...Arvannet, mitä mielessäni liikkuu? Mutta usko nyt, että totta on koko juttu. En kai minä tänne pelleilemään lähde ja juttuja sepittämään. Kerroin tästä tapauksesta toisaalla ja sain vastauksia, jotka päivänvaloa eivät kestä, ainakaan tällä palstalla. Kehotettiin vain käyttämään naista, kun on tarjolla. Mutta en voi sille mitään, että tuo nainen kiehtoo minua. Olisiko kohtaloni sitten ihastua aina itseäni vanhempiin naisiin, en tiedä. Ikäiseni naiset tuntuvat niin "lapsellisilta", että ystävinä he ovat vain pysyneet, vaikka olisivatkin halunneet enemmän kuin ystävyyttä, minä en ole halunnut. Juoksen karkuun aina, kun tunnen itseni ahdistuneeksi ja nurkkaanajetuksi.

        Jos sinä Toivon Kipinä voit lisäohjeita antaa, niin luen mielelläni.

        Hyvää joulua

        Mä olen aurinkomerkiltäni itsekin vesimies, jos se ei edellisestä kirjoituksestani selvinnyt. Oman ikäisissäni veskarimiehissä vaan ei ole minkäänmoista säihkettä minun silmissäni, mutta tosiaan tämän 21 vuotta nuoremman kanssa synkkaa henkisesti tosi hyvin.(Onneksi hänen mutsinsa on reilusti minua vanhempi, etten ole hänelle mikään äitsy-tyyppi).

        Itse olen ollut jo toista vuotta tosi ihastunut hurmaavaan sonnipoikaan nimeltä Toivo, eli itseäni selvästi nuorempaan härkä-mieheen. Alkaa olla Toivo nykyään sen verran kesyyntynyt, että hänelle voisi nenärenkaan napsauttaa, vaikka tässä välillä onkin jostain pillastunut ja kirmannut karkuun. Taisin näyttää punaista vaatetta.

        En nyt osaa Risto, sinua tämä enempää neuvoa, kun itsekin ihan kusessa olen. Olen jäänyt odottamaan, että nuorempi näyttäisi selvemmin olevansa kiinnostunut ja tekisi ratkaisevan siirron. Ehkä ensi kesänä Toivon kanssa laidunnamme samalla kukkaisella niityllä...

        Anyway, rauhaisaa Joulua ja kipinöivää Uutta Vuotta sinulle ja rakastetullesi.


      • Risto V
        Toivon Kipinä kirjoitti:

        Mä olen aurinkomerkiltäni itsekin vesimies, jos se ei edellisestä kirjoituksestani selvinnyt. Oman ikäisissäni veskarimiehissä vaan ei ole minkäänmoista säihkettä minun silmissäni, mutta tosiaan tämän 21 vuotta nuoremman kanssa synkkaa henkisesti tosi hyvin.(Onneksi hänen mutsinsa on reilusti minua vanhempi, etten ole hänelle mikään äitsy-tyyppi).

        Itse olen ollut jo toista vuotta tosi ihastunut hurmaavaan sonnipoikaan nimeltä Toivo, eli itseäni selvästi nuorempaan härkä-mieheen. Alkaa olla Toivo nykyään sen verran kesyyntynyt, että hänelle voisi nenärenkaan napsauttaa, vaikka tässä välillä onkin jostain pillastunut ja kirmannut karkuun. Taisin näyttää punaista vaatetta.

        En nyt osaa Risto, sinua tämä enempää neuvoa, kun itsekin ihan kusessa olen. Olen jäänyt odottamaan, että nuorempi näyttäisi selvemmin olevansa kiinnostunut ja tekisi ratkaisevan siirron. Ehkä ensi kesänä Toivon kanssa laidunnamme samalla kukkaisella niityllä...

        Anyway, rauhaisaa Joulua ja kipinöivää Uutta Vuotta sinulle ja rakastetullesi.

        Että itsekin olet vesimies? Hienoa.

        Sen verran tuosta härästä, että ainakaan minulle ei härkänainen oikein solvellu. Seurustelin härkätytön kanssa, kun olin 20 ja hän 19. Oli liian omistava, vahti joka liikettäni, yritti omistaa minut ja oli hyvin mustasukkainen. Eihän vesimies siitä pidä, ainakaan minä.

        Mutta kohdallasi tilanne voi olla toinen? Nuorempi härkämies kun on kyseessä, niin palvoo varmaankin sinua ja kyseessä lienbee todellinen rakkaus. Härkä on sellainen (olen lukenut), että esineellistää helposti kumppanin ja jos näin tekee, niin siinä härkä tekee virheen. Ennemmin tai myöhemmin kumppani tämän huomaa ja lähtee suhteesta kuin leppäkeihäs. Sinä vesimiehenä kyllä heti olet oivaltanut tilanteen missä mennään! Näin uskon, jos sitä nenärengasta Toivoon aiot tulevaisuudessa asettaa.

        Mutta muista yksi juttu. Seksihän on elämän suola ja vesimies ei yleensä härälle riitä, ainakaan silloin jos mies on vesimies ja nainen härkä! On kokemusta. Minä en tarpeeksi paljon härkää palvonut, eihän vesimies ole sellainen, että alvariinsa kaikkea hyvää härälle kantaa, siis lahjoja, saati sitten, että rakkaudentunnustuksia on alvariinsa härkänaisen korvaan supsuttamassa. Näin pitäisi tehdä, mutta leijonat ja skorppionit sen tekevät ja käyttävät tyhmää härkänaista säälimättä hyväkseen. Koska minä en ketään hyväkseni käytä, en myöskään tätä 45 vuotiasta leijonanaista, niin meillä meni tämän härkätytön kanssa välit poikki...ystäviä ollaan, ei muuta.

        Sen verran tuosta suhteestani tuohon naiseen, että nyt ei olla tavattu muutamaan päivään ja voi olla ettei tavatakaan, koska lähtee "rakkaan" miehensä kanssa Lontooseen.

        Jos joku luulee, että aion hänestä elämänkumppanin saada, niin tuskin. En kai minä nyt niin pitkälle ole ajatellut, että menisin hänen miehensä puheille ja kertoisin kaiken. Siihen ei kantti kyllä riitä. Mutta näinkään ei tietenkään voi jatkua pitkään, jokin ratkaisu siihen olisi tultava. Uusi tyttöystävä voisi pelastaa tilanteen, mutta mitäs sitten, jos vanha suola rupeaakin janottamaan. Ja mikä olisi naisen kosto? Ei viitsi edes ajatella...

        Haenko tuolla naisella sitten jonkinlaista äitihahmoa, en tiedä? Mutta elämä jatkuu. Onhan tässä matkan varrella tullut jos jonkinlaista mieleen, mutta aika aikaansa kutakin, sanoi ....


    • joonia

      Onko tilanne ennallaan vai onko jotain tapahtunut suuntaan tai toiseen? Olisi mielenkiintoista tietää, mitä suhteessasi tapahtuu!

      • Risto V

        Ei olla tavattu pitkiin aikoihin, eikä naikkonen ole yhteyttä ottanut. Itseänikin tuo kyllä nyt ihmetyttää. Suuttunut kai jostain tai sitten on kiireinen? Tietääkö kukaan, millainen Leijona nainen itse asiassa on? Jospa olisi löytänyt uuden "leikkikalun", tai jotain siihen viittaavaa. Minä olen nyt kyllä kuin kusi sukassa ja pidän matalaa profiilia.

        Että näin on näreet. Kiitos mielenkiinnosta asiaani kohtaan ja mukavaa alkanutta vuotta.


      • joonia
        Risto V kirjoitti:

        Ei olla tavattu pitkiin aikoihin, eikä naikkonen ole yhteyttä ottanut. Itseänikin tuo kyllä nyt ihmetyttää. Suuttunut kai jostain tai sitten on kiireinen? Tietääkö kukaan, millainen Leijona nainen itse asiassa on? Jospa olisi löytänyt uuden "leikkikalun", tai jotain siihen viittaavaa. Minä olen nyt kyllä kuin kusi sukassa ja pidän matalaa profiilia.

        Että näin on näreet. Kiitos mielenkiinnosta asiaani kohtaan ja mukavaa alkanutta vuotta.

        Voisithan sinä vaikka soittaa hänelle ja kysyä, mitä kuuluu. Alussa puhuit rakastumisesta, mutta nyt vaan naikkosesta. Etkö kaipaa häntä? Katson tätä asiaa aikuisen naisen näkökulmasta ja minulla on jostain syystä sellainen olo, että tämä leijona-nainen yrittää säilyttää kasvonsa, vaikka onkin ihastunut ja rakastunutkin. Hän ei pyydä eikä anele. Ehkä hän myös testaa sinua, mikä olet miehiäsi! Mutta sinä olet veskari, joten jäävätköhän teidän kahden välit ikuisesti selvittämättä.
        Joka tapauksessa ihanaa vuoden jatkoa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe