Mikä on emo?

Ulkona?

Joku hippi vai mikä?

58

17045

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEVIPETO
      • Black Rose

        J EMOTHAN EI SELLASIA OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLEN EMO JA YLPEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • FlowerHead

        Nyt perkele, Emo on semmonen joka pitää kuolemaa romanttisena, pukeutuu mustiin vaatteisiin ja värjättynä Neon, pastilli tai tumman väriset hiukset. Jotkut viiltelee koska niillä on jotain murheita elämässä, mut pää asia ei oo Emossa viiltely :/


      • Knives_and_penss

        Kaikki emot ei viiltele ja ne ketkä viiltelee ni sit niil on varmaa jotain ongelmia elämässä.


      • Anonyymi
        FlowerHead kirjoitti:

        Nyt perkele, Emo on semmonen joka pitää kuolemaa romanttisena, pukeutuu mustiin vaatteisiin ja värjättynä Neon, pastilli tai tumman väriset hiukset. Jotkut viiltelee koska niillä on jotain murheita elämässä, mut pää asia ei oo Emossa viiltely :/

        Kaikki emot ei kyllä pukeudu mustaan tai tummaan :)


      • Anonyymi
        Black Rose kirjoitti:

        J EMOTHAN EI SELLASIA OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLEN EMO JA YLPEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Moi:P


    • meetwurstinakki

      Lues vaikkapa pari viestiketjua alempaa. Siinä täsmälleen sama aihe.

      PS. Emo on eläimen äiti. Ehe ehe.

    • se meinaa

      Emo-kid...
      Emotional Kid...pukautuu mustaa ja kaikkii "muotivaatteisii" kuuntelee esim. my chemical romancea ja on sellanen 'elämä on tuskaa' -ihminen...
      teini siis :D

      • -___-

        EI hippi!!!


      • hippie
        -___- kirjoitti:

        EI hippi!!!

        Ei missään nimessä HIPPI vaan wannabe-hippi !!!!!!!


    • Black Rose

      Emo on eräänlainen tyyli niinkuin vaikka gootti tai pissis.Yleensä emot ovat allapäin ja hiljaisia.Jotkut ovat ruvenneet emoiksi kun eivät pidä itsestään kuten vaikka lihavia ihmisiä näkee paljon emoina.Jotkut taas ovat ruvenneet sellaisiksi kun ovat saaneet silmälasit jatka eivät pue.Siksi hiljaisista ja huonon itsetunnon ja omatunnon omaavat pissikset muuttuvat nopeasti emoiksi.

      • EmoGirl111

        Voin iha itte sanoo et emo ei oo mikää hippi.. Emot ei viiltele, se on vaa asia joka yhdistetään emoihin heidän pukeutumisen peruusteella. Ja vaikka joku emo viiltelisikin, onko tullut mieleen et normi ihminenki voi villellä itteensä ?? Emo on joidenki mielestä tyyli, joidenkin mielestä tunnetila. Itseni mielestä se on lähempänä tunnetilaa. Emot käyttävät tummia meikkejä, ja vaatteita. Lävistyksiä voi myös olla. Ittekki oon emo ja täs jotai vaattei mitä käytän:
        Mustat pillifarkut
        Pörröset hiukset, melko tummat
        paljo mustii rannekorui
        bändi-paita ta muu tumma paita
        No asenne on mitä on.. Ei kaikki emot oo mitää angstaajii, itte en yleesä oo ..


      • emopissiswhatever1
        EmoGirl111 kirjoitti:

        Voin iha itte sanoo et emo ei oo mikää hippi.. Emot ei viiltele, se on vaa asia joka yhdistetään emoihin heidän pukeutumisen peruusteella. Ja vaikka joku emo viiltelisikin, onko tullut mieleen et normi ihminenki voi villellä itteensä ?? Emo on joidenki mielestä tyyli, joidenkin mielestä tunnetila. Itseni mielestä se on lähempänä tunnetilaa. Emot käyttävät tummia meikkejä, ja vaatteita. Lävistyksiä voi myös olla. Ittekki oon emo ja täs jotai vaattei mitä käytän:
        Mustat pillifarkut
        Pörröset hiukset, melko tummat
        paljo mustii rannekorui
        bändi-paita ta muu tumma paita
        No asenne on mitä on.. Ei kaikki emot oo mitää angstaajii, itte en yleesä oo ..

        nojoo oon aika lailla samaa mieltä. ite tunnen itteni ehkä vähä emoks hiustyylin ja mustien vaatteitten takia. mut en oo todellakaa mikää täys emo. mut tykkään siitä tyylistä kuitenki. ja yleesä emot kyllä angstaa ja jotkut viiltelee, mut kyllä iha taviksetki voi tehä nii ! ja mun mielestä emo on iha tavallinen tyyli, ja scene kans. jotkut vaa on sellasia. mun mielestä tyyli suuntia ei pidä haukkua. minkäs sille voi jos haluu olla oma ittensä ! (:


      • Kerros ny mulle

        Miten se tyyli liittyy siihen että on allapäin tai huono itsetunto? Jos mä olen hiljainen ja mulla on heikko itsetunto, tarkottaako se että myös mun tyyli on aina tietynlainen?


    • EMO TEE DEMO
      • Ammmu

        Ammu ittes, tee se demo!


    • mävaantäällä
    • tyttö 15 v

      minä olen.olen viillellyt vuosikausia sitten,kaduttaa (hyvä että kehtasin edes myöntää) mutta se on vaan sivuseikka mistä emot tiietään.emoilla on siisti pukeutumistyyli johon tykästyin nyt on emohiustyyli ja shokkiväriä etuhiuksissa.pukeudun paljon mustiin ja meikkaan paljon.ja olen aivan hulluina emotyylin omaaviin poikiin :).

      • tyttö 15 v

        enkä muuten angstaa!olen täysin tyytyväinen elämääni .pidän vain emojen tyylistä :).


    • Helppo kysymys

      Emo = äiti. Esimerkiksi koiranpennuilla on emo, eli narttukoira.

    • progsetetea

      Emo, myös emä, emi ja emu, eläinnaaras, jolla on poikasia. (Wikipedia)

      Kai sillä jotain hölmöä teinityyliäkin tarkoitetaan.

      • Emokid_no_cut

        Emo on pääasiassa tyyli eikä eläin!!!olen itse emo ja en ole enää nuori enkä hölmökääb!inhottaa tollasrt tyypit


      • Anonyymi
        Emokid_no_cut kirjoitti:

        Emo on pääasiassa tyyli eikä eläin!!!olen itse emo ja en ole enää nuori enkä hölmökääb!inhottaa tollasrt tyypit

        Pääasiassa eläin eikä tyyli :)
        Molempia se on mutta myönnä nyt ees että kyllähän kaikille eka eläin mieleen tulee (tai no ei välttämättä sen pukeutumistyylin omaaville)
        Mutta molemmat on ihan oikein


      • Anonyymi
        Emokid_no_cut kirjoitti:

        Emo on pääasiassa tyyli eikä eläin!!!olen itse emo ja en ole enää nuori enkä hölmökääb!inhottaa tollasrt tyypit

        Emo on pääsääntöisesti naaraseläin jolla on poikasia, mutta joissakin harvoissa tapauksissa se on päästään vialla oleva nuori.


    • ?

      voiko käyttää emo-tyylisiä hiuksia vaikka ei olisi emo?

    • Pingugirl2

      1. Voi käyttää emo-hiuksia jos ei ole emo.
      2. Emo on alunperin musiikkityyli jolla ei ollut mitään tekemistä vaatteiden, hiusten ja meikkien kanssa se perustui muistaakseni johonkin HC-punkkiin.. jne...
      3. Nykyään emo on suurin piirtein ulkonäköön liittyjä tyyli, johon kuuluu tummat vaatteet, tummat meikit ja emo-hiukset, ( en jaksa selittää niitä hiuksia.)

      Emot on yleensä aika wnb-väkeä kaikin puolin ja viiltelevät ja suoraan sanottuna täysiä luusereita. IhQuuD44

    • iimoutyttö pohjosest

      kaikki emot ei viiltele.mikä V***u siin on ettei se mee ihmisille perille.itsekkin olen emo,enkä todellakaan viiltele.joskus olen erehtynyt ja tajunnut ettei se vie ongelmia minnekkään,enkä hakenut asialla huomiota,en ole sellainen ihminen.nyt elämä kuitenkin on huipussaan enkä välitä ihmisten ennakkoluuloista emotyylin omaavia henkilöitä kohtaan.jokainen päättää oman tyylinsä ja on aina vain plussaa jos haluaa ja uskaltaa olemaan oma itsensä.säälittäviä ne pissikset on.hyi vittu nyt oikeasti :DD.meidän luokalla on kolme kappaletta ja oma huumorinsa niissäkin.en nyt äkkiseltään saa sellaista emoa mieleen joka olisi viillyt SIIS tuntemistani emoista,MUTTA aika heeelevetin monta ihQpiZZistä tunnen jotka on huomiota hakeakseen itseään repineet.kehoitan ihmisiä hyväksymään jokaisen sellaisena kuin on.emot voi hyväksyä siinä missä huorannäköiset pissikset,hopparipojatt,fruidet,hevarit ja kaikki muutki tyylisuuntaukset.kaiken voi hyväksyä,jos ei asiasta vain hengen vaaraa itselle ole.jokainen päättää itse millä tavalla pukeutuu.jos haluaa erottua massasta on kestettävä positiiviset ja negatiiviset kommentit.jos taas on ja haluaa olla mielummin se arempi ja kulkea massan mukana niin mikäs siinä.JOKAISEN OMA ELÄMÄ STANA :)

      • iimoutyttö pohjosest

        ja yhdyn muuten nimim.tyttö 15v ensimmäiseen kommenttiin,ei voi muutakuin tykätä :).voi jestas sentään että emotyylin omaavat pojat onkin hyvännäköisiä ja jos on meikkiä (ninkuin emopojilla yleensä onkin) nii seki on ihan vain reippaasti plussaa :).


    • capsinraiskaaja
    • pele

      ja sulla oli ikää?

    • Emomuttasceeene

      Entä jos on vähän scenehtävä emo poika siis näytän aika scenelt mut siis oon tosi emotionaalinen tiiäteks.. Tajusitte kai?

    • tietäjä.

      Emo on äiti eläin, jolla on poikasia.

    • Hipppi se On

      Joo emo on just sellanen hippi.

    • asdfghjklöä

      nooh, vaikka tää on tosi vana keskustelu nii vastaan silti ..
      Emo on siis samalla se tunne tila, ja sitte tyyli. Tai voi olla ihan massan näkönen mut sitte kuitenki emo. Mut jos haluu erottuu , ja tykkää siit tyylist joka yleensä kohdistetaa siihe emo tunnetilaa, nii siit vaa tupeeraa hiuksii, ymssyms.
      Emoillaha on yleensä lävistyksii, mut ei aina... ja mitä vittuu te tuutte sanoo et ne kerää vaa huomioo ? voi vittu get a life ! ei emot aina viiltele, mut useet viiltelee..

    • FaLlInGvEiL
    • no minäpä selitän

      Emo-tyyli pähkinänkuoressa:
      - ylitupeeratut "scene"hiukset
      - paljon meikkiä
      - tummat vaatteet
      - emomusiikki=jonkin sortin punkpoppia
      - metalcoremusiikki=metallin ja hc-punkin yhdistelmä

      Sen sijaan viiltelyä ei kannata emouteen yhdistää. Emo on musiikkityyli tai sen kuuntelija, siinä missä esim metalli/metalisti, hip hop/hoppari tms. Ihmiset jotka omaavat paskan itsetunnon ja viiltelevät pystyvät usein samaistumaan emomusiikin itsetuhoisiin sanoituksiin, mutta vaikka olisikin emo ei se välttämättä tarkoita, että viiltelee.

      Any more questions?

    • joomoi :DD

      Ite oon emo, enkä angstaa enkä viiltele. Rakastan vaan sitä ihanaa tyylii

      • :dfewhfeuigvtivrgtbk

        olet silloin scene tai wnb...


    • asdfdsasdfdswaswds

      Emo ei ole alkuperäisesti tyyli. Siitä on vaan saatu nii paljo näit väärinkäsityksii, että siitä on nyt tullu jonkilaine emo tyyli..

    • jäikö läksyt lukemat

      se on lehmä jolla on vasikka. tai yleensä tiine eläin joka poikii ja saa jälkeläisen
      se imettäjä on emo.
      eikä se muuksi muutu.

      miksi eläinkunnasta pitää ottaa biletystä.

    • skreamer
    • AskingAlexandria<3

      Emo on tunnetila. Ja emot eivät (paitsi wnb:eet) juokse ympäri kaupunkii ja huutele: MÄ OON EMO JA NIIN VITUN YLPEE SIIT!!!! vittu teitä...
      Ainahan voi kattoo wikipediasta :)

      • AA<3

        Ainiin emot yhdistetään usein scene tyyliin


    • Emotyttö

      Emo on nykyään tyyli suuntaus. Emosta on monia eri stereo stupioita (vai miten kirjoitetaan) niihin kuuluu mm. viiltely, masennus, wanabi, ongelma lapsi yms. Mut se ei oo ees välttämättä totta. Emo voi olla hyvin pirteä ja iloinen (no siihenkin on yleensä syynä adhd. Ainakin niil yli pirteil emoil jota mä tiiän) mut emo ei oo aina mikää masentunut luuseri perä nurkas vaa emot voi olla kyl sosiaalisia ja iloisia. Olen itse emo ja yleensä frendejen seuras hyvin sosiaalinen ja iloinen (tosi moni kyl epäilee et mul ois adhd et juu) enkä viiltele tai oo masentunut. Älkää sit missään nimes sekottako emoa ja sceneä vaik saman tapanen tyyli, mut emo pukeutuu usein mustaan kun taas scene käyttää mm. pinkkiä, violettia ja neon värejä.

    • tiiänkai

      Emo = vähän kuin lyhenne sanasta emotion = tunne, jolla varmaan tarkoitetaan tunteikasta ihmistä

    • Yasuo666

      Masentunut hipsteri

      • jensu.wow

        vitun se mikää hipsteri on...


    • Anonyymi

      Heh ajattelin tulla kysyn neuvoja haluan olla emo ja oon kauan pukeutunu kaikkee mustaa ja käyttäny Peruukkeja sehän tässä on ongelmana että mun vanhemmat on uskovaisia:(

      • Anonyymi

        Ite oon melkee samas tilanteessa, mun vanhemmat on uskovaisia ja mun äiti on ollu jopa kirkos töissä mut se on kans tosi suvaitsevainen ja antaa mun olla semmonen ku oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon melkee samas tilanteessa, mun vanhemmat on uskovaisia ja mun äiti on ollu jopa kirkos töissä mut se on kans tosi suvaitsevainen ja antaa mun olla semmonen ku oon

        Uskoon ei pitäisi periaatteessa kuulua se, ettei hyväksy erilaista tyyliä - vaan nimenomaam se, että hyväksyy ihmisen ulkomuodosta riippumatta. Tietysti se on joskus helpommin sanottu kuin tehty.

        Itse olen uskova "täti". Minun tyttäreni oli aikoinaan gootti niittipantoineen & muineen. Sama rakas tyttö hän oli, vaikka näytti erilaiselta.

        En sano, että välttämättä tykkäsin kaikesta hänen tyylissään, mutta se kuului häneen. Luulen, että minua auttoi suhtautumisessa se, että tiesin nuorisokulttuureista ja että olin itsekin nuorena pukeutunut ja elänyt vähän yhden sellaisen mukaisesti .

        "Ihminen näkee ulkomuodon, Jumala näkee sydämen."


    • Anonyymi

      Mitä ne viiltelijät sitten on? Ei hippejä, ei emoja? Ei punkkeja? Mitäs sitten?

    • Anonyymi

      Moi olen 17vuotias mies.

      Itellä on tämmösen mittainen gategoria eri tyypeistä kaikissa on omat hyvät puolensa emot, punkkarit, huumorityypit. Ite oon tavannu emon se oli mun kaveri. Se lähetti viestitse pääkallon kuvia ja sano että "sä oot haudassa" mä kyllä tiiän että mun ja että mua ei oo ymmärsin tämän kuitenkin ja hän on paras tyyppi mihin olen törmännyt (tyttö) toki hänellä oli myös kavereita kaikki yli 17v vanhin 21v ja ne on emoja yli puolet tykkäsin siitä mitä ne on. 😁

    • Anonyymi

      Ainii sama ylemmält ne kaikki oll tyttöi emoja mikä mäihä. Ja pahoittelu kirjotusvirheistä sekä ite oon huumorityyppei. Huumorityypeillä= myös omat hyvät puolensa

    • Anonyymi

      Onko emo tyttö voiko se olla myös poika. Onko emo musta tukkainen ja on hiljaa ei puhu kellekään se laa vaan tiktokkia ja instagrammia ja snäppiä on yksin omassa kolossa on ainut perheen jäsen ei puhu omille kavereille niin paljon kuin muut

    • Anonyymi

      Kirjoitin väärin ton äskösen siinä lukee selaa vaan siinä lukee

    • Anonyymi

      minä olen yhdessä emon kanssa se on aika raskasta koska se ei puhu mun kavereille ollenkaan se aika kaunis koska sillä on musta tukka ja mustat vaateet ja hieno nenä koru

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe