MIKÄ ON EMO JA SCENE? caps

capsinraiskaaja

Emo = tulee englanninkielisestä sanasta emotional, JA TARKOITTAA tunteellista ihmistä ei tyyliä
esim. joku kalju papparainen tuola kadulla voi olla emo näyttämättä mitenkää erikoiseltä :D (tää ny oli vaa tälläne esimerkki)

Scene = Tyylisuuntaus, josta olen niin tosi monen kuullut puhuvan "emo-tyylinä", emo ei näy ulkonäössä varsinaisesti...
Esim SCENEJÄ;
Ambrehhh is dead:
http://www.youtube.com/user/AmberKatelynBeale#p/u/0/ep1niIvNLZg
Vanna Venom:
http://www.google.com/imgres?q=vanna venom&um=1&hl=fi&biw=1600&bih=749&tbm=isch&tbnid=EbSrJZNrwEXovM:&imgrefurl=http://www.mynewhair.info/alternative-hair/emo-girls-alternative-hair/scene-queens/attachment/vanna-venom-02/&docid=J8uPIk8OKznN3M&imgurl=http://www.mynewhair.info/wp-content/uploads/2009/05/vanna-venom-02.jpg&w=365&h=491&ei=GhXVTqiCJIOZ8QPvmdmlAg&zoom=1&iact=hc&vpx=1098&vpy=113&dur=629&hovh=260&hovw=193&tx=77&ty=139&sig=117939730702108152042&page=1&tbnh=127&tbnw=97&start=0&ndsp=48&ved=1t:429,r:8,s:0
Hannie Dropkick (SUOMALAINEN):
http://www.google.com/imgres?q=hannie dropkick&num=10&um=1&hl=fi&biw=1600&bih=749&tbm=isch&tbnid=R0WcuV7lawnvEM:&imgrefurl=http://myhairisemo.blogspot.com/2009/11/finland-scene-hannie-dropkick.html&docid=mgz6E4Xwi_pvFM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_2iSSI8Mqc5c/SvjAa9VndtI/AAAAAAAAA3w/K5652dvxwT8/s400/hannie-dropkick-myspace.jpg&w=263&h=400&ei=WxXVTtOwNsi3hQeF7uVn&zoom=1&iact=rc&dur=136&sig=117939730702108152042&sqi=2&page=1&tbnh=133&tbnw=90&start=0&ndsp=47&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=55&ty=52

16

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capsinraiskaaja

      Scenejä on siis niitä tummempiin pukeutuvia joita usein 'emoiksi' sanotaan ja sitten niitä värikkäämpiäki :d
      Emo voi näyttää miltä vaa :p

    • agreed!

    • SceneQueen

      Tänku saisit kaikkie muitteki päähä taottua...ku kuule aina välil kaupungil ku joku sanoo jotain scenee emoks...jos on vaikka siniset hiukset : D tekis mieli aina mennä korjaamaa asia. munki yks kaveri höpöttää et sil on sellaset mustat emo hiukset siin vaihees aattelen et aika tuntteelliset mustat hiukset sul ;D

    • "Emo = tulee englanninkielisestä sanasta emotional, JA TARKOITTAA tunteellista ihmistä ei tyyliä"

      - Paskaa, paskaa ja vielä kerran paskaa.

      Suora lainaus wikipediasta:" Emo (engl. emotional hardcore) on 1980-luvulla kehittynyt punkmusiikin tyylilaji.
      Emo-sanaa käytetään myös adjektiivina kuvattaessa tiettyä pukeutumis- tai muotityyliä, jota esiintyy erityisesti emo-musiikin kuuntelijoiden keskuudessa.

      Emoilla on usein mustat, tai todella vaaleat sekä tummanruskeat hiukset. Shokkiväriset raidat ovat myös suosittuja hiuksissa. Tyttöjen ja poikien hiustyylit ovat yleensä aika samanlaisia, hiukset ovat lyhyitä, otsatukka roikkuu silmien tai vain toisen silmän päällä. Joskus emo-tytöillä (ja/tai pojilla) on pitkät ja tupeeratut hiukset, jotka ovat silmien tai toisen silmän päällä. Tytöt yleensä tupeeraavat hiuksista vain yläosan. Hiustyyliä kutsutaan sceneksi."

      Eli voidaan tästä vetää sellainen johtopäätös, että sinulla ei ole mitään tietoa siitä, mistä sinä puhut.

      Kaikille näille emo-scene-en-tiedä-seksuaalista-suuntautumistani heppuleille voin vain sanoa, että onnea vain työnhakuun, kun näytätte joltain pesukarhun perseeltä.

    • Millionaireslover<3

      Okei no joo tiiän kaiken sceneistä ja näin mut mul on vaan yks ongelma, oon menos ala asteen vikalle, ja pukeudun kyllä jo kuin scene, kuuntelen VAIN scene bändejä, toisin sanoen millionairesia ja kaikki hevi on paskaa:D Mutta olen sisäisesti scene, mutta ongelma on nyt se, että haluaisin alkaa tupeeraamaan hiuksiani, mutta en tiedä miten ihmiset suhtautuisivat siihen. Olen nyt luokan 3 suosituimman tytön joukossa, mutta mitä jos putoankin sinne jonnekkin pohjalle tai, että KAIKKI alkaa vihaamaan mua tai jotain?? Se olis tosi outoo, koska oon blondi ja mul on siniset silmät ja pojat ja tytöt puhuu, että oon luokan kaunein tai jtn, ja jos ne on sillee et "hyi ku tost tuli ruma!" tai jotain. Onks kelläkään kokemust??

      • Kuolen

        nauruun :D:D:DD:D ootte noloja


    • sceneksikö?

      sanot et oot 5 luokalla ja scene, ootko varma? uskon et tää mun viesti saattaa suututtaa sua, mut ootko varma et tuut oleen scene esim koko sun koulu ikäs? ite aloin sceneks ku olin 6 alussa, värjäsin hiukset ja tyyli muuttu pikku hiljaa.... mut tiesin aina, et en oo mikää massa lissu! se oli niin saletti! :) jos annat sun sähköpostin voin antaa kaikkii vinkkei ja voidaan muutenkin puhuu :P oon siis 8 (:

    • agy41616

      Täähän käytiin jo läpi
      Scene=Kohtaus
      Emo=Homo

      • millionaireslover<3

        Siis meen kutoselle:) eli kutosen alussa:) ja joo oon idiootti ja kerron, että en siltikään aina tupeeraa hiuksia:)


      • millionaireslover<3
        millionaireslover<3 kirjoitti:

        Siis meen kutoselle:) eli kutosen alussa:) ja joo oon idiootti ja kerron, että en siltikään aina tupeeraa hiuksia:)

        Ja oon taas idiootti ja annan sähköpostiosoitteeni, eli [email protected]:D


    • pööolenscene

      ahahaa pakko tulla selittämään. minua 'haukutaan' ( puolitosissaan, lähinnä se kyllä on läppää.) emoksi. itse en koe olevani emo koska en vain ole. scene olis se oikea sana mutta eipä ihmiset sitä taida tietää

    • woot,isit,true??
      • Yeap, it is true

        You idiot


    • haluaa Emo/scene ksi

      mä oon 6 lk ja haluisin Emo/Scene ksi mut en tiiä paljoo mitää pukeutumisesta tai hiuksista . ps. oon tyttö HELP !

      • katupoika--

        Okei alotetaan alkeista.
        1) Kerro henk.koht. mielipiteesti; mitä mielestäsi tarkottaa käsite
        a) emo?
        b) scene
        2) Minkä takia haluisit emoksi/sceneksi?
        Ku oot vastannu näihi nii voiaa jatkaa lisää


    • hahoidgdfoiö

      nolot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe