Olen törmännyt mielenkiintoiseen asiaan.
Satun seurustelemaan oikein loistavan miehen kanssa joka sattuu olemaan hieman vaatimattomanpuoleisesti varusteltu noin genitaalialuekohtaisesti. Tämä ei haittaa minua millään lailla yhtään. Kuitenkin tämä mies on oikein innokas kielimies, tykkää antaa suuseksiä enemmän kuin entiset miehet yhteensä. Olen tätä kummastellut mutten todellakaan antanut häiritä.
Eräällä foorumilla nyt oli keskustelu.
Siellä yleinen mielipide oli, että suuseksi on pienimunaisten miesten pelastus.
Eli tykkäävät antaa sitä siksi että kokevat etteivät muin osin kykene täysin naista tyydyttämään. Eivät siis niin valtavasti suuseksistä antavana osapuolena tykkää mutta ovat ns. mukautuneet koska kokevat olevansa hieman vajavaisia peniksen koon suhteessa.
Pitääkö tämä paikkansa?
Onko tämä lipaiseva mieheni vain sopeutuja joka ei todellisuudessa kovin paljon hommasta tykkää?
Koska, no, alunperin suuseksin opetteleminen saavana osapuolena oli itselle hankalaa koska naisen pillu on se viimeisin paikka jonne naamani haluaisin ja siksi oli erittäin vaikea ajatella että joku muu siitä tykkäisi.
Valehtelevatko miehet noin yleisesti sanoessaan pitävänsä suuseksin antamisesta naiselle?
Naisen kysely miehille
18
16772
Vastaukset
- paksumpi
Minun pitää tehdä alkutyöt hyvin pitkälle, ennen kuin itse pääsen tunkeutumaan. Mitat hyvin tavalliset mielestäni 17X16,5 (viimeinen ymp.mitta). Jouduttu ympärileikkaamaan, että mutteri mahtuu ulos. Itse sulla työskentely on ok, välillä pidän taukoa ja jatkan suulla. Näin voin viivästyttä postin saapumista. Ettei käy, kuin postimiehellä konsanaan. Nyt se tuli, posti meinaan. Toisaalta on hyvä tehdä hyvät pohjatyöt, ettei limakalvot ärsyynny. Asentojen vaihdon välillä on kiva vähän lipasta, toinenosapuoli pääsee lähemmäksi eikä koko ajan tarvitse olla polvet korvissa. Näin edeten päästään maaliviiva ylittämään montakertaa.
- eivät
osaa nuolla. Sekin on taitolaji samalla lailla ku rakasteleminen. Munan koolla EI ole väliä siihen osaako/haluaako nuolla, Minä osaan ja tykkään nuolla naiselleni orgasmin. Sen jälkeen on kiva rakastella hänelle uusi orgasmi heti perään. Toiset saavat, toiset eivät.
ei ole pieni munaisten hommaa kun on oesty pillu
ja sit tutee että naine pitää siitä että buollaan
tärisee ja voihkii et maininnut onko miehesi pieni
mun.- opettele
....opettele edes kirjoittamaan oikein ,sitten vasta nouset "pukille"
- pussylicker71
Ei kaikki miehet valehtele. Oma varustus on keskimittainen ja silti pidän nuolemisesta ehkä enemmän kuin itse rakastelusta. Nautin siitä, että saan antaa nautintoa nuolemalla. Vaimo ei aluksi halunnut sitä, mutta oppi pian nauttimaan siitä. On kehaissut muutamille naispuolisille ystäville taitojani. Heillä on miehet, jotka eivät halua nuolla naisiaan.
- herrera
Pimperon nuoleminen on mielestäni varsin siitiä puuhaa, kyllä mä sitä nuolisin vaikka joka päivä jos oma eukkoni antais...
- koosta kiinni
Vaikken mikään jättimuna olekaan, niin hyvin varusteltu kuitenkin. Minä vain yksinkertaisesti rakastan suuseksiä! En koskaan saa siitä tarpeekseni, oli sitten kyse antamisesta tai saamisesta ;-)
Luultavasti siinä kiihottaa se, että se on kaikkein intiimeintä touhua miehen ja naisen välillä.
Myös naiseni tuntuu siitä pitävän erittäin paljon, vaikkei näistä asioista tykkääkään puhua. Hyvä kuitenkin saamaan ja antamaan..- asiaa.
Omistan ihan hyvän kokoisen, sen. Kuultu naisystävältä. Mutta se kielellinen työ on kaikki kaikessa.
- Koosta kiinni
Ittellä on isot vehkeet, ja tykkään pimpsannuolennasta vallan perusteellisesti. Varsinkin jos on oikein mukavan pehmeän makuinen pillu ja vielä kauniskin.
Joten nauti miehestäsi vaan, olipa syy mikä hyvänsä. - ihanaa.
Ei tosiaankaan koosta kiinni. Mieli on tärkeämpi seksissä kuin mikään yksittäinen suorittava elin. Sanotaan tästä mitä tahansa.
Itse miehenä tykkään ihan kauheasti nuolemisesta. Se vain on niin yksinkertaisen mahtavaa saada nainen laukeamaan yhä uudestaan ja päästä vielä näkemään se läheltä.
Pidän toki yhdynnästäkin, mutta minulle yleensä kolmas kerta viimeistään on tarpeeksi. Naisellehan se ei kovin usein riitä jos ollaan kunnolla alkuun lämmitelty. Suuseksi yhdyntöjen välillä saa aikaan todella kuumia aaltoja, molemmissa...- täällä
tykkään naisen nuolemisesta ihan sikana. mut olen joskus törmännyt naiseen joka oli pessyt tussunsa saippualla hyi saatana mikä kokemus. pelkkä vesihuuhtelu riittää. sillä vitun pitää tuoksua/maistua vitulta ei saippualta.
- aisajaakko
Rivien välistä voi kirjoitustasi lukea siten,että se kunnon patukan puuttuminen häiritsee sinua ihan oikeasti,silmiinpistävää että yrität vakuutella itsellesi ja muille jotain ihan muuta,siis puppua.Tottahan se on,että jos patukka on pieni ja nainen sattuu olemaan vielä isopimpsainen,ei siinä se paljon mainostettu"miten osaa käyttää",paljoakaan auta.Jos hattu on iso,ja menee silmille,pitää se vaihtaa sopivaksi,ei siinä juurikaan pitotapa auta,ellei pidä hyllyssä.
Olen kuullut kokeneemmilta,että pesemätön pillu on suuseksissä sitä parasta antia,se on epävirallisen tiedon mukaan aromikkain... - WildWolf
On aivan normaalia että miehet pitävät suuseksin antamisesta. Vasta pestyä ei voita mikään ... onnea teille. ota rennosti ja anna miehesi nuolla. En itse ainakaan ole osannut rinnastaa sitä tohon koko asiaan. Nautin kun saan nuolla.
- jacketti
onko teillä todellakin tällaisia näinkin vakavia prioriteetteja näissä hommissa.. on sitten iso tai ei, seksi on kahdenkeskeistä mielihyvän tuomista molemminpuolin. löytäkää se yhteinen harmonia siihen juttuun ja puhukaa asioista! suuseksi on mitä mielyttävintä antaa ja saada muita vaiheita väheksymättä ja itse aktin olla loppusilaus koko touhuun, mutta sekin täysin tarpeeton seksin harrastamiseen.. leikkikää ja pitäkää hauskaa!
- nuolla
limaista,märkää naista. muttalopuksi armoton nainti!(suuseksihän pelkästään kuuluu esileikkeihin)
- zipe48
Mielestäni parasta seksin alalla on kun "saa" nuolla ja lipoa naisen ihania häpyhuulia ja klitorista.
Olen saanut jopa orgasmin kaikkineen siemen syöksyineen pelkästään antamalla suu seksiä naiselle.
Paremmaankaan en oikestaan tiedäkkään !
Huom. Mielellään posliini tai niin sanottu vauhti viiva.
Jos mies ei tykkää oikeasti suuseksin antamisesta,kannattaa harkita vaihtoa ? - Mullahan se
on kyllä aika pieni munanen, enkä silti tykkää nuolla naisten jalkoväliä. multa saa kyllä silti poskeen, en oo sillai kade.
- olen nainen
En mä usko että koolla mitään vaikutusta on siihen haluaako/ tykkääkö mies antaa suuseksiä. Ja omalla kohalla on kyllä miehet sanoneet että suuseksi on todella nautinnollista, niin antajana kuin ottajanakin.. etenkin 69:ssä. Ja oraalinen nautinnon tuottaminen ja saaminen on kyllä minustakin aivan upeaa. Nauti vaan täysin siemauksin äläkä moisilla vaivaa mieltäsi ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505237Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3041580Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944