Missä maassa järjestetään tämä ensi-iltatilaisuus uudesta Pirates of the Caribbean 3:sta?
Vastaukset 7
- M.I.C
jenkkilän Disney huvipuisrossa kuten edellinen.
- gjgh
ruottissa
- sparrow-
gjgh kirjoitti:
ruottissa
Ruotsissa ??!
- yks vaan
minun tietojeni mukaan se nähdään samaan aikaan suomessa ja amerikassa. taisi olla joku 2007 vuonna jo
- Odotan:)
Missä maassa Johnny Depp ja kumppanit tallustelevat punaisella matolla Pirates of the Caribbean 3 ensi-illassa?
- susanna-97
Odotan:) kirjoitti:
Missä maassa Johnny Depp ja kumppanit tallustelevat punaisella matolla Pirates of the Caribbean 3 ensi-illassa?
sdxcfrxzegretett54y646
- jdfkhdfhöghjöfhghöljödghjkl...
susanna-97 kirjoitti:
sdxcfrxzegretett54y646
Käytkö koulua, vai oletko japanista? jos oli jotain asiaa, niin suomeks kiitos et muutkin tajuu...jaghjaghkjahgkhgddpöetjfgnfi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441