TÄNNE NIITÄ....

KITA 2

HAASTATTELUJA..... NYT HETI! JA PALJON! EIKÖ KÄYTTÄJIÄ RIITÄ?! LISÄÄ TÄNNE! JOS ETTE LÄHETÄ LISÄÄ...... OH FACK!

5

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-,.-,.-,.-

      turhaan niitä täältä etit, täällä on kuule ehkä 2 käyttäjää, meneppäs monsterboardille, sinne niitä on kertynyt vuosien varrella omiin topicceihinsa varmasti runsaasti.

      lisäksi voit ettiä niitä youtubesta ja google videosta.

      Vähän omatoimisuutta nyt äläkä vain muita vaadi puolestasi etsimään.

      • Miss Kita

        KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
        Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
        Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
        Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
        Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
        Nimittäin yksikin kerta riittää.
        Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
        Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
        Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'


      • Miss Kita
        Miss Kita kirjoitti:

        KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
        Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
        Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
        Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
        Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
        Nimittäin yksikin kerta riittää.
        Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
        Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
        Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'

        pitkän ja pitkän.
        Mutta siinä se siis oli. Oli pakko purkaa vihaani tänne, koska alkaa pikku hiljaa ottaa pannuun tämä meininki!


    • Kalma 666

      Etti ite ne haastattelus äläkä määräile toisia!!!! Vai oletko ite niin laiska ettet viitti ite ehtiä?
      Mene muualle ruinaamaan niitä haastatteluja!!!

    • KITA 2

      tällästä viestiä lähettää! en ite löyä muita kun ne vanhat joita oon jo kahtonu ja kuunnelu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe