TÄNNE NIITÄ....

KITA 2

HAASTATTELUJA..... NYT HETI! JA PALJON! EIKÖ KÄYTTÄJIÄ RIITÄ?! LISÄÄ TÄNNE! JOS ETTE LÄHETÄ LISÄÄ...... OH FACK!

5

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-,.-,.-,.-

turhaan niitä täältä etit, täällä on kuule ehkä 2 käyttäjää, meneppäs monsterboardille, sinne niitä on kertynyt vuosien varrella omiin topicceihinsa varmasti runsaasti.

lisäksi voit ettiä niitä youtubesta ja google videosta.

Vähän omatoimisuutta nyt äläkä vain muita vaadi puolestasi etsimään.

• Miss Kita

KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
        Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
        Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
        Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
        Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
        Nimittäin yksikin kerta riittää.
        Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
        Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
        Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'

• Miss Kita
        Miss Kita kirjoitti:

KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
        Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
        Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
        Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
        Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
        Nimittäin yksikin kerta riittää.
        Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
        Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
        Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'

pitkän ja pitkän.
        Mutta siinä se siis oli. Oli pakko purkaa vihaani tänne, koska alkaa pikku hiljaa ottaa pannuun tämä meininki!

• Kalma 666

Etti ite ne haastattelus äläkä määräile toisia!!!! Vai oletko ite niin laiska ettet viitti ite ehtiä?
      Mene muualle ruinaamaan niitä haastatteluja!!!

• KITA 2

tällästä viestiä lähettää! en ite löyä muita kun ne vanhat joita oon jo kahtonu ja kuunnelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe