HAASTATTELUJA..... NYT HETI! JA PALJON! EIKÖ KÄYTTÄJIÄ RIITÄ?! LISÄÄ TÄNNE! JOS ETTE LÄHETÄ LISÄÄ...... OH FACK!
TÄNNE NIITÄ....
5
182
Vastaukset
- ,.-,.-,.-,.-
turhaan niitä täältä etit, täällä on kuule ehkä 2 käyttäjää, meneppäs monsterboardille, sinne niitä on kertynyt vuosien varrella omiin topicceihinsa varmasti runsaasti.
lisäksi voit ettiä niitä youtubesta ja google videosta.
Vähän omatoimisuutta nyt äläkä vain muita vaadi puolestasi etsimään.- Miss Kita
KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
Nimittäin yksikin kerta riittää.
Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^' - Miss Kita
Miss Kita kirjoitti:
KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
Nimittäin yksikin kerta riittää.
Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'pitkän ja pitkän.
Mutta siinä se siis oli. Oli pakko purkaa vihaani tänne, koska alkaa pikku hiljaa ottaa pannuun tämä meininki!
- Kalma 666
Etti ite ne haastattelus äläkä määräile toisia!!!! Vai oletko ite niin laiska ettet viitti ite ehtiä?
Mene muualle ruinaamaan niitä haastatteluja!!! - KITA 2
tällästä viestiä lähettää! en ite löyä muita kun ne vanhat joita oon jo kahtonu ja kuunnelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 481064
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875