HAASTATTELUJA..... NYT HETI! JA PALJON! EIKÖ KÄYTTÄJIÄ RIITÄ?! LISÄÄ TÄNNE! JOS ETTE LÄHETÄ LISÄÄ...... OH FACK!
TÄNNE NIITÄ....
5
202
Vastaukset
- ,.-,.-,.-,.-
turhaan niitä täältä etit, täällä on kuule ehkä 2 käyttäjää, meneppäs monsterboardille, sinne niitä on kertynyt vuosien varrella omiin topicceihinsa varmasti runsaasti.
lisäksi voit ettiä niitä youtubesta ja google videosta.
Vähän omatoimisuutta nyt äläkä vain muita vaadi puolestasi etsimään.- Miss Kita
KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
Nimittäin yksikin kerta riittää.
Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^' - Miss Kita
Miss Kita kirjoitti:
KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
Nimittäin yksikin kerta riittää.
Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'pitkän ja pitkän.
Mutta siinä se siis oli. Oli pakko purkaa vihaani tänne, koska alkaa pikku hiljaa ottaa pannuun tämä meininki!
- Kalma 666
Etti ite ne haastattelus äläkä määräile toisia!!!! Vai oletko ite niin laiska ettet viitti ite ehtiä?
Mene muualle ruinaamaan niitä haastatteluja!!! - KITA 2
tällästä viestiä lähettää! en ite löyä muita kun ne vanhat joita oon jo kahtonu ja kuunnelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976