Itse olen kokenut pitkän suhteen, jossa nainen oli haluton pidemmän aikaa. Yritin kyllä hoitaa arkiaskareita mahdollisimman paljon, osoitin hellyyttä, vein matkoille, yritin keskustella asiasta, ostelin lahjoja ja osoitin huomaivaisuutta jne. Mitään järkiperäistä syytä haluttomuuteen ei kuulemma ollut ja piti kuulemma seksistä silloin harvoin kun sitä harrastettiin.
Ainoa vaan, että ainakaan minulle itselleni ei riitä se, että seksiä harrastetaan kerran pari kuukaudessa ja sekin sellaista melko väkisin vääntämistä (ei sitä itseäkään pidemmän päälle kiinnosta olla vain tarvittaessa paikalla jos toinen jostain kuun asennosta johtuen sattuukin haluamaan). Koska sentään tajusin tilanteen, niin parempi oli jättää nainen vaikka häntä rakastinkin hyvin paljon enkä olisi halunnut alkaa uutta suhdetta etsimään.
Totuus kumminkin on se, että mies on harvemmin tyytyväinen seksittömässä tai lähes seksittömässä suhteessa (pätee varmasti myös osaan naisista, mutta huomattavasti pienempään osaan...), joten jokaiselle miehelle todettakoon se, että jos naiselle ei seksi maistu, niin vaihtakaa kumppania ja tehkää se ajoissa. Tästäkin maasta nimittäin löytyy yllättävän paljon halukkaitakin naisia.
Yleisenä neuvonani antaisin kaikille puutteesta kärsiville miehille ja naisille sen, että lopettakaa seksitön suhteenne kylmästi ja tarpeeksi nopeasti eikä niin, että roikutaan toisen kanssa se 10 vuotta yrittäen ja yhä uudelleen yrittäen. Tämä neuvo pätee myös pidempi aikaisiin suhteisiin. Näin on, vaikka teillä on ollut kumppaninne kanssa aikaisemmin hyväkin seksielämä, niin se ei tarkoita sitä, että se aikaisempi hyvä elämä vielä palaisikin joskus.
Puutteessa eläminen on aivan turhaa, vaikka olisikin lapsia ja välittäisitte hyvin paljon paristanne. Tämä aiheuttaa myös turhaa jännitettä kotiin ja lapselle ainakin huonon roolimallin ellei vakavampiakin henkisiä oireita.
Uskokaa ken sitten tahtoo, mutta mielipiteeni olen kertonut.
Haluttomuutta ei tarvitse sietää
7
2780
Vastaukset
- nimim.kokemusta on
Itse kärsin haluttomasta miehestä, aviossa 10 v ja seksi loppui ab.8.vuoden paikkeilla. Ei auttanut vaikka mitä olis tehnyt, ja sit ei viittiny enää edes yrittää. Uskottomuudesta en usko olleen kysymys, lähinnä (silloin) hain syytä itsestäni.
Päätin että paras erota, ja sitä päätöstä en ole katunut. Paitsi etten silloin kuvitellut että yksin eläisin näin kauan, kohta 9v.
En myöskään halunnut lapsilleni sellaista mallia, että kotona asuu kaksi aikuista jotka ovat toisilleen lähes yhdentekeviä. - ---
Kun te miehet tyydyttäisitte joka kerta naisenne kunnolla ettekä olisi tyytyväisiä oman orgasmin jälkeen niin silloin varmaan tekis mieli useamminkin!!!
- totta...
jos ei muija halua seksiä niin silloin on syytä katsoa peiliin...
ei kissa kermasta kieltäydy ja silleen... - miehiä morkata
jos ei orkkua saa. Kyllä sen saamisen itsekin pitää tehdä jotain:) Joten ei se orkku tule kuin pullana vadilla.
- nyt vaan
miehiä morkata kirjoitti:
jos ei orkkua saa. Kyllä sen saamisen itsekin pitää tehdä jotain:) Joten ei se orkku tule kuin pullana vadilla.
on sellanen asia, et jos mä en orkkua saa, niin mies ei oo mulle sitä tehny. Kun harrastan seksiä mieheni kanssa, niin mies tyydyttää minut ja minä hänet. Ei tarvitse ukon olla päällä ja hoidella hommia. Minä teen sen kyllä, mutta vastapalvelukseksi haluan, että hän hoitelee minut. Omaa kättä saan silloin kun olen yksin!
- samasta aiheesta
nyt vaan kirjoitti:
on sellanen asia, et jos mä en orkkua saa, niin mies ei oo mulle sitä tehny. Kun harrastan seksiä mieheni kanssa, niin mies tyydyttää minut ja minä hänet. Ei tarvitse ukon olla päällä ja hoidella hommia. Minä teen sen kyllä, mutta vastapalvelukseksi haluan, että hän hoitelee minut. Omaa kättä saan silloin kun olen yksin!
Olen siis mies ja tulemiseni tutun ja turvallisen partnerin kanssa perinteisellä penetraatiotekniikalla kestäisi nykyään varmaan vaikka kuinka pitkän nylkytyssession tahansa. Siispä hoidan homman loppuun itse kädellä, kun naiseni on saanut. Eihän sitä kukaan jaksa tuntikausien nylkyttämistä.
Näin siis meillä. Enkä pidä tätä järjestelyä mitenkään luonnottomana tai huonona. Ei voi olla naiseni syy, että herkkyyteni on nykyään tätä luokkaa enkä voi olettaa "hänen hoitelevan minut" vaikka minä hoitelenkin hänet. Että semmosta. - niin ei
totta... kirjoitti:
jos ei muija halua seksiä niin silloin on syytä katsoa peiliin...
ei kissa kermasta kieltäydy ja silleen...Jos ei muija halua seksiä niin hän on frigidi. Tällöin kannattaa nostaa kytkintä ja äkkiä kans ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708