* * * Vaikkapa Näin Toivottaen * * *
Terkuin... Wiljami... ;))) ja ihan Itse... ;)))
Vaikka täällä minun kustannuksellani...
vielä näin Joulun allakin pelleillään...
* * * Hyvää Joulua Kaikille * * *
66
3033
Vastaukset
- lemnaminor
Hyvää Joulua! Kun tavataan netissä, niin vaihdetaan ajatuksia!
Tämä on lyhyempi versio edellisestä :). Johtaako muuten ongelmasi huuhaa-palstalle? Tuli vain mieleen, kun seurasin erään nikin edesottamuksia huuhaa-palstalla :)).. Ei tarvitse vastata..Valitettavasti... ja syystä jonka ehkäpä huomasitkin... ;(((
Vaihdetaan vaan...
mikäli jatkossa vielä tavataan...?
Kiitos Samoin... ;))) eli...
* * * Hyvää ja Rauhallista Joulua... ;)))* * *
(Ei johda... ainakaan tietääkseni...)- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
Valitettavasti... ja syystä jonka ehkäpä huomasitkin... ;(((
Vaihdetaan vaan...
mikäli jatkossa vielä tavataan...?
Kiitos Samoin... ;))) eli...
* * * Hyvää ja Rauhallista Joulua... ;)))* * *
(Ei johda... ainakaan tietääkseni...)Minulle on muodostunut paha tapa olla uskomatta, mitä luen. Puntaroin jopa sitä, onka profiilin henkilö juuri sitä, mitä mainitsee? Miksi käyttäytyy omituisesti jne.. Tutkijakoulutukseni nousee pintaan :D..
No, joka tapauksessa millään muulla ei ole väliä kuin sillä, että voit vapaasti kirjoitella ilman ilkeitä kommentteja. Kirjoittaja ei ota huomioon, että aiheuttaa pahaa oloa myös muille:(.
Kirjoitellaan.. lemnaminor kirjoitti:
Minulle on muodostunut paha tapa olla uskomatta, mitä luen. Puntaroin jopa sitä, onka profiilin henkilö juuri sitä, mitä mainitsee? Miksi käyttäytyy omituisesti jne.. Tutkijakoulutukseni nousee pintaan :D..
No, joka tapauksessa millään muulla ei ole väliä kuin sillä, että voit vapaasti kirjoitella ilman ilkeitä kommentteja. Kirjoittaja ei ota huomioon, että aiheuttaa pahaa oloa myös muille:(.
Kirjoitellaan..on muodostunut itsellenikin poissa ollessani...
sillä...uskottavuus kadonnut täältä lähes täysin... ainakin joidenkin kesken...
Ja tilalle tullut pelkkää vinoilua...
(ainakin itseeni kohdistuvaa) valitettavasti...
Totta joka sana... kun tuo paljon mainittu suvaitsevuus muutamilta puuttuu...
Ehkä...? mikäli en poistu kokonaan...?- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
on muodostunut itsellenikin poissa ollessani...
sillä...uskottavuus kadonnut täältä lähes täysin... ainakin joidenkin kesken...
Ja tilalle tullut pelkkää vinoilua...
(ainakin itseeni kohdistuvaa) valitettavasti...
Totta joka sana... kun tuo paljon mainittu suvaitsevuus muutamilta puuttuu...
Ehkä...? mikäli en poistu kokonaan...?Jos joku huutelee henkilökohtaisuuksia, niin varmasti löydän jäljet oikealle lähteelle. Jos innostan muitakin etsimään :).. Jo on innostettu :D..
Ihan oikeasti kirjoittele ja kyllä sinua tuetaan.. Yksi keino on olla lukematta noita kommentteja.. lemnaminor kirjoitti:
Jos joku huutelee henkilökohtaisuuksia, niin varmasti löydän jäljet oikealle lähteelle. Jos innostan muitakin etsimään :).. Jo on innostettu :D..
Ihan oikeasti kirjoittele ja kyllä sinua tuetaan.. Yksi keino on olla lukematta noita kommentteja..Jos aikani vaan riittää... ;)))
Arvostelut henk.kohtaisella tasolla ja varsinkin täällä...
Ovat aivan turhia... sillä tämänhän pitäisi olla viihdettä jokaiselle... Mut mut... meitä kun on niin moneksi... vaikka olisi innostettukin... ;))
Kiitos ajatuksestasi... mutta ku tuo aika on pirhana vieköön rajallista... kuten nytkin... ku kauppaanki pitäisi jo syöksyä... ;DD ja tietty muutenkin... lähinnä töiden takia... ;)))
Aivan... niihin ei pitäisi kajota koskaan...
Kuten huomauttaa ajoittain Zamiokin... ;)))- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
Jos aikani vaan riittää... ;)))
Arvostelut henk.kohtaisella tasolla ja varsinkin täällä...
Ovat aivan turhia... sillä tämänhän pitäisi olla viihdettä jokaiselle... Mut mut... meitä kun on niin moneksi... vaikka olisi innostettukin... ;))
Kiitos ajatuksestasi... mutta ku tuo aika on pirhana vieköön rajallista... kuten nytkin... ku kauppaanki pitäisi jo syöksyä... ;DD ja tietty muutenkin... lähinnä töiden takia... ;)))
Aivan... niihin ei pitäisi kajota koskaan...
Kuten huomauttaa ajoittain Zamiokin... ;)))Tapanani ei ole selvitellä ihmisten aikaisempia sanomisia, mutta kun ärsytyskynnys ylittyy.. niin.. silloin toimin..
Mutta nyt Joulua valmistelemaan! lemnaminor kirjoitti:
Tapanani ei ole selvitellä ihmisten aikaisempia sanomisia, mutta kun ärsytyskynnys ylittyy.. niin.. silloin toimin..
Mutta nyt Joulua valmistelemaan!mun energia ei taasen riittäisi moiseen...
Kun edellinen selvittäminen alkoi maksamaan jo eurojakin...
Niin totesin sen turhaksi muiden takia... koska itsehän voi poistua täältä milloin haluaa...
Mutta onhan se hyvä... että joku jaksaa asioita selvitellä... ja tuoda ne mahdollisesti esiinkin...
Näin se on tehtävä... koska reki lähtee omasta toimestani liikkeelle aamulla... ;)))- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
mun energia ei taasen riittäisi moiseen...
Kun edellinen selvittäminen alkoi maksamaan jo eurojakin...
Niin totesin sen turhaksi muiden takia... koska itsehän voi poistua täältä milloin haluaa...
Mutta onhan se hyvä... että joku jaksaa asioita selvitellä... ja tuoda ne mahdollisesti esiinkin...
Näin se on tehtävä... koska reki lähtee omasta toimestani liikkeelle aamulla... ;)))Ehkä se on tapani osoittaa, että teoilla on seurauksensa :). Jonkinkaltaista hyväntekeväisyyttä paremman tulevaisuuden tähden..
Laskeskelen kyllä, mihin minulla on aikaa.. Mutta puskiksesi kirjoitti omana itsenään, omalla tyylillään. Helppoa selvittää tarvittaessa :)..
Kaikella on rajansa. Yhden tai muutaman heiton vielä ymmärtää, mutta tuo oli jo selvää herjaamista ja vainoamista.. Sitä myös mietin, miten hänellä on aikaa..
No, viimeisen kerran yritän ottaa tämän asian näin esille. Elämässä on mukavampia ja mielenkiintoisempia asioita, joten keskitytään kunnon keskusteluihin.. Näit varmaan aloitukseni, joka on osoitettu myös sinulle :). lemnaminor kirjoitti:
Ehkä se on tapani osoittaa, että teoilla on seurauksensa :). Jonkinkaltaista hyväntekeväisyyttä paremman tulevaisuuden tähden..
Laskeskelen kyllä, mihin minulla on aikaa.. Mutta puskiksesi kirjoitti omana itsenään, omalla tyylillään. Helppoa selvittää tarvittaessa :)..
Kaikella on rajansa. Yhden tai muutaman heiton vielä ymmärtää, mutta tuo oli jo selvää herjaamista ja vainoamista.. Sitä myös mietin, miten hänellä on aikaa..
No, viimeisen kerran yritän ottaa tämän asian näin esille. Elämässä on mukavampia ja mielenkiintoisempia asioita, joten keskitytään kunnon keskusteluihin.. Näit varmaan aloitukseni, joka on osoitettu myös sinulle :).Vaikka et ilmeisesti pukki ehkä olekkaan...
(viittaa tällä joulupukin vastaukseen aiemmin... lähinnä seurauksista ja tilaamisista...)
Niinhän sitä luulis... mutta minut sotketaan silti joka paikkaan... vaikka olisin auton ratissa,töissä... tai vaikkapa kaupassa käymässä...
Niin silti tietäjät väittävät... että minähän se täällä kirjoittelen ilkeyksiä...
No joo... Huh huh...
(siis miten se on mahdollista)
Sano muuta... aikaa moiseen ja vielä... en ymmärrä...
Mutta onneksi... itse tiedän mitä teen ja missä olen ja olen ollut milloinkin... Väittäköön kuka muu...? mitä tahansa...
En valitettavasti nähnyt... sillä olin pitkään kauppareissulla ja sen jälkeen vielä ystävien kesken muutamalla glögilläkin... ;)))- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
Vaikka et ilmeisesti pukki ehkä olekkaan...
(viittaa tällä joulupukin vastaukseen aiemmin... lähinnä seurauksista ja tilaamisista...)
Niinhän sitä luulis... mutta minut sotketaan silti joka paikkaan... vaikka olisin auton ratissa,töissä... tai vaikkapa kaupassa käymässä...
Niin silti tietäjät väittävät... että minähän se täällä kirjoittelen ilkeyksiä...
No joo... Huh huh...
(siis miten se on mahdollista)
Sano muuta... aikaa moiseen ja vielä... en ymmärrä...
Mutta onneksi... itse tiedän mitä teen ja missä olen ja olen ollut milloinkin... Väittäköön kuka muu...? mitä tahansa...
En valitettavasti nähnyt... sillä olin pitkään kauppareissulla ja sen jälkeen vielä ystävien kesken muutamalla glögilläkin... ;)))Olisiko kysymys naisesta, johon joku muu olisi myös ollut ihastunut? Tuli vain mieleen.. Miehiltä näyttää välillä unohtuvan tavat, kun hormoonit jyllää ja reviirin puolustuksessa on miehen mentäviä aukkoja ;).
Hullua touhua.., sillä kaikki tiedämme sen, että nainen vie ja mies vikisee.. Vaikkakin minun tapauksessa yks mies juoksi karkuun niin kovaa kuin pääsi :).. ja pahus pääsi karkuun :D.. lemnaminor kirjoitti:
Olisiko kysymys naisesta, johon joku muu olisi myös ollut ihastunut? Tuli vain mieleen.. Miehiltä näyttää välillä unohtuvan tavat, kun hormoonit jyllää ja reviirin puolustuksessa on miehen mentäviä aukkoja ;).
Hullua touhua.., sillä kaikki tiedämme sen, että nainen vie ja mies vikisee.. Vaikkakin minun tapauksessa yks mies juoksi karkuun niin kovaa kuin pääsi :).. ja pahus pääsi karkuun :D..eli... olen samoin miettein... ;)))
Mutta tuskinpa... sillä... no joo... antaa olla...
Koska mulla ainakaan...! Ei ole mitään reviirejä täällä... saati sitten mitään ihastuksiakaan...
Valitettavasti... niin antaa aiheen olla...
Kyllä se on toisin päin... ;DDD
Uskoisin niin... ;DDD
Eli... winks*
*mutten mene karkuun...
kun suurimmassa hädässä ja tapauksesta riippuen*- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
eli... olen samoin miettein... ;)))
Mutta tuskinpa... sillä... no joo... antaa olla...
Koska mulla ainakaan...! Ei ole mitään reviirejä täällä... saati sitten mitään ihastuksiakaan...
Valitettavasti... niin antaa aiheen olla...
Kyllä se on toisin päin... ;DDD
Uskoisin niin... ;DDD
Eli... winks*
*mutten mene karkuun...
kun suurimmassa hädässä ja tapauksesta riippuen*Niin päättelin, sillä nettimaailma saattaa sekoittaa monien ajatuksia. Usko tai älä olen kohdannut tuon reviiriajattelun täällä. Suurimpaan osaan naisista se ei kuitenkaan uppoa, vaan aitous. Omalta kohdalta viestittelen mukavien, aitojen ihmisten kanssa. Samaa mieltä ei tarvitse olla, kunhan toinen ei pelaa pelejään..
Mainitsemani yks mies on jo kohta kaksi vuotta juossut karkuun. Katson vielä hetken, kuinka pitkälle aikoo pötkiä :). Samalla toivotan hänelle ennen aikaisesti 50 vuoden ikäkriisiä.. Parantaisi kummasti mahdollisuuksiani.. lemnaminor kirjoitti:
Niin päättelin, sillä nettimaailma saattaa sekoittaa monien ajatuksia. Usko tai älä olen kohdannut tuon reviiriajattelun täällä. Suurimpaan osaan naisista se ei kuitenkaan uppoa, vaan aitous. Omalta kohdalta viestittelen mukavien, aitojen ihmisten kanssa. Samaa mieltä ei tarvitse olla, kunhan toinen ei pelaa pelejään..
Mainitsemani yks mies on jo kohta kaksi vuotta juossut karkuun. Katson vielä hetken, kuinka pitkälle aikoo pötkiä :). Samalla toivotan hänelle ennen aikaisesti 50 vuoden ikäkriisiä.. Parantaisi kummasti mahdollisuuksiani..samaa mieltä...
kunhan et näytä mulle kieltä... ;)))
Uppoaa keneen mikä tahansa... niin aitous on oikea valinta... minunkin mielestäni...
Sillä olen elänyt teatteria niin lyhyellä...
kun pitkälläkin aika välillä... Niin tiedän... mitä se teatteri elämässä on...
Outo ajatus noin pitkälle aika välille...
vaikka viittaava sanontakin on olemassa...
"parempi katsoa...
kun katua"...
Vaan pitäneeköhän sekään aina paikkansa...
Tuskin enää nykyisin...
Ehkä... mutta luulen ettei sittenkään...Nimittäin...
Suora ja rehellinen toimintamalli...
on ainut ja oikea vaihto-ehto...
(ainakin minun mielestäni)
Mutta... itseppähän sen tiedät parhaiten...
mitä teet... ja tuleman pitää sisällään...
Ei muuta kun... Onnea ja Menestystä... ;)))- lemnaminor
Wiljami kirjoitti:
samaa mieltä...
kunhan et näytä mulle kieltä... ;)))
Uppoaa keneen mikä tahansa... niin aitous on oikea valinta... minunkin mielestäni...
Sillä olen elänyt teatteria niin lyhyellä...
kun pitkälläkin aika välillä... Niin tiedän... mitä se teatteri elämässä on...
Outo ajatus noin pitkälle aika välille...
vaikka viittaava sanontakin on olemassa...
"parempi katsoa...
kun katua"...
Vaan pitäneeköhän sekään aina paikkansa...
Tuskin enää nykyisin...
Ehkä... mutta luulen ettei sittenkään...Nimittäin...
Suora ja rehellinen toimintamalli...
on ainut ja oikea vaihto-ehto...
(ainakin minun mielestäni)
Mutta... itseppähän sen tiedät parhaiten...
mitä teet... ja tuleman pitää sisällään...
Ei muuta kun... Onnea ja Menestystä... ;)))En näytä kieltä.. Hmmm... todellisessa elämässä saatan tehdä sen.. Tuosta teatterista.. Olen tosikko siinä suhteessa.. Ei minusta ole näyttelijäksi :).. Eli leikkiä laskiessani puolet on aina totta..
Olen huomannut tässä tapauksessa, että heille joista todella välitän, on aina takaportti auki.. Niin kauan kuin liikun vapaana.. Harvoin tulee vastaan miehiä, jotka todella sykähdyttävät.. Niin se taitaa olla miehilläkin..
Vaihdetaan jatkossakin ajatuksia.., mutta hyvät yöt.. Huomenna taitaa olla kiireinen päivä.. Myös siskoni, jonka kanssa me kaksi muuta siskoa emme ole olleet tekemisessä, tulee vanhempien luokse joulua viettämään. Mielenkiintoista, todella mielenkiintoista.. Lupaan käyttäytyä hyvin, sillä tiedän mitä tämä merkitsee vanhemmilleni :). lemnaminor kirjoitti:
En näytä kieltä.. Hmmm... todellisessa elämässä saatan tehdä sen.. Tuosta teatterista.. Olen tosikko siinä suhteessa.. Ei minusta ole näyttelijäksi :).. Eli leikkiä laskiessani puolet on aina totta..
Olen huomannut tässä tapauksessa, että heille joista todella välitän, on aina takaportti auki.. Niin kauan kuin liikun vapaana.. Harvoin tulee vastaan miehiä, jotka todella sykähdyttävät.. Niin se taitaa olla miehilläkin..
Vaihdetaan jatkossakin ajatuksia.., mutta hyvät yöt.. Huomenna taitaa olla kiireinen päivä.. Myös siskoni, jonka kanssa me kaksi muuta siskoa emme ole olleet tekemisessä, tulee vanhempien luokse joulua viettämään. Mielenkiintoista, todella mielenkiintoista.. Lupaan käyttäytyä hyvin, sillä tiedän mitä tämä merkitsee vanhemmilleni :).taidan tehdä jo minäkin... sillä...
reki pitää saada liikkeelle aamusta... ;)))
(lähden siis sukulais kierrokselle ja valmiisiin pöytiin)
Samoin... kun ei siihen ole lahjojakaan...
Minä taas olen sen verran vanhanaikainen... ettei minulla ole mitään takaportteja... tosin noista porteista on kokemusta... lähinnä kumppanien puolelta... Mutta se menneistä... kerran ovat menneet...
Ehkäpä vielä vaihdetaankin... mutta kun aikani on aika rajallinen niin en voi luvata mitään...
Mutta katsotaa miten aikaa liikenee...
vai liikeneekö sitä ollenkaan...? (vai olenko tarkoituksella poissa senkin ajan... mitä käytettävissä olisi...jää nähtäväksi jatkossa)
Ymmärrän... sillä itsekkin kun lähden aamusella tosiaan sukuloimaan... on mielenkiintoni todellakin huipussaan... ;))) (toivottavasti ainakin) Samoin... niin lupaan minäkin... sillä mukava heitä on pitkästä aikaa nähdäkkin... ;)))
Ainakin useita heistä... ;)))
Mut tää tällä erää... Ja Oikein Hyvää Yötä... ;)))
- blackwomans
myös sinulle wiljami,sekä onnellista Uutta vuotta 2007.
Tuokoon uusivuosi sen mitä vanha vuosi taakseen jättää.
Terkuin syster:)))Systerikin se siellä... ;))) ja...
Kiitos Samoin... Kiitos Samoin... ;)))
(Hups... tuli tuplana...
vaikka ei ollut kalkkeeri paperiakaan... ;)))
Terkuin... Wellos... ;)))
- buteo
Oikein lämminhenkistä ja mukavaa joulua sullekkin!
Lämmin jouluhan tämä ny muutenkin on....* * * * * * * * * * * * * * *
* * * Ja Kiitos Samoin! * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * On juu... ja lähes lumetonkin... * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * Siksi siis muutamia virtuaali hiutaleitakin * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
- kikakakkonen
onneksi olen niin pihalla pelleilyistä, että voin toivottaa vilpittömin mieltä sinulle joulumieltä :)
ja Rauhallista Joulua Sinullekkin...
kikakakkonen... ;))) ja...
Pihalla olen muuten minäkin...
on nimittäin kohta syöksyttävä kauppojen ruuhkiin...
- Pöö-sulle.
Joulua :)
Kun toivottelen, jos oikein laskin ;)
Mutta totta oon tarkoittanut joka kerta..
niin edelleen, kamu :))- Tokis
toivottelin ja ehdit lukeakkin sen.
Mutta sanon vielä kerran GUD JUL! ja rauhallista joulua sinullekkin...Ja onneks oot ihan ite...Se mukava ja aito Wiljami...:)
ja Rauhallista Joulua Myös Sinulle... ;)))
Sekä Kiitos Kauniista Ajatuksestasi... Jonka Mielessäsi Loit... Ja Esille Myös Toit... ;)))
Kiitos... ;))) Halien Kera... ;)))
- piudinen
Ja myös Sinulle oikein lämmintä ja mukavaa Joulua. :))
- Tulienkeli
Wiljami...oikein hyvää ja rauhallista joulua.
Kiitos Tulienkeli... ;))) sillä...
Toivottelen Sitä Samaa Sinulle Myös...; )))* eli... *
* * Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua! * * * *
* * * * * * ** * * * * * * * * * * * *
Ja tiedätkö... äsken satoi hieman lunta... ;)))- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
Kiitos Tulienkeli... ;))) sillä...
Toivottelen Sitä Samaa Sinulle Myös...; )))* eli... *
* * Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua! * * * *
* * * * * * ** * * * * * * * * * * * *
Ja tiedätkö... äsken satoi hieman lunta... ;)))Satoiko..sinne sit tekemään lumi lyhtyjä.
Hieno kirjoitus...sulla. Tulienkeli kirjoitti:
Satoiko..sinne sit tekemään lumi lyhtyjä.
Hieno kirjoitus...sulla.sitä hetki sitten satoi pikkasen... ;)))
Ja... pienellä vaivalla saisi kyllä lyhdynkin tehdyksi... ;)))
Kiitos... mutta se tuli mieleeni tuosta lumisateesta... niin pitihän sitä heittää tähän virtuaaliinki lillasti... ;)))- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
sitä hetki sitten satoi pikkasen... ;)))
Ja... pienellä vaivalla saisi kyllä lyhdynkin tehdyksi... ;)))
Kiitos... mutta se tuli mieleeni tuosta lumisateesta... niin pitihän sitä heittää tähän virtuaaliinki lillasti... ;)))Olis kuulostanut
vain niin hyvältä se lumisade.
Rauhallista yön jatkoa
ja aatto aamun odotusta. Tulienkeli kirjoitti:
Olis kuulostanut
vain niin hyvältä se lumisade.
Rauhallista yön jatkoa
ja aatto aamun odotusta.sinähän valvoit myöhään kanssa... ;DD
Niinpä... mutta nyt on jo nollassa... ja sulaminen alkanut... ;(
Kiitos vaan... ja Mukavaa Aattoa Sinullekkin... ;)))
Mutta nyt pitää pakata reki... ja lähteä kohta liikkeelle... olen nimittäin pikkasen myöhässä jo... kun nukutti niin makiasti... että...- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
sinähän valvoit myöhään kanssa... ;DD
Niinpä... mutta nyt on jo nollassa... ja sulaminen alkanut... ;(
Kiitos vaan... ja Mukavaa Aattoa Sinullekkin... ;)))
Mutta nyt pitää pakata reki... ja lähteä kohta liikkeelle... olen nimittäin pikkasen myöhässä jo... kun nukutti niin makiasti... että...jo paremmalla puolella.
Veny se ilta kun...tonttuna olin..
ja puuhaa riitti.
Kiitos...ja Rauhallista Aatto illan jatkoa teille sinne.
- katjaliini
Joulua Wiljamille,
En ole päässyt vielä tutustumaan ,enkä jutustelemaan kanssasi,mutta toivottavasti uuven vuuen puolella siitten.
Ja noista pilailijoista ja häiriköistä älä välitä
niillä vaan kiukku kalvaa omaa mieltä,eikä löydä sitä varaventtiiliä.toivotuksestasi tuli * * Hyvä Joulun Fiilis... ;)))* *
Ei olla ei... vaan eipä sitä koskaan tiedä...
vaikka kerittäisiinki vielä... ;)))
Kiitos... Samoin Sinulle... ;)))
Niin näyttää olevan... että jaksaakin... hö...
ja Hyvinhän se Joulu menikin... ;)))
Ainakin itselläni... ku valmiisiin pöytiin suunnistin... ;)))- (.)Y(.)
Menihän tuo, pakkopaidan kaavoja piirrellessä.. :DD
Noh.. kerro.. vaihdoitko sen,
mistä kerroit ennen Jouluu?.. :) - Tok-Fia
ja syötyä on tullut koko vuoden edestä...siltä ainakin tuntuu:))
(.)Y(.) kirjoitti:
Menihän tuo, pakkopaidan kaavoja piirrellessä.. :DD
Noh.. kerro.. vaihdoitko sen,
mistä kerroit ennen Jouluu?.. :)vai sellasissa kaavoissa sun aikas kului... ;DDD
En vaihtanut... vaikka keskiviikkona sitä kattomassa kävinki... ;)))Tok-Fia kirjoitti:
ja syötyä on tullut koko vuoden edestä...siltä ainakin tuntuu:))
kyllä sitä syötyä tuliki... mut onneksi jalat kantaa vielä... ;)))
- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
kyllä sitä syötyä tuliki... mut onneksi jalat kantaa vielä... ;)))
pitää mennä ostamaan uusi kinkku kun entinen loppui eilen...pitäähän uudeksi vuodeksi kinkkua olla...röyyyhhh:))
Tok-Fia kirjoitti:
pitää mennä ostamaan uusi kinkku kun entinen loppui eilen...pitäähän uudeksi vuodeksi kinkkua olla...röyyyhhh:))
onki paree... ;))) Ku jo viikon ikänen...
Mut nyt... työt kutsuu ja kutsuukin pitkällä päivällä... ;))- (.)Y(.)
Wiljami kirjoitti:
vai sellasissa kaavoissa sun aikas kului... ;DDD
En vaihtanut... vaikka keskiviikkona sitä kattomassa kävinki... ;)))Mut, sulle, mulle vai meille molemmille?..
sen tietää vain.. suunnittelija itse.. :DDD
Noh, miksi et.. mikä tökki..
väärä.. mut miten?.. ;)))
Ulkonäkö ei miellyttänyt?..
Väärän värinenkö?..
Sisustus ei ollut, syntisen lihan punainen?..
Sen syleily, ei ollut tarpeeksi pehmeä ja
lämmin?.. Suorastaan Hot.. ;)))
Pirskele.. :(( :DD
Kerrohan mulle.. näin privaatisti.. tietty.. :DDD - Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
onki paree... ;))) Ku jo viikon ikänen...
Mut nyt... työt kutsuu ja kutsuukin pitkällä päivällä... ;))vaan Hyvää Uutta Vuotta! Toivottavasti et ota uutta vuotta vastaan töitä tekemällä:))
(.)Y(.) kirjoitti:
Mut, sulle, mulle vai meille molemmille?..
sen tietää vain.. suunnittelija itse.. :DDD
Noh, miksi et.. mikä tökki..
väärä.. mut miten?.. ;)))
Ulkonäkö ei miellyttänyt?..
Väärän värinenkö?..
Sisustus ei ollut, syntisen lihan punainen?..
Sen syleily, ei ollut tarpeeksi pehmeä ja
lämmin?.. Suorastaan Hot.. ;)))
Pirskele.. :(( :DD
Kerrohan mulle.. näin privaatisti.. tietty.. :DDDse on valmis... sillä vois nimittäin olla tänään käyttöäkin... ;DDD
Ulkonäkö petti... ja oli siinä vähä muutaki...
vaikka aika "Hot" siihen olinkin... ;)))
Sanos muuta... ;DDD
Mut... onha noita muitaki haussa... ;DDD
Privana tietty... kuinkas muuten... ;DDDWiljami kirjoitti:
se on valmis... sillä vois nimittäin olla tänään käyttöäkin... ;DDD
Sanos muuta... ;DDD
Privana tietty... kuinkas muuten... ;DDDPerä oli ihan hyvässä kunnossa... ;DDD
Tok-Fia kirjoitti:
vaan Hyvää Uutta Vuotta! Toivottavasti et ota uutta vuotta vastaan töitä tekemällä:))
Tok-Fia... ;)))
En ota... vaikka 32 tunnista 24 tuntia töissä olinkin... ;)))- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
Tok-Fia... ;)))
En ota... vaikka 32 tunnista 24 tuntia töissä olinkin... ;)))mutta hyvä kun tänään olet kuitenkin vapaalla:))
Kohta on uusi vuosi ja sen mukana tuomat uudet kujeet;))pitäis kehitellä jotain repäsevää:)) Tok-Fia kirjoitti:
mutta hyvä kun tänään olet kuitenkin vapaalla:))
Kohta on uusi vuosi ja sen mukana tuomat uudet kujeet;))pitäis kehitellä jotain repäsevää:))ku sauna jo odottaa... ja sen jälkeen on vielä pirskeetkin tiedossa... ;)))
Juu... viitisen tuntia enää... ja sitte alkaakin uudet metkut... ;)))
Ja mitä tulee tuohon repäsevään... ni eiköhän tämä tästä... ainakin ensi yönä... ;)))- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
ku sauna jo odottaa... ja sen jälkeen on vielä pirskeetkin tiedossa... ;)))
Juu... viitisen tuntia enää... ja sitte alkaakin uudet metkut... ;)))
Ja mitä tulee tuohon repäsevään... ni eiköhän tämä tästä... ainakin ensi yönä... ;)))tuntuu oudolta kirjoittaa 2007....kuinkahan usein sitä kirjoittaa taas vanhan vuoden ennenkuin muistaa uuden:))..no,keksitkös jotain repäisevää?..;))
- (.)Y(.)
Wiljami kirjoitti:
se on valmis... sillä vois nimittäin olla tänään käyttöäkin... ;DDD
Sanos muuta... ;DDD
Privana tietty... kuinkas muuten... ;DDDHihaton malli..
http://lion.artichost.net/~narutof/uploads/00156/yacichan_02.09.2006_18.39.26_69368000.png
ja selkäpuolella..
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/painatukset/hupi/1020vh_iso.jpg
tollanen painatus.. :DD
Jatkat, sopivan kattelua.. ;)) :DDD - (.)Y(.)
Wiljami kirjoitti:
Perä oli ihan hyvässä kunnossa... ;DDD
Tärkee pointti toikin.. :DDDD
Tok-Fia kirjoitti:
tuntuu oudolta kirjoittaa 2007....kuinkahan usein sitä kirjoittaa taas vanhan vuoden ennenkuin muistaa uuden:))..no,keksitkös jotain repäisevää?..;))
Niin on... mut nopeesti siihen tottuu... tai ainakin itse totuin... ;)))
Juu keksittiin... ku lotuattiin saunan ohella riittävästi... ;))) Pelattiin nääs rulettia ilta...
ja tosi hauskoin panoksin... ;DDD
Tietäisitpä vaan... ;DDD(.)Y(.) kirjoitti:
Hihaton malli..
http://lion.artichost.net/~narutof/uploads/00156/yacichan_02.09.2006_18.39.26_69368000.png
ja selkäpuolella..
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/painatukset/hupi/1020vh_iso.jpg
tollanen painatus.. :DD
Jatkat, sopivan kattelua.. ;)) :DDDon jo aika paha... mut toimii varmasti... ;DDDDD
Puolin sun toisin... ;DDDDD
Niin kattelenki... ku mieli tekee...
jo niin hitosti... ;DDDDD(.)Y(.) kirjoitti:
Tärkee pointti toikin.. :DDDD
kunha ei liikaa ulise... ;DDDDDDD
Nimittäin... sitte on vikaa jo... ;DDDDDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
Niin on... mut nopeesti siihen tottuu... tai ainakin itse totuin... ;)))
Juu keksittiin... ku lotuattiin saunan ohella riittävästi... ;))) Pelattiin nääs rulettia ilta...
ja tosi hauskoin panoksin... ;DDD
Tietäisitpä vaan... ;DDDvähä vihjeitä voit kyllä antaa:))
Tok-Fia kirjoitti:
vähä vihjeitä voit kyllä antaa:))
se olikin lähes parhain ilta...
reiluun vuoteen... ;)))
Ja syystä...
ettei sitä oltu suunniteltu... ;)))
Vai vielä vihjeitä... ;DDD
Ei niitä täällä kerrota...
jos sitte muuallakaan... ;DDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
se olikin lähes parhain ilta...
reiluun vuoteen... ;)))
Ja syystä...
ettei sitä oltu suunniteltu... ;)))
Vai vielä vihjeitä... ;DDD
Ei niitä täällä kerrota...
jos sitte muuallakaan... ;DDDvähä kaverille kertoo...vähä vaan...pliiiissss:))))
Tok-Fia kirjoitti:
vähä kaverille kertoo...vähä vaan...pliiiissss:))))
jos käyttäisin hametta... ;DDD
Siin... pikku tipsi siis... ;DDD
Hyvää ja Railakasta Uutta-Vuotta... 2007... ;)))
Sinullekkin... ;)))
Vaikka viestisi poistitkin... ;)))
Juu... ja ollaan juteltu... ;))) vaikka harvakseltaan olen täällä nyt oleillutkin viime aikoina...
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063