yököttävää

äiti_teresa

Mieheni on välillä lapsemme kanssa kotona kun minä käyn lenkillä tai kaupassa.
Olen saanut selville jo aiemmin että mieheni runkkailee mutta nyt hän on alkanut tehdä sitä myös silloin kun lapsemme on hänen kanssaan kahdelleen kotona. Olen "yllättäny" mieheni useita kertoja rysän päältä ja viimeksi hän teki sitä meidän ollessa viereisessä huoneessa. Häntä asia ei haittaa mutta minua se rupeaa jo yököttämään. Olen sanonut että minua häiritsee jos hänen pitää suhteessa runkkailla,miksi minä en riitä? Ei ole myöskään kyse sellaisesta etten antaisi. Minulla rupeaa loppumaan kohta halut. Ja vielä enemmän surettaa lapsen puolesta mitä hän ehkä joutuu näkemään,lapsen viattomilla silmillä. HYI H******* !

15

3556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pkosdfgojif

      No, voisi kyllä runkkailla vaikka kylppärissä, poissa lapsen silmistä. Kersat ei tajua mitä tapahtuu, mutta jäähän se mieleen pyörimään.

      Runkkaaminen on muuten ihan normaalia toimintaa, miehet runkkaa oli niillä millainen nainen tahansa:)

      Siitä ei kannata ottaa itseensä...ehkä sitten jos vällyjen alla toiminta loppuu kokonaan.

      • Voisi suositella

        Pitäisi äijällä olla edes sen verran itsekunnioitusta, ettei sentään lasten tai puolison nähden harrasta. Olisi varmaan hauska kuulla lapsen suusta, kun on käymässä vaikkapa vieraita tai jossain julkisella paikalla, että meidän isi se katselee alastomia naisia tietokoneelta ja samalla voimistelee.


      • mimmmi1
        Voisi suositella kirjoitti:

        Pitäisi äijällä olla edes sen verran itsekunnioitusta, ettei sentään lasten tai puolison nähden harrasta. Olisi varmaan hauska kuulla lapsen suusta, kun on käymässä vaikkapa vieraita tai jossain julkisella paikalla, että meidän isi se katselee alastomia naisia tietokoneelta ja samalla voimistelee.

        tää on kyllä ihan kauheeta!
        Mun mielestä sun miehelläsi ei ole kaikki kotona!Tosi ikävä, että hän tekee sen silloin kun ei ole yksin...en myöskään ymmärä miehia, jotka ovat parisuhteessa ja silti runkkaa...


    • äitinä

      ymmärrät ettei ole normaalia olla kiihottuneessa tilassa lapsen läsnäollessa. vaikee tilanne sulle , mutta varmasti ymmärrät että jos miehesi kiihottuu lapsen läsnäollessa ja toimii asian suhteen, jossain vaiheessa jotain muuta taåahtuu, ellei jo ole tapahtunut!
      joka tapauksessa jos isä runkkaa lapsen läsnäollessa, on se jo rikollista ja sinun on syytä ryhtyä toimiin.
      varmasti kuitenkin äitinä arvotat lapsen hyvinvoinnin lapsen hyvinvoinnin edelle.
      en tiedä kuka neropatti kirjoitti ettei lapset (kersat )tajua mutta hän on väärässä, runkkaaminen lapsen silmien alla on syvästi traumatisoivaa, ja miehesi ei ole sovelias isäksi!

      • sanoiko

        alkup. että mies runkkaa lapsen nähden? Eipä sanonut.. En tiennytkään että se olisi rikollista runkata kun lapsi on kotona, ja kun ei ole näkemässä. Eri asia tietenkin jos lapsi näkee, mutta tuskin rikollista jos yllättäen lapsi huoneeseen hyökkää..

        Arvotat lapsen hyvinvoinnin lapsen hyvinvoinnin edelle? Näin..


      • hyvä kommentti!
        sanoiko kirjoitti:

        alkup. että mies runkkaa lapsen nähden? Eipä sanonut.. En tiennytkään että se olisi rikollista runkata kun lapsi on kotona, ja kun ei ole näkemässä. Eri asia tietenkin jos lapsi näkee, mutta tuskin rikollista jos yllättäen lapsi huoneeseen hyökkää..

        Arvotat lapsen hyvinvoinnin lapsen hyvinvoinnin edelle? Näin..

        sinäpä sen sanoit hälle.


      • nyt ei voi
        hyvä kommentti! kirjoitti:

        sinäpä sen sanoit hälle.

        tajuta??? mitämitä?


      • sie vähän
        nyt ei voi kirjoitti:

        tajuta??? mitämitä?

        daiju??


      • sieki varmaan tajuut
        sie vähän kirjoitti:

        daiju??

        jos oot vanhempi, että jos jää esim taaperon kanssa yksin isä jos harvoin on kaksistaan tai vaikka ei olikaan, niin lapsi koko ajan etsii seuraa, ja jos silloin tulee runkkaus ensiks mieleen, pitäis isän se oma pää eka tutkituttaa... ei se normaalilla miehellä lapsen seurassa ja noin avoimesti tuu eka mieleen!
        jotain vikaa miehessä pitää olla!


    • pelle...triljoona

      Taitaa olla jonkun perverssin äidin seksuaalifantasia heitetty tänne pohdittavaksi. Tai sitten kirjoittaja on muuten sairas ihminen. Lukekaa ja pohtikaa.

    • Pasi

      Hyvät naiset, miehet runkkaa ja sillä siisti. Sillä ei ole tekemistä antaako nainen tai ei.
      Onko kuvailemallasi tilanteella, että mies kotona lapsen kanssa, jotain tekemistä miehesi masturboinnin kanssa?

      • rauhoitu itsekin:

        naisetkin runkkaa!
        mutta jos tilanne on se että mies on kiihottunut nimenomaan lapsen seurassa, on se varmaan sustakin kuninkaallisen epänormaalia?


      • Pasi
        rauhoitu itsekin: kirjoitti:

        naisetkin runkkaa!
        mutta jos tilanne on se että mies on kiihottunut nimenomaan lapsen seurassa, on se varmaan sustakin kuninkaallisen epänormaalia?

        Jutusta ei käynyt ilmi että kiihottuneisuus olisi johtunut lapsen läsnäolosta.


    • Anonyymi

      Olen 35 vuotias nainen olen muutaman kerran yllättänyt mieheni ja 13 vee poikani alasti makuuhuoneesta nukkumasssa lähekkäin
      Öisin oon heränny kun mieheni runkkaa ja hokee poikamme nimeä äänee mitäköhän ne kaks puuhaa kun oon töissä

    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään pahaa, että mies itsetyydyttää, vaikka te naiset haluatte kieltää miehiltä kaiken seksuaalisuuden. Jopa miesten välisen seksin ja itsetyydytyksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe