Olemme jo pitkään suunnitelleet kolmannen pyörän hankkimista. Eilen sitten asia pyörähti eteenpäin, kun ollessamme "viihteellä", vaimoni kysyi, että voisimmeko vaikka nyt kokeilla onneamme asiassa. Samalla hän kertoi, että tanssilattialla oli kiva mies hieronut häntä pyllystä ja sanonut haluavansa sievää rouvaa! Eli, kysyisimmekö häntä kolmanneksi ja hänellä on huonekin samassa hotellissa. Sovimme että kyllä! Ja vaimo saisi hoidella kyselypuolen. Mies olikin pyytänyt vaimoani paukuille huoneeseensa ja vaimo kysyi, voisiko hän mennä. Emmimme, koska molemmat arvasivat, että meneminen johtaisi melko varmasti naimiseen. Vaimoni oli valmis siihenkin, jos antaisin vain luvan! Ja annoin! Niin he kohta poistuivatkin. Kului parisen tuntia kun he palasivat. Vaimo kertoi saaneensa, -ja ottaneensa estoitta vierasta. Hän kysyi, että kutsummeko miehen seuraamme, ja kysymmekö tältä, suostuisiko hän kolmanneksi. Näin tehtiinkin, ja hän kertoi suostuvansa mielihyvin. Ja omaavansa asiasta kokemustakin!
Nyt sitten asia on edessä. Lupasimme mennä hotelliin tänä iltana. Vaimo lähti kymmeneksi kampaajalle ja sen jälkeen alusasuja hankkimaan. Mitenkähän tämä juttu sitten etenee? Millaisia kokemuksia kolmen kimpasta on? Kumpi ensin? No, kait kokemusta omaava kaveri osaa johdatella itse asiaan. Ainakin vaimo on innoissaan, toki itsekkin olen. Heti herättyämme molemmat halusivat seksiä. Rakastellessamme vaimoni kysyi, että tuntuuko hän erilaiselta tuon vieraan naimisen jälkeen? Täytyi myöntää, että kyllä tuntui. Tosi liukkaalta ja ahnaalta! Vaimo kertoi, että vieras oli ollut kookkaampi kuin minä. Ja sisään työntyessään hän oli sen tuntenut selvästi. Mutta liukkaaseen tavaraan ase oli liukunut melko vaivatta pohjaan saakka.
Nyt onkin muutama tunti aikaa ennenkuin lähdemme hotelliin. En halua "mennä puihin", mutta jännittää hirveästi. Ja, jääköhän tähän koukkuun, jos kaikilla on kivaa??
Kokemuksia??
19
15964
Vastaukset
- Mies maalta.
Tosi hieni asia jos näin todella tapahtui.
Vaimo sai mitä halusi ja sinäkin varmaan nautit asiasta, ja pääsit sitten vielä vaimon ihanille liukaille.
On ihana ajatella kun oma vaimo saa vieraalta kullilta siemenet sisään.
Sinun täytyy maistaa vaimosi pillua juuri kun saanut vieraan kullin siemenet sisäänsä - on hunajaa.
Jatkakaa samaan tahtiin, karehdin teitä.
Hyvä.- hyvää sellaista!
Päätimme kanssa koskun kokeilla, miltä kolmen kimppa maistuu. Etsimme kaverin ja sovimme tapaamisen Tampereella. Kaveri oli hyvin sopiva ja asiallinen, joten päätimme ottaa hotellista huoneen. Harmiksemme oli sellainen kesäviikonloppu, että kaikki hotellihuoneet olivat varatut. Mietimme kuumeisesti, mistä huoneen voisi saada. Pälkäneellä Aapiskukosta löytyi huone, joten ajelimme kahdella autolla sinne. Matkalla tunnelma oli kiihoittava. Vaimo jännitti ihan hirveästi, toki itsekin. Perille päästyämme menimme motelliin. Vieras avasi konjakkipullon ja siitä vaimoni ja hän maistelivat. Tunnelma ei meinannut millään laueta, ja vaimoni ehti jo sanomaan, että nyt on nähty, ja voidaan sitten ensi kerralla seksitellä. Voihan nolo. Hän istui vuoteen reunalla, joten menin hänen viereensä ja laitoin käden kaulalle. Suutelin vaimoani ja painoin hänet vuoteelle makuulle. Hivelin rintoja ja kuin kokeeksi avasin puseron ja otin rinnat paljaiksi. Ei vastustusta!!! Riisuinkin ylävartalon paljaaksi suudellessamme ja avasin hänen housunsa. Ei vastustusta!!!! Pujotin päällyshousut kokonaan pois ja hänen ylleen jäi vain pienet nimettömät ja sukat. Aloin riisua itseäni ja samalla ystävämmekin oli alkanut kuoriutua vaatteistaan. Olimmekin kohta vain alkkarit jalassa katsellen vaimoani. Menin hänen viereensä ja aloin hyväilyt. Samalla kaverimme heitti alkkarinsakin pois ja tuli toiselle puolelle ase kovassa tanassa. Hän riisui vaimoni nimettömät ja kysyi, että saako hän tulla ensiksi sisään. Vastauksemme oli kyllä! Jälkeenpäin vaimo kertoi pelänneensä, miten tämä uusi tuttavuus tulee isolla kalullaan sisään ja mahtaako se sattua! Vieras nousi vaimoni päälle, joka oli aivan märkä, ohjasi kalunsa pimperon huulille ja alkoi porautua kohti pohjaa. Suutelimme vaimon kanssa samalla, kun kaveri tuli ekan kerran sisään! Oli jännä kokemus tuntea vaimon suu samalla, kun hän otti ekan kerran vieraan sisäänsä. Nousin kahta vuoteelta tuoliin istumaan, ja katsomaan, kuinka kiihkeä rakastelu etenee. Pieni mustasukkaisuuden häivähdys kävi mielessäni, kun katselin vaimoani, iso vieras kalu sisällään!
No, olin pidättäytynyt konjakin juonnilta, joten lähdimme yöllä kotiin. Omassa vuoteessamme halusin rakastella vaimoani ja hänkin omaa. Kysyin, miten hän oli kokenut asian. Vastaus oli, että kivaa ja mahtavaa! Eli, voisi jäädäkin koukkuun!
Meni muutama kuukausi. Olimme muistelleet asiaa ja päättäneet ottaa uusiksi, mutta eri kaverin kanssa. Vaimo oli ruksannut ostamastani lehdestä mielestään hyvät ehdokkaat, joihin sitten vastasimme. Löytyikin miellyttävä Turkulainen kaveri, joka saapui Tampereelle. Hän majoittui siihen aikaan motelli Jäähoviin. Menimme kohti Jäähovia sovittuna aikana, mutta pihassa meillä meni pupu pöksyyn ja aloimme jahkaamisen. Kohta käynnistin auton ja suuntasin kohti kotiamme. Vähän matkaa ajettuamme, vaimo sanoi, että täytyyhän meidän edes pistäytyä katsomassa kaveria. Siis takaisin. Koputimme huoneen ovelle sydämmet pamppaillen. Oven avasi miellyttävännäköinen ja tapainen herrasmien, joka pyysi meidät sisälle. Siemailimme punaviiniä ja tilanne alkoi vapautua. Esko sanoi menevänsä suihkuun ja riisuutui ilkosilleen. Menimme vaimoni kanssa vuoteelle ja taas riisuin häntä jättäen nimettömät jalkaan. Suutelimme tulisesti ja kysyin, että haluttaako häntä tuo Eskon suuri ase. Johon hän vastasi, että voisihan tuota kokeilla! Kohta Esko tulikin suihkusta. Ja suoraan kanssamme vuoteelle, kuitenkin eri päin. Vetäisi vaimoltani housut jalasta, ja alkoi nuolla armaani pimppaa samalla kun me suutelimme. Eskon ase oli siinä silmiemme edessä uhmakkaan suurena ja kovana. Ohjasin vaimoni pään kohti sitä ja hän ottikin sen suuhunsa. Ja halusi, että minä suutelen häntä aina imemisen välillä! Kohta kehoitin vaimoani istumaan Eskon aseen päälle ja liuuttamaan sen sisäänsä. Oli kiihottavaa katsoa, kuinka tuo suuri ase upposi kerta kerralta syvemmälle ja syvemmälle. Kohta vaimoni halusi, että minä tulisin pukille ja Eskoa hän imisi. Näin tehtiin ja kohta kiihoittuneena laukesinkin vaimooni. Itsekkäänä ajattelin, että nyt lähdetaan kotiin. Vaimoni kuitenkin sanoi, että kyllähän Eskokin täytyy hoidella loppuun ja kävi selälleen makaamaan. No, Esko alkoi kovan naimisen ja vaimoni sai koko parrun juurta myöden sisäänsä. Ja itsekin olin kohta taas vedossa. Vaimo otti mielellään kahta yhtaikaakin ja välillä hän tahtoi minun katsovan, kun Esko nai häntä edestä ja takaa!
Eli kävi näin, että kyllähän tähän koukkuun jäätiin! - hermostuttaa ja jännittää...
Kohta hyppäämme bussiin ja matkaamme hoteliin. Vaimo laittautuu sieväksi ja haluttavaksi.Itseäni jännittää ja hiukan hermostuttaakin. Eka kerta! Vaimolla on rennompaa, onhan vieras jo tuttu. Kiitos vinkistä siemenien suhteen. Kyllä vaimoni asiaa ehdotteli omaan petiin päästyämme. Jotenkin ajatus tuntui oudolta, mutta salaperäisen kiihottavalta, mutta se vain jäi tekmättä. Ehkäpä sitten tänään parin rohkaisun jälkeen. Tosin, juuri tällä hetkellä, kun katselen vaimoni askareita, ajatus tuntuu toteuttamiskelpoiselta.
Aiheesta on tänään juteltu paljonkin. Vaimo kysyi, että olisiko aivan mahdoton ajatus, että nyt kun ollaan vierasta kokeiltu, että hän voisi joskun toistekin kokeilla yksinkin vierasta kalua.
No niin, nyt sitten kaupunkiin. Ilta odottaa! - Väärä osasto
hyvää sellaista! kirjoitti:
Päätimme kanssa koskun kokeilla, miltä kolmen kimppa maistuu. Etsimme kaverin ja sovimme tapaamisen Tampereella. Kaveri oli hyvin sopiva ja asiallinen, joten päätimme ottaa hotellista huoneen. Harmiksemme oli sellainen kesäviikonloppu, että kaikki hotellihuoneet olivat varatut. Mietimme kuumeisesti, mistä huoneen voisi saada. Pälkäneellä Aapiskukosta löytyi huone, joten ajelimme kahdella autolla sinne. Matkalla tunnelma oli kiihoittava. Vaimo jännitti ihan hirveästi, toki itsekin. Perille päästyämme menimme motelliin. Vieras avasi konjakkipullon ja siitä vaimoni ja hän maistelivat. Tunnelma ei meinannut millään laueta, ja vaimoni ehti jo sanomaan, että nyt on nähty, ja voidaan sitten ensi kerralla seksitellä. Voihan nolo. Hän istui vuoteen reunalla, joten menin hänen viereensä ja laitoin käden kaulalle. Suutelin vaimoani ja painoin hänet vuoteelle makuulle. Hivelin rintoja ja kuin kokeeksi avasin puseron ja otin rinnat paljaiksi. Ei vastustusta!!! Riisuinkin ylävartalon paljaaksi suudellessamme ja avasin hänen housunsa. Ei vastustusta!!!! Pujotin päällyshousut kokonaan pois ja hänen ylleen jäi vain pienet nimettömät ja sukat. Aloin riisua itseäni ja samalla ystävämmekin oli alkanut kuoriutua vaatteistaan. Olimmekin kohta vain alkkarit jalassa katsellen vaimoani. Menin hänen viereensä ja aloin hyväilyt. Samalla kaverimme heitti alkkarinsakin pois ja tuli toiselle puolelle ase kovassa tanassa. Hän riisui vaimoni nimettömät ja kysyi, että saako hän tulla ensiksi sisään. Vastauksemme oli kyllä! Jälkeenpäin vaimo kertoi pelänneensä, miten tämä uusi tuttavuus tulee isolla kalullaan sisään ja mahtaako se sattua! Vieras nousi vaimoni päälle, joka oli aivan märkä, ohjasi kalunsa pimperon huulille ja alkoi porautua kohti pohjaa. Suutelimme vaimon kanssa samalla, kun kaveri tuli ekan kerran sisään! Oli jännä kokemus tuntea vaimon suu samalla, kun hän otti ekan kerran vieraan sisäänsä. Nousin kahta vuoteelta tuoliin istumaan, ja katsomaan, kuinka kiihkeä rakastelu etenee. Pieni mustasukkaisuuden häivähdys kävi mielessäni, kun katselin vaimoani, iso vieras kalu sisällään!
No, olin pidättäytynyt konjakin juonnilta, joten lähdimme yöllä kotiin. Omassa vuoteessamme halusin rakastella vaimoani ja hänkin omaa. Kysyin, miten hän oli kokenut asian. Vastaus oli, että kivaa ja mahtavaa! Eli, voisi jäädäkin koukkuun!
Meni muutama kuukausi. Olimme muistelleet asiaa ja päättäneet ottaa uusiksi, mutta eri kaverin kanssa. Vaimo oli ruksannut ostamastani lehdestä mielestään hyvät ehdokkaat, joihin sitten vastasimme. Löytyikin miellyttävä Turkulainen kaveri, joka saapui Tampereelle. Hän majoittui siihen aikaan motelli Jäähoviin. Menimme kohti Jäähovia sovittuna aikana, mutta pihassa meillä meni pupu pöksyyn ja aloimme jahkaamisen. Kohta käynnistin auton ja suuntasin kohti kotiamme. Vähän matkaa ajettuamme, vaimo sanoi, että täytyyhän meidän edes pistäytyä katsomassa kaveria. Siis takaisin. Koputimme huoneen ovelle sydämmet pamppaillen. Oven avasi miellyttävännäköinen ja tapainen herrasmien, joka pyysi meidät sisälle. Siemailimme punaviiniä ja tilanne alkoi vapautua. Esko sanoi menevänsä suihkuun ja riisuutui ilkosilleen. Menimme vaimoni kanssa vuoteelle ja taas riisuin häntä jättäen nimettömät jalkaan. Suutelimme tulisesti ja kysyin, että haluttaako häntä tuo Eskon suuri ase. Johon hän vastasi, että voisihan tuota kokeilla! Kohta Esko tulikin suihkusta. Ja suoraan kanssamme vuoteelle, kuitenkin eri päin. Vetäisi vaimoltani housut jalasta, ja alkoi nuolla armaani pimppaa samalla kun me suutelimme. Eskon ase oli siinä silmiemme edessä uhmakkaan suurena ja kovana. Ohjasin vaimoni pään kohti sitä ja hän ottikin sen suuhunsa. Ja halusi, että minä suutelen häntä aina imemisen välillä! Kohta kehoitin vaimoani istumaan Eskon aseen päälle ja liuuttamaan sen sisäänsä. Oli kiihottavaa katsoa, kuinka tuo suuri ase upposi kerta kerralta syvemmälle ja syvemmälle. Kohta vaimoni halusi, että minä tulisin pukille ja Eskoa hän imisi. Näin tehtiin ja kohta kiihoittuneena laukesinkin vaimooni. Itsekkäänä ajattelin, että nyt lähdetaan kotiin. Vaimoni kuitenkin sanoi, että kyllähän Eskokin täytyy hoidella loppuun ja kävi selälleen makaamaan. No, Esko alkoi kovan naimisen ja vaimoni sai koko parrun juurta myöden sisäänsä. Ja itsekin olin kohta taas vedossa. Vaimo otti mielellään kahta yhtaikaakin ja välillä hän tahtoi minun katsovan, kun Esko nai häntä edestä ja takaa!
Eli kävi näin, että kyllähän tähän koukkuun jäätiin!Fantasiaosastolta vahingossa tänne.
- Mies maalta
hermostuttaa ja jännittää... kirjoitti:
Kohta hyppäämme bussiin ja matkaamme hoteliin. Vaimo laittautuu sieväksi ja haluttavaksi.Itseäni jännittää ja hiukan hermostuttaakin. Eka kerta! Vaimolla on rennompaa, onhan vieras jo tuttu. Kiitos vinkistä siemenien suhteen. Kyllä vaimoni asiaa ehdotteli omaan petiin päästyämme. Jotenkin ajatus tuntui oudolta, mutta salaperäisen kiihottavalta, mutta se vain jäi tekmättä. Ehkäpä sitten tänään parin rohkaisun jälkeen. Tosin, juuri tällä hetkellä, kun katselen vaimoni askareita, ajatus tuntuu toteuttamiskelpoiselta.
Aiheesta on tänään juteltu paljonkin. Vaimo kysyi, että olisiko aivan mahdoton ajatus, että nyt kun ollaan vierasta kokeiltu, että hän voisi joskun toistekin kokeilla yksinkin vierasta kalua.
No niin, nyt sitten kaupunkiin. Ilta odottaa!Kerropa sitten maistoitko vaimosi pillua senjälkeen kun oli saanut toisen miehen spermat sisäänsä.
Nautito itse ja nauttiko vaimo?
Olen saanut itse nuolla omaa vaimoani vieraista tullessaan, vaimo antoi tosi auliisti nuolla pilluaan tuntui nauttinvankin siitä. Oli hunajaa - kun suuhuni valui vaimon kiima siementen kanssa.
Vaimoin pillu oli vielä pesemätönkin käytön jälkeen, ja sieltä valui paljon siemeniä. Oli saanut oikein kunnon lastin. - Kokemusta rikaampana.
Mies maalta kirjoitti:
Kerropa sitten maistoitko vaimosi pillua senjälkeen kun oli saanut toisen miehen spermat sisäänsä.
Nautito itse ja nauttiko vaimo?
Olen saanut itse nuolla omaa vaimoani vieraista tullessaan, vaimo antoi tosi auliisti nuolla pilluaan tuntui nauttinvankin siitä. Oli hunajaa - kun suuhuni valui vaimon kiima siementen kanssa.
Vaimoin pillu oli vielä pesemätönkin käytön jälkeen, ja sieltä valui paljon siemeniä. Oli saanut oikein kunnon lastin.No niin. Lauantaina siis lähdettiin ekaan kolmen kimppaan. Vaimo oli jo edellisenä iltana "tutustunut" tulevaan kolmanteen pyöräämme. Bussiin noustuamme jännitys vain kasvoi. Vaimoni ehdotti, että menisimme hotellin baariin ja ottaisimme yhdet rohkisupaukut. Näin teimmekin. Katselin vaimoani baarijakkaralla ja ajattelin, että nyt on mentävä kaverin huoneeseen, tai sitten tulen liian mustasukkaiseksi. Kysyin vaimolta, että menemmekö, ja samalla otin häntä kädestä ja niin kuljimme kohti hissejä.
Hissin noustessa ylöspäin, vaimoni suuteli minua ja hymyili. Huoneen ovi avautui, ja kaverimme Raimo toivotti meidät tervetulleiksi. Hän oli varannut punkkua, josta hän tarjosi tervetuliaispaukut. Kohta vaimoni meni vessaan, jolloin Raimo kysyi, että oliko meillä mitään suunnitelmaa, miten edetä. Kerroin ettei ollut, ja vaimoni oli kertonut, että kokemustakin kaverilla olisi. Kän alkoi heti riisumaan itseään ja kehoitti minua tekemään samoin. Kun vaimoni tuli takaisin, olimme me miehet nakuina. Vaimoni suusta pääsi oho ja pieni naurunpoikanen hänen tullessaan väliimme istumaan väliimme. Suutelimme häntä vuoron perään ja hyväilimme samalla kun riisuimme hänet. Nakuina maltoimme vielä ja joimme lasilliset punaviiniä. Kohta vaimoni sanoi minulle, että hän haluaa minun aloittavan naimisen! Ja vieraan hyväilevän häntä samalla. Oli kiva porautua häneen samalla kun Raimo hyväili ja hiveli häntä. Samalla Raimo kertoi, miten hyvä ja kiimainen vaimoni oli ollut, ja pyysi saada tulla paikalleni. Vaimonikin nyökkäsi, joten siirryin hänen viereensä. Nyt sitten näin ensi kerran, kun vaimoni otti vierasta miestä kiihkeänä ja villinä!
Kohta Raimo nousi ja käänsi vaimoni nontilleen tullen häneeen takaapäin ja kehoittaen minut antamaan suihin. Vaimoni alkoikin villinä imemään ja noloa kyllä, minulta tuli melkein heti ja laukesinkin hänen suuhunsa. Tilanne oli siis tosi kiihoittava. Raimokin laukesi kohta vaimon pimppaan ja vaimoni kysyikin, että sippasivatko miehet??!! Hän nousi ja meni veskiin pissille ja pesulle. Me miehet keräsimme kuntoa ja hänen tullessaan takaisin, laitoimme hänet takaisin vuoteelle. Hyväilimme, ja Raimo alkoi nuolla häntä . Kohta he olivatkin kuusysissä jolloin Raimo laukesi suuhun, ja vaimoni nieleskeli senkin satsin. Hän halusi, että suutelen häntä, jolloin vähän epäröin, mutta suutelin kuitenkin. Jotta kyllä maku tuli tutuksi.
Nousimme istumaan ja juttelimme niitä ja näitä. Raimo kertoili kokemuksistaan, tietysti anonyymeinä, mitä ja miten hän oli seksitellyt erään pariskunnan kanssa. Kaava oli alussa ollut sama. Hän oli rakastellut etelän lomakohteessa rouvan kanssa. Rouva oli kysäissyt häneltä, että halusiko hän tulla kolmanneksi hänen ja hänen miehensä kanssa. He kun halusivat kokeilla kolmisin. Siitä asia olikin edennyt ja he olivat tavanneet jonkun kerran Suomessakin. Tämä pariskunta oli ilmeisesti tykännyt triosta, kun olivat tavanneet toistakin miestä. Rouva olikin häneltä kysynyt, voisiko hän ajatella tulla heille kylään samaan aikaan kuin on tuo toinenkin vieras!
Ja, jos kaikkia kiinostaa, hän voisi kokeilla seksittelyä kolmenkin miehen kanssa! Vaimoani tarina kiihotti suuresti ja hän uteli kaikki yksityiskohdatkin. Raimo kysäisikin häneltä, haluaisiko hän kokeilla samaa. Kaverikin olisi tiedossa. Vaimo vastasi vältellen, että onhan tässä kahdessakin jo uutta ja kivaa asiaa. Mutta ei kai hän yhdestä lisämiehestäkään kulu. Samalla katsoen minuun?? Juttu jäikin aiheesta siihen ja päätimme poiketa hotellin baariin.
Kello kulki nopeasti ja yhtäkkiä vaimoni kertoikin haluavansa kotiin. Valitti päänsärkyä ja huonovointisuutta, joten lähdimmekin taksilla kotiin. Perille päästyämme hän meni heti vuoteeseen ja itse perässä. Kysäisin häneltä, mitkä olivat fiilikset ja samalla koitin sormella märkää pillua. Hän sanoi, että haluaisi minun nuolevan nyt häntä. Vai enkö hyväksy tuota vierasta ainetta hänen pillussaan. Kyllähän tuo kivaa oli ja erityisesti vaimoa asia kiihotti suunnattomasti. Hän kysyikin, että mitä mieltä olisin, jos miehiä olisikin kolme.
Tauko. Makarissa kutsutaan?!! - Mies maalta
Kokemusta rikaampana. kirjoitti:
No niin. Lauantaina siis lähdettiin ekaan kolmen kimppaan. Vaimo oli jo edellisenä iltana "tutustunut" tulevaan kolmanteen pyöräämme. Bussiin noustuamme jännitys vain kasvoi. Vaimoni ehdotti, että menisimme hotellin baariin ja ottaisimme yhdet rohkisupaukut. Näin teimmekin. Katselin vaimoani baarijakkaralla ja ajattelin, että nyt on mentävä kaverin huoneeseen, tai sitten tulen liian mustasukkaiseksi. Kysyin vaimolta, että menemmekö, ja samalla otin häntä kädestä ja niin kuljimme kohti hissejä.
Hissin noustessa ylöspäin, vaimoni suuteli minua ja hymyili. Huoneen ovi avautui, ja kaverimme Raimo toivotti meidät tervetulleiksi. Hän oli varannut punkkua, josta hän tarjosi tervetuliaispaukut. Kohta vaimoni meni vessaan, jolloin Raimo kysyi, että oliko meillä mitään suunnitelmaa, miten edetä. Kerroin ettei ollut, ja vaimoni oli kertonut, että kokemustakin kaverilla olisi. Kän alkoi heti riisumaan itseään ja kehoitti minua tekemään samoin. Kun vaimoni tuli takaisin, olimme me miehet nakuina. Vaimoni suusta pääsi oho ja pieni naurunpoikanen hänen tullessaan väliimme istumaan väliimme. Suutelimme häntä vuoron perään ja hyväilimme samalla kun riisuimme hänet. Nakuina maltoimme vielä ja joimme lasilliset punaviiniä. Kohta vaimoni sanoi minulle, että hän haluaa minun aloittavan naimisen! Ja vieraan hyväilevän häntä samalla. Oli kiva porautua häneen samalla kun Raimo hyväili ja hiveli häntä. Samalla Raimo kertoi, miten hyvä ja kiimainen vaimoni oli ollut, ja pyysi saada tulla paikalleni. Vaimonikin nyökkäsi, joten siirryin hänen viereensä. Nyt sitten näin ensi kerran, kun vaimoni otti vierasta miestä kiihkeänä ja villinä!
Kohta Raimo nousi ja käänsi vaimoni nontilleen tullen häneeen takaapäin ja kehoittaen minut antamaan suihin. Vaimoni alkoikin villinä imemään ja noloa kyllä, minulta tuli melkein heti ja laukesinkin hänen suuhunsa. Tilanne oli siis tosi kiihoittava. Raimokin laukesi kohta vaimon pimppaan ja vaimoni kysyikin, että sippasivatko miehet??!! Hän nousi ja meni veskiin pissille ja pesulle. Me miehet keräsimme kuntoa ja hänen tullessaan takaisin, laitoimme hänet takaisin vuoteelle. Hyväilimme, ja Raimo alkoi nuolla häntä . Kohta he olivatkin kuusysissä jolloin Raimo laukesi suuhun, ja vaimoni nieleskeli senkin satsin. Hän halusi, että suutelen häntä, jolloin vähän epäröin, mutta suutelin kuitenkin. Jotta kyllä maku tuli tutuksi.
Nousimme istumaan ja juttelimme niitä ja näitä. Raimo kertoili kokemuksistaan, tietysti anonyymeinä, mitä ja miten hän oli seksitellyt erään pariskunnan kanssa. Kaava oli alussa ollut sama. Hän oli rakastellut etelän lomakohteessa rouvan kanssa. Rouva oli kysäissyt häneltä, että halusiko hän tulla kolmanneksi hänen ja hänen miehensä kanssa. He kun halusivat kokeilla kolmisin. Siitä asia olikin edennyt ja he olivat tavanneet jonkun kerran Suomessakin. Tämä pariskunta oli ilmeisesti tykännyt triosta, kun olivat tavanneet toistakin miestä. Rouva olikin häneltä kysynyt, voisiko hän ajatella tulla heille kylään samaan aikaan kuin on tuo toinenkin vieras!
Ja, jos kaikkia kiinostaa, hän voisi kokeilla seksittelyä kolmenkin miehen kanssa! Vaimoani tarina kiihotti suuresti ja hän uteli kaikki yksityiskohdatkin. Raimo kysäisikin häneltä, haluaisiko hän kokeilla samaa. Kaverikin olisi tiedossa. Vaimo vastasi vältellen, että onhan tässä kahdessakin jo uutta ja kivaa asiaa. Mutta ei kai hän yhdestä lisämiehestäkään kulu. Samalla katsoen minuun?? Juttu jäikin aiheesta siihen ja päätimme poiketa hotellin baariin.
Kello kulki nopeasti ja yhtäkkiä vaimoni kertoikin haluavansa kotiin. Valitti päänsärkyä ja huonovointisuutta, joten lähdimmekin taksilla kotiin. Perille päästyämme hän meni heti vuoteeseen ja itse perässä. Kysäisin häneltä, mitkä olivat fiilikset ja samalla koitin sormella märkää pillua. Hän sanoi, että haluaisi minun nuolevan nyt häntä. Vai enkö hyväksy tuota vierasta ainetta hänen pillussaan. Kyllähän tuo kivaa oli ja erityisesti vaimoa asia kiihotti suunnattomasti. Hän kysyikin, että mitä mieltä olisin, jos miehiä olisikin kolme.
Tauko. Makarissa kutsutaan?!!Maistoitko vaimosi pillua? - toivottavasti - koska vaimosi haluaa niin sinun tekevän.
- kahta kokemusta.....
Mies maalta kirjoitti:
Maistoitko vaimosi pillua? - toivottavasti - koska vaimosi haluaa niin sinun tekevän.
Tulihan sitäkin tehtyä! Tänään on lähes koko päivä vietetty sängyllä keskustellen kokemuksista. Ja rakasteltu useamman kerran. Uutta virtaa ainakin tuli, meihin molempiin! Ja, molemmat olemme samaa mieltä, että kokemus kannatti hankkia kun osui kohdalle miellyttävä ja hyväkäytöksinen herrasmies. Ehkä vielä joskus..........
- Mies maalta
kahta kokemusta..... kirjoitti:
Tulihan sitäkin tehtyä! Tänään on lähes koko päivä vietetty sängyllä keskustellen kokemuksista. Ja rakasteltu useamman kerran. Uutta virtaa ainakin tuli, meihin molempiin! Ja, molemmat olemme samaa mieltä, että kokemus kannatti hankkia kun osui kohdalle miellyttävä ja hyväkäytöksinen herrasmies. Ehkä vielä joskus..........
Hieno juttu teille kummallekin.
On kiihottavaa ja tosi ihanaa maistaa oman vaimon pillusta toisen miehen siemeniä - kun tietää että sinne on äsken ne pantu. Sitä sinun vaimosikin haluaa että nuollaan heti, ja varmaan sinäkin haluat samaa asiaa..
Voisin tulla teille maistamaan vaimosi pillua kun olet antanut sinne siemenet, se olisi tosi hyvä ihana asia, ja voisin antaa lisää sitten.
Jatkakaa samaan malliin - olette ihania ihmisiä.
Hyvä te. - Urostelija
hyvää sellaista! kirjoitti:
Eli kävi näin, että kyllähän tähän koukkuun jäätiin!Hieno juttu, mutta minua hämää aina kun noissa tarinoissa vieraalla miehellä on AINA iso, suuri tai valtava kalu. Eikös nyt kuitenkin ole todennäköistä, että suurin osa on keskikokoisia ja joukkoon mahtuu myös pieniä?
Toinen asia on, että ei naiset oikeasti yleensä edes pidä mistään jättikaluista vaan keskikokoinen tuntuu yleensä parhaalta. Paksu tai pitkä saattaa usein jopa sattua.
Vähän realismia mukaan näihin tarinoihin kiitos!
- miestä
meitä oli kolme miestä ja yksi nainen.kiihottavinta oli kun kolmen miehen bermat valui ulos kahden kierroksen jälkeen.tammikuussa lähdemme risteilylle.tulee kivaa olemaan
- hiv-klam-kondy
Jos tuo on totta niin täytyy nostaa hattua rohkeudesta ;)Pano tuntemattoman kanssa ilman kumia :)No tunnen kyllä kavereita jotka uskaltaa tykittää jopa ilolintuja ilman kumia.
- Kokeillut
Toisesta miehestä ei ole kokemuksia mutta tyttöystäväni kanssa otettiin hiljattain toinen (tuttu) tyttö mukaan. Ihan suunniteltu juttu kaikkiin suuntiin siis ja ekaa kertaa kokeilemassa tämmöistä.
Aluksi istuttiin ja naukkailtiin vähän ja sitten asia alkoi johtamaan toiseen. Tytöt pitivät kivaa keskenään ja sen jälkeen minä kummankin kanssa.
Tosi hyvät fiilikset jäi kaikille ja aiotaan ottaa ehdottomasti uudestaan samalla porukalla. - Anonyymi
Vaimo tuli houneeseen paljon myömemmin kuin minä, jäi alakertaan juomaa lasiaan tyhjäksi ja aiko käydä tupakalla, Tuli huoneeseen vähän humalassa tukka jotenkin erilailla viipyi vessassa. Annoin lisää juomaa ja sain kertomaan.
Oli koputtanut väärään oveen sieltä oli tullut mies avaamaan vaimo oli kävellyt sisään luuli että minä olen siellä, Mies oli kiitellyt että tuli ja suudellut kunnolla, kun oli vähän vastannut oli mekko auvennut heti ja oli alkkareissaan seisonut, Mies oli vaan työntänyt sängylle ja suudellut ja hyväillyt oli kiihottunut vieraasta niin että oli antanut jatkaa mies oli vaan noussut päälle ja tyntänyt paksun kalun sisään oli tuntenut hullua kiimaa vierasta kohtaan ja antautunut suosiolla.
Olivat vähän aikaa keskustelleet siitä kuinka tuli väärään huoneeseen ja illan tapahtumista, Mies oli vakuuttanut että nukun ja oli uudelleen halunnut oli imenyt rintoja ja sormettanyt vaimo sanoi että oli vaan antanut haarat leviällä uudelleen.
Sanoi jos tästä erotaan niin erotaan. Sanoin ei erota nukutaan.
Aamulla oli vähän häpeissään menin viereen kysyin muistatko sen huoneen sanoi muistaa. Kysyin haluatko lisää nauroi haluan ja veti päälleen nyt sain erilaista kiimaista naista. Aamupalalla näin kun mies hymyili ja nyökkäsi vaimolle , vaimo söi posket punaisena. Sanoin tulet kun tulet mene huoneeseen, vaimo tuli hyvän tuulisena posket punaisena hyväilin jalkaa kun seisoi vieressä kokeilin pillu paljaana nauroi kerää alushousuja. - Anonyymi
helposti ajautuu bi-kokeiluihin niin kävi minulle vieras nainen allani kun tunsin sormen pepulla en voinut estää enkä oikeestaan halunnutkaan tuntui hyvältä 2liukasta sormea pepussa sitten säikähdin kun tunsin terskan aukolla hellästi liukui syvälle sisään jatkettiin yhteiseen orkkuun kaikki jäin koukkuun lisää
- Anonyymi
Aiheesta on lukuisasti eri variaatioita, mielikuvitus vain rajoituksena. On todella kiihottavaa odotella kotona, kun tietää vaimon olevan vieraan hoidossa.
Koko ajan kihelmöi ja nukkuminen tosi vaikeaa, meillä rva yrittää tulla tosin aina ajoissa kotiin niiltä matkoilta.
Viimeksi kesällä menimme jo yhdessä tapaamaan vierasta Lidlin pihaan ja mies piti suuresti vaimostani. Kesäleningin alla oli vesirajaan yltävä punamusta lantioliivi ja peräti kuusilla sukkanauhoilla. Ajoimme vain hänen autollaan läheisen pienkerrostalon pihaan mikä oli hänen perintötalo, vanhemmillaan oli ollut siinä joskus yritys, mutta nyt vuokrannut sen asunnoiksi. Talon kellarissa oli sauna ja edustustilat joihin vain hänellä pääsy.
Sain luvan kuvata joten otin heti kameran esiin, he istuivat sohvalla aluksi ja seurustelimme kotvasen kunnes mies alkoi hivellä vaimon selkää. Pujahdin aulan puolelle niin saivat aloittaa rauhassa. Suutelu alkoi heti ja mies meni käsineen helman alle ja vaimo levitti reisiään, lantioliivit saivat miehen aika täpinöihin, etenkin kun suora reitti vitulle.
Vierasmies alkoi nuolla heti vittua lattialta käsin ja napsautin kameran päälle, kuumuus vaan haittasi ja raotin ulko-ovea ja olin samalla passissa.
Aloin runkkailla samalla kuvatessani vaikka se oli hankalaa kameran kanssa, runkkaaminen on vaan niin nautinnollista kun vaimo on päätähtenä.
Sitten alkoi ongelmat eikä miehellä alkanut seisomaan, kumikin oli jo valmis.
Hänelle olimme uusia ihmisiä ja minun läsnäolo häiritsi, puolisen tuntia odotimme ja minun oli lähdettävä pois. Kävelin kaupan pihaan autolle ja ajoin kotiin viitisen kilometriä.
Polttelin sikaria ulkona ja naukkailin rommia samalla, reilun tunnin päästä iso Audi lipui pihaamme ja blondivaimo jäi alas ja auto häipyi samaten. Naapureita ei näkynyt ja rva tuli terassillemme viereeni, sanaakaan sanomatta hän raotti reisiään niin pääsin kokeilemaan. Odotin märkää tavaraa, mutta sperma tuntuikin sormiini, erektiovaikeuksien takia oltiinkin naitu paljaalla.
Hiljaisuus jatkoi ja menimme sisälle viileyteen, vaimo asettui heti selälleen ja jatkoi kurtisaanin osaansa tässä näytelmässä. Pillu näkyi edessäni turvonneena ja hyvin naituna, spermanoro karkasi häpyhuulten välistä reisille ja aloin nuolemaan sitä innokkaasti. Nainti oli alkanut heti, kun lähdin eli kalu alkoi tointua jännityksestä.
Vieras oli ollut aivan hulluna vaimon ulkonäöstä ja huolitellusta asusta yms muusta naisellisuudesta.
Aloin työntyä rouvani sisään hänen jatkaessaan kertomusta, meidän pikkukaupungissa tällainen onnenpotku oli ollut miehelle täydellinen kokemus. Hän oli etsinyt pariskuntaa jo kauan ja sitten ei seisonutkaan niin oli jo luullut kaiken menneen. Olivat naineet sitten kahdesti hetken tauon jälkeen, nyt hän on käynyt meillä muutaman kerran ja aina rva on odottanut asusteissa.
Muitakin miehiä käy ja hän on niistä tietoinen, kesäsin liikumme matkailuvaunulla ja aina sovittu asiasta vieraitten kanssa etukäteen. Vaunussa tosi kiihottava herätä yöllä nainnin ääniin ja saan mukamas salaa katsella toimitusta vierestä. Olemme harrastaneet jo yli 30 vuotta tätä ja eri miehiä ollut nelisenkymmentä. Etsimme vain hoikkia ja fiksuja miehiä joilla edes vähän ulkonäköä, vaikeaa vain löytää ja jotkut liian ujojakin.
Kotona annan vaimon olla paljon vieraan kanssa kaksin makkarissa, käyn välillä salaa kurkkaamassa oven raossa yhdyntää samalla runkaten ja menen lopuksi liukkaille kun vieras häipyy pesulle. Hommassa myös valmistautuminen ja vaimon pukeentuminen on kaiken a&o, tavallaan esileikkiä kuten koko homma. Asiasta mitään tietävät luulevat ettei oma mies pysty ja alkavat vetää supermiehen roolia, joskus olemme nämä saattaneet ulko-ovelle. Nämä rääväsuut täällä ovat taas niitä jotka luulevat ettei jotain asiaa ole ellei heille sitä koskaan ole sattunut. Osaa taasen harmittaa, kun he eivät tule koskaan pääsemään mukaan. Näitä juttuja on tietty vähän mutta on kuitenkin, niistä ei vaan puhuta.
Meille nämä ovat henkireikä arkisen uurastuksen keskellä, vaimo nauttii kun ei ole mustasukkaisuusriitoja eikä niin rahastakaan kiinni, niin riidatkin tuiki harvinaisia.
Yhteiskuntamme ja uskonnot aivopesseet ihmiset kuvittelemaan, että vieraissa käynti on sairasta ja syntistä. Ei, vaan nämä jutut ovat niitä suuria seikkailuita joihin itsestään täysin varmat parit voivat osallistua. Itsekkäille se ei onnistu ja suotta kokeilla edes, mutta muitten tekemisiä on turha tuomita jos itsestä ei muuhun ole.
Me 2. - Anonyymi
Ollaan normaali pari n.40v. Syönnin jälkeen väsyttu vaimo kittaili viiniä hokutteli alakertaan sanoin mene sinä. Leila sanoi entä jos on vientiä sanoin anna mennä sanoi isosti MITÄ SINÄ SANOIT. Sanoin anna mennä. Meni aikaa soitti olisi menoa vastasin: jos on menoa mene en usko. Alkoi kiihottaa kalu nousi nytkö saadaan alkuun olin sitä haaveillut. Tuli wast up viesti, katsoin vaimo alasti imeee kalua ja toinen panee takaa kuulen vaimon äänetä älä kuvaaja kieli pyörii kalulla. Laitoin viestin lisää.
Odottaminen oli rasittavaa katsoin pornoa jossa vaimo naitavana olin siinä lentääkö kun piippas.
Katsoin kuvaa vaimo nai päällä kuvasta näkyi läheltä kuinka pillusta valui spermaa ja vaimo imi järkyttävää munaa runkkasin kun katsoin moneen kertaan filmiä silloin lensi ja korkealle. Nukahdin vaimo tuli laski mekon alla ei ollut mitään.
Tuli viereen jalkojen väli oli spermassa tuli päälle kalu kasvoi sisäässä nopeaan kertoi kolme miestä nai kasi tai kolme kertaa en lskenut annoin kuin huora rinnoissa oli merkkejä lauettiin kiimasena. Käytiin pesulla. Aamulla katsoin pyllyä siinä luki tiukka äiti kiitos. Hymyilin vaimo heräsi katsoi menin viereen sanoin oliko mukavaa katsoi pitkään nauroi ihanaa rakas ihanaa. Katsottiin lisää filmiä sanoin katso suippo kalu painui pyllyyn sanoi en ensin huomannut ja kerinnyt estää mutta se tuntui hyvältä katsoin kuinka sai koko pituudeltä ja kiljui hyvää oloa ja sitten normaalimpaa menoa. Siitä alkoi erilaiset menot meillä - Anonyymi
Vaimo oli ollut hotellissa jo yhden yön tulin seuraavana päivänä piti tulla kuusdelta tulin kahdelta, vaimo ei ollut huoneessa huoneeseen kulkiessa kuulin käytävälle aika kiimasia kirkasuja istuin hihhin luona sohvalla.
Ovo aukesi vaimo lähti huoneeaseenpäin sanoin ovella en voi enää. Menin huonaaseen vaimo oli menossa suihkuun sanoi mene suihkuun ja lukitsi oven, haistelin pikkareita märät ja limassa, laiyoin housut pöydälle, vaimo meni punaseksi, asanoi kävin uhden luona, sanoin kolmen no kerro totuus. Kertoi että oli aamulla ottanut yksikseen juomia ja mennyt päähän, lähtenyt meneen alas pojat oli tullut vastaan ja houkutelleet paukulle, mulla ei ollut rintrikoita eikä housuja vain mekko, huomasivat heti ja parilla liikkeellä olin alasti ja käsittelyssä sinä tiedät mun rinnat kaksi kun imi olin valmis ja siitä alkoi jokainen kerrallaan ainakin kahdesti humalassa nautin siitä olla pantavana välillä tärisin ja vapisit kun sain en tiedä monestikko olin koko ajan niin halukas, mitä olet mieltä hyvä että sait, tänään mennään muualle ravintolaan katsotaan kun tullaan miten sitten- Anonyymi
Jes spedellä taas sekottaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n412596Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1362526Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk291667Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o751342Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491307Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o321074- 841067
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To13998- 40872
- 53825